Pereiti prie turinio

Gerves tvirtinimas MP I


Vaidutis

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki gal kas gali pasidalynt savo patirtim kaip pasistate gerve ant savo MPI.Domina foto,orginalaus pado nera darom savo,daug radau kaip kas dare ant MPII,o MPI neradau.Gal ieskot nemoku.Gerves lupas statyt ant bamperio ar zemiau,kokie geriausi sprendimai.Gilai nelendu,tik kaip turistas.Isanksto dekoju visiem atsakiusiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tarp rėmo vietos kiek nori, imi skardos gabalą, kuo storesnį, ir viskas. Blieka tvirtinasi prie priekinio bamperio arba lankų, plius ant rėmo ausis uždedi ir viskas .Visa apkrova uždedama ant rėmo (lovį dedi tarp rėmo) , ant bamperio tvirtinimą dedi, kad lūpų kreipiančiąją trajektoriją nepakeistum... Ten po radiatoriumi labai daug vietos. Įdėčiau savo nuotraukas, bes pas mechaniką maniškis

dabar iki šeštadienio stovės. Darai blieką lovio principu,, greži skyles, gali į rėmą ir vamzdelius suleist, kai skyles išgreži, į jas plonesnį vamzdį dedi, mažiau paskui padą kraipys. ;) Lūpas statai pagal gervės aukštį . turi būti 180 laipsnių kampas prie 90 lipsnių...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

idesiu tau nuotrauka, pasidariau pada laiko puikiai, jokiu stebuklu, 10 mm plokste privirinau kampus lupoms prisukau prie remo, puikiai laiko, neturiu foto kai idejau jau i masina. ciaq aisku i mp2 bet skirtumo nelabai yra, nes pats dariau pagal dariuko foto is mp1

post-6004-13239343463335_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vaidai, lūpos stovi lygiai vienoje lygiagrečioje su rėmu. Bamperis įtakos tam neturi, viską pradedi rėmo atžvilgiu. Sakiau, kad laikaisi stataus kampo principo. 180 laipsnio horizontas, 90 laipsnių kampu pado dugnas. Imk pieštuką į rankas ir piešk raidę T , va taip ji ir privalo stovėt, paskui lyną tempi ir pagal tą lygiagretę dedi lūpas.

Pas mane gavos bamperio apačioje. Reikėjo balkį pjauti, bet labai mažai. Plius pas mane kengūriatnikas pastatytas orginalus , tai gervės padas turi 10 tvirtinimo taškų, nuo rėmo iki kengūros ir bamperio.

Buvo tokia viename Pabrade istorija :

Kažkokia nesamonė šovė į galvą ir gervę valdyt su distanciniu pradėjau. Kadangi aš važinėju tik reiduose, tai antras ekipažas Vitoldo ėjo iš paskos ir kažkaip reikėjo jam pakoreguot kryptį važiavimo. O patys tuo metu gervinamės. Gervė veikia nuo distancinio, distancinis į viršutinę kombinezono kišenę, o pats pašol. Domas, šturmanas rėkia kažką, aš negirdžiu.. o tuo metu gervė linksmai vyniojasi ... su visom lūpom ir bamperiu.....

Rezultatas:

Lūpos susikraipė, bet Pabradą atlaikė, lyną sutraukė, pet surišom, bamperį atkalėm su kūjais. Niekas daugiau nesusimetė ir nesusiraitė. nes toks principas suraito tik priekinio fronto dalyvius, Bamperis, lūpos. Ir viskas. Bet mano ateju dar kengūra visą konstrukciją tvirtino.

;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As suprantu,kad gerve ir lupos vienoj linijoj turi but,bet esu mates kad gerve stovi bamperio lygi,nes pats bamperis tvirtinasi auksciau remo,tai ir klausiu kaip geriau,ar nekabina zemiu su lupomis,kai jos yra zemiau bamperio,nors pagal viska tai kuo zemiau gerve stovi tuo lengviau trauktis is balos,kai dzipa kelia,o ne spaudzia zemyn.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.