Pereiti prie turinio

mindisgmp

Nariai
  • Pranešimai

    62
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Šakiai
  • Pomėgiai
    ATV 4x4

mindisgmp's Achievements

0

Reputacija

  1. neatnaujino savo būsenos

  2. Paprasciausiai pas autoelektrika kreiptis, tas ras galus. Dazniausiai ant generatoriaus du kontaktai buna, prie vieno jungiasi nuo akumo (atvestas nuo starterio dar buna) ir viso auto elektra, o prie antro krovimo lempute- kai nekrauna - jame buna, kai krauna +.
  3. Kokios spalvos dumas? Degima statei po galvos uzdejimo?
  4. Kaip sakoma reikia druto ir durno, tada nereikia jokiu stiprintuvu :roll:
  5. Turi but, dar lytagrose ziurek, kas rusiskom dalim prekiauja, ir kaina ten nepamenu, bet simboliska. O tai budavo pavarai kur nelygumais ir girdet kaip padangos arkas tarkuoja, idejus tokiu bajeriu neliko
  6. Nzn, kazkada kei reikejo, tai tik geriausiu atveju buvo pasiulyta pirkt sarnyrus, tada atsitiktinai pamacius Moskviciaus sarnytu gumas ir gime tokia ideja.
  7. Siaip tai prisiminiau, ten nera ko atsukinet to laikikliu, padonkratuoji amortizatoriu atsukes, kad eiga butu didesne ir isgrezi skyle tam atboinikui atsigules. Man viena buse nuluzo, bet toj pusej remas is sono pakirmijes buvo, tai ispjove ir naujai pervirino, o nuluze varztai issikale su tom verzlem, o vietoj ju naujas verzles privirino, va kaip ten buvo
  8. Originalus buna astunkes formos, bet dazniausiai jau buna like tik jo laikiklis (1 foto) . To pasekoje uzdejus didesnius ratus, padangu krastai kimba uz arku. Gan nesudetingai galima padaryti is Gazeles atboijniko detales Nr. 14-2912622 (2 foto). Nenuemus laikiklio reikia pridet Gazeles atboijnika ir pasizymet kurioje vietoje skyle grezti, tada nuimti (didele tikimybe kad nutruks ji laikantys varztai, bet tai pataisoma) ir ir isgrezti skyles (3 foto). Nors nebutina atsukinet to laikikliu ir nuiminet, padonkratuoji amortizatoriu atsukes, kad eiga butu didesne ir isgrezi skyle tam atboinikui atsigules. Prisukam (4 foto), prisukam prie remo (5 foto). Pasiteisino, isbandyta.
  9. http://www.nissan-4x4.ru/ http://www.terrano.spb.ru/ http://sopka.sakhalin.su/4x4/ http://www.automarket.su/2006/06/30/26op.html http://www.club-nissan.ru/publications/nissan/n_4/ http://www.japancats.ru/nissan/ http://www.nissanpathfinders.com/CLUB/000011ed.htm http://www.nissan-techinfo.com/nissan/d ... pt%5Fid=10 http://reviews.drom.ru/nissan/terrano/ http://www.monsters.4wd.ru/tech/terrano/terrano.shtml http://www.nissanpathfinders.com/ http://off-road39.sitecity.ru/lalbum_28 ... 2810204155 http://www.japancar.ru/index.php?code=a ... &year=1991 http://niva.tv/nissan-terano.htm http://wd21.sitecity.ru/index.phtml
  10. Daznai guma suplysta, o pats sarnyras dar geras buna. Atskirai gumu nebuna, belieka tik nauja sarnyra pirkti. Bet siai problemai ispresti galima sekmingai panaudoti Moskviciaus 412 virsutinio sarnyro apsaugines gumas, kurios tinka NT tiek virsutiniam, tiek apatiniam sarnyrui, isbandyta praktikoje:
  11. Nu jo, ir sukioji baranka isirezes, ypac kai reikia apsisukti
  12. Apie Patrol'ius cia(eiti i REMONT kaireje, pasirinkti modelius): http://www.nissan-4x4.ru/#
  13. O del vairo stiprintuvo dejimo nekyla minciu, nes mano supratimu tai pirmas dalykas, ka i toki auto reikia idet
  14. Asmeniskai susirasciau toki pat modeli ir salia pasistacius bandyt ziuret kas ir kaip
  15. Neatkreipiau demesio, kad benzas, pas dyzeli butent taip, kaip rasiau. Pagal schemas pas 2,4i irgi turetu buti pajungimas prie ismetimo kolektoriaus, bet negaliu to tvirtinti, nes nesu savo akim naturoj mates, gal kas turintis 2,4i paziures ir parasys, kaip ten yra, bet nemanau, kad EGR santykiauja kazkokiu budu su alsuokliais. Kas liecia EGR- kol veikia nemaiso, bet kai susiknisa, ji atjungus jokiu problemu nelieka (paprasciausiai atjungiama atjungus vakumini vamzdeli nuo vakuminio valdymo voztuvo ). :wink:
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.