Pereiti prie turinio

gintulis

Nariai
  • Pranešimai

    60
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    vilnius
  • Pomėgiai
    ivairus

Paskutiniai lankytojai

Paskutinių lankytojų blokas yra išjungtas ir nėra rodomas kitiems nariams.

gintulis's Achievements

0

Reputacija

  1. + pridekite ir mane i bendra TLC kompanija su nedideliu bagazu TLC40 78m.
  2. Neprasidek su sia nesamone. Sakau is savo patirties,nes ka tik praejau visa sia procedura.Pagrindine problema,kad jeigu tik paliesi variklio tvirtinimo pagalves jokia ekspertize nepatvirtins.Antras minusa ,kad reikalingas variklio isigijimo dokumentas kuriame nurodomas variklio numeris.Jisai yra yrasomas i auto technini pasa.Espertai nenoriai imasi tokiu dalyku,kadangi tech.apziuru centras po ju ekspertizes dvigubai labiau ziuri ir kabinejasi ir jie labai bijo teisminiu gincu.Trecias minusa tai sudejus ekspertiziu ir visu sekanciu apziuru,veziojimu auto i jas ir laiko sanaudas suma isauga virs keturzenkles sumos.Zinau tik,kad dabar tikrai neprasidesiu su tokiu marazmu kaip benzininio keitimas i dizeli.Oficialus kelias yra ilgas, brangus ir nevisada pasiekiamas.Zinoma ir ir kitu variantu.......
  3. Nusviesiu esme paprasta informacija kurios israiska pinigais.Siurblio nuemimui servise pagal normatyva duodama 2.5 val.Padaro neskubedami per 1,5.Uzdejimui tas pats.Serviso valandos kaina ivairi.Pacio siurblio remontas su garantija 2400lt.Garantija todel,kad pakeicia visas detales naujomis.Tavo atveju manau kainuotu maziau.(zymiai)Apie problemas kurios atsiranda po visu tokiu remontu atskira tema.
  4. Dekui Valdui ,dekui Laumkeliu.Guolis tikrai neturi vidinio ziedo.Maunasi tiesiai ant pusasio,nors pusasis ir yra ganetinai storas,bet visgi tai nelabai vykes techninis sprendimas.Deja bandome ir toki sutvarkyti.
  5. pusasis baigiasi su ratlankiu.Ar tai padeda nusttyti guolio ismatavima?
  6. paaiskinkite kaip naujokui,kas tie nukrauti pusasiai.Temoje prasoma tik guolio ismatavimo.Problema tame kad parduotuveje be VIN neranda,o kadangi VIN tik astuoniu skaiciu tai is vis neranda.Todel ir bandome suras ti kazkoki tai analogiska varianta pagal panasius modelius
  7. Gal kas is kolegu zino TLC60 galinio tilto pusasio guolio ismatavimus
  8. ARB kompresorius gana paprastas,bet patikimas irenginys ir pasizymintis universalumu tame ,kad komplektuojasi su visais pajungimais,stuceriais,elektros pajungimais+gali buti jungiamas tiek galinio, tiek priekinio tiltu blokiruotes.Viena is silpnu vietu silumine rele,kuri iseina is rikiuotes dazniausia ziema,bet is kitos puses sakyciau,kad tai geras saugiklis ,kad nesudegtu apvijos.Pakeitimas paprastas ,o ir kaina apie 12lt.Labai paprasta instaliacija net ir megejui.Triuksmo lygis nera didelis,nes jis veikia tik kokias 20-30 sekundziu ir siek tiek daugiau jei jo resiveris yra tuscias.Taigi pries burdamas su pigesniais ratu priputimo irenginiais paskaiciuok papildomas visas komplektuojancias ir jungamasias detales,ju galimybes tarpusvyje suderinta sujungima ir realiai matysi ar apsimoka burti.Nereklamuoju butent to gamintojo prekiu,nes zinau ,kad ir daugiau yra gamintoju net ir pigesniu.Klausimas ar tik patikimesniu,nors didesne dalimi tai priklauso nuo naudotojo patirties.
  9. Malonu prisideti prie diskusijos,Teko asmeniskai isbandyti abieju tipu blokiruotes.Turejau 'LocRaita '(analogiska)Kuri buvo ideta i gala,ogaline LSD suburta su satelitu pakeitimu,ivoriu istekinimu,nes guoliu ismatavimu tikrai atitinkanciu nera.Vaziavimo kokybe aiskiai pagerejo!!!!,BET iki tam tikro momento.Vaziuojant gerais keliais neturi buti greicio, posukiai turi atliekami letai ir dideliu spinduliu nes esme yra tuose spyruoklese kurias matote ankstesneje nuotraukoje.Ju pagalba blokiruote ir atsijungineja posukiuose.tada ir girdisi traskejimas.O tai ir yra silpna vieta.Jos dazniausa ir suluzineja,sekantis momentas tai labai didele apkrova reduktoriaus poroms.Po pirmo remonto dar turejau optimizmo,bet po antro atsisakimo tikrai atsakingu momentu teko isimti gera daikta ir pasideti i lentina kaip atsargini varianta.Sekantis zinksnis tai ARB i galini tilta.Vaziavimas tapo dar malonesnis nes galiu ja jungineti tada kai tikrai jos reikia ir net nemazindamas greicio.Didesne dali vaziuodamas jos is vis nejungiu.Pagrindinis klausimas ar Tau tikrai reikia to burimo su tokio tipo blokiruote.Kur zadi vazineti,kad priekis yra labiau aktualesnis?
  10. Galiu pasidalinti info.Oficialus atstovai praso apie 800lt.laukti reikia 1-3d.Lirosta,be Saruno pagalbos butu nuo 500-1500lt.Konkreciai ju kompiuteriai nerodo.arba bent tuo momentu tingejo jieskoti,bet pasake,kad yra penki variantai,todel ir kainu skirtumas toks didelis.Savartynuose einma preke,kaip ir be garantijos,o kaina 300lt.Siauliuose radau firma kuri veza kazka panasaus,bet jiems reikalingas originalus detales kodas.Preke neoriginali.Taigi liko nesudetinga iseitis kreipiausi i japonisku masinu detalemis prekiaujancia firma.Zadejo atvezti per 2 sav.bet gavosi 3 sav. Atvykes daiktas buvo originalus (ne cina)ir kainavo 350lt.Problemos kaip nebuta.Tereikia truputi info ir kantrybes.Kolega gerai patare kreiptis i Sara.Zmogus tikrai kompetentigas siais klausimais.
  11. Nusprogo oro srauto matuoklis.Gal kas turi kokios nors informacijos kur toki galima butu gauti.Oficialus dileriai kaip ir gali atvezti,bet uz labai neprotinga kaina.Kazkadatai sename forume buvo tokia info,bet niekaip negalejau rasti.Taigi reikalingas oro srauto matuoklis!!!!!!
  12. Na stai ir istorijos pabaiga.Surasta ir pasalinta problema.Pries tai dirbdamas meistras atbulomis rankomis(arba netycia)nedaverze oro paemimo zarnos,kuri ir nusimove.idomiausia tai,kad per kompiterine diagnostika jie mate,kad parametrai rodantis oro arauta nera geri,bet visa sneka ejo apie voztuva uzdaranti ismetamu duju pamaisyma.Tereikejo nuimti plastikine variklio apsauga-apdaila ir iskart viskas tapo aisku.Finale vel viskas surinkta,pajungta.Bandysim vazineti ir stebeti kuro sanaudas,trauka.Manau isvada vienintele,kad jeigu nori kokybisko darbo stovek uz nugaros rodyk pirstu i kiekviena nedasukta detale ir reikalauk kokybisko rezultato.Bet ar tai visada imanoma????????
  13. Oro srauto mmatuokle(daviklis) jau pakeistas.Na bent dekui uz pradine info.Bandysiu servisistus kankinti,gal ir ne jie kalti,betpo ju remonto vaziuoti pradejo blogiau.Kas gausis pranesiu.
  14. Prasidejo nuo to.kad uzsidege ant prietaisu skydelio variklio zenkliukas.Servise dare komp.diagnostika .Ju diagnostika zinoma mistiska tuo,kad trukes kazkoks vaakuminis dalykelis.(sory neprisimenu tech,pavadinimo.)Remontas ,tai pajungimas ant tiesiuju.Rezultatas dideles kuro sanaudos.Ar gerb.Wialnias turi kontakt.tel,ir ar galima butu susitikus prie masinos gauti tikslesne konsultaciju to daviklio gedimo.
  15. Reikalinga konsultacija .Nisanas GR 2001m 3.0 variklis(problematiskiausias)pradejo smarkiai valgyti kura.Vidurkis apie20ltr.Kai ankstenes ekspoatacijos metu isipaisydavau i 12ltr.Vaziuojant netgi matosi is galo juodu dumu debesis su ryskiu saliarkos kvapu.Trauka kaip ir normali.Buvo bandyta daryti kompiuterine diagnostika,bet rezultatas atliktu darbu akivaizdziai aprasytas.Noreciau gauti bent kokia nuoroda i galimus gedimus,ju pasalinimo budus arba normaliu meistru koordinates .Veiksmas Vilniuje.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.