Pereiti prie turinio

noExperience

Nariai
  • Pranešimai

    30
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

Kontaktai

  • Skype
    mrkezz

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Nenagh, co Tipperary Airija

noExperience's Achievements

0

Reputacija

  1. as vaziavau kol begiu nebejo perjungti ir tiek
  2. dabar iskilo daugiau klausimu, pradedu suprasti, kad nieko nesuprantu kaip su tais 235/70R16 ratais? poroj saitu skaiciau kad tik biski kliuna, poroj skaiciau kad labai kliuna, cia kiek zmoniu tiek nuomoniu? masina yra naudojama kasdien, i bekele tik 2kart per men geriausiu atveju, tai gal ir taip butu ok, be kelimo? bet visgi zema ji... kuo kebulo kelimas geriau uz pakabos? ir pigiau tai man niekaip nesigauna...
  3. o kur ta 2' lifta gauti, niekur nete nerandu is tiesu. skaiciau ir as kad 2' pats optimaliausias, nes jei daugiau tai ir difereciala zeminti reikia ir kardanas galinis per trumpas... o del to traukes tvirtinimo, ar jis butinas su 1,5'-2' liftu? pas rusus skaiciau kad ji reikia deti keliant virs 2'
  4. kazka skaiciau kad grand vitaros deda, berods 2' pakyla
  5. http://www.bits4vits.co.uk/store/VITARA-/-X90/1-5-Lift-Kit-Bundle-Vit/X90/GV-/prod_172.html ka manote apie si lifta? ar verta isigyti?
  6. taip, samurajaus pravazumas geresnis, bet naudoti ji ir kaip kasdienine transorto priemone tai jau kazkox extrymas as galvoju apie vitaros pardavima, nes norisi biski patogesnes transporto priemones
  7. kad ir bobiskas pravaziuoja geriau uz visus tuos nebobiskus ivaizdis yra niekas, pravazumas yra viskas
  8. nemaciau ir as jokios lemputes, nors rodykle rode kad bakas jau beveik sausas pas mane dar ir laikrodzio nera :/ ir cia tokia komplektacija is fabriko...
  9. priekinis diferiacialas is aliuminio, bet tinka nuo grand vitaros TD, ten jau normalus metalas
  10. del tos traukos tai iki 60 stebetinai lengvai begejasi, net keista. o kad uzmiestyje tik 90-100 normalu tai nuraminai, galvojau mano tokia sudrozta pas mane ne kabrikas, lt tai kabrikas ok, bet tik ne airijoje, specialiai ieskojau ne kabriko. mieste tai geras, turejau nemaza masina tai dabar kai vitara parkuoju net juokinga, visur telpa didziausia problema kad man tenka pasivazineti nemazus atstumus asfaltu iki bekeles ir vaziuoti su ja autostrada tai mazas malonumas...didziausia problema turbut ne vitaroje, o kad mazai cia tos bekeles ir bendraminciu mazai.
  11. tai ir turejau omenyje kad 16v galvos nelaiko.8v neteko girdeti kad kazkas jiems blogai.nors pas mane kazkas su apsukomis, ant laisvu sukiai 1500-2000
  12. na parasysiu ir as savo nuomone apie savo vitara.kai jos ieskojau tai visi tik ir gyre jas. as nelabai galiu ja girti.tiesa as ne lt gyvenu tai irgi kazka manau keis. mano vitara 98 1.6 8v, mono ipurskimas( beja tie kas sake kad varikliai geri tai 16v galvos ziauriai nelaiko, nzn gal europiniuose modeliuose buvo kitaip, bet cia daug japan import ju, escudo vadinasi ir jos turi 16v variklius ir tikrai nelaiko.pasiziurekite netgi ebay, nemazai ju tikrai pasitaiko pirkti su galvos problemomis) Calmini 3" vaziuokle pakelta, ten ji visa nestandartine is usa sake siuntesi buves savininkas.29" mud padangos amazon jei ka sako, tokios beveik traktoriaus protektorius :)taigi man aukscio tikrai uztenka(na jo zinoma jo per daug nebuna)per puvus vaziuoja be problemu, tik kad mazai cia jo, o per akmenis uolas iskelti land roveriai kazkaip geriau vaziuoja manoji yra gerai padrozta visko maciusi, neisivaizduoju kaip TA praeiti, visa vaziuokle suvaryta tik amortikai sveiki. pirkau ja gerokai sudrozta uz labai brangiai ir dar sukisau 800e ir kad dabar TA praeiti reikia ko gero dar 800e naudoju ja ir kaip kasdienine masina, blogesnes neesu turejes. na gal cia tik mano tokia, bet kieta kaip vezimas, viskas barska kas tik gali, ziauriai netraukia. po miesta tai dar dar, o uz miesto tai su autobusu lenktyniauti galiu nebent kokybe irgi sako ju gera, na to nzn nes sulauzau per off roadus tai negali spresti cia, bet pas jas daznai truksta mechaniniu langu pakeleju trosiukai(ne elektriniu!jau 98 metu masinoms el.langai veikia be problemu o cia mechaniniai kelia problemas)po atostogu gryzes bardacioka atidariau su atsuktuvu tik, suluzo rankenele bestovedama be darbo 3 savaites :)taigi japoniska kokybe )) taigi manoji yra labai gera off roadui ir labai labai bloga kaip kasdienine masina.keliones tolimesnes tikrai sunkios su ja. ir jei vairo aukstis nesireguliuoja patogiai neisitaisysi(pas mane nesireguliuoja) del kainos tai panasiu galimybiu land roveris cia 2 kart brangesnis. bet uz tokius pinigus kokius mokejau ir kiek jos siaip cia kainuoja tikrai nepirkciau.nebent ji ant tralo keliautu i kalnus na ir prirasiau cia, tikuosi nenusibodo skaityti. aciu uz demesi
  13. nu pas mane tai JX anglijos/ airijos rinkai skirta.kaip europoje buvo tai nzn. pas mane vienintelis navarotas vairo stiprintuvas.daugiau nieko nera visiskai, nei centrinio nera, net salonas pilnai plastmasem nedengtas, kaip pas ziguli. JLX buvo jau normalesnes, o japonijos rinkai skirtos (escudo vadinasi) tai ten jau su kondicionierium ir kitais "pribombasais"
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.