Pereiti prie turinio

country

Nariai
  • Pranešimai

    31
  • Užsiregistravo

  • Lankėsi

  • Laimėta dienų

    1

country paskutinį kartą laimėjo Vasario 4 2010

country patalpino geriausiai įvertintą turinį!

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas/Klubas
    Vilnius/Molėtų raj.
  • Pomėgiai
    Natūrali gamta,
    joga.

country's Achievements

1

Reputacija

  1. Pora žodžių pasakysiu aarw'iui: senokai dirbu aplinkosaugos sistemoje, kuri tau įdomi. Nuo 95 metų niekas čia ypatingai nesikeičia - šiandien maksimalus atlyginimas, kurį gali gauti specialistas į rankas yra apie 2000 lt, didžioji dalis gauna apie 1500 lt (paklaida - pora šimtų į abi puses) ir taip iki pensijos Įstaigų vadovai gauna apie 5-6 t.lt, bet jų darbo krūvis ir atsakomybė verti daugiau. Karjerą galimą padaryti turint energijos ir praktinių atitinkamos srities žinių, bet galima ir nepadaryt - vadovų kaita nėra didelė. Kaip matai, atlyginimas pakankamas pragyvenimui, bet tik tiek. Kad jaustumeisi laimingas, pirmoje vietoje turėtų būti svarbi idėja, o ne atlyginimas, gamtininkai, kaip ir mokslininkai paprastai būna "idėjiniai". Čia valstybinis sektorius. Su privačiu viskas kitaip, ten atlyginimas gali būti didesnis ir 10 kartų (tikrai), bet tam turi būti vienas iš geresnių savos srities specialistų, o patirtis įgyjama ne per vienus metus, todėl ir nekviečia privačios įmonės pas save tik mokslus pabaigusių jaunų žmonių. Taigi, jei esi "idėjinis" gamtosaugininkas ir susitaikai su tuo, kad dešimtmetį, o gal ir visą gyvenimą gausi nedidelį atlyginimą (valstybės tarnyboje negalima dirbti papildomo darbo, išskyrus kelias išimtis), tai vandenvalos specialistų tikrai yra didelis poreikis (tikrai žinau). Į valstybės tarnybą galima patekti ir be pažinčių, paprastai žmonės ateina į pakaitinio vietą (moterys vis dar gimdo, todėl pakaitinių visada būna), o paskui - kaip jau pasirodysi. Tik pirma sau pačiam turi 100 proc. būti aišku, ko nori: pinigų, įdomaus darbo, nepriklausomybės..ir įvertink tai, kad žmogus su amžiumi ir jo norai keičiasi Sėkmės.
  2. Nemažos muzikos atsargos :rolleyes:/>
  3. Čia matyt mano problemos, turėjau subaru - visas gumas teko keist nekartą (gal dėl važinėjimo vieškeliu - į mėnesį net 500 km būdavo), dabar važiuoju iki 10 000 km per metus, bet granatų gumos keičiamos po žiemos (šiemet dar ir vidinę teko keist) ir po vasaros sezonų (auto - audi), taip gyvenimas ir privers pirkti UAZ
  4. Keista, bet niekas nekalba, kad reikia gan dažnai keisti granatų gumas, o jų net 8. Tiesa, gali būti, kad tai mano automobilių problema, nes kiek jų turėjau, visuose (išskyrus "Pobiedą" ) tai daryti reikia bent 2 kart į metus
  5. Kaimynas su tokiu važinėja ir pusbrolis džiaugiasi . Kaimynas žiemą "pilvu" braukia sušalusį ledą ir priekiniu buferiu "kabina" bortelius, o pusbrolis kategoriškai atsisako nuvažiuoti nuo asfalto net į gerą vieškelį ir įdėmiai apvažiuoja visas duobes, atidžiai parkuojasi . Jei galvoji, kad turėsi visureigį - gali paskui brangiai kainuoti.
  6. Labai kultūringai laužas kurenamas (priešpaskutinė nuotrauka) - dar neteko taip matyti.
  7. Kolegos metė darbus, klausinėdami, kas atsitiko, o papasakoti negaliu Nepadorus, bet labai geras
  8. "...kažkas negero vyksta Danijos Karalystėje" © http://alkas.lt/2012/05/18/v-v-landsbergis-siandien-suzinojau-kad-lietuva-ne-mano-reikalas/
  9. Aš matyt kažką praleidau, o dabar pagal paiešką nerandu. Būčiau dėkingas už nuorodą į temą apie dūmingumą. Ačiū! Jau radau
  10. Vis galvoju, kaip jis TA pagal naujas dūmingumo taisykles praeitų?
  11. Mūsų specai sako, kad panaši į syką. Jei taip ir yra - tai labai skani žuvis, šiek tiek silkutę skoniu primena.
  12. Kažin ar galima tikėtis teigiamo rezultato renkantis tarp blogo ir blogesnio Nebalsuodamas nesuteiki valdžiai teisėtumo - t.y. jei daugiau žmonių nebalsuotų, išrinktoji valdžia negalėtų sakyti, kad atsovauja žmonėms, o jeigu sakytų - mes nebegalėtume vadintis demokratine respublika
  13. Yra dar ir toks niuansas - Subaru reikia mokėti vairuoti. Pripratus važinėti viena varoma ašim, pastovus 4x4 gali kelti rūpesčių. Vasarą kaime važinėjau su subaru visur, senesnių modelių dugnas turėjo apsaugas, palėtintojas praversdavo irgi. Tačiau kai iškrito sniegas ir keliai pasidarė slidūs posūkiuose mašina pradėjo elgtis visai kitaip, nei esi įpratęs ir tikiesi. Man asmeniškai priprasti buvo sunku. Jei niekada nevairavęs Subaru, reikėtų pirma pabandyti, vieniems "prilimpa" iškart, kitiems ne.
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.