Buvau Palangoj apziureti parduodamo Isuzu Vehi Cross. Skelbimas yra autopliuse. Su situo modeliu is arti susiduriau pirma karta ir likau nusivyles. Bendrus minusus galeciau izvelti tame, kad salone mazai vietos, gale telpa tik 2 zmones, maza bagazine. Likau nusivyles 3.5L (USA, o japoniskas buna 3.2L) varikliu. Jis daugiau ryja benzino negu traukia. Pasak pardavejo 100 km apie 10 - 18 L ima. Realybej aisku dar daugiau gali but jau nekalbant, kad jis duju sunaudotu daugiau Apie nemenkas degalu sanaudas byloja ir 95 L benzino bakas... Bandytame modelyje buvo sumontuota taskine duju iranga, del jos darbo priekaistu neturiu. Bet bagazineje esantis balionas uzima daug vietos, todel vezt koki krovini galima tik nuvertus galines sedynes... Pasak pardavejo svelniai jungianti pavaras automatine pavaru deze veike ne itin sklandziai. Jis matyt nezino ka reiskia svelniai pavaras jungianti automat deze... Del trumpos ratu bazes ir R18 asfaltiniu padangu dzipas vaziuojant sokinejo nuo asfalto nelygumu, o nuvaziave nuo kelio pasivazinet po pievas maneme, kad su sveikais sprandais negrysime. Na galbut si dzipa verta pirkti del isskirtinio dizaino, kuris anskciau ar veliau taptu iprastas... Sis dzipas skirtas entuziastams, kuriems isvardinti minusai netrukdo tureti svajoniu auto ir galbut kokioms lenktynesm, nes jis vairuojamas kaip koks bagis. P.S. Bandytasis modelis turejo perdazyta kapota, to neneige ir pardavejas, aplink masina esancios plasmases pablukusios, galiniame dangtyje randasi rudeles, salonas tvarkingas, bet jau yra odos itrukimu, uzkurus salta varikli is gluso melynas dumas pasirode, jis buvo ir tada kai mynem tapke iki galo... Privalumai tai originali audio su CD keitikliu, kondicionierius, elektra. Tikiuosi kazkam sutaupiau laiko. Jiegu kur suklydau prasau mane pataisykit.