per kelius ir ivaziavimus 6 metrai. bet jei pasvires stulpas ir toliau svyra tai reikia ieskoti priezasciu(vienpusis tempimas, nevienalytis lengvas gruntas arba kasinejimo-zemes darbai). seniau tai buvo paprasta chalturka, brigadininkui i kiseniu ir problema ispresta, dabar nezinau.
normalūs tie focusai, pats du turiu ir vargo nematau. tik jei pirksi tai pirk 66 kW, nes komonreilinių delfio purkštuko remontas nuo 50 iki 100 pinigų, ir net suremontavus gali laimės neturėti, nes paplyšęs rotorinis siurblys dzindras varo, o plundženiai siurbliai nors ir pavargę to nedaro. jei klystu kolektyvas pataisykit
atsakysiu į "justyss" teiginį kad ten ne kardano šlicuose bėda, greičių dėžėje yra bronzuota įvorė su skylutėmis, tipo slydimo guolis, paprastai ta įvorė išsimala kai trūksta dėžėje tepalo(arba netinkamas supiltas) arba kai subyra kryžmės ir pavarai ne vieną tūkst. km.. beje gal kas turite paskolinti 38 mm reguliuojamą plėstuvą vienai dienai.
teoriškai stabiliztoriaus paskirtis kai ant posukio kebulas pavirsta į išorinę posukio puse kelti išorinį ratą į viršų o vidinį spausti į apačią, kitaip sakant padidinti ratų sukibimą su kelio danga. jei smarkiai nelakstysi ant posukių gali išmesi
2.0 i ir 2.5 td tikrai nesiskiria, skirtumas tik dėl ABS buvimo ir nebuvimo. kiek žinau 2,3 td ir 2,5 td perdavimo skaičiai tie patys, dėl to ar tie patys pusašiai tai spresk pats
buvę momentų per mano niekingai trumpą gyvenimą kai tikėjau Dievu TAIKOS metu, niekam to nelinkėčiau. bet jei norėjai nevykusiai pajuokaut, tai žinok kad man visai nejuokinga
domiuosi aš ta istorija užtektinai, tik nepatinka kai bando pačia istoriją pritemti-pritaikyti prie šiandienos politikų norų, mažiau ruseliai priešų ieškotų, pradžiai savo kiemą išsikuotų, po to ir kaimynai mielesni pasidaro