Kodėl aš užsikabinau už pagalvių? Pagalvės tokia konstrukcija, kai pati guma "susėda" variklio kronšteinas prie didesnės apkrovos pradeda liestis į metalinį korpusą pačios pagalvės, tik ne metalas į metalą, o per apsauginę gumą, dengiančią variklio pagalvę. Buvau šventai įsitikinęs, kad čia šuo pakastas. Greičių dėžės tvirtinimas pagalvė neturi nė menkiausio įtrūkimo, ant apkrovos tampant tiek nesusiverčia, kad liestųsi metalas į metalą. Padangos ir ratlankiai tikrai antkrenta, nes ir su vasarinėm ir su naujom žieminėm niekas nesikeičia. Galinis kardanas, kaip jau ir minėjau anksčiau, nėra naujas, padilę šlicai, kažkiek muša. Jei kardanas būtų kaltininkas, tai rezonansas atsirastų tik prie tam tikro greičio (greitis priklauso nuo kardano RPM), o mano bėda išlenda tik prie tam tikrų variklio RPM . P.S. kas yra chvastavykas ?