Pereiti prie turinio

MPI 2.5D pagrindinio dirzo skyvu mietkes?


ramuncikas

Rekomenduojami pranešimai

sveiki,patempus dirza dingo trauka irpradejo duminti... gal kas turi koki paveiksliuka ar papasakos kur stovi siurblio bar voztuvu skyvu mierkos? :rolleyes:

 

Oho, diržo tempti nerekomenduojama dėl dviejų priežasčių: Jei diržą reikia temti tai jisai jau "išpleres" ir jį reikia keisti. Ir patempus diržą pabėga degimas(todėl ir dingo trauką).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

MP nelanksto, jau buvau pasitikrinęs praktiškai savo meistrelio teoriją :D

NU ko tik nebūna , nu ko tik neprisiklausai - smūgis laužiantis svirtis ir jų tvirtinimus nieko nepadaro vožtuvams :?: Nu baikit sekt pasakas o po diržo trūkimo pasitikrinkit vožtuvų sandarumą ir atstumus tarp vožtuvų kotų viršaus ir tos vietos kur spyruoklė remiasi į galvą :study:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

šnekat abstrakčiai, nebūtinai tos bendros teorijos turėtų tikti visiems be išimties varikliams, nes va pvz kai kurios hondos turi išpjovas stumokliuose ir t.t. yra įvairių variantų..Tata pravažiavau 20kkm, jau laikas mest?:) remiuosi grynai tik savo meistro [argumentais] kuris davė BB nukirst, kad blogiausiu atveju gali sulūžti tik "karomislai", betkokiu atveju sveikiau laiku pasikeist diržą, nes jokios guodžiančios teorijos nepadėtų giliame miške belaukiant tralo :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na čia kam kuom patogiau remtis - svetima ar sava patirtim, deja tai ne bendros teorijos o praktika, ir ne vienų metų . Nelanksto vožtuvų tiems varikliams kurių alkūninis gali apsisukt pilną apsisukimą su nuimtu diržu , grandine ar išimtu dantračiu :) Aš tai tikrai negarantuočiau savo galu tuo klausimu - nu tikrai tas žmogus arba optimistas , arba galvoja kad aplink vieni sklerotikai ir pamirš jo pažadus :lol: Žmogau , pats pagalvok , jeigu diržas per 20kkm ištyso taip kad pabėgo degimas per visą dantį tai kas su juo bus dar po kokių 30kkm :?: Šiaip tai diržai prasisukę po 50kkm ir daugiau iki tiek neištysta , manau kad apie tai turėjo patį apšviest tas kuris kuris taip drąsiai deda savo pasididžiavimą ant kaladės B) Šiaip tai galėtum dėl bendro išsilavinimo pas savą motoristą paklaust kuom skiriasi išmetimo ir įsiurbimo vožtuvai ir tuom žiniom pasidalint su visais kitais - butų įdomu išgirst B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Šiaip tai tos mietkos tiek ant škyvo tiek ant dantračio sutampa - t.y. jei pastatai škyvo mietką ant žymos tai ir veleno mietka būna ten kur ir priklauso , na nebent su škyvu negerumai kokie nors. Jeigu jau taip tai už pagrindą imk tą kur ant veleno dantračio, nors ten irgi gali būt prasisukus ta šaiba su mietka . Tokius fintus anie krečia kai veleno varžtas normaliai nebūna priveržtas ir škyvas išbaladuoja šponkės lizdą - tada ir mietkos pabėga , ir tepalus pro priekinį salniką leist pradeda. Tai kad tikrinkis viską.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.