Pereiti prie turinio

LJ 70 variklio problemos


kreizas

Rekomenduojami pranešimai

Per land cruiserio 2,4 dyz variklio matuoklę ėmė taškyti tepalą. Motoristas pasiūlė du variantus: 1. nupirkti nauja matuoklę kad guma gerai užsispaustų 2. nuėmus karterį ant matuoklės vamzdelio užmauti žarnelę, kad ji panirtų į tepalą, dėl ko pasibaigtų tepalo taškymas. Gal kas susidūrėt, kurį variantą pasirinkti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei su varikliu viskas gerai, tai manau, kad per matuokle negali taskyti alyvos. As pradeciau nuo alsuoklio tikrinimo

 

 

Variklis ledai (kol iki tos išvados priėjau pakeista ne viena tarpinė, riebokšlis, matuotas tepalo spaudimas ir t.t.), alsuoklis taip pat, tai tiesiog mazdu ir toyotu įpatumai (motoristo išmintis). Per laika matuoklės guma nuo karčio ir amžiaus sukietėja ir tas procesas vyksta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Ten jau mauk gumyte nors ant b.... - nepades :rolleyes: Jau kompresija eina i karteri- motor kirdych. Kazkas su stumuokliu grupe. normaliam varikliui isvis istrauk ta matuokle ir nieko ten netaskys. Labai abejoju, kad tie isvardinti variantai pades. Pabandyk uzkist naglai kuo ta matuokles skyle i visvien pro kazkur varys. na nebet stebuklai ten pas tave

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai pagal tamsta karteris tokia atskira respublika kad karterinės dujos užkišus matuoklę tokį bėšaną slėgį jame sukels kad tepalą pradės varyt pro visus galus :?: O tada kuriems galams reikalinga karterio ventiliacija :?: jeigu jau kirdyk stūmokliniai grupei tai tepalus variklis pradeda ryt, o nuo perteklinio slėgio būna pilnas įsiurbimo kolektorius tepalo. Manau pirmiausia vertėtų padaryt taip kaip patarė žmogus iš to darbo duona valgantis ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tai pagal tamsta karteris tokia atskira respublika kad karterinės dujos užkišus matuoklę tokį bėšaną slėgį jame sukels kad tepalą pradės varyt pro visus galus :?: O tada kuriems galams reikalinga karterio ventiliacija :?: jeigu jau kirdyk stūmokliniai grupei tai tepalus variklis pradeda ryt, o nuo perteklinio slėgio būna pilnas įsiurbimo kolektorius tepalo. Manau pirmiausia vertėtų padaryt taip kaip patarė žmogus iš to darbo duona valgantis ;)

prie ko cia atskira respublika. as ir kalbu, kad negali but kartery slegio, tam ir yra alsuoklis, o jei jau toks slegis, kad pro maziausia skylute tepalus tasko tai kazkas negerai. Ir tikrai ne matuokle skirta ventiliacijai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prie ko cia atskira respublika. as ir kalbu, kad negali but kartery slegio, tam ir yra alsuoklis, o jei jau toks slegis, kad pro maziausia skylute tepalus tasko tai kazkas negerai. Ir tikrai ne matuokle skirta ventiliacijai.

Žmogau , tu kartery ir vakumą sudaryk jei šone skylė tai vistiek tą tepalą per ją taškys - čia tik kanistriukį tepalas ramiai guli bet ne dirbančiam variklį . Sakė gi žmogus kad visa tai patikrino , ir ne viena kartą patikrino. Ir ne tik toyotai ar mazdai tokie dalykai būna bet ir visiems kitiems varikliams kurių tepalo matuoklės vamzdelis tokiu būdu sandarinamas su bloku

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.