Pereiti prie turinio

Rošiosi pirkti Hyundai Galloper


Alchazar

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, jau kuri laiką planuoju persėsti iš savo galanto į ką nors aukštesnio ir nereikalaujančio asfaltuoto kelio. Po šios žiemos apsisprendžiau galutinai. Paskaitęs forumus ir įvairiausius straipsnius apie 4x4 nusprendžiau paimti sau Galloperi (98'-00' metu dyzelį, 5 durų). Kainos geros, o tai, kad jis beveik Pajero klonas dar labiau mane nuteikė pirkti būtent Galloperi.

 

Na ir šiek tiek, apie mane ir mano poreikius. 90% važinėsiu po miestą, į darbą ir namo. Savaitgaliais į kaimą, ten kelias padorus jeigu nelyja lietus kelias dienas iš eilės. Tik žiema ten pravažiuoti be 4 varomųjų beveik neįmanoma. Dar vasara mėgstu prie jūros kartais nuvažiuoti. Lakstyti nemėgstu, ir į "purvynus" irgi neplanuoju lysti). Mašinai turiu 15k lt., planuoju pirkti už ~12k o likuti skirti diržų ir skysčiu keitimui.

 

Bet, visa tai teorija. Prieš perkant norėčiau paklausti Jūsų nuomonės apie Galloperius.

Ką reikia žinoti, prieš perkant? Kaip jų varikliai?

Gal jie nėra tokie geri kaip tai atrodo?

Iš to, ką perskaičiau, supratau, kad pagrindine jų bėda - rūdys. Sparnai ir durys dažniausia būna su plastmasėm, ar ne bus taip, kad viena diena po plastmasėm rasiu didžiulės skylės?

Žodžiu noriu išgirsti nuomonė žmogaus, kuris turi patirties ir gali duoti patarimą.

 

p.s. Paieška naudojau, perskaičiau viska apie Galoperius ką pavyko rasti šitam forume, + dar www.galloper.ru.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kaimynas vazineja, gal ketvirtus penktus metus, naudoja medzioklei-zemes ukiui per ta laika pora kart vaziuokle tvarke (apie 1000lt uz kiekviena karta), priekini zibinta iskule, servizas siule nauja 950lt, po pusmecio kazkur iskase uz 350lt :) pora kart, pramuso tarpine, siuo metu galbut, kad turbina nusprogo, nes vos bepasliauzia, o vaziuoti va minkstas, metai jojo 98, dviduris

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na nemanau kad jau tokia baisi tragedija su tuom atsarginem detalem ir tik amerika gali padiet :lol: Variklis pagal paskyrstymo dirzo dejimo schema vienas prie vieno su pajero 2,5td , del bendro reikalo galima pasitikrint pagal galvos tarpine . o bendrai tai ta girta honda yra mitsubo dukterine imone tai manau kad daug detaliu tinka nuo senesnio pajero . O kad brangiai kainuoja remontai tai irgi nieko nuostabaus - taigi dzipas ne golpukas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 1 mėnesio...

Turiu Galloperį jau 1,5 metų. Perkant buvo toks: 99 metų dviduris dyzelis 78kw mechanika, su Innovation apdaila (toks pūstais šonais) 2165000km ant skaitliuko. Tikrai neatsuktas ir šiek tiek daužtu priekiu. Trūko galinės sėdynės, sprogęs AirBag'as, Per tą laiką pramyniau 35000 km. Mano rekomendacijos prieš perkant būtų tokios: išsiaiškinti iš kurios šalies mašina, nes nuo to gan smarkiai priklauso jos parūdijimas. Maniškė buvo iš Danijos, kur labai drėgna, todėl yra rūdelių, kiek teko matyt šrotuose vokiškų - jų kėbulai atrodė geriau. Rūdyja daugiausiai prie visokių plastmasių ir aišku loveliai:) Perkant automobilį apsižiūrėti, kad netrūktų, arba trūktų kuo mažiau kėbulo ir vidaus dalių, nes aš pirkau be galinės sėdynės, tai paieškojau ilgokai kol ją gavau. Buvau girdėjęs, kad tinka nuo mk1 Pajero, bet man kažkaip netiko. Tas pats ir su AirBagu - buvo šiek tiek daužtas, tai ir dabar dar be jo, nes šrotuose prašo gana nemažai už jas. Paprasčiau uždėti kitą vairą ir atjungti lemputę:) Pasitikrinti kaip veikia hub'ai. Vieną sugadinau, nes nežinojau kaip tinkamai juos įjungti ir išjungti. Patikrinti ar tiek dviem tiek keturių ratų režimu nekaukia tiltai. Siūlau patikrinti kaip veikia pečiuko ventiliatorius, man buvo tik 3ir4 greičiai, o tos varžos niekur negavau, nes net LIRO pasiūlė paieškoti dėvėtos, nes šiaip kaina gautųsi beprotiška naujos. Per visą eksploataciją pasikeičiau pagrindinį ir balansyrinį diržą, bei guolius ar įtempėjus, nu ten toks komplektas. Darbas su medžiagom apie 450 Lt. Perkant visi diržai kaip nauji atrodė ir jei tikėti lipduku po kapotu, kad jie nesenai buvo keisti, tai kitų dar nekeičiau. Keičiant diržus buvo pakeista ir ventiliatoriaus sparnuotė, nes jai trūko 2 sparnų ir laisvomis apsukomis visa mašina vibravo. Ji kainavo 100 Lt ir buvo nuo mk2 Pajero. Taip pat tvarkyti stabdžiai, nes pirkimo metu tai vos vos stabdė. Visos dalys ir darbas apie 350 Lt. Restauruota važiuoklė. Turiu sąrašą ką ten keitė, šiaip nemažai pakeitė ir kainavo apie 600 Lt su ratų suvedimu. Keičiau pečiuko angliukus, kurių negavau originalių, todėl nusipirkau Dage šiek tiek didesnius ir prišlifavau iki reikiamo dydžio, kaina nepilnai 20 Lt. Prieš šią žiemą keisiu dešinės pusės hub'ą, kuris kainuos apie 250 Lt dėvėtas, taip pat reikės tvarkyti galinę važiuoklę, bent jau amortizatorius tikrai. Jie kainuos apie 350 Lt Kayaba firmos. Juos Regitroje rekomendavo pasikeisti jau tik nusipirkus mašiną. Filtrų kainos normalios: oro ir tepalo kartu apie 60Lt, kuro dar 30 Lt. Daugiau gedimų kaip ir neturėjau. Bent jau pagal mano atliktų darbų ir kainų sąrašą:) Dėl dalių didelių bėdų nėra - bent jau mano nuomone, nes sakyčiau, kad tai į mk1 Pajero kėbulą sudėti mk2 Pajero agregatai. Bent jau taip susidariau vaizdą. Mašinos minusai: mieste naudoju apie 10l dyzelio, bet gerai, kad geria tiek žalią, tiek rusišką nesispyriodamas. Užmiestyje man gaunasi apie 8,5-9. Gyvenu Kaune ir važiuoju mieste dažniausiai šiek tiek greičiau už bendrą srautą, užmiestyje daugiau 95 nelekiu, nes nėra ta mašina, su kuria lakstyti. Aišku, reikalui esant 145 eina:) užmiesčio sąnaudos man nelabai skiriasi nuo miesto, nes Innovation spoileriai, slenksčiai ir pūsti šonai turėtų per daug negerinti aerodinamikos:) Varikliui trūksta gyvybės iki 1500 apsukų, paskui atgyja. Bet net ir tuščia mašina sveria 1,7 tonos, o variklis tik 78kw. Dar vienas minusas, bet nežinau ar taip visiems ar net, bet atbulomis 4 ratais prasčiau važiuoja nei į priekį. Nežinau ar taip yra dėl automatinių hubų ar dėl padangų ar dar ko nors. Žiemą nebuvo per karšta tikrai. Na aišku ir žiema buvo neeilinė. Prastokos artimos šviesos. Sudėjus geras lemputes šiek tiek viskas pasitaisė. Gale keleiviams mažokai vietos kojoms, bet labai retai ką nors vežu tai nieko. Privalumai: pakankamai tyli, net ir 90 važiuojant nėra diskomforto, ir nėra dyzelio triukšmo. Prie sankryžos sustojus lygiai su kokiu golfu dyzeliniu vos nesinori pasitikrinti ar aš neužgesęs:) Pakankamai komfortiškas važiavimas, nes nors ir trumpa ratų bazė, bet padangos su nemažai "mėsos" sugeria kelio nelygumus. Aišku, aukštesnė sėdėsena ir geresnis pravažumas kaip ir kituose džipuose. Nemaža keliamoji galia: ne kartą važiavau pakrovęs 500 kg ir daugiau ir labiau tas jaučiasi stabdant nei greitėjant. Pakankamai elastingas variklis: tolygiai važiuojant 60km/h galima jungti 5 bėgį ir bus apie 1600 apsukų. Dėl to, kad tai Hyundai - jis nedomina vagių. Salonas nebarška. Net ir į tridurį modelį galima nemažai pakrauti, nes galinė sėdynė atsiverčia 90 laipsnių į priekį visa. Daugiau neatsimenu:) Jei kils klausimų - pamėginsiu į juos atsakyti:)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Sveikučiai,

 

Turiu 99 m. ilgą intercoolerį, visiškai pritariu digimino nuomonei. Patikimas, pravažus, talpus, neperlabiausiai taupus, detalių tenka šiek tiek paieškoti.

 

Aš per porą metelių didesnių bėdų neturėjau, bet jos po truputį pradeda kauptis (barška priekinis tiltas, razdatkė pradeda triukšmauti, į pabaigą amortizatoriai ir pan), tai noreciau klustelti, gal žinotę kokį gerą meistrą, kuris džipų nesibaido? jei su galloperiais dirba, tai dar geriau.

 

Dėkui iš anksto.

 

Tomas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

As ir esu naujokas sioj sferoj, bet vis pamastau apie persedima ant kazko panasaus kaip dzipas ar didesnio praeinamumo masinele.

Realiai orientuojuos i kaina (butu pinigu, cia klausimu visai nekiltu :)).

Apie Galloper'i kaip ir susidariau nuomone.

Gal kas yra susidure su Terracan?

Idomu butu isgirsti nuomone, bet tik tu kurie tikrai kazka vertingo zino :).

Is anksto dekoju.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveikučiai,

 

Turiu 99 m. ilgą intercoolerį,............., tai noreciau klustelti, gal žinotę kokį gerą meistrą, kuris džipų nesibaido? jei su galloperiais dirba, tai dar geriau.

 

Dėkui iš anksto.

 

Tomas

Pasiūlyt tai galim , va tik pirmai pradžiai būt gerai žinot kurioj čia Lietuvos vietoj siūlyt ba neaišku iš kurio pasvietės kampo pats būsi B)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va, pagaliau vos ne vos nusipirkau galloperį 4 durų ilgą. Pirmi įspūdžiai neblogi. Turėjau antrą mitsubishi pajero trumpą, tai lyginant galiu pasakyti hyundajaus pliusus: Naujesnis už tą pačią kainą. Pajero buvo 94 m galloperis 1999. Rėmas žymiai sveikesnis, nei karto nevirintas, kai tuo tarpu pajero pervirintas ir reikalaujantis dar pavirinimo. Ant asfalto komforto daugiau gallopery. Gallopery yra ir veikia oro kondicionierius, el langai. Pravažumas bekele geresnis pajero bet vien dėl to, kad trumpas. Kai purvyne užsėdi galinio tilto blokiruotė nebepadeda(pajero tokią turėjo). Variklis galloperio dūmina žymiai mažiau, pajero daugiau, bet abu technikinę praėjo be problemų. Dalys ir to ir to ne kosmosą kainuoja. galloperio amortizatoriai priekiniai po 110, galiniai 250.Va mitsubishio generatoriaus remontas kainavo 400 Lt. Bendrai pastebėsiu, kad nusipirkti visureigį šiuo metu sudėtingoka. Gerus nuneša iš karto, stovėti lieka tik prastesni. Tą patvirtino ir pardavėjai kiek šnekėjau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

sveiki :) na as pries menesi nusipirkau jau antra galoperi,pirmas buvo dvieju duru mazokas tad dabar nusipirkau ilga 4 duru is sveicarijos 2000m. limited edition komplektacijos,lankai slenksciai,koza ir panasiai.siaip atrodo neuzdrostas nesupuves prabeges 140stuku tech.praejau is pirmo karto.salerkutes vartoja apie 10 litriuku.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Galloperis gėris. Lipa ne ką prasčiau už pajero. Jis turi kažką panašau į padidintos trinties diferencialus? nes sujungus tiltus ir stipriai susukus ratus ant asfalto net dreba kai sukasi (priešinasi), be to, kai važiuojant per gilias vagas pakibo ratai, dešnys priekio ir kairys galo, galloperis vis tiek pasispardė ir išvažiavo (galvojau, kad tik pakibę ratai suksis ir šakės man, bet išvažiavo).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galloperis gėris. Lipa ne ką prasčiau už pajero. Jis turi kažką panašau į padidintos trinties diferencialus? nes sujungus tiltus ir stipriai susukus ratus ant asfalto net dreba kai sukasi (priešinasi), be to, kai važiuojant per gilias vagas pakibo ratai, dešnys priekio ir kairys galo, galloperis vis tiek pasispardė ir išvažiavo (galvojau, kad tik pakibę ratai suksis ir šakės man, bet išvažiavo).

Pas ji galiniam tilte stovi LSD.O ko jis turetu prasciau lipti uz pajero.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galloperis gėris. Lipa ne ką prasčiau už pajero. Jis turi kažką panašau į padidintos trinties diferencialus? nes sujungus tiltus ir stipriai susukus ratus ant asfalto net dreba kai sukasi (priešinasi), be to, kai važiuojant per gilias vagas pakibo ratai, dešnys priekio ir kairys galo, galloperis vis tiek pasispardė ir išvažiavo (galvojau, kad tik pakibę ratai suksis ir šakės man, bet išvažiavo).

Sujungtais tiltais ant asfalto ilgai nevazinesi, jeigu nera tarpasinio diferiancialo galima razdatke sugadinti arba pusasius

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.