Pereiti prie turinio

MP iskelimas/liftas


Rekomenduojami pranešimai

  • Atsakymus 189
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Tokio storio kaip orginalūs 10mm jei neklystu, o ilgį varžtu galėsiu pamatuot. Varžtu kietumas gal 10.9 ar 11.

 

Butu labai super, jei galėtum ilgius pamatuot!

 

Ir dar klausimas, kodėl kėliai 6 cm, o ne 5?

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Tai gi, pakėliau savo Pajero kėbulą.

Buvo keliama 50 mm.

 

Pajero 1989 metų, 3.0 V6, keturių durų.

 

Medžiagos:

 

1 metras (3,5 kg) kapralono, skersmuo 60 mm.

Pirkta Lytagroj, 1 kg kaina ~22 Lt.

 

Kapralonas nuvežtas tekintojui, kuris padarė 12 šaibų kėlimui, 50mm x 60 mm, skylė varžtui 10 mm.

 

Varžtai:

 

140 mm x 10 mm, kietumas 11, 10 vnt.

170 mm x 10 mm, kietumas 11, 2 vnt.

Pirkta Wurth.

 

Mano atveju kėbulas tvirtinasi prie rėmo 12 taškų, šeši taškai vienoje pusėje ir šeši kitoje.

 

1 pav. Tvirtinimo taškai priekyje šalia radiatoriaus (būna uždengti folijos tipo lipduku).

post-7876-13908404505657_thumb.jpg

 

2 pav. Tvirtinimo taškai vairuotojo ir priekinio keleivio pusėse (reikia nuimti plastikinius slenksčius bei pakelti kilimą, tvirtinimo taškai po gumomis).

post-7876-13908404651513_thumb.jpg

 

3 pav. Tvirtinimo taškai ties vairuotojo ir priekinio keleivio saugos diržais (atlaisvinti plastikinius diržų gaubtus).

post-7876-13908404987007_thumb.jpg

 

4 pav. Tvirtinimo taškai prie galinės sėdynės (reikia nuimti plastikinius slenksčius bei pakelti kilimą, tvirtinimo taškai už metalinės plokštelės).

post-7876-13908405272722_thumb.jpg

 

5 pav. Tvirtinimo taškai bagažinėje (pakelti kilimą, tvirtinimo taškai po gumomis).

post-7876-1390840537196_thumb.jpg

 

6 pav. Tvirtinimo taškai randami išėmus galinius žibintus (išimti galinius žibintus).

post-7876-13908405498765_thumb.jpg

 

 

Atlaisvinus vienos pusės varžtus keliamas kėbulas. Kelti reikia po truputi prižiūrint ar niekas neįsitempia ir netrukdo kelti kėbulo. Keliama tol, kol telpa šaiba. Tada kišamas naujas varžtas. Sudėjus visas šaibas ir varžtus, juos lengvai prikabinama veržle. Tada po truputi nuleidinėjamas kėbulas. Nuleidus kėbulą ant šaibų užsukami varžtai ir pereinama prie kitos pusės kėlimo.

 

post-7876-13908415237702_thumb.jpg

 

 

 

Mano atveju niekas netrukdė kelti kėbulo, nereikėjo atsukinėti nei kuro bako šlangos, nei radiatoriaus šlangos, nei pečiuko šlangų, nei vairo kolonėlės. Taip pat nereikėjo ilginti radiatoriaus bei pečiuko šlangų (pas mane yra Webasto).

 

 

 

 

Po kėlimo.

post-7876-13908414569159_thumb.jpg

 

Po kėlimo puikiausiai telpa 33x12,5 R15, tik reikia truputi apipjauti bamperio plastikinius kraštus.

Redagavo jovaras
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Sveiki, kaip keliat gala pajerikui 2 duriui pirmam spyruokliniui ? gal panasi istorija kaip su patruliais dedi nuo 4/5 durio ant 2/3 durio ir taip isgauni auksti ? ar gal siaip nuo kitos masinos tinka?

 

Tada kaip su amortikai? ir ju eigos ilgesnes reiktu ?

Ir spiruokles reik nuo patrulio trumpo.Galo.O amortai del to kad gimtu neuztenka ilgio ir rauna kronsteinus ir lauzo voztuvus

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi rašau BODY LIFTĄ, o prie ko čia pakaba? Visi agregatai ir pakabos mazgai lieka savo vietose. Kokia dar pakabos artikuliacija???

ilgesni amortai ir spiruokles statomi, kad ne tik paaukstint masyna, bet ir padidinti pakabos artikuliacija , gail kad to nezinai :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi rašau BODY LIFTĄ, o prie ko čia pakaba? Visi agregatai ir pakabos mazgai lieka savo vietose. Kokia dar pakabos artikuliacija???

 

Na pasakysiu iš savo patirties, turėjau ilgą MPII 2.8 su KABLIU, susidėjus patrulio spyruokles susikėlė galas(ir kablys) apie 6 comus, kas labai teigiamai pasijautė važinėjant po karjerus ar šiaip įveikiant stačias įkalnias, nuokalnias ... Tai dabar klausimas kiek reikia daryt body lift'ą kad kablys 6 comus pakiltų ?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daryk tu kiek nori body liftą, kablys liks savo vietoje, pritvirtintas prie rėmo.

Dėl pakabos eigos didinimo aš viską suprantu, bet kitas klausimas ar to ištikrūjų reikia? Lietuvoje kalnų nėra. Ar ne papraščiau pasidaryt body liftą, susidėt didesnius ratus ir palikti gamintojo sukonstruotą pakabą?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Daryk tu kiek nori body liftą, kablys liks savo vietoje, pritvirtintas prie rėmo.

Dėl pakabos eigos didinimo aš viską suprantu, bet kitas klausimas ar to ištikrūjų reikia? Lietuvoje kalnų nėra. Ar ne papraščiau pasidaryt body liftą, susidėt didesnius ratus ir palikti gamintojo sukonstruotą pakabą?

 

Tai ką aš ir noriu pasakyt, kad spyruoklių pagalba pasikelia ir kablys, ir rėmas, ir buferiai, ir kėbulas. Sutinku kad pas mitsubą priekį per daug ten nieko nesužaisi, apart torcionų paveržimo ar šarnyro permetimo. Nežinau gal čia tik mano pastebėjimas, bet atrodo kad body lift'as jau darosi "nebemadingas" (gal dėl to kad berėmių visureigių vis daugiau atsiranda).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 9 mėnesių...

Medžiagos:

 

1 metras (3,5 kg) kapralono, skersmuo 60 mm.

Pirkta Lytagroj, 1 kg kaina ~22 Lt.

 

 

Prisidesiu prie puikaus aprasymo:

Kapralona galima pirkti vilniuje "heliopolyje" kuris randasi žalgirio gatvėje.

kaina 1 euru didesne, bet atpjauna kiek reikia, nereikia pirkti viso metro, vis tiek pigiau gaunasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 10 mėnesių...

Skaiciau as skaiciau bet taip ir nesupratau kaip susisuka tie torsionai? Mp1 su 33 mudais Ir 7cm bodi liftu. Problema tame kad pilnai issukus vaira ir isokus i kokia duobite ratai uzkabina bamperio plastmasini kamputi. Nuiminet ar pjaustyt jo nenoriu. Pagalvojau gal pasukus torsionus reikalai pageretu. Tai gi klausimai keli: kaip aplamai tai daroma ir kaip zitot gamintoju norma? itariu kad pas mane je jau susukti pres tai. Nenoriu peristengt. Labai praverstu detalus atsakimas kur ir ka reikia sukt. Kaip vienodai abu susukt?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neviska supratau bet pradzioj reikia zinot ka sukt? Yra kaskoks varztas torsiono pradzioi? Kaskur per viduri masinos? Is sitos puses? Pas mane ten purvu aplipe viskas ir kaskaip nesimato kad butu ka sukt. Ar prie variklio sukasi?

Redagavo Dima72
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neviska supratau bet pradzioj reikia zinot ka sukt? Yra kaskoks varztas torsiono pradzioi? Kaskur per viduri masinos? Is sitos puses? Pas mane ten purvu aplipe viskas ir kaskaip nesimato kad butu ka sukt. Ar prie variklio sukasi?

per viduri masinos...pradek nuo apatines sakes, pamatysi tosionas eina ir baigiasi "petimi" kurio gale varstas..

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susirandi priekinę apatinę šakę ant kurios dviem varžtais yra prisuktas torsiono laikiklis į kurį ant šlicų įsimauna torsionas  (nuotrauka Nr. 1). Tada žiūri link automobilio galo kur eina torsionas ir kaip rašė kolega Suomis, matai, kad torsiono galo šlicų pagalba yra užmautas "petys", kuris prie rėmo tvirtinasi varžtu (nuotrauka Nr. 2). Ant to varžto turi būti dvi veržlės. Norint, kad pasikeltų priekis reikia sukti apatinę veržlę (prieš tai atlaisvinus viršutinę, kuri dirba kaip kontraveržlė). Jeigu veržlės jau susuktos iki galo (tas "petys" sulindęs į jam skirtą vietą iki galo) reikia perstatyti torsiona per vieną šlicą (su tavo dydždio padangom daugiau tikrai nereikia). Norint perstatyti torsiona reikia iki galo atsukti tas viršutines veržles, tada numauti tą "petį" nuo torsiono ir persukti per šlicus taip, kad "peties" galas kur kišasi varžtas pasileistų į apačia balkio ant kurio jis tvirtinasi, atžvilgiu. Matyti per kiek persuki šlicus nėra sudėtinga, kadangi ant "peties" yra įkirsta žyma, o ant torsiono, išilgai šlicų yra balta dažų žymė. Nuimant matosi, kad tos dvi žymės sutampa. Sėkmės darbuose.

post-9510-0-85913000-1459768768_thumb.jpg

post-9510-0-16615400-1459768784_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vat dabar viskas aisku ir paprasta kaip 2x2 ar kaip reiketu rasyti siame forume, paprasta kaip 4x4 :cheer:  Mano donore kaip ir pas mane susukta ant tiek kad petys sulindes i rema ir jo nesimato. Todel ir nepamaciau jo net ant donoro su nuimtu kebulu :D Pastebejau tik kad pas mane nevenodai sureguliota  :scratch:  Reikes paverzt viena puse. Dabar jau galvoju kad geriau kaska paburt su bamperiu nes torsionai susukti iki maksimumo  :scratch:  Aciu kad padejote suprast sia "sudetinga" konstrukcija  :liux: 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.