Pereiti prie turinio

Land-Rover Discovery


Zygis

Rekomenduojami pranešimai

Prisegu nuoroda. Gal kam sis modeliukas yra pazystamas? I ka reiktu atkreipt ruosiantis pirkti? Vienas forumietis patare atkreip demesi i kardanus. Dar girdejau kad reduktoriai silpna vieta. Laukiu nuomoniu.

http://www.autogidas.lt/skelbimai/land-rover-discovery-visureigis-1994-0119320159.html

Minejo jog kuri laika anksciau su tokiom masinom Kaunieciai i Karpatus vaziavo bandziau forume ieskoti bet nepasiseke, nieko neradau kur galeciau pasiskaityti kaip kolektyvui kelione sekesi. Busiu dekingas visiems atsakiusiems.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Trumpai-turime savo kolektyve 7 Land Rover Discovery visureigius-pagrindinis aspektas renkantis-bendras automobilio stovis ir agregatu bukle. Kas pirkes prastesni-tas daugiau turejo investuoti i automobilio gera technine bukle. Pakaboje reikia patikrinti gumos-metalo ivoriu (dauguma musu auto su pakeistomis i polybushus) bukle bei traukiu antgalius, transmisijoje-ar nera didelio laisvumo pavaru dezeje, kas reikstu velenu isdilima ir nepigu remonta; varikliai kantrus (ir 200 Tdi ir 300 Tdi, Td5 nelabai mums patinka), todel rekomnduociau rinktis viena is senesniuju dyzeliniu agregatu; benzininis 2.0 L-pasiskolintas is lengvuju Rover auto, per silpnas. Tiltai is musu turimu auto pavede tik viena karta-suluzo priekinis reduktorius; rinktis reikia masina be Al korozijos zidiniu, kadangi su sia liga nepakovosi, pasiziurek ar remas nesurudijes, taip megsta rudyti sparnu arkos.

Bendrai-sie automobiliai yra gera 4x4 alternatyva uz protinga pinigu suma, lengvai modifikuojamas, yra be galo daug offroad aksesuaru ir daliu tiekimas geras (UK resursai neissiamiami:)), liftas +2" ir 32" ratai+gerve-i kelione.

 

Sekmes issirenkant, jei apsispresi ir reikes pagalbos apziurint/patikrinant auto Kaune, Autovici Peugeot, Opel ir Chevrolet servise pagelbesime, tel.301199

Tommas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 3 metų...

Sveiki, Prikelsiu šią tema. Susidomėjau būtent Land rover Diskovery 2, nuo 1999, automatu ir 2.5 TD5 ,gal kas gali daugiau apie situos agregatus papasakoti? masinos nesiruosiu nieko stipriai ruosti ar modifikuoti, nes bus kasdienine,kelionine ir t.t... taip kad reiks ir komforto plentu vaziuojant ir nedidelio pravazumo kaime, tuom man sis visureigis ir atrodo tinkantis, o gal as klystu?

 

imetu keleta nuorodu ir tikiuos kad teisinga linkme nuziurineju, jei ne pataisykit, Aciu :)/>/>

 

http://auto.plius.lt/skelbimai/land-rover-discovery-2-5-l-visureigis-2001-dyzelinas-2866173.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/land-rover-discovery-2-5-l-visureigis-2000-dyzelinas-2835102.html

http://auto.plius.lt/skelbimai/land-rover-discovery-2-5-l-visureigis-2002-dyzelinas-2894941.html

 

sie man atrodo tinkamiausi, ana klaipedoje apziurejau, buvo visai grazus, kebulas gana svarus,salonas tvarkingas, kur korozijos zidiniu pagrinde ieskot? ar jie sitie modeliai taip pat megsta rudyti?

 

neatsisakau ir mechanines, bet pirmenybe teiksiu automatui jei jis nera opi problema :)/>/>

 

beje ar visi turi orines pakabas?

Redagavo tomoshius123
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nepirk LR ir tuo labiau 2.5D.

Atsakymas labai argumentuotas :)

Klausimo autoriui siūlyčiau paskaityti forumą atidžiau. Čia apie šiuos modelius ir jų "BMW" TD5 variklius pridiskuotuota tiek, kad bent jau pradinę nuomonę apie modelį tikrai susidarysi. Kai jau bus konkretūs klausimai, tada klausk drąsiai.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • 1 metų...

Atsiprašau, kad prikeliu temą, bet tie senieji Discoveriai apie 93m buvo su 2.5 83kw motoru po to 98m bent jau matau skelbimuose su 85kw ir 90kw 2.5motorais. Tada kitus jau kaip suprantu su Td5 virš 100kw, nuo kurių reikia bėgt. Norėjau paklausti kuo skiriasi tie senieji 83kw motorai nuo 85kw ir 90kw ir iš techninės pusės ar tai tas pats automobilis ar jau kita sistema/važiuoklė ir pan :) ir ką patartumėte rinktis? :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš baiginėju skaityti visas temas ne tik apie discą. Kiek suprantu sena discoteka yra pakankamai primityvus, sąlyginai labai ekonomiškas vežimas, bet ne ant tiek ubagas, kaip rockis, vitara, niva ar uazas, kad su juo nebūtų galima pakeliaut. Kiek skaičiau tai remontas irgi sąlyginai nesudėtingas, aftermarketas labai platus. antras liftas, 32mudai, gervė prieky, dugno apsauga, šniorkelis būtų pakankama komplektacija man. Ateity pasitaupius galima rast aftermarket tiltų blokiruočių. Suprantu, kad tai ne Patrulis ir ne TLC, bet ir sąnaudos ne 18l dyzelio. Galvojau apie MP II su superselektu ir galinio diffo blokiruote, bet 2.5 nevažiuoja, o ryja belekiek. Prioritetai labai paprasti. Rėminis visureigis. Paprasta konstrukcija, primityvus sąlyginai motoras. Ekonomija, kad vasara trasoj važiuojant 90 galėčiau įtilpt į 10l saliarkos. Kad bent Europoj nebūtų didelių bėdų su dalių gavimu. Ir kad galėtų keliauti 4žmonės sąlyginai patogiai. Kondicionierius aukso vertės reikalas. Aš atviras pasiūlymams.

Redagavo LaurynasR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

300 tdi yra gerai. Td5 yra blogai.

300 tdi reikia ieškoti iš paskutinesnių, ten jau išspręsta gr dėžės / razdatkės sujungimo šlicų problema (pirmuosiuose sujungimas nesitepa ir išdyla šlicai).

Su blokiruotėm reikės dėti ir HD pusašius + granatas. Aš sudėjęs Torsen tipo difus, ATB LSD vadinasi, kol kas važiuoju su standartiniais pusašiais.

Remontas paprastas, dalių yra už protingą kainą. Nors kai perkračiau visą tai gavosi kai gero TLC savikaina :).

Redagavo alga
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš dabar pats važinėju su Foresteriu pirmuku, liftuotu, diuralio apsauga, insa turbo rangeriais 215x65 16 (all terrain kopija). Įdėjau spyruokles su daugiau apvijų, pašalinau stabilnikus, efektas superinis ratų eiga labai nebloga. Paankstinau motoro degimą, tai šitas velnias su plėtintoju lipa žiauriai gerai, ypač į molėtus ir smėlėtus kalnus. Visgi svoris tik 1.3t, pravažiuoju visur, kur dar nesukrentu į purvą ligi durelių. Dėčiau gervę, ironmanus ir nesukčiau galvos, bet viduj mažai erdvės ir be stogo bagažinės niekas netelpa į jį kelionių prasme. Sąnaudos vaikiškos 11-15dujų žiūrint kur ir kaip važiuosi. Dalyvauti sporte neplanuoju, bet pramogai pasivažinėt ir panaudot kaip kelioninį ir greičiausiai daily auto būtų pats tas. Dar žiūrinėju jeep grand cherokee wj, bet overland tikrai nenupirksiu, o ar su paprastu select track arba quadra trac II verta? Vistiek varilockų nebus. Ir erdvė grande ne stebuklas. Tik tiek, kad jeigu Discoteca iki 100 per metus tai Grandas bent jau važiuoja. Bet jis nerėminis. Aš suprantu, kad gervę su geru padu ir tvirtinimais įdėt no probs, bet kaip dėl kėbulo kraipymosi kai jis nerėminis?

 

P.S. Kalbant apie savikainas. Tiek kiek aš sukišęs į foriką, niekad neatgausiu, taip pat ir su Discu ir TLC būtų, visur yra ką keist, ką taisyt ir ką perdaryt. Savo biudžete aš nuspirkčiau Tlc 90 dvidurį, bet, kad jsi plikas kaip tilvikas, duok die el.langai. O šiaip tai nei kondiko, nei nieko. 

Redagavo LaurynasR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Mano apsisprendimą dėl visureigio lėmė panašūs kriterijai. Rėminis, paprasta konstrukcija, būtinai mechaninis kuro siurblys, nedidelės kuro sąnaudos, patikimumas, dalių kainos ir prieinamumas, kad būtų pakankamai komfortiškas - tas reiškia spyruoklinė pakaba.

Apsistojau ties Disco 1. Nėra jis tobulas, bet mano kriterijus atitiko.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad ne raketa tai suprantu. Bet nesinorėtų važiuot su mašina 100km/h kurios apsukos 3k. Tai dėl to ir klausiu. Pats važinėju dvilitriu atmosferiku su dujom ir piktesnėm padangom, ten irgi ne raketa :)

 

Šiaip būtų labai įdomu, kad koks turėtojas, turintis laisvą valandžiukę gyvenime, aprodytų Discą, pasidalintu patirtimi, leistų pavažiuot. Nes aš tik su Range Rover p38 esu važinėjąs, bet kaip suprantu tai visiškai skirtingos mašinos. Sumokėčiau už kurą, taip pat jeigu domintų žmogų aprodyčiau foriką, leisčiau pravažiuot. Nes nuvaryt apžiūrėt auto pagal skelbimus yra viena, o išbandyt tvarkingą auto visai kas kitą ir kai žmogus neturi tikslo parduot ir gali papasakot. :)

Redagavo LaurynasR
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš baiginėju skaityti visas temas ne tik apie discą. Kiek suprantu sena discoteka yra pakankamai primityvus, sąlyginai labai ekonomiškas vežimas, bet ne ant tiek ubagas, kaip rockis, vitara, niva ar uazas, kad su juo nebūtų galima pakeliaut. Kiek skaičiau tai remontas irgi sąlyginai nesudėtingas, aftermarketas labai platus. antras liftas, 32mudai, gervė prieky, dugno apsauga, šniorkelis būtų pakankama komplektacija man. Ateity pasitaupius galima rast aftermarket tiltų blokiruočių. Suprantu, kad tai ne Patrulis ir ne TLC, bet ir sąnaudos ne 18l dyzelio. Galvojau apie MP II su superselektu ir galinio diffo blokiruote, bet 2.5 nevažiuoja, o ryja belekiek. Prioritetai labai paprasti. Rėminis visureigis. Paprasta konstrukcija, primityvus sąlyginai motoras. Ekonomija, kad vasara trasoj važiuojant 90 galėčiau įtilpt į 10l saliarkos. Kad bent Europoj nebūtų didelių bėdų su dalių gavimu. Ir kad galėtų keliauti 4žmonės sąlyginai patogiai. Kondicionierius aukso vertės reikalas. Aš atviras pasiūlymams.

Nu del salerkos tai cia ziauriai persistengei.4 metus su Mitsubishi 2 atvazinejau,32 mudai ( keturduris ) 2,5 td.Salerkos 10 litru vidurkis ( nedaugiau tikrai ),eina tikrai geriau negu Discoteka.Dabar turiu 2 Patrulius,salerkos nuo 10-13 litru.O taip tai skonio reikalas taip sakant  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.