Pereiti prie turinio

Niva užgeso


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Važiuojant plentu apie 80 km/h Niva staigiai užgeso (netrūkčiodama ir be pašalinių garsų, lyg išjungus degimą) ir nebeužsiveda. Benziną paduoda, kibirkštis ant žvaklaidžių yra. Nuėmiau vožtuvų dangtį, grandinė sveika ir įtempta, žvaigždės žymė sutampa su alkūninio žyme. Paskirstymo velenas sukasi. Žiūrėjau nivos aprašymus rusų forume, bet niekur neradau, kaip patikrinti degimo nustatymą ant neužvesto variklio (1.7, karbas, degimas su Holo davikliu, mašina 2002 m.). Jie siūlo reguliuoti degimą su stroboskopu prie 800 aps/min, o jei yra kibirkštis, rašo kad degimo sistemos Holo daviklis ir komutatorius yra geri. Neįsivaizduoju gedimo priežasties, tramblioriaus padėtis nepasikeitė, jo velenėlis normaliai sukasi nuo variklio...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki,

 

Važiuojant plentu apie 80 km/h Niva staigiai užgeso (netrūkčiodama ir be pašalinių garsų, lyg išjungus degimą) ir nebeužsiveda. Benziną paduoda, kibirkštis ant žvaklaidžių yra. Nuėmiau vožtuvų dangtį, grandinė sveika ir įtempta, žvaigždės žymė sutampa su alkūninio žyme. Paskirstymo velenas sukasi. Žiūrėjau nivos aprašymus rusų forume, bet niekur neradau, kaip patikrinti degimo nustatymą ant neužvesto variklio (1.7, karbas, degimas su Holo davikliu, mašina 2002 m.). Jie siūlo reguliuoti degimą su stroboskopu prie 800 aps/min, o jei yra kibirkštis, rašo kad degimo sistemos Holo daviklis ir komutatorius yra geri. Neįsivaizduoju gedimo priežasties, tramblioriaus padėtis nepasikeitė, jo velenėlis normaliai sukasi nuo variklio...

O paskirstytojo danktelis nepramuštas,man buve kad kuriant jokio šaudymo nei griebimo,pasirodo kibirkštis iš vidaus danktelio taka pradeginus ir nesikurė.Pakeičiau danktelį ir OK....

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tai kad kibirkstis yra tai dar nereiskia kad gerai.

 

Patikrink, ar jinai duodama laiku ir teisingai.

sistemoj su holo davikliu buna bajeriu, kai kazkas nusprogsta, kibirkstis paduodama belekada ir belekiek. bet taip masinos niekaip nepakursi. dazniausias to gedimas - komutatorius nusprogo. Beje, jis puikiausiai tinka nuo VW o ir laiko patikimiau, tik ji pritvirtink plokstuma prie kokionors metalinio pavirsio, nes komutatorius stipriai kaista ir jei negauna ausinimo - megsta nusprogti :)

Teko kazkada daug ciupineti ta sistema, kai ant savo NIVOs perdarinejau is paprastos sistemo i elektronine :)

 

Tiesiog patikrink ar teisingai pvz duoda i pirma cilindra.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kaip ten nivoj tas reikalas sutvarkytas bet turėjau tokį žiguliuką aštuntuką gal 1992m tai toks pats bajeris būdavo vairai sau ras ir STOP mašina tai vežiojausi du komutatorius, ištrauki iš bagažinės pajungi, o pavargusį į bagažinę ilsėtis, kai tik vėl STOP mašina, tą pailsėjusį vėl darban o tas pavargęs eina tada ilsėtis, ir taip aš keisdamas juos pamainom važinėjau kol nepardaviau, o rupužioką tą aštuntuką pirkau tai nuliovą, trantas paskutinis :girtas: , preiš tai turėjau trečią žiguliuką vyresnį nei aš pats tai buvo patikimas daiktas :rolleyes:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nežinau kaip ten nivoj tas reikalas sutvarkytas bet turėjau tokį žiguliuką aštuntuką gal 1992m tai toks pats bajeris būdavo vairai sau ras ir STOP mašina tai vežiojausi du komutatorius, ištrauki iš bagažinės pajungi, o pavargusį į bagažinę ilsėtis, kai tik vėl STOP mašina, tą pailsėjusį vėl darban o tas pavargęs eina tada ilsėtis, ir taip aš keisdamas juos pamainom važinėjau kol nepardaviau, o rupužioką tą aštuntuką pirkau tai nuliovą, trantas paskutinis :girtas: , preiš tai turėjau trečią žiguliuką vyresnį nei aš pats tai buvo patikimas daiktas :rolleyes:

Ir visai tas astuntukas netrantas :angry: pats is salono pirktu vazinejaus,tuo metu buvo THE BEST,na zinoma dabar tai trantas :lol: :lol:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ir visai tas astuntukas netrantas :angry: pats is salono pirktu vazinejaus,tuo metu buvo THE BEST,na zinoma dabar tai trantas :lol: :lol:

ne jis man buvo trantas,aš išlipau iš 3 žiguliuko ir man pasirodė kad jis tikras trantas nors ir nuliovas aišku savo išvaida buvo kruta ir dar exsportnyj varijant mėlynas metalikas,bet niekada nebuvau užtikrintas kad pasieksiu su juo tikslą, o va su senu trečiuku aš visada žinojau kad nuvažiuosiu kur noriu, vakere sėdu kokią 22val. prie vairo o anksti ryte po Leningradą(san-peterburgą)jau raižau, ir sveikatos ir greičio tas trečiukas turėjo 170km/h lengvai ėmė, aš jam tada buvau kapitalkę padaręs Rudaminoi, o karbą darė Vaidotuose ten kažkoks serviziukas specializavosi tik karbais, mačiau kai darė ne vien kad kažką ten sukinėjo bet su grąžtu skyles karbe gręžė :D, nepamenu kaip jis ten rijo tą kurą bet kad važiavo super tai tikra tiesa

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

butent, problema kad perkaista komutatorius. tiesiog jie kaista rupuzes :)

 

as savo prisriubinau gerai prie skardos kad liestusi visa plokstuma be nesvarumu (kaip kompo procesoriaus ausintuva) - tokiu bedu neturejau.

Tai jeigu taip tai radijo detaliu parduoveje pvz: lemona nusiperkam termo pastos ir ištepę prisukam tą komutatoriu tai tikrai gerai aušinsis į korpusą, bus kaip kompe :D su didžiuliu radijatorium 1,5x3,0x1,5 :D:D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nerandu komutatoriaus, kaip suprantu, jis yra gerai paslėptas kažkur po prietaisų skydu. Jeigu tik kaistų, tai atvėsęs turėtų veikti, matyt, reikia uždėti garantuotai gerą, kad ši priežastis atkristų.

 

A.

 

 

butent, problema kad perkaista komutatorius. tiesiog jie kaista rupuzes :)

 

as savo prisriubinau gerai prie skardos kad liestusi visa plokstuma be nesvarumu (kaip kompo procesoriaus ausintuva) - tokiu bedu neturejau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nerandu komutatoriaus, kaip suprantu, jis yra gerai paslėptas kažkur po prietaisų skydu. Jeigu tik kaistų, tai atvėsęs turėtų veikti, matyt, reikia uždėti garantuotai gerą, kad ši priežastis atkristų.

 

Kaip suprast nerandi?

Komutatorius tikrai turi buti variklio skyriuje. Ieskok pagal laidus einancius is paskirstytojo, jie turetu nuvesti i komutatoriu.

O tai gal pas tave kontaktinis uzdegimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo tramblioriaus laidai eina ir palenda po valytuvų varikliuku, todėl pagalvojau, kad eina į saloną. Jei tikrai variklio skyriuje, tai įtariu kur :), ant pertvaros netoli akumo. Bet iš to daikto išeina tik 5 laidai, o ne 6, kaip aprašyme.

 

O kad ne kontaktinis, tai jokių abejonių.

 

Gal kas galėtumėte paskolinti užvedimui tikrai veikiantį komutatorių? Arba pabandyti užvesti savo mašiną su maniškiu. Vilniuje.

 

A.

 

Kaip suprast nerandi?

Komutatorius tikrai turi buti variklio skyriuje. Ieskok pagal laidus einancius is paskirstytojo, jie turetu nuvesti i komutatoriu.

O tai gal pas tave kontaktinis uzdegimas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ne jis man buvo trantas,aš išlipau iš 3 žiguliuko ir man pasirodė kad jis tikras trantas nors ir nuliovas aišku savo išvaida buvo kruta ir dar exsportnyj varijant mėlynas metalikas,bet niekada nebuvau užtikrintas kad pasieksiu su juo tikslą, o va su senu trečiuku aš visada žinojau kad nuvažiuosiu kur noriu, vakere sėdu kokią 22val. prie vairo o anksti ryte po Leningradą(san-peterburgą)jau raižau, ir sveikatos ir greičio tas trečiukas turėjo 170km/h lengvai ėmė, aš jam tada buvau kapitalkę padaręs Rudaminoi, o karbą darė Vaidotuose ten kažkoks serviziukas specializavosi tik karbais, mačiau kai darė ne vien kad kažką ten sukinėjo bet su grąžtu skyles karbe gręžė :D, nepamenu kaip jis ten rijo tą kurą bet kad važiavo super tai tikra tiesa

Ir as uz''treciuka''per nepilnus metus100stuku susukau po Rusija ir ne karto nepavede.Is irankiu tik kuvalda reikalinga budavo sulankstytiems ratu diskams tiesinti ilekus i gera duobe...o ju patikekit buvo :huh:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nuo tramblioriaus laidai eina ir palenda po valytuvų varikliuku, todėl pagalvojau, kad eina į saloną. Jei tikrai variklio skyriuje, tai įtariu kur :), ant pertvaros netoli akumo. Bet iš to daikto išeina tik 5 laidai, o ne 6, kaip aprašyme.

 

O kad ne kontaktinis, tai jokių abejonių.

 

Gal kas galėtumėte paskolinti užvedimui tikrai veikiantį komutatorių? Arba pabandyti užvesti savo mašiną su maniškiu. Vilniuje.

 

A.

[/quot

jei komutatorių pakeitus pabandyk pakeisti babiną, nes kad kibirkštis yra ore tai nereiškia kad ir cilindere bus (o ten spaudimas tai daug didesnis) Arba patikrinimas: į žvaklaidi ( žvakės galą) ikiši atviorke ir pakeli apie viena cm (bet nedaugiau) nuo korpuso (aišku kur yra minusas). žiežirba turi mušti kaip reikiant jei nemuša tai babinai šakės.

Svarbu tarpas 8-10 mm nemažiau.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nerandu komutatoriaus, kaip suprantu, jis yra gerai paslėptas kažkur po prietaisų skydu. Jeigu tik kaistų, tai atvėsęs turėtų veikti, matyt, reikia uždėti garantuotai gerą, kad ši priežastis atkristų.

 

Kaip suprast nerandi?

Komutatorius tikrai turi buti variklio skyriuje. Ieskok pagal laidus einancius is paskirstytojo, jie turetu nuvesti i komutatoriu.

O tai gal pas tave kontaktinis uzdegimas :)

komutatorius,babina TURĖTŲ tikti nuo tarkim golfo ar kitos senos importinės mašinos su karbu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...

Vis atsiranda kitokių reikalų, tai užkūrimas ir nusikelia. Vežiojuosi su savim komutatorių, pamatęs kokią Niva pakalbinsiu vairuotoją jį išbandyti.

 

A.

 

 

tai dar neužsikūriai, man kai auto stoje aš naktim nemiegu, verčiau pats susirgčiau nei auto,lengviau galiu pernešt ligas nei avtomobilio gedimus :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.