Tomazasd Sukurta Vasario 17, 2010 Dalintis Sukurta Vasario 17, 2010 Noreciau suzinoti is toyotu turetoju, ar TLC70 tilti yra patikimi? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Vasario 17, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2010 i klausima atsakysiu klausimu,o ratai kokie bus? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Vasario 17, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2010 Na visai teisingai suformuluotas autoriaus klausimas-70 serijos mašinose buvo tiek įprasti 8", tiek ir heavy duty 9,5" tiltai...Taipogi buvo skirtumas tarp senesnių ir naujesnių 8" tiltų Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Vasario 17, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2010 Manau drasiai Toyotos tiltus vienus ir kitus galima priskirti patikimiems tiltams... Kitas klausimas ka tu norejai suzinoti tokiu klausimu? Tipo kokius ratus islaikytu ar paansiai?... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ernee Atrašyta Vasario 17, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2010 patikimi kol neluzta Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 17, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 17, 2010 patikimi kol neluzta nu jau taip nelūžta kaip LR ar kitų kas mėgsta šokinėt į orą keturiais tai palanksto balkį, ar įsirėmus susuktais ratais gazą spaust irgi reik sugalvoti... Reduktorių poros tvirtos 36" laiko... granatos irgi patvarios... a ko daugiau jiems reik ?... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 patikimi kol neluzta Jeigu Toyotos tau nepatikimi, tai ivardink patikimesnius... o sulauzyti ofroade viska galima, ir ypac kai truksta meistriskumo... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ernee Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 kokie jus visi jautrus kas liecia tlc Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 priešingai - mes bejausmiai, nes nėr dėl ko parintis kai tlc vairuoji Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 kokie jus visi jautrus kas liecia tlc Kodel jautrus? Mes nepuolem mustis ar rekauti-keiktis kaip ne kurie LR fanai...Bet jeigu teigi kad nepatikimi, tai pateik irodymus kurie geresni ir kodel tavo nuomone jie nepatikimi. Siaip sau blevyzgos ant geriausiu visureigiu cia netinka Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sauliux2 Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 seip vazineju su 35 negaliu sakit kad nelaiko kolkas neturejau jokiu bedu,bet jai nepriziuri reduktoriaus guoliu nu tai jau turesi reikalu, galini tilta pilnai perinkau naujais guoleis salnikais ir viskas uzsakinejau tojotos sentre, tai antri metai viskas laiko puikei Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Justas Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 manau kad zinau kodel Tomazasd klause ir bandysiu papildyt jo klausima. esme tame, kad ne vienoj tojotoj pastebeta, kad pakeitus varikli is 2.4 i tarkim 3.0, byra reduktoriai tiltu, konkreciai luzta / nusisuka dantys. tai klausimas tame ar 2.4 reduktoriaus krumpliaraciu ir galingesniu skirtumas, tipo kazkoks resursas jegos paskaiciuotas ar kazkas panasiai ar cia esme tame kad reduktoriai tiesiog seni ir jau savo atgyvene. pabreziu, kalba eina ne apie pusasius, o apie reduktoriu. pusasiai laiko, reiskias su gazu elgiamasi normaliai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Sauliux2 Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 manau kad zinau kodel Tomazasd klause ir bandysiu papildyt jo klausima. esme tame, kad ne vienoj tojotoj pastebeta, kad pakeitus varikli is 2.4 i tarkim 3.0, byra reduktoriai tiltu, konkreciai luzta / nusisuka dantys. tai klausimas tame ar 2.4 reduktoriaus krumpliaraciu ir galingesniu skirtumas, tipo kazkoks resursas jegos paskaiciuotas ar kazkas panasiai ar cia esme tame kad reduktoriai tiesiog seni ir jau savo atgyvene. pabreziu, kalba eina ne apie pusasius, o apie reduktoriu. pusasiai laiko, reiskias su gazu elgiamasi normaliai.konkrecei man dar nebuvo neluzia , tik apsileidau parejo hvastaviko guolis ir suede dantis Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 manau kad zinau kodel Tomazasd klause ir bandysiu papildyt jo klausima. esme tame, kad ne vienoj tojotoj pastebeta, kad pakeitus varikli is 2.4 i tarkim 3.0, byra reduktoriai tiltu, konkreciai luzta / nusisuka dantys. tai klausimas tame ar 2.4 reduktoriaus krumpliaraciu ir galingesniu skirtumas, tipo kazkoks resursas jegos paskaiciuotas ar kazkas panasiai ar cia esme tame kad reduktoriai tiesiog seni ir jau savo atgyvene. pabreziu, kalba eina ne apie pusasius, o apie reduktoriu. pusasiai laiko, reiskias su gazu elgiamasi normaliai. Galvojam logiškai Kam reikia galingesnio variklio?Kad pasukt didesnes "tapkes".TLC70 su 2.4TD motoru normaliai važiuoja su max 33 ratais, reiškia, keičiant variklį į kokį nors 3.0TD, ratai jau bus 35 ar panašiai...O čia jau arti riba, po kurios prasideda gedimai.Genda, kaip taisyklė, silpniausios (ar labiausiai išdilusios) detalės.Nieko nesulaužomo nėra Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 18, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 18, 2010 Pasidomėkit, ar modeliuose su 2,4 ir 3,0 motarais identiški reduktoriai ir koks perdavimas, antra - perdavimas iš pačios razdatkės... trečia - net ir vienodo perdavimo tiltų reduktoriai (difai) gali skirtis, pvz tlc40 ir tlc60 nors ir vienodi 9,5" bet pats vainikas mažiau "mėsos" turi nei pas 60tą... o viens ir kitas tinka abiem įdealiai... ketvirta - visos reduktorių bėdos nuo nepašalintų laisvumų - atsirandančios smūginės jėgos greit nuvargina metalą (tas pat kas plaktuku daužyti per dantis) na ir pabaigai TLC100 priekiniai reduktoriai tai visai nelaiko, ypač naujesnių po 2000m modelių... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomazasd Atrašyta Vasario 19, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2010 Na visai teisingai suformuluotas autoriaus klausimas-70 serijos mašinose buvo tiek įprasti 8", tiek ir heavy duty 9,5" tiltai...Taipogi buvo skirtumas tarp senesnių ir naujesnių 8" tiltų O TLC70 stovejo heavy duty tiltai...? manau maisai su TLC73 ar 75 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tomazasd Atrašyta Vasario 19, 2010 Autorius Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2010 Siaip as norejau suzinoti siuo kalusimu, kas vaziuoja su tokia auto ir kiek turi bedu su tiltais ir kokios jos...Aisku saziningu atsakymu, o ne mano masina neluztanti ir ji nagali luzti... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Vasario 19, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 19, 2010 O TLC70 stovejo heavy duty tiltai...? manau maisai su TLC73 ar 75 Valdas aiškia parašė 70 serijos, o ne 70 modeliai jis platesne prasme paaiškino... nes dažnas supla viską kartu į 70 modelį... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Vasario 21, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2010 siandiena tlc70 priekini tilta perlauziau pusiau Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SuzukiMonstr Atrašyta Vasario 21, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2010 Sugebet reikia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Ernestukas Atrašyta Vasario 21, 2010 Dalintis Atrašyta Vasario 21, 2010 Jug čia Vytis, jam sugebėjimo nereikia. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar