Pereiti prie turinio

Jeep wj ūžiantis priekinis tiltas tik su kardanu


Greblius

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

Jeep wj 4.7 HO. Razdatkė NV247 (3 padėčių)

Nusipirkus jeep ūžė priekinis tiltas ir leido tepalus.

Persirinkau tiltą - riebokšliai, visi guoliai. Seni guoliai buvo pavargę ir suaižėję. Pora liko sena.

Perinkus iš pradžių pavažiavau be priekinio kardano - viskas gerai. Uždėjau priekinį kardaną (priekinis kardanas su granatom) tiltas ūžia prie didesnių greičių 90-120.

Vėl išėmiau kardaną ir radau sausą galinę granatą (prie razdatkės). Ją pakeičiau į naują, sutepiau brangiu teplu (ne tuo, kur būna prie granatos) ir uždėjau atgal. Ūžia vistiek.

Priekinė kardano granata atrodė OK. Pilna anksčiau pritepo tepalo.

 

Gal įsivaizduojate kas gali būti? Vistiek priekinė kardano granata, nors ir vaikšto lengvai, pilna tepalo? Razdatkės guolis už flančo, į kurį priekinis kardanas jungiasi? Ar tiesiog tilto pora negyva ir guolių keitimas visų bėdų neišsprendė? O nuėmus priekini kardaną tiltas tiesiog gauna mažiau apkrovų ir dėl to neūžia?

 

Ačiū!

Redagavo Greblius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 2 valandas, Greblius parašė:

Sveiki,

Jeep wj 4.7 HO. Razdatkė NV247 (3 padėčių)

Nusipirkus jeep ūžė priekinis tiltas ir leido tepalus.

Persirinkau tiltą - riebokšliai, visi guoliai. Seni guoliai buvo pavargę ir suaižėję. Pora liko sena.

Perinkus iš pradžių pavažiavau be priekinio kardano - viskas gerai. Uždėjau priekinį kardaną (priekinis kardanas su granatom) tiltas ūžia prie didesnių greičių 90-120.

Vėl išėmiau kardaną ir radau sausą galinę granatą (prie razdatkės). Ją pakeičiau į naują, sutepiau brangiu teplu (ne tuo, kur būna prie granatos) ir uždėjau atgal. Ūžia vistiek.

Priekinė kardano granata atrodė OK. Pilna anksčiau pritepo tepalo.

 

Gal įsivaizduojate kas gali būti? Vistiek priekinė kardano granata, nors ir vaikšto lengvai, pilna tepalo? Razdatkės guolis už flančo, į kurį priekinis kardanas jungiasi? Ar tiesiog tilto pora negyva ir guolių keitimas visų bėdų neišsprendė? O nuėmus priekini kardaną tiltas tiesiog gauna mažiau apkrovų ir dėl to neūžia?

 

Ačiū!

Kai guolius keitei, poto reduktorių reguliavai, ta prasme pora padilus tai krumplius sureguliavai suvedei? Iš principo jeigu jau pora buvo gerai padilus tai gali ir užti.

O su kardanu, kai ūžia priekinis tiltas razdatkėje įjungtas? Ar nėra priekinio tilto atjungimo?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

8 hours ago, GiedriusZ said:

Kai guolius keitei, poto reduktorių reguliavai, ta prasme pora padilus tai krumplius sureguliavai suvedei? Iš principo jeigu jau pora buvo gerai padilus tai gali ir užti.

O su kardanu, kai ūžia priekinis tiltas razdatkėje įjungtas? Ar nėra priekinio tilto atjungimo?

taip, porą reguliavau.

Su razdatke tas ir yra įdomiausia, kad neišsijungia, bet pas mane 3 padėčių ir priekis varo tik prasisukus galui. Šiaip razdatkės flančą gali sukinėti laisvai ranka esant ant padėties 4wd. Todėl uždėjus kardaną gaunasi, jog ne razdatkė varo tiltą, o priešingai - ją suka tiltas. Nelabai suprantu kodėl turėtų atsirasti papildomos apkrovos poroje uždėjus kardaną ir paprastai važiuojant kol nevaro priekis. 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 valandas, Greblius parašė:

taip, porą reguliavau.

Su razdatke tas ir yra įdomiausia, kad neišsijungia, bet pas mane 3 padėčių ir priekis varo tik prasisukus galui. Šiaip razdatkės flančą gali sukinėti laisvai ranka esant ant padėties 4wd. Todėl uždėjus kardaną gaunasi, jog ne razdatkė varo tiltą, o priešingai - ją suka tiltas. Nelabai suprantu kodėl turėtų atsirasti papildomos apkrovos poroje uždėjus kardaną ir paprastai važiuojant kol nevaro priekis. 

O kaip atrode pora? Neturi nuotrauku? Sunesiota pora nevisada galima sureguliuoti.
Ar matavai pacio tilto korpuso atstumus? Jeigu tiltas islenktas, guoliai stojasi sonu ir uz. Jau nesureguliuosi sito.
image.png.06e0daada13bf93b7a74efe66d9ffd1b.png
Tai yra priekis(raudona linija) ir galas (melyna linija). Vienodo ilgio?

Jeigu viskas auksciau pagal Feng Shui,  ar tinkamai prisuktas chvastavikas? Pagal reikiamus niutonus?
Nes jis neprisuktas tinkamai vaiksto(i prieki ir atgal) ir "stabdant varikliu" uzia.

Variantu nagrinejimui daug. Jeigu pora uzia gerai, tai uz pastoviai. Bet aisku buna su apkrova yra, be apkrovos nera.
Chvastavikas nevietoje ar laisvai, irgi uzia.
O tepalas su priedu?

 

Pas tave NV247 razdatke. Teoriskai varo galas, prasisukus priekis isijungia. Faktiskai i prieki momentas eina del salia stovinciu disku, tepalo ir panasiai.
Pagal skirtingus saltinius nuo 5% iki 10%. Jeigu kazkas netiki tuo o tokiu tikrai yra, tai paprastas testas. Atsistoji ant slapio asvalto be priekinio
kardano ir gazas dugnas. Tikrai prasisuks ratai. Tada ta pati su priekiniu kardanu padarai ir suprasi, kad visgi kazkiek i prieki eina.  ;)


 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

1 hour ago, miroslavasr said:

O kaip atrode pora? Neturi nuotrauku? Sunesiota pora nevisada galima sureguliuoti.
Ar matavai pacio tilto korpuso atstumus? Jeigu tiltas islenktas, guoliai stojasi sonu ir uz. Jau nesureguliuosi sito.
image.png.06e0daada13bf93b7a74efe66d9ffd1b.png
Tai yra priekis(raudona linija) ir galas (melyna linija). Vienodo ilgio?

Jeigu viskas auksciau pagal Feng Shui,  ar tinkamai prisuktas chvastavikas? Pagal reikiamus niutonus?
Nes jis neprisuktas tinkamai vaiksto(i prieki ir atgal) ir "stabdant varikliu" uzia.

Variantu nagrinejimui daug. Jeigu pora uzia gerai, tai uz pastoviai. Bet aisku buna su apkrova yra, be apkrovos nera.
Chvastavikas nevietoje ar laisvai, irgi uzia.
O tepalas su priedu?

 

Pas tave NV247 razdatke. Teoriskai varo galas, prasisukus priekis isijungia. Faktiskai i prieki momentas eina del salia stovinciu disku, tepalo ir panasiai.
Pagal skirtingus saltinius nuo 5% iki 10%. Jeigu kazkas netiki tuo o tokiu tikrai yra, tai paprastas testas. Atsistoji ant slapio asvalto be priekinio
kardano ir gazas dugnas. Tikrai prasisuks ratai. Tada ta pati su priekiniu kardanu padarai ir suprasi, kad visgi kazkiek i prieki eina.  ;)


 

Poros nuotraukų neturiu. Nebuvo nei nugraužtų kampų ar kitokių patrupėjimų, bet vietomis buvo tamsios spalvos, o ne blizganti, kaip dažniausia būna nuotraukose.

Tilto nematavau vidaus, nežinojau šito. Bet diferencialas, atrodė, įsistatė lygiai.

Chvastavykas buvo priveržtas pagal specifikaciją, t.y. kad sukant chvastavyką (be pusašių ir be differencialio, tik chvastavykas) pasipriešinimas būtų 3Nm ar kažkas tokio. Viduje sutraiškoma įvorė, o ne šaibos, kiek domėjausi būtent pasipriešinimą (preload) matuojant ir yra traiškoma įvorė bei nustatomas užveržimas. Flančas aukštyn žemyn ar į šonus nevaikšto klibinant rankomis kardaną. Ar gali būti, jog ne tik šita specifikacija vadovaujantis dar reikėjo užveršti?

Į tiltą supyliau 75w140 + mopar LSD priedo buteliuką.

Redagavo Greblius
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 22 valandas, Greblius parašė:

Poros nuotraukų neturiu. Nebuvo nei nugraužtų kampų ar kitokių patrupėjimų, bet vietomis buvo tamsios spalvos, o ne blizganti, kaip dažniausia būna nuotraukose.

Tilto nematavau vidaus, nežinojau šito. Bet diferencialas, atrodė, įsistatė lygiai.

Chvastavykas buvo priveržtas pagal specifikaciją, t.y. kad sukant chvastavyką (be pusašių ir be differencialio, tik chvastavykas) pasipriešinimas būtų 3Nm ar kažkas tokio. Viduje sutraiškoma įvorė, o ne šaibos, kiek domėjausi būtent pasipriešinimą (preload) matuojant ir yra traiškoma įvorė bei nustatomas užveržimas. Flančas aukštyn žemyn ar į šonus nevaikšto klibinant rankomis kardaną. Ar gali būti, jog ne tik šita specifikacija vadovaujantis dar reikėjo užveršti?

Į tiltą supyliau 75w140 + mopar LSD priedo buteliuką.

Griztant prie tarpu, dazna situacija. Stai del ko veliau sako - WJ priekinius tiltus sunkiai reguliuoti, nesiregulioja. Is tikro del to, kad daznai issilenkia tiltas, kartais plika akimi matosi :) O del pacios poros, tai idomu su tamsiais tarpais. Gal neligus ziedas ir xvastavimas nesiekia vietomis? Irgi niuansas. O nekokybisku poru tikrai pasitaiko!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 23 valandas, miroslavasr parašė:

Kazkodel atrodo, kad tiek reduktoriu priekini, tiek galini tilta ir ne viena :D

žinok kad labai pinigėlio ir neįmerkiau, kažkaip viskas sukosi už sumą, gautą už parduotą gamyklinę aparatūrą, tik kad daiktai suinstaliuoti pagrinde buvo pirkti Vokietijoje neskubiai pigiai, o kai netiko, parduoti Lietuvoje neskubiai brangiai, taip kad  biudžetas (darbas savo rankų neskaičiuojamas 😁 ) labai nuo gamyklinės aparatūros gautų pinigų ir nelabai atitolo 😉

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...
On 12/6/2021 at 4:12 PM, miroslavasr said:

O kaip atrode pora? Neturi nuotrauku? Sunesiota pora nevisada galima sureguliuoti.
Ar matavai pacio tilto korpuso atstumus? Jeigu tiltas islenktas, guoliai stojasi sonu ir uz. Jau nesureguliuosi sito.
image.png.06e0daada13bf93b7a74efe66d9ffd1b.png
Tai yra priekis(raudona linija) ir galas (melyna linija). Vienodo ilgio?

Jeigu viskas auksciau pagal Feng Shui,  ar tinkamai prisuktas chvastavikas? Pagal reikiamus niutonus?
Nes jis neprisuktas tinkamai vaiksto(i prieki ir atgal) ir "stabdant varikliu" uzia.

Variantu nagrinejimui daug. Jeigu pora uzia gerai, tai uz pastoviai. Bet aisku buna su apkrova yra, be apkrovos nera.
Chvastavikas nevietoje ar laisvai, irgi uzia.
O tepalas su priedu?

 

Pas tave NV247 razdatke. Teoriskai varo galas, prasisukus priekis isijungia. Faktiskai i prieki momentas eina del salia stovinciu disku, tepalo ir panasiai.
Pagal skirtingus saltinius nuo 5% iki 10%. Jeigu kazkas netiki tuo o tokiu tikrai yra, tai paprastas testas. Atsistoji ant slapio asvalto be priekinio
kardano ir gazas dugnas. Tikrai prasisuks ratai. Tada ta pati su priekiniu kardanu padarai ir suprasi, kad visgi kazkiek i prieki eina.  ;)


 

Sveiki, gal galite patarti. Atgaivinu seną temą nes antras round'as problemos sprendimo vyksta :) 

Taigi nusipirkau kitą tiltą, naują porą (yukon brando) ir guoliu komplektą. Viską perinkau ir dabar reguliuoju. 

Kaip jum atrodo mano poros kontaktas? Aš kiek suprantu kontaktas centre, tačiau ar neturetų būti kontakto plotas didesnis?IMG_7437.thumb.jpeg.f4c4a2b0619a13a24e5391dcb53f3279.jpegIMG_7440.thumb.jpeg.e841615f4357726048cf7130c519434a.jpegIMG_7441.thumb.jpeg.93fbf160e054f8ee4b80848555accc9c.jpegIMG_7442.thumb.jpeg.6d3df393b7f102b7dff4f00f6af91b1e.jpeg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2022-06-19 21:59, Greblius parašė:

Sveiki, gal galite patarti. Atgaivinu seną temą nes antras round'as problemos sprendimo vyksta :) 

Taigi nusipirkau kitą tiltą, naują porą (yukon brando) ir guoliu komplektą. Viską perinkau ir dabar reguliuoju. 

Kaip jum atrodo mano poros kontaktas? Aš kiek suprantu kontaktas centre, tačiau ar neturetų būti kontakto plotas didesnis?IMG_7437.thumb.jpeg.f4c4a2b0619a13a24e5391dcb53f3279.jpegIMG_7440.thumb.jpeg.e841615f4357726048cf7130c519434a.jpegIMG_7441.thumb.jpeg.93fbf160e054f8ee4b80848555accc9c.jpegIMG_7442.thumb.jpeg.6d3df393b7f102b7dff4f00f6af91b1e.jpeg

Man norėtųsi chvastavyką (mažąjį poros dantratį) traukti į išorę :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas,

Kaip minksciau pasakyti ?:D  Nera gerai arba blogai matosi.
Taip is foto nelabai matosi. Vienoje lig ir noretusi pasakyti, kad gerai, kitoje pasiziuri - nelabai.

Yukon dazniausiai ideda instrukcija, kaip reguliuoti. Nebuvo?

Bendru atveju butu taip:
image.thumb.png.62a38e6b084fdff5dbab7fa4ff934b3c.png

Tiksliau paaiskinama:
image.thumb.png.460cced90ace02020b82b3746c12adfb.png

Bet priklauso ir nuo tilto ir nuo poros.

Siuo atveju suprantu Dana 30. Svarbi informacija - Backlash, isskirta zemiau. Skirtingiems tiltams, skirtingas diapozonas.
image.png.7b07ac68e1e1af91be7e8833b06d1fb9.png

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

9 hours ago, miroslavasr said:

Labas,

Kaip minksciau pasakyti ?:D  Nera gerai arba blogai matosi.
Taip is foto nelabai matosi. Vienoje lig ir noretusi pasakyti, kad gerai, kitoje pasiziuri - nelabai.

Yukon dazniausiai ideda instrukcija, kaip reguliuoti. Nebuvo?

Bendru atveju butu taip:
image.thumb.png.62a38e6b084fdff5dbab7fa4ff934b3c.png

Tiksliau paaiskinama:
 

Bet priklauso ir nuo tilto ir nuo poros.

Siuo atveju suprantu Dana 30. Svarbi informacija - Backlash, isskirta zemiau. Skirtingiems tiltams, skirtingas diapozonas.
 

Ačiū už atsakymą.

instrukciją pridėjo, bet ten akcentuojama jog svarbiausia, kad kontaktas būtų centre ir jis sprendžiamas chvastavyko gylio nustatymu. Kaip suprantu, tai gylis pas mane OK, bet blogai nustatytas backlash (laisvumas tarp poros) ir tai išduoda pirmas paveiksliukas, kaip matome trikampio formos kontaktą "coast" pusėjė link "heel" (išorėje). Ir tai reiškia per didelį laisvumą (per didėlis backlash).

Pas mane tiltas dana 30 186FBI ir gamintojas deklaruoja backlash 0.127 - 0.2mm o aš išmatuoju 0.13-0.14mm kitaip tariant esu mažesnėje specifikacijos pusėje. Ar gali būti, kad su tokiu backlash kontaktas rodo, jog jis yra per didelis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose.

Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti?

?IMG_7644.thumb.jpeg.772137600edadb614b7428d3c384c42f.jpegIMG_7643.thumb.jpeg.b6928551e850286c96bc831e1b7e3f00.jpegIMG_7649.thumb.jpeg.dc707b33750c5e85a203eb6140f944dd.jpegIMG_7647.thumb.jpeg.32345ffa54c5f7c7b97755d133f8fc5f.jpeg

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 8 valandas, Greblius parašė:

Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose.

Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti?

?IMG_7644.thumb.jpeg.772137600edadb614b7428d3c384c42f.jpegIMG_7643.thumb.jpeg.b6928551e850286c96bc831e1b7e3f00.jpegIMG_7649.thumb.jpeg.dc707b33750c5e85a203eb6140f944dd.jpegIMG_7647.thumb.jpeg.32345ffa54c5f7c7b97755d133f8fc5f.jpeg

 

Sveiki dar kartą, galvoje sukosi daug minčių, neiškenčiau ir nuvažiavau prasukti dar kartą. Tiesa šį kartą priveržiau guoliavietes jau pagal specifikaciją, o ne tik su pirštais (gal dėl to atrodė backlash per didelis?). Rezultatas kurį gavau dabar nuotraukose.
Teisingai. Tik tinkamai prisukus, tikrinama!

Anksčiau matytas kontaktas pasikeitęs, tačiau visai aiškiai matosi D raidės formos pusmėnulis, kurio pilvas viršuje. Galima sakyti, jog kaip ir Rolandas parašė chvastavykas yra per giliai ir reikėtų ji šiek tiek atitolinti?
Backlash IR chvastaviko pagalba reguliujasi.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

P.S.
Ne visada, arba kitaip sakant ne visas pora galima sureguliuoti idealiai. Tiesiog einama lik idealo. Mano buvusiam WJ'te priekiniame 4.11 poros nesigavo sureguliuoti. Ir i servisa atidaviau, galvoju, gal visgi nesuprantu as. Ir baigesi tik tuo, kad pirkau kita 4.11 pora.  Buna ir taip.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

20 minutes ago, miroslavasr said:

O kokio perdavimo poras dedi?

Ačiū už pavyzdį, atrodo tikrai aiškiai ir teisingai. Kaip matau akivaizdžiai pas mane įdėta per giliai, todel reikės traukti chvastavyką į išorę ir viską bandyti iš naujo.

Dedu originalų perdavimą, 3.73, bet naują porą. Tikslas, kad neūžtų, o ateityje, kai jau mokėsiu ir matysiu poreikį gal didinsiu perdavimą, bet pakolkas planuose to nėra.

O kokios firmos buvo pora kuri nesireguliavo? Teko skaityti, kad su kai kuriais gamintojais pasitaiko.

Kai gavau savo porą (naują), ant jos matėsi reguliavimo žymės (buvo nuvalyta, bet matėsi šešėlis, kad reguliuota buvo) ir atrodė, kad buvo sureguliuota gerai, tai gal pavyks atitolinus chvastavyką sureguliuoti ir man :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

@miroslavasr @Rolandas

Sveiki, dar kartą reikia ekspertų pagalbos :)

Rinkau viską iš naujo.

  • Maximaliai ištraukiau chvastavyką į išorę;
  • dėjau vis storesnes šaibas taip jį stumdamas gilyn;
  • laikinai užveržinėju be sutraiškomos įvorės, veržiu kol pradedu jausti pasipriešinimą sukant chvastavyką ranka.

Labiausia demesio vertus tris išgautus variantus nufotografavau:

 

0_41mm.thumb.jpg.1f9424cfee68a916df8ed9ca35f77947.jpg0_47mm.thumb.jpg.f96c1e3fb99b0c51b9f18f0653648e7d.jpg0.5.thumb.jpg.a8bd66614870a6ad84b351da3256c5d3.jpg

 

Gražiausiai man atrodo trečias variantas, kur šaibos storis 0.5mm, tačiau backlash taip giliai įleidus chvastavyką nesiekia žemutinės normos (0.13mm). Ar nekreipti dėmesio ir bandyti reguliuoti backlash su šoninėm šaibom, nes svarbu, jog chvastavyko gylis atrodo teisingas, ar dėti plonesnę šaibą (0.47) chvastavyko gyliui?

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2022-06-28 22:15, Greblius parašė:

@miroslavasr @Rolandas

Sveiki, dar kartą reikia ekspertų pagalbos :)

Rinkau viską iš naujo.

  • Maximaliai ištraukiau chvastavyką į išorę;
  • dėjau vis storesnes šaibas taip jį stumdamas gilyn;
  • laikinai užveržinėju be sutraiškomos įvorės, veržiu kol pradedu jausti pasipriešinimą sukant chvastavyką ranka.

Labiausia demesio vertus tris išgautus variantus nufotografavau:

 

0_41mm.thumb.jpg.1f9424cfee68a916df8ed9ca35f77947.jpg0_47mm.thumb.jpg.f96c1e3fb99b0c51b9f18f0653648e7d.jpg0.5.thumb.jpg.a8bd66614870a6ad84b351da3256c5d3.jpg

 

Gražiausiai man atrodo trečias variantas, kur šaibos storis 0.5mm, tačiau backlash taip giliai įleidus chvastavyką nesiekia žemutinės normos (0.13mm). Ar nekreipti dėmesio ir bandyti reguliuoti backlash su šoninėm šaibom, nes svarbu, jog chvastavyko gylis atrodo teisingas, ar dėti plonesnę šaibą (0.47) chvastavyko gyliui?

 

1. Nesu ekspertas tikrai ;)
2. viskas suverzta pagal niutonus ir tokie rezultatai?
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2 hours ago, miroslavasr said:

1. Nesu ekspertas tikrai ;)
2. viskas suverzta pagal niutonus ir tokie rezultatai?
 

Aha, tos diferiancialo guoliu kepures priverztos po 65NM, o chvastavykas be sutraiskomos ivores (taip raso instrukcijoj, kad galima bandytis be sutraiskomos ivores is pradziu). Priverztas tiesiog flanchas su guoliais, pasipriesinimas sukant chvastavyką 12 inch. lbs. Standartas raso 12-15.

O rezultatai paveiksliukuose atrodo prastai? Net paskutiniam trečiam? Atrodo tam per vidury viskas, jokių D formų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.