GiedriusZ 3 Posted April 7, 2022 Prieš 3 minutes, miroslavasr parašė: Taip virs amortiko. Tarpine 1,2cm. tai priekis tada turėtų pasikelti daugiau nei 1,2cm Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 7, 2022 Prieš 1 minutę, GiedriusZ parašė: tai priekis tada turėtų pasikelti daugiau nei 1,2cm Dar nematavau kiek dabar. Taip daugiau gaunasi Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiedriusZ 3 Posted April 20, 2022 2021-12-21 16:15, miroslavasr parašė: Prisimenant poras, reikejo keisti konfiguracija. HP programatoriaus (VCM Editor) pagalba Pakeiciau konfiguracija. Nurodant esama 3.73 perdavimo skaiciu vietoje 3.42 ir ratu diametra vietoje standartinio 30,... 32,6. Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 21, 2022 prieš 21 valandą, GiedriusZ parašė: Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą. Labas, Is eiles. Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/ Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos. Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.: Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi. Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode". Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka: Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais Tavo atveju meniu bus kitas Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiedriusZ 3 Posted April 21, 2022 na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti. prieš 3 valandas, miroslavasr parašė: Labas, Is eiles. Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/ Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos. Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.: Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi. Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode". Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka: Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais Tavo atveju meniu bus kitas Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 21, 2022 Prieš 24 minutes, GiedriusZ parašė: na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti. Diagnostika ir konfiguravimas, skirtingi daiktai. Cia turesi diagnostini iranki ir konfiguravimui skirta. Du viename Quote Share this post Link to post Share on other sites
RICISM 5 Posted April 22, 2022 O kam šalinai katalizatorius? Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 22, 2022 prieš 1 valandą, RICISM parašė: O kam šalinai katalizatorius? Tikejausi sito sito klausimo Viena puse turejo katalizatoriaus klaida. Karts nuo karto issokdavo. Veliau pabandysiu aprasyti kas kodel, kaip 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 23, 2022 Apie kataizatorius ir ju salinima. Suradau paveiksliuka. Taip atrodo: Sumoje 3vnt ir visu ju viduriu neliko. Po dvi lempdas kekvienai pusei. Sioje masinoje AFR nustatomas tik pagal pirmas liambdas. Antrosios tik katalizatoriu darbui tikrinti. Mintis buvo pasalinti katalizatorius ir su HPTuners atjungti tikrinima. Po pasalinimo, atjungiau papildomo kuro padavima katalizatoriu temperaturoms reguliuoti: ir diegimo kampo koregavima kol susils iki reikiamos temperaturos: Klaidu fiksavimo galvojau neatjungineti. Tiesiog prasivaziuoti po miesta ir pasiziureti kokias klaidas isduos. Pasirodo jokiu klaidu nerodo. Hmmm Prijungiau skaneri, sudejau keturiu lembdu reiksmiu fiksavima ir vel i trasa. Ka gi maciau? O stai ka: Kekvienu laiko momentu pirminiu ir antriniu liambdu reiksmes(milivoltais fiksavau) skirtingos. Tai yra B1S1 skirtinga nuo B1S2 ir B2S1 skirtinga nuo B2S2. Ar per ta trumpa atstuma atsala ismetimas, kad skirtingos reiksmes ir fiksuoja tarsi katalizatoriai yra(nes skirtinga reiksme) ar kokia kita priezastis, nezinau. Dar galvoju ties tuo Pamenu buvusiam WJ'te buvo ismestas katalizatorius ir ten lembdu reiksmes buvo nuolat vienodos. Bet kadangi buvo "FEDERAL" versija (vienas katalizatorius)klaidu nemeta nes antrine tik del katalizatoriaus veikimo/stovio patikrinimo. Kitose versijose be isjungimo ar apgavimo nesigaudavo zmonems realizuoti katalizatoriu ismetima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted April 25, 2022 Pamirsau pamineti apie gale esanti lokeri Pradzioje maniau, kad nebera, veliau pamirsau ikelti info cia. Prisiminiau ir va. Pasirodo gale yra lokeris Eaton Mlocker arba kitaip G80, kuris papildo blokiruociu imitavima ABS apagalba. Stai toks: Informacijos apie 2007-2014 Escalade ir blokiruote gale, mazai. Ne visuose buvo dedami. Veikia jis kaip lokeris. Isijungia kai ratu apsukos pradeda skirtis ~100 apsuku ir veiki iki ~30km/h greicio. Galima ji tobulinti, kad rakintu visada, nepriklausomai nuo greicio Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted May 3, 2022 (edited) Pasitaiko, kad mazas Jeep Compas ivaziuoja i kaip ir nemaza Cadillac Escalade Taigi pakeiciau apatine dali ir gavosi: Matini(tik gruntas) ir palikau nes soniniai arku praplatinimai irgi matiniai. Edited May 3, 2022 by miroslavasr 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted May 31, 2022 (edited) Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau. Buvo: Montavimo metu gi del Jusu Galutinis vaizdas: Truputi juoko Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis Apie viska is eiles. Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo. Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo Kekvienas pasirenka sau Kalbant apie galia. Niuansas! Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau). Oro patenka daugiau o kaip su kuru? Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas. Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose. Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei Edited May 31, 2022 by miroslavasr 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 14, 2022 Visgi 4.10 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 16, 2022 (edited) Jeigu kazkam reikes, liko 3.73 Taip pat yra ir 3.42. Edited June 16, 2022 by miroslavasr Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 17, 2022 (edited) Taigi Pavazinejus su 4.10, pirmas jausmas geras. Dar nestartuoju kaip beprotis, tegul "pripranta" poros;) Gamintojas rekomenduoja ~500km. Konfiguracija is softo puses pasirinkau kitokia. Tai yra greiciu deze "informavau", kad poros 4.10, automatiskai viskas persiskaiciavo BET greiciu perjungimus priklausomai nuo akseleratoriaus paspaudimo, sukonfiguravau kaip 3.42. Kaip pvz. Kitaip sakant, greiciu perjungimas atliekamas prie aukstesniu apsuku. Bet nera taip baisiai kaip skamba. "svelniai" vaziuojant, nesijaucia skirtumo. Pasivazinejus ilgiau, kazka parasysiu. P.S. Kadangi masina 80% naudojama mieste, bent jau pradzioje atrodo, kad 4.10 kaip tik super, kalbant apie kuro sanaudas (juokinga kalbeti kai 6.2 bet visgi ) Edited June 17, 2022 by miroslavasr Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 23, 2022 Tuo tarpu kazkur kaime... 90mm sklende nuo LS7 varilio Platesnes statyti nera prasmes, nes kolektoriaus skyle kaip tik tokio diametro. Nebent keisti ir kolektoriu Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 28, 2022 ...Kai tik nufilmavus pamatai, kad kokybe gavosi bloga Bet garsas geras ir esme buvo perteikti skambejima be katalizatoriu ir greiciu perjunimus TEST_vazevimas.mp4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velniass 1 Posted June 29, 2022 dek kompresoriu bus efektas dar geresnis Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 30, 2022 prieš 19 valandų, Velniass parašė: dek kompresoriu bus efektas dar geresnis Pinigineje tada efektas nekoks Jeigu butu toks tikslas, vien kompresoriaus neuztektu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velniass 1 Posted June 30, 2022 prasideda tadu priusa jamk😄 Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted June 30, 2022 prieš 3 valandas, Velniass parašė: prasideda tadu priusa jamk😄 Nevisai taip norejau pasakyti, gal vel neteisingai issireiskiau Vien kompresorius nera gerai. Vazinesi bet kiek atlaiko variklis? Nedaug. Tai yra siuo atveju alkuninis ir 1000 arkliu atlaiko, gilzos irgi ir neskils. Stumokliai maziau, jeigu neklystu apie 600 arkliu ok. Svaistikliai jau silpni. Uztektu svaistikliu ~+120 arkliu. tai 409+~120 = ~530 Tada skaiciuoji kaina - kompresorius 5k-7k ir dar bandai isgauti arkliu nedaugiau negu atlaiko kad ir tie patys svaistikliai. Yra variantas LSA kompresoriu statyti, jis silpnesnis bet kaina irgi ohoho Be to komplekte ivairiai. Kartais su purkstukais, kartais be ir tada + purkstukai. Tada softo tiuningas nes ir MAP jau 1BAR netinka ir reikia 2-3BAR, cia vel niuansai. Na OK su HP Tuner tas puikiai padaroma ir tai atkrenta. Sumoje galvoji ar tikrai verta. Jeigu kompresorius tada ir visa kita stiprinti. Kaina kaip antro tokio Kadilako. O norint tu paciu ~530 arkliu, uztenka siuo atveju sudeti "pykta" paskirstymo velena. Testai parodo, kad isspaudzia ven su velenu ~550-570 arkliu. Kompresoriu imesti paprasta, bet, kad viskas butu teisingai ir nereiketu veliau keisti variklio, atsiranda niuansai Be to gal pigiau is karto imti is JAV jau paruosta, galima Vokietyjoje surasti toki.... Kekvienas pasirenka pagal save Mano tikslas is stokinio, minimaliai modifikuojant, kazka isspausti ir pasidalinti informacija Be to savo malonumui tai darau ir pats tobuleju sioje sferoje 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Velniass 1 Posted July 1, 2022 turiu kompresoriu deveta vandeniu ausinama uz 1k atiduociau apie 100 ag plius turesi ir turiu nauja rotrex firmos su tepalo radijatorium interkuleriu tepalo bakeliu tik pacia plokste reik pasigamint Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted July 8, 2022 2022-07-01 22:40, Velniass parašė: turiu kompresoriu deveta vandeniu ausinama uz 1k atiduociau apie 100 ag plius turesi ir turiu nauja rotrex firmos su tepalo radijatorium interkuleriu tepalo bakeliu tik pacia plokste reik pasigamint Aciu bet neturiu tikslo statyti kompresoriaus Quote Share this post Link to post Share on other sites
miroslavasr 38 Posted August 5, 2022 Po kiek laiko griztu su variklio ir dezes valdymo bloku tiuningu Tikiuosi bus naudinga susidomejusiems. Priminsiu kokie pakeitimai buvo atlikti varyklio valdimo bloke(Variklis "L92", valdymo blokas "GEN 4 E38" 😞 Primenu, kdad fiziskai: Pakeistas oro isiurbimo traktas nuo filtro(su filtru) iki sklendes. Pasalinti katalizatoriai. Koreguoti valdymo bloko parametrai naudojant HP Tuners irankius: 1. Sukalibruotas is naujo MAF nes patenka daugiau oro. (Atitinkamai pagal tai formuoja kuro oro misini). 2. Koreguoti MAP koeficentai. Kitaip sakant "VE koeficientai" keiciant "Virtual Torque" parametrus 3. Pakeisti riebinimo rezimo (Power Enrich) isijungimmo parametrai (minimalios apsukos, minimalus greitis, minimalus MAP parodymai, minimali akseleratoriaus paspaudimo reiksme). Taip pat riebinimo "porcijos" dydis pridedant ir mazinant. 4. Atjungtas katalizatoriaus saugojimo rezimas, kai papildomai purskiamas benzinas. 5. Atjungtos antruju lembdu klaidos. Priminsiu, kad jos siuo atveju tik katalizatoriaus veikimui stebeti. 6. Koreguotos diegimo kampo lenteliu reiksmes visame diapazone. Koreguotos pagal 98 benzina. 7. Atjungtas diegimo kampo koregavimas pagal katalizatorius. Nes keiciamas kol sila. 8. Koreguotas "torque management" diegimo kamas. Tai yra pakeista minimali diegimo kampo reiksme kai veikia "torque managament". Pvz. greiciu perjungimo metu kai deze praso mazinti sukimo monenta, kol perjungines greiti. 9. Koreguotos VVE lenteles reiksmes. Kitaip sakant reiksmes pagal kurias veikia LTFT, STFT 10. Taip pat atjungti tokie ribojimai, kaip maksimalus sukimo momentas kekvienam begiui, visai greiciu dezei, reduktoriams... Nes ir taip variklis nesugeneruos daugiau momento negu jis gali Gal kazka ir praleidau... Idomiau ir sudetingiau koreguoti parametrus greiciu dezei. Po kekvieno koregavimo, reikia pasalinti issaugotus parametrus(parametrai kuriuos isimina deze pati besimokant ar priklausomai nuo nusidevejimo), atlikti greita mokymosi procedura. Taip pat deze turi kuri laika adaptuotis(adaptavima galima isjungti bet ne siuo atveju). Kitaip sakant, tarsi idedama nauja deze is konvejerio Varyklio valdymo blokas irgi mokosi. Irgi issisaugomi LTFT parametrai ir kaskart koreguojant, reikia valyti atminti, turi pasimokyti kuri laika vazinejant. Taip pad diegimo kampas, detonacijos.... Bet tai atliekama greiciau Kokia buvo mano ideja koreguojant parametrus dezei(primenu tai 6l80 deze)? Norejau greitesnio perjungimo, islaikant perjungimo svelnuma. Hmmm skamba lengvai ir paprastai bet praktikoje nera lengva ypac kai prie to norejau WOT (gazas dugnas arba siuo atveju nuo 5000RPM iki 6000RPM) rezime perjungineti be sukomo momento mazinimo o visame likusiame diapazone, graziai ir greitai. ( kaip visada - Greitai, pigiai, kokybiskai... :D) Keisti parametrai: 1. Pradinis maksimalus slegis 2. Slegis priklausomai nuo RPM ir begiu. 3. Greiciu perjungimo slegiai kekvienam begiui (Jungiant i prieki - "Upsift" ). 4. Begiu perjungimo pradinis laikas. Kekvienam begiui. Irgi tik jungiant i prieki. 5. Slegio kontroles solenoidu -"TCC" parametrai: Apply ir Release 6. Torque managament parametrai perjungiant begsius. Kai apsukos iki 5000 priklausomai nuo sukimo momento, atitinkamai parenkamas sukimosi momento procentas, kuris valdomas. Kitaip sakant pvz. prie 4000 apsuku, esant 550Nm sukimo momenta mazinti 80%. Tai yra, 20% praleisti iki dezes nemazinant. Kai apsukos diapozone tarp 5000 ir 6000, sukimo momento nemazinti visai. Praleisti 100%. Ko pasekoje po ilgu testavimu, Stebejimu nauduojant HP Tuners VCM Scaner, vazinejimo visokiais rezimais, buvo pasiektas man tinkamas variantas. Dabar vaziuojant "lengvai", iki 5000 apsuku, deze perjungia svelniai ir greiciau negu standartas. Tiksliau toks perjungimas kai tarp sportinio ir pensininko imant 65% i sportine puse. Kai paspaudziu ir apsukos virs 5000, perjungimas nemazinant momento ir perjungiant 1->2 ir 2->3, prabuksuoja ratai. Kodel taip sugalvojau? Masina vazineja pagrinde mieste lengvai. Bet kai paspaudziu, vadinasi reikia galios is variklio ir greito perjungimo is dezes puses. O greiciausias perjungimas neprarandant momento - nemazinant momento visai Ar tai gerai? Siuo atveju man asmeniskai tinka. Visai idomiai veikia. Kiek laiko veiks? 6l80 gana istverminga deze. Konkreciai pasakyti kiek laiko kokius momentus suvalgo, negalima. Nera tokios informacijos. Pagal tiuninguotojus, kurie tiuninguoja 6l80 pikapams ir Corvette, atjungiant Torque management visai, masinos pravaziuoja 70 000 miliu ir problemu nemato. Niuansas - ne vien atjungia TM bet ir su laikais ir slegiu zaidzia. Toliau video, kuriame stengsiuos perduoti visa info jame, vazinejant skirtingias rezimais. Kad butu ir garsas kokybiskas is kurio galima bus suprasti dezes darba(perjungima) 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites