Jump to content
Sign in to follow this  
miroslavasr

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV

Recommended Posts

Truputi atnaujinimu siandien ;)  Pusdieni ir uztruko...
Pakeiciau galines apatines svirtys ir visgi teko pakeisti amortikus antra karta. Nelaike pagalves pries tai buvusiu. Sudejau Arnott.

image.thumb.png.f0fa7fa7c34dacd7677f9627799bea86.png

image.thumb.png.70a371ae2a295902d240d593b3a5d705.png

image.thumb.png.8ad4b380bbb524e03a7f432e8b11703e.png

image.thumb.png.1f2d3e0b9db85281b104e6a7a2720f72.png

image.thumb.png.d1116f6eeb64f4fa17ef89d2a652e5d8.png

image.thumb.png.296be944d610c8ac9b57633683d55b39.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 3 valandas, Velniass parašė:
  • kazkaip ta raudona fignia po galiniu buferiu nekaip atrodo😉

Ko nepadarysi del TA :D

Bet kazka reikes galvoti. Gal kai montuosiu sviesas gale, kartu kazka ziuresiu.

Edited by miroslavasr

Share this post


Link to post
Share on other sites
2022-02-12 20:07, Velniass parašė:
  • kazkaip ta raudona fignia po galiniu buferiu nekaip atrodo😉

Anam gi patink Juidas ir raudonas kombinacia😀

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesiant juokinga tema - Atmosferinio cipavimas ;):D

Taip toliau konfiguruoju, tikrinu, testuoju, konfiguruoju, tikrinu testuoju....
Eina i pabaiga darbas su variklio valdymo bloku ir pasidalinu informacija.

Savokos, kad butu aiskiau
STFT - Trumpalaike kuro korekcija
LTFT - Ilgalaike kuro korekcija pagal STFT.  LTFT mokosi pagal STFT, del to kaskart tiuninguojant, reikia laiko. Ypac kai pakeitus parametrus,
           salinam LTFT atminti.
Closed Loop -  Valdymas su tikrinimu. Tai yra kuro misinio valdymas su atgaliniu rysiu pvz. liambdos.
                         Closed Loop susietas su LTFT ir STFT. I ju reiksmes atsizvelgiama.
Open Loop - Valdymas be jokio tikrinimo.
Kalbant apie Open/Closed Loop, skirtingose valdymo blokose(masinose), skirtingai isijungia. Tai yra mano atveju L92 variklis su E38 valdymo bloku,
CLosed Loop isijungia variklio temperaturai pasiekus tik 2C ir jau atsizvelgiama i liambdu reiksmes.
MAF  daviklis - Isiurbiamo oro kiekis.
MAP daviklis - Pries uzkuriant varikli, kai nera vakumo isiurbimo kolektoriuje, rodo atmosferini sapudima, uzkurus, rodo spaudima/vakuma kolektoriuje
Spark Advance - Kibirksties momentas priklausomai nuo stumoklio padietes - Kampas iki virsutinio tasko kai jau reikia paduoti kibirksti (uzdegimo kampas).
Spark Retard -  Kampas kuriuo didziu reikia mazinti pries tai buvusi uzdegimo kampa.

Zemiau kaip tik matosi variklio temperatura 7C ir jau veikia Closed Loop. Taip pat grafike matosi kaip pradedama atsizvelgti i LTFT ir STFT

image.thumb.png.1c784180d2d010810137e77d8e898206.png

Apie ka as cia?
Apie bendrai cipavimo procesa kai galima dar siek tiek optimizuoti gamyntojo konfiguracija, kuri yra "uzspausta" del ekologijos.

Kokius veiksmus atlikau?
Koregavau AFR. Sio atveju jis priklauso nuo pedalo paspaudimo ir atrodo taip:
image.thumb.png.28c4e2fd6ac426f64240542efd4a48b6.png
Pamazinau -0,2 visas reiksmes.  O LTFT+STFT nuolat pagal liambdas bando ji grazinti link 14:7 (siuo atveju 14,47).
Kodel - 0,2? Nes ne turbininis ir drastiskai mazinant, tik blogeja parametrai. Po testavimo apsistojau  ties -0,2.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taip pat yra idomus daiktas kaip VIRTUAL TORQUE
image.thumb.png.86f15518a4f5257b3ecabb3bccec4e20.png

Ji konfiguruojant keiciasi atitinkami MAP, MAF parametrai.
Tai yra konfiguoruojamas pagal tai koks diegimo kampas, kokio maksimalaus sukimo momento reikia. Parametrai konfiguruojami pagal MAP ir MAF
Pagal arinktas reiksmes(protingai), bandoma isgauti nurodoma sukimo momenta. Kitaip, keiciant sitas reiksmes, programa keicia automatiskai MAP ir MAF parametrus, kad
TEORISKAI isgauti reikalinga sukimo momenta. Bet tai nereiskia, kad galima surasyti maksimalius skaicius :D Taip sakant, vienas zingsnis iki variklio sugadinimo ;)

Salia matomas 3D grafimas, kuriuo pagalba parenkamos reiksmes. KAD NEBUTU PIKU ;)

Edited by miroslavasr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taip pat galima konfiguruoti naudojant VVE - Virtual Volumetric Efficenty. Siuo atveju padeda konfiguruoti LTFT ir STFT

image.thumb.png.5ed59db86b5f2576c7afaf8589555501.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konfiguruojama pagal LTFT parametrus ir LTFT+STFT jeigu norima gauti tikslesnias reiksmes.
LTFT skaiciai procentais(iki 10% i abi puses yra norma).
image.thumb.png.2f1d143852725b41e9ecf6973ae018bb.png

LTFT+STFT reiksmes;
 

image.thumb.png.e42fa099321f0024ba5cd6e374cd2f94.png

Atlikus visus situos pakeitimus VIRTUAL TORQUE, AFR, pries tai mineti diegimo kampai 98 benzui, stebiu LTFT, STFT ir ju sumas. Taip pat detonacijas,
kurias fiksuoja detonaciju davikliai ir pagal tai koreguoju PRADINI diegimo kampa
image.thumb.png.139909f57266991088ad4f61acff5ceb.png

Pradinis nes tai kambas iki korekciju priklausomai nuo variklio temperaturos, isiurbiamo oro temperaturos.

Ir gaudau detonacijas:
image.thumb.png.210162c847cb7a5116756f3ad9655571.png
Kaip matosi, kartais dar pasitaiko.  Iki 0,5 norma nes
koregavimas zingsniais - 0,5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ilgalaikis procesas o cia tik esme surasiau. Taip pat yra PE rezimas (Power Enrichment), kuris nurodo kada riebinti misini norint galios. Kitaip sakant, kai gazas dugnas, nuo kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP ir kiek riebinti.
Be to sudejau sportini filtra i standartine deze (del TA :D ) Nes vietos ten daug jam ;) Ir cia vel niuansas. Vieni sako, kad "geriau" vaziuoja, kiti, kad nieko jis nekeicia. Ir vel abu teisus. Kartais valdymo blokas supranta, kad atsidarius droseliui, patenka daugiau oro(pagal MAF, MAP ir liambdas) ir atitinkamai koreguoja kuro padavima. Bet kaip visada ekologija... Ir tada - nieko jis nekeicia ;)
Savo atveju pakeiciau pradines paduodamo oro lentas. Pagal MAF parodimus.

 

Visa tai uztrunka ;) Rezultata jauciu. Minksciau dirba variklis. O del isibegejimo, nors tai nera tikslas, rezultatai bus veliau su "Dragy" iranga pateikti ;)
P.S. Dezes parametrus grazinau i standarta. Pabaigus su varikliu, tiksliau tiuninsiu deze o tai visai kita istorija... :D

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pabandysiu apibendrinti variklio tiuningavimo/cipavimo dali. O tiksliau L92 atmosferinio stokinio ;)
TIK MANO ATVEJIS, MANO PASTEBEJIMAI!!!! NIEKAM KITAM NEPRIKISU!

Pakeiciau:
 1.Oro filtra. Idetas konusinis sportinis i stokine deze. Galimai sudesiu visa trakta iki sklendes
   be stokiniu issisakojimu, jeigu surasiu biski panasu i stokini nes gi TA :D
 2. Zvakiu rites. Taip butent nes yra skirtumas. Skirtingos pagal parametrus. Pagal ikrovos laika,
    pagal isduodamos kibirksties laika. Kiti parametrai tiesiog nesikonfiguruoja is softo puses.
    Galima pakeisti riciu ikrovos laika pagal parametrus (DWELL). Mano atveju parametrai buvo o dauguma
    buna kaip? Super mega double drive rites. Tikrai imk, nesigailesi o dar raudonai nudazo ;)
 3. 98 vietoje 95. 98 oktaninis skaicius nenurodo didesnes galios. Didesne galia priklauso
    nuo kaloringumo ;)
 4. Konfiguravimo softas - HPtuners. HP tai ne "Hewlett-Packard" o "High Performance":D
    Skirtas rimtesniems projektams, renkant varikli is norimu daliu ir konfiguruojant ju darba
    sumoje. Beje JAV varikliams. Kiek jis suderintas su EU varikliais, nezinau.

Kaip anksciau minejau, keiciant tai ka keiciau, be atitinkamo konfiguravimo, rezultato neatnesa.
(kartais, bet ne tiek, kiek galima butu). Stebuklo nera ir visi ta suprantam, bet mustangas prie mustango
ir jau ju banda susidaro. O ten ziurek ir koju stiprumas sumoje didesnis negu po viena sumuojant ;)

Pakeitimai is softo puses:
   1. Pakeliau laisvas apsukas iki 700RPM P/R/N/D rezimose.
      Skamba graziau. O kadangi 98 benzas, nesijaucia kad garsiau pagal mano tiek viena, tiek kita ausi :D  
      Kiek tai naudinga? Teorijos visokios. Vieni sako mazesni biski geriau, kiti sako, kad aukstesni biski
      geriau O kiek tas daugiau ir maziau.... Escalade laisvos 550RPM. Dabar 700RPM. Kiek tai kenksminga
      praktikoje ar kiek naudinga? Sunku su testo rezultatais. O dar ekologija pridesa savo.
      Tiesiog Corvette su LS3 (kaip L92 be VVT) su ta pacia deze 6L80 turi laisvas apsukas ~650-700
   2. Koregavau minimalaus oro patekimo kieki i isiurbimo kolektoriu lentas.Taip pat ir uzvedimo metu
      naudojama lenta.
   3.Siuo atveju koregavau VVE (Virtual Volumetric Efficency) reiksmes, pagal kurias
     programa automatiskai parenka MAP, RPM koeficientus. Senesnes versijos (GM GEN3 turi VE
      o ne VVE).
   4. PE (Power Enrich). Kada pradeti riebinti. Pagal apsukas, pagal MAP kPa pagal pedalo paspaudima procentais
      Kiek riebinti, koeficientai.
   5. Isjungiau katalizatoriaus pasildima. Kiek tai taupo kuro nezinau nes sito dar neziurejau.
      Tiesiog ipilu kai bake mazai :D Be to vis dar galvoju apie katalizatoriu salinima.
   6. Uzdiegimo kampas. Dvi lentos: High Octane ir Low Octane. Kaip tiuninau, rasiau auksciau.
      Low Octane lentoje po tiuninimo tiesiog sumazinau kampa 1 laipsniu.
   7. Torque management. Parametrai, kurie nusako kiek variklis gali generuoti galios.
      Visur sudejau maksimalius nes daugiau negu gali neduos :D  
   8. Ventiliatoriu veikima. Koregavau skaiciu, kad anksciau pradetu veikti su didesnemis apsukomis.
      Skaiciai procentais.
  9. Virtual Torque, kurio tiuningavimas atitinkamai automatiskai programoje parenka reikalingus nustatimus, koeficientus.

Galvoju koreguoti:
   1. Traction Control veikima. Yra siek tiek parametru.
   2. Kaip minejau salinti katalizatrius ir atitinkamai antras liambdas isjungineti.
      Bet niuansas siuo atveju del antru liambdu. Galvosiu ;)

HPtuners turi gera skaneri. Daug galimybiu tikrinti variklio darba, ju daliu.
Jo deka ir koregavau atitinkamus parametrus. Tai uztrunka bet kitaip niekaip.
Parametrai koreguoti minimaliai nes gi atmosferinis.

Visai naudingai galima stebeti variklio generojama sukimo momenta ar paskaiciuota teoriskai arkliu galia.
Naudinga tuo, kad gali stebeti kaip koreguoti parametrai itakoja tai ir i kuria puse.
Aisku, kad realu galima tik stende ismatuoti ;)

Gaila siuo metu negaliu ismatuoti isibegejimo nes maza to, kad dregme 100% tai ir asfaltas slapias, ratai buksuoja..
Ziurek sekunde jau ir prarandi.

 

Toliau kaip ir minejau, tiuniguosiu dezes veikima.

Edited by miroslavasr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prieš 57 minutes, GiedriusZ parašė:

fenderiai būtent šitam modeliui ar taikei nuo kažko panašaus?

 

Escalade nera fenderiu. Tik pagal uzsakima ;) Sitie nuo 2007-2013 Chevrolet Avalanche (900 remas).
Beveik tinka galiniai. Priekis vienas prie vieno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tesiasi dezes cipavimas.
Siuo atveju kaip minejau deze 6L80(arba 6L80e). e - elektroninis valdymas. Daznai "e"
nenurodoma nes jau virs 20 metu tik elektroninis valdymas.

Daznai i dezes cipavima numoja ranka. Tiuninguoja varikli (kalbu apie programini tiuninga abieju pusiu) o dezes
parametrus palieka. Teisinga butu tai daryti komplekte. Tada vienas kita papildo.
Pasikartosiu - stokiniai variantai.

Kaip ir variklis, taip ir deze "uzspausti" ir tikrai turi atsargos BET sulauzyti galima viska ir greitai ;)
Be to dezes parametrai parenkami bendrai, kad "itikti visiems" ;)

Kiek gera 6L80? Cadillac Escalade 2.7 tonos ir su 6.2L varikliu, jos tikrai uztenka.
Chevrolet Corvett irgi su 6L80, su grieztesniais parametrais bet ir masina daug lengvesne.
 
Daug ivairios informacijos, daug netikslios. Teisingai sureguliuota 6L80 atlaiko ir gerai gyvena su ~800-900Nm.
Niuansas vienas nedidelis visgi yra ;) Visada kalbant apie garantija, apie ilgaamziskuma,
gamintojas sako - "Torque Managament" turi buti ijungtas.  Apie "Torque Managament" eigoje rasysiu.  

Parametru koregavimui yra nemazai.
Stai keli vaizdai, kad butu aiskiau.
image.thumb.png.557dabc00f9b47847840c81211b8dd39.png

Auksciau matosi begiu perjungimas priklausomai nuo sklendes pozicijos. Pvz. Part Throttle Shift vaziuojant Normal  tai yra graziai, neskubant.
Priklausomai kiek atsidarius sklende, prie kokio greicio jungti aukstesni arba zemesni begi. Galima reguliuoti.
Pvz. Rezimas Pattern A  tai tas, kuri pasirenki kai su priekaba. Paspaudi migtuka, kuris ant svirties ir uzsidega priekabos zenkliukas skidelyje.
Sakyciau sportinis rezimas. Greiciai perjungimui aukstesni ir beje visi 6 begiai isijungia ( Jeep WJ O/D off, overdrive begiai neisijungia).

Galima nustatyti maksimalu slegi. Aisku aukstesnio negu gali, nesugeneruos ;)
image.thumb.png.5b07e12bfac5d457e40b81f9677be2fe.png
 

Taip pat slegiai jungiant aukstesnius ir zemesnius begius. Yra ir "Adaptacija", kuri svarbi!
Beje nepatartina atjungti adaptacijos, nes deze mokosi, prisitaiko prie "saves". Tai yra pati reguliujasi pagal nusidevejima. Juk susidevi plieno diskai ir frikcionai,
susidevi kanalai ir t. t.
Jeigu yra problemu su automatine deze ir siulo "nutrinti" adaptacijos parametrus - reikia begti is tokio serviso. Nes tokiu atveju, dar labiau
gadinsit deze prie to, kad jau streikuoja. Panasiai kai yra problemos ir sako - keiciam plieno diskus ir frikcionus :D
Kai nusidevi plieno diskai ir frikcionai, tai jau pasekme. O reikia ieskoti ir remontuoti priezasti ;)

image.thumb.png.c2a5755486a4da4202e7d593fd5ff9cb.png

Perjungimo laikai
image.thumb.png.29a34b94c63eeda34da7d0d90c0df64a.png

Tiesiog visur sudeti maksimalius/minimalius parametrus nesigaus, norint, kad veiktu graziai. Galima mazinti perjungimo laika, sudeti nulius, prideti slegi ir gausi smugiavimus perjungiant.
Kitas variantas visai vertas demesio tai mazinti laikus, didinti slegi bet isjungus "Torque Managament". Yra logikos bet reikia testuoti, stebeti.

Torque Managament tai perduodamo sukimo momento is variklio valdymas. Grubiai tariant yra taip. Isibegeji, deze nori perjungti greiti, sako varikliui - mazink sukimo momenta, as persijungsiu. Variklis sumazino(skirtingai mazina pvz. kuro padavimos, diegimo kampas ir panasiai), deze persijungia ir vel sako - grazink sukimo momenta, as jau persijungiau.
Visa tai uztrunka. Stebint maciau kaip perjungimas buna net 0,7 sekundes.

image.thumb.png.839c8683a8e6c642928d04ba351ed874.png

Jeigu tiesiog isjungti "Torque Managament", gaunasi nemalonus efektas nes praeina daug laiko perjungiant ir variklis isisuka ir kai isijungia begis, gauni smugi.
O va isjungus "Torque Managament", sumazinus laika ir pridejus slegio, efektas neblogas. Bet tai nera paprasta.

Beje su buvusiu WJ'u, vazinejau 3 metus be "Torque Managament". Ten galima tiesiog nukirpti viena kabeliuka, kuris eina iki valdymo bloko. Jeigu gerai pamenu, kabeliukas Nr. 10.
Ir deze nesubirejo per ta laika :D

Variantu daug. Rezultatus ikelsiu ;)

P.S. Mazinu  variklio ir dezes resursa? Hmm... Atsisedus i nauja masina, uzkurus varikli, jau resursas ir sumazejo :D

Edited by miroslavasr
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toliau atsinaujinam. Priekines virsutines svirtys, stabilizatoriaus traukes, stabdziu diskai ir kaladeles (ne stebuklai ;) ).
Nenorejau imti HD svirciu. Kodel jos HD kai is vamzdzio padaritos, nezinau. Nesinori keisti spiziniu i vamzdi ;) 

Uztruko darbas su suporto kreipianciosiomis.  Reikejo istraukti, valyti ir sutepti.
image.thumb.png.2877c8e8771269fc45e72a5e44c86761.png

image.thumb.png.5c804472bbd48bdb5bcfca93c7f07936.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

as susiduriau su tacho kuro siurblio valdymo moduliu tai teko mest lauk jy 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
prieš 1 valandą, Velniass parašė:

as susiduriau su tacho kuro siurblio valdymo moduliu tai teko mest lauk jy 😉

Tacho mesti teko ar valdymo moduli? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Salinant eilini GM'o kolchoza  :D

Galines oro pakabos (amortizatoriu pagalviu) siurblio filtras stovi lauke, prikabintas prie kuro slango. Stai cia:

image.thumb.png.49149154432b3848a67af1b0c1c9dfe7.png
tam, kad kartu su oru trauktu kaip imanoma daugiau dregmes i sistema, kuri greiciau uzsilenktu - Marketingas? Kolchozas?  Matomai abu viename :D
Taip atrodo pats filtras:
image.png.bce6848e6922c0f52e5abb18b4ab6153.png
Nukirpau tvirtinimus, isemiau ir ismeciau.

Greziam skyle i salona:
image.thumb.png.e1e73a21b30af7d4034f3c3d4e2bfe2e.png

Prakisam slanga (uztepiant skyle silikonu) su sujungimu apacioje, jeigu reikes atjungti, nuimti kompresoriu:
image.thumb.png.89515e43e47d16aafb968fabd3c5f79b.png
Ir 
toki filtra pritaikiau:
image.png.821ce08246c686360540f221bd2defaa.png
Kuris patogiai guli  cia uz plastmasines paneles:
image.thumb.png.bee06663544cc1130ea9d839e72463d5.png

Edited by miroslavasr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Visgi pasalinau katalizatorius. ;)

Nedariau pats ir sutaupiau sau laiko. Pirmiausiai tai neatsisuko varztai. Nueme su kelnemis, nuluzo spilkos. Reikejo grezti naujai...
O be keltuvo man tai uztruktu ilgai ;)
Saltas startas:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prieš 47 minutes, miroslavasr parašė:

Tai pat kaip sakiau anksciau, truputi pakeltas priekis. 1/2" ~ 1,2cm

image.thumb.png.d1e9d6a5f33ae02e07b9c015a314cb36.png

čia virš amortiko? tarpinės storis 1,2cm? ar pasikėlė 1,2cm?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
prieš 5 valandas, GiedriusZ parašė:

čia virš amortiko? tarpinės storis 1,2cm? ar pasikėlė 1,2cm?

 

Taip  virs amortiko. Tarpine 1,2cm.

Edited by miroslavasr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.