Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...

Pabaigiau rinkti prieki ;)

Jeigu pamenat, galinis bamperis buvo dauztas nuo pirkimo ir va atejo laikas sutvarkyti. BET einant
nuo priekio link galo, stabtelejau ties viduriu ir uzdejau greiciu dezes apsauga:

image.png.5486e0c93b1fa7517e648df998991e22.png

Aprasas nurodo - Tinka 2007 Cadillac Escalade.
Patikrinau pagal fakta ir tikrai... Beveik tinka :D Pora isgreztu skyliu ir kaip cia buvus ;)

image.thumb.png.0c54b5e0253ed9089e7e5dec3b259d39.png

Melynai greiciu dezes apsauga, kuria uzdejau
Zaliai reduktoriaus apsauga, kuri buvo
Raudonai paskirstimo dezes ir priekinio kardano(apsaugo granata su jos guma) apsauga. Irgi buvo.

 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip pat pasidariau priekinio bamperio laikikli ties viduriu. Originaliai laikosi tik sonose
Dazna situacija kai vazuojant atbula, kabini priekiniu bamperiu ir numauni.

image.thumb.png.c0826c71517df10ef004abcd6880f36d.png

Nuo bamperio link balkes tarp lanzeronu. Dekinga vieta ;)

Kitoje puseje uz numerio remelio, padejau juosta.
Sitoje vietoje uz jo (jau nefotkinau):
image.thumb.png.2e4e132cb1febbdb6b1fe8960be7c4c2.png

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pries pora idomesniu pakeitimu, reikia ir juoko ;)
image.thumb.png.1a174fe738c3fbd07dde4a9617544d16.png

Anksciau negalvojau apie tai, bet kai keiciau galini bamperi, susimasciau.  Pritvirtintas jis tik is sonu prie ratu arku ir virsuje ties spyna.
Apacioje yra tvirtinimai nuo bamperio bet tvirtinti nera kur. Normaliose masinose iprastai galinis bamperis prisuktas is apacios nes logiska, o cia juk Cadillac :D
Nesugalvojau kazko kito, kad nereiketu grezti skyliu ;) Gerai pritraukia apacia prie balkio. Vazinejant per sniega(jeigu pasiseks ir bus kaip neseniai), tokio tvirtinimo pakaks.
O i purva iki langu... Ne tas atvejis :D



 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...
  • po 2 savaičių...
  • po 4 mėnesių...

Pasidalinu naujovemis ;)
 

Si karta kalba eina apie ismetimo kolektorius. Pasirinkau tokius:
image.png.7de638a3827864a569d08a3ab4742670.png

Vienodo ilgio. Ar tikrai vienodo, nezinau, nematavau :D Tipas 4-1. Long Tube headers 1 7/8"

Aprasas kaip visada grazus - Tinka Escalade 2007-2014 bla bla... Is tikro truputi netinka :(. Desines puses lembdos skyle teko pernesti i sona nes trukdo deze.
Darbu buvo. Kadangi pasiemiau tik kolektorius, reikejo visa likusi kelia (nuo kolektoriu iki gofros, kuri is karto pu sujungimo) gamintis is naujo. Jeigu susidomesite,
Patariu imti visa kompleta !!!

Darbus atlikau vel ne as nes reikia keltuvo. Gulint ant zemes, nesigauna. Ir nesuklydau. Issukinejant varztus, nuluzo 3 desineje puseje. Reikejo grezti is naujo skyles bloke..
Mano komplekte buvo kolektoriai, tarpynes, nauji varztai. Kartu pasiemiau ir liambdu laidu prailgintojus, bet nereikejo, uzteko originalo.
Atrodo taip:
image.png.7c99a90c823a15c83de5bc8dade7d570.png

image.png.93707045fc0d62c4a6eca09c5fcd178b.png

image.thumb.png.0a5c973b7a35670daf1253fcb9de6958.png

image.thumb.png.0060df1b37c4e1241f3f18966bce90aa.png
 

P.S. Vel ta raudona spalva, kuri man patinka - Zvakiu laidu apsauga :D:D:D

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Toliau valdymo bloko konfiguravimas.
Lembdos pasislinko per... nesumeluojant pusmetri, gal net daugiau. Dabar "pirmos" lembdos stovi vietoje, kurioje stovejo "antros" po katalizatoriu.
Tiesa katalizatoriu bakeliu ir "antru" lembdu neliko. 

OK, pakoregavau kas liecia liambdu vietas. Nera tiksliai, nes tam reikia "placiajuosciu liambdu", kurios dirba 5V diapozone su matuokliu (manau visgi reikes).
Dabar pagal tai ka suradau konfiguruojant L92 varikli (is HP tuners forumo) ir tokio tipo ismetima, taip ir koregavau programine dali.

Toliau oro kiekis. Ilgojo tipo kolektoriai, leidzia praeiti per celindra didesniam oro kiekiui. Tuo metu kai ismetimo voztuvas dar neuzsidare, o isiurbimo jau atsidaro.
Sita dali dar konfiguruoju. Daugiau oro, atitinkamai  reikia daugiau kuro. Prie to ir diegimo kampa koreguoti stebint detonacija.

Siuo metu rezultatu dar neikeliu nes oras netinkamas. Arba karsta ir dregna arba lietus lyja :D

 

Tiesa garsas nepasikeite. buvo be katalizatoriu, tik bakeliai, dabar tokio tipo ismetimas.
 
 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
2023-06-28 13:10, miroslavasr parašė:

Pasidalinu naujovemis ;)
 

Si karta kalba eina apie ismetimo kolektorius. Pasirinkau tokius:
image.png.7de638a3827864a569d08a3ab4742670.png

Vienodo ilgio. Ar tikrai vienodo, nezinau, nematavau :D Tipas 4-1. Long Tube headers 1 7/8"

Aprasas kaip visada grazus - Tinka Escalade 2007-2014 bla bla... Is tikro truputi netinka :(. Desines puses lembdos skyle teko pernesti i sona nes trukdo deze.
Darbu buvo. Kadangi pasiemiau tik kolektorius, reikejo visa likusi kelia (nuo kolektoriu iki gofros, kuri is karto pu sujungimo) gamintis is naujo. Jeigu susidomesite,
Patariu imti visa kompleta !!!

Darbus atlikau vel ne as nes reikia keltuvo. Gulint ant zemes, nesigauna. Ir nesuklydau. Issukinejant varztus, nuluzo 3 desineje puseje. Reikejo grezti is naujo skyles bloke..
Mano komplekte buvo kolektoriai, tarpynes, nauji varztai. Kartu pasiemiau ir liambdu laidu prailgintojus, bet nereikejo, uzteko originalo.
Atrodo taip:
image.png.7c99a90c823a15c83de5bc8dade7d570.png

image.png.93707045fc0d62c4a6eca09c5fcd178b.png

image.thumb.png.0a5c973b7a35670daf1253fcb9de6958.png

image.thumb.png.0060df1b37c4e1241f3f18966bce90aa.png
 

P.S. Vel ta raudona spalva, kuri man patinka - Zvakiu laidu apsauga :D:D:D

Bliaa jau audžiau mintį kaip tuos "kandoniukus" raudonus pabrėžti🤣

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
  • po 3 mėnesių...

Senokai lankiausi.
Kadangi yra modernizavimo (nezinau i geresne ar blogesne puse ;) ), pasidalinu.
Zemiau visi pakeitimai. Paryskinau, kuriu neminejau dar :
1. Ratu reduktoriai. Perdavimo skaicius ratu reduktoriuose 4.10 vietoje standartinio 3.42
2. Variklio:
   Oro isiurbimas Volant(deze, filtras, vamzdis)
   Padidinto pralaidumo purkstukai. 42lbps prie 3bar. Sis Escalade modelis turi nuolatini kuro
   slegi 400Kpa (kiti su L9H, L94 turi kintamaji slegi nuo ~250kpa), tai 4bar. Atitinkamai purkstukai purskia ~56lbps
   Ilgi ismetimo kolektoriai 4-1 tipo.
   Pasalinti katalizatoriai.
   Pasalintos antrines liambdos. Pirmines atjungtos programiskai bet apie tai eigoje
   Ideta placiajuoste liambda AEM gamintojo.

   Zvakiu rites su +25% didesne galia.
   MSD 8mm zvakiu laidai
   Siuo metu ACDelco(GM originalas) RapidFire iridzio zvakes.
3. Greiciu deze:
   Pakeista greiciu deze su sustiprintu konvertoriumi(HD), kuris rakinasi prie ~2500 apsuku (standartinis sio Escalade rakinasi prie ~1800 apsuku).
   Idetas TRANSGO perjungimo komplektas (Transgo shift kit)

4. Taip pat pakeista paskirstymo deze i 4484(Hummer H2 6.2L), sustiprintos galines svirtys, priekinio reduktoriaus, greiciu dezes ir paskirstymo dezes
   apsaugos, priekinis bamperis nuo lanzeronu, arku praplatinimai :D
5. Valdymo bloku konfiguravimas HP Tuners

Apie sunkumus, ipatumus, su kuriais susiduriau po minetu pakeitimu (ypac dezes su Transgo ir sustiprintu konverteriumi), pasidalinsiu veliau.
O dabar siaip pora foto, kad nepamirstumete :D:D:D

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Sugalvojau sustiprinti greiciu deze. Deze kaip minejau 6L80.
Norejau nupirkti kita deze, kad galima butu ja ramiai atnaujinti/sustiprinti.

Prasidejo informacijos paieska. 6L80 montuojama i masinas:
2006-2009 Cadillac XLR-V
2006-2013 Chevrolet Corvette
2006 Holden VE Commodore/2008-2009 Pontiac G8
2006-2013 Holden/Chevrolet WM Statesman/Caprice
2014-2017 Holden/Chevrolet WN Statesman/Caprice
2007-2013 GMC Sierra Denali
2009-2013 Chevrolet Silverado 1500 5.3 (ext. & crew cab), 6.2
2009-2013 GMC Sierra 1500 5.3 (ext. & crew cab), 6.2
2010-2013 Chevrolet Silverado 1500 5.3 (reg. cab)
2010-2013 GMC Sierra 1500 5.3 (reg. cab)
2006-2009 Cadillac STS-V
2007-2015 Cadillac Escalade
2007-2015 Cadillac Escalade ESV
2007-2013 Cadillac Escalade EXT
2007-2015 GMC Yukon Denali
2009-2020 Chevrolet Tahoe
2009-2020 GMC Yukon
2009-2020 Chevrolet Suburban 1500
2009-2020 GMC Yukon XL
2008-2009 Hummer H2
2014-2019 (K2XX) Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500
2010-2015 Chevrolet Camaro
2011-2017 Chevrolet Caprice PPV
2011(September)-2013 Holden VE Commodore Series 2(MY 2012)
2014-2017 Holden VF Commodore / Chevrolet SS
2009-2013 Chevrolet Avalanche
2019-2021 (T1XX) Chevrolet Silverado/GMC Sierra 1500
Dalis ju galau varomu, dalis ir galu ir 4x4 variantai.

Ar visos 6L80 vienodos? Is isores taip vienodos, gali kazkiek keistis tepalo
dugnines del konstrukciju. Neradau informacijos, kuria galima butu remtis, kad vidus skirtingas. Taip TEHCM skirtingas. O tiksliau kompiuteris
juose skirtingas. Isoriskai vienodas, viduje skirtingas. Del to pagal metus irasomas skirtinga OS.
Ir cia klausimelis. Ar i bet kuri TEHCM galima irasyti bet kuria OS?  Logiska, kad i naujiesni TEHCM galima irasyti senesne OS. Ar visgi ne? Atvirksciai?
Nes skirtingi bendravimo protokolai. Del ko tada skirtingas kompiuteris viduje?
Perkant naujaji TEHCM, visur praso nurodyti, kur bus naudojamas, pagal tai atsiuncia, iraso OS. Bet gal visgi jis vienodas ir OS rasoma pagal poreiki?
Taip sito ir nesuzinojau.

Nusipirkau deze is masinos galu varomu. Nors turejo buti Hummer H2 :D OK, vis tiek stiprinsiu isrinksiu ir ziuresiu kas ir kaip.
Perdaryti is 2WD i 4X4 nera problemu. O kas viduje? Pardavejas tikino kaip visada - maza rida :D:D:D
Stiprinimas tai HD konverteris su rakinimu prie ~2500 (Eurpietiskas launcas is 2500RPM :D) apsuku ir
Transgo perjungimo komplektas del greitesnio begiu perjungimo.

image.png.a7a5e642c5c5d15304a732cc59167cf5.png

Konverteris JBMX HD 2500 Stall, kurio foto deti prasmes nera.

 

Viskas sudeta, greiciu deze masinoje BET. Navaziuoja. Tai yra tik avarijos rezymas. Tikrinu ir matau, kad nuskaityti/irasyti parametrus su HPTuners galiu,
Greiciu deze rodo temperatura, skydelyje perjungiant begius, jungiasi PRNDM. Klaidos - Nera rysio su deze. Vaziuojant klaidas salinu ir ~5s vaziuoja, jungia
begius. Patikrinu OS versija ir matau, kad sita OS buvo rasoma i 2012+ dezes.
Patikrinau suderinamuma su variklio bloko OS ir nesuderinta. Variklio bloko OS jau maksimali. Reikia keisti Greiciu dezes.  HPTuners neperraso OS pilnai
nes ne visus segmentus pasiekia. Gal boot gal dar kokio negali pasiekti. Reikalingas SPS arba TECH. Lietuvoje yra, galima pirkti.
Sukuriau vartotoja GM'e nes vis tiek pirksiu iranga. Bet o gal gali kazkas padeti? Pasirodo gali. OPELIS.LT. Dirba su GM masinomis, beje labaaaaai
rekomenduoju jeigu kazkam prireiks. Irgi nesigavo is karto padaryti. Raso iki 100% ir klaida. Tikrinam ir liko sena OS. Palikau masina 3 dienom.
Zmogus nepasidave ir padare. O toliau jau pats su HPTuners parametru koregavimas.
P.S. Taip galima butu ardyti sena deze ir keisti visa TEHCM ;)

Redagavo miroslavasr
  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.