miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 19, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 19, 2022 Be GoPro bet isspaudziau maksimaliai su telefonu Sunkus tas BlackView ir baladuojasi standartiniame tvirtinime Sito filmuko esme - kasdienis vazinejimas. Greiciu deze dvi dienas po adaptavimo, dar adaptuojasi bet jau jau Norejau perduoti greicio dezes veikima(perjungima). P.S. Taip taip!!! Nemokamais irankiais montuotas video 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Pasivazinejimas kaimo keliais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Ir kaip galima nepasifotkinti su meiluze, esant progai? Archyvui butina Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 22, 2022 Ir toliau dezes konfiguravimas. Dalis, kurioje greiciu perjungimas i apacia (downshift) su apkrova ir be apkrovos. Taip pat "priekabos rezimo" Grisiu su rezultatais Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 30, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 30, 2022 Grizau su galutiniais (Pabreziu!!!! Pagal mano norus ir poreikius ) rezultatais tiuninguojant greicio dezes valdymo bloka. Tai yra programines dalies tiuningavimas, pagal kuria veikia(bando veikti ) mechanine dalis. Gelezis: 1. Masinos svoris 2700kg (ESV) 2. Pastovus 4x4. 3. Greiciu deze 6L80 su valdymo bloku T43. 4. Variklio apsukos nuo 700(laisvos uzkeltos mano atveju) iki 6300(mano atveju perjungineja 1->2, 2->3, esant pilnai pravertai sklendei - WOT. Kiti 3->4- 6100, 4->5, 5->6 - 5200) 5. Variklis 409 arkliai (arba 403, priklauso kaip skaiciuoti), 565Nm. Kiek prisidejo, nezinau. Dezes tiuningas pagal fakta ir ne kitaip. 6. Tiltu perdavimas 4.10 Kodel vardinu visa tai? Nes tai itakoja tiuningavimo procesa. Kitu atveju pvz. Corvette, su 6L80, galas varomas, kitas perdavimas, visai kitaip tiuninguojama deze. Visa tai svarbu!!! Taip pat svarbus individualus dezes tiuningas nes kekviena deze turiu savo nusidevejima, savo laisvuma, kaip ir paskirstymo deze ir tiltai. Negalima tiuninguoti, tiesiog irasant kitur sukonfiguruota programine dali i visas masinas. Taip rezultatas bus, bet ne toks koks gali buti. Del to visada po "bendrinio" tiuningo, butina individualiai koreguoti parametrus. Be to skoniai skirtingi. Visi mes skirtingai norime, jauciame. Vienam gerai perjungineja, kitam per kietai ir panasiai Koks buvo atliktas darbas, kokie parametrai keisti (rasiau, bet dabar su patikslinimais): 1. Atitinkamas perkonfiguravimas pagal 4.10 perdavima ir ratu diametra. Iprastai tai automatinis procesas, bet po jo pritaikiau sau. Kazkiek anksciau, kazkiek veliau perjungineti begius priklausomai nuo sklendes padeties. Zaliai pazymeti parametrai, kurie keisti standartiniu atzvilgiu. 2. Pradinis slegis. Galima ji kelti kiek nori, tai yra irasyti programoje, bet daugiau negu deze gali, jis nepadides 3. Maksimalus slegis priklausomai nuo apsuku. 4. Kekvieno begio perjungimo slegis, priklausomai nuo tepalo temperaturos ir variklio generuojamo sukimo momento. Sioje vietoje yra niuansas. Tiuninguojant varikli, keiciami parametrai, liaudiskai sakant, kad stengtusi isduoti daugiau galios(arkliai, niutonai) o tai nereiskia, kad tiek isduos kiek prasoma. Bet pagal algoritmus skaiciuojama daugiau ir informacija siunciama i dezes valdymo bloka. Pvz. variklis siuo metu generuoja 600Nm(pagal formules) o realiai 560Nm. Informacija siunciama dezes valdymo blokui, kad perjunginetu pagal atitinkamus parametrus. Deze atitinkamai elgesi, nezinodama realiu parametru. Del to daznai buna negrazus perjunginejimai. Del ko pasikartosiu - Tiuningas turi buti tik individualus. Ir vel niuansas, deze mokosi, prisitaiko. Bet apie tai veliau. 5. Begiu perjunginejimo pradinis ir kintamasis laikas (kurie sumuojasi) priklausomai nuo variklio sukimo momento ir apsuku, konkreciu momentu. 6. TCC parametrai. 7. Sukimo momento valdymo parametrai. Irgi susideda is pradinio ir kintamuju, pagal sukimo momenta, apsukas, temperatura. Minejau prie kokiu apsuku kaip konfiguravau. 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Rugpjūčio 30, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 30, 2022 (redaguota) Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti. Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus. Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus 1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti. 2. Junginejama tarp R ir N 3. Junginejama tarp D ir N 4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai. Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru. Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus. Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu. Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau Procesas ilgas ir bent jau man idomus. Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas. Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade). Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus. Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos, koks begis ir greitis su 4.10 poromis. P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau Redagavo Rugpjūčio 30, 2022 miroslavasr 2 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 4, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2022 Pries rimta atnaujinima, truputi smulkmenu Kai gavau akmenukais per kapoto prieki, sugalvojau uzsideti plastmasiuka: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 4, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2022 Kaip cia kolega pasake - "Jam patinka raudona" Eibach 32mm stabilizatorius. 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2022 (redaguota) Stai koks tas rimtesnis atnaujinimas: 2007-2014 Cadillac Escalade turi vieno begio BW4485 paskirstymo deze. 2003-2010 Hummer H2 turi BW4484 deze su Full Time, Part Time, 4Lo ir N Mazas niuansas. 2003-2007(6.0L) BW4484 su 27 ieimo slicais, 2008-2010(6.2L) su 32 slicais, kurios man ir reikejo Stai ji jau ideta ir sukasi TIK Full Time rezime Kitas etapas(kuris uztruks), ideti elektronika, kuri perjungines rezimus. Tam nuo H2(2008-2010) reikalingas laidas sitai dezei, kompiuteris, kuris kontroliuoja perjunginejimus ir tas grazus ratukas salone Idejau ja ne pats gulint ant sniego o Sergejaus servise. Su pertraukomis (anekdotais ir linksmomis istorijomis), Tomas pakeite per 1,5h Redagavo Lapkričio 18, 2022 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2022 prieš 4 valandas, miroslavasr parašė: Stai koks tas rimtesnis atnaujinimas: 2007-2014 Cadillac Escalade turi vieno begio BW4485 paskirstymo deze. 2003-2010 Hummer H2 turi BW4484 deze su Full Time, Part Time, 4Lo ir N Mazas niuansas. 2003-2007(6.0L) BW4484 su 27 ieimo slicais, 2008-2010(6.2L) su 32 slicais, kurios man ir reikejo Stai ji jau ideta ir sukasi TIK Full Time rezime Kitas etapas(kuris uztruks), ideti elektronika, kuri perjungines rezimus. Tam nuo H2(2008-2010) reikalingas laidas sitai dezei, kompiuteris, kuris kontroliuoja perjunginejimus ir tas grazus ratukas salone Idejau ja ne pats gulint ant sniego o Sergejaus servise. Su pertraukomis (anekdotais ir linksmomis istorijomis), Tomas pakeite per 1,5h nu va čia jau geras upgreidas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Prieš 10 minučių, GiedriusZ parašė: nu va čia jau geras upgreidas Visiems nusibodo mano chip tiuningas ir reikejo jau kazko tokio. Kitaip prakeiktu 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Dalintis Atrašyta Lapkričio 18, 2022 Prieš valandą, miroslavasr parašė: Visiems nusibodo mano chip tiuningas ir reikejo jau kazko tokio. Kitaip prakeiktu nėr čia ką keikti :D. Kad ir taip forumas vos gyvuoja Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Velniass Atrašyta Lapkričio 20, 2022 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2022 ar ne tamsta apgadinai savo dziaugsma in kazkokia ziople Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
rytis777 Atrašyta Lapkričio 20, 2022 Dalintis Atrašyta Lapkričio 20, 2022 Tas pats aparatas... Bobulei jau niekas nepades, o Miroslavui - tvirtybes. Ivykis tikrai nemalonus ir nekasdienis... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Lapkričio 21, 2022 Dalintis Atrašyta Lapkričio 21, 2022 Kas cia buvo😳 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 24, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2022 Taip ten buvau as. Turiu tokiu liudnu ziniu... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Lapkričio 24, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Lapkričio 24, 2022 O masina atrodo dabar taip: Bamperis, halogenas, zibintas, groteles ir variklio dangtis. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Gruodžio 1, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2022 2022-11-24 14:26, miroslavasr parašė: O masina atrodo dabar taip: Bamperis, halogenas, zibintas, groteles ir variklio dangtis. O kaip kitas auto atrode? Jei i auto...🤭 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Velniass Atrašyta Gruodžio 2, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 2, 2022 bobute vietoj auto 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 9, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 9, 2022 Dar blogesnis vaizdas negu buvo, bet viskas del geresnio rytojaus Nuemiau viska. Kadangi sninga, jau nematavau desines puses tarpu ir ar tos dvi stoikes uz zibinto, nenuejo atgal. Sparnas stovi vietoje, nepajudejo, nesusilenke. Eigos nuotraukas bus cia Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gruodžio 11, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2022 ir viska ant kiemo darai ? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Artas Atrašyta Gruodžio 11, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2022 Kaip kas tą geresnį rytojų supranta ir laukia... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Gruodžio 11, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 11, 2022 prieš 2 valandas, tunks parašė: ir viska ant kiemo darai ? Tu jo nematei, jis da ir be striukes siom dienom ten sukina varštus🤣 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
tunks Atrašyta Gruodžio 12, 2022 Dalintis Atrašyta Gruodžio 12, 2022 nakui nakui... as jau per senas tokiem extrymam, be garazelio nei ratu nekeiciu Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 13, 2022 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 13, 2022 2022-12-11 19:35, tunks parašė: ir viska ant kiemo darai ? Aha 😁 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar