Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV


Rekomenduojami pranešimai

Be GoPro bet isspaudziau maksimaliai su telefonu :D Sunkus tas BlackView ir baladuojasi standartiniame tvirtinime :D:D:D
Sito filmuko esme - kasdienis vazinejimas.

Greiciu deze dvi dienas po adaptavimo, dar adaptuojasi bet jau jau ;)
Norejau perduoti greicio dezes veikima(perjungima).

P.S. Taip taip!!! Nemokamais irankiais montuotas video :D

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Grizau su galutiniais (Pabreziu!!!! Pagal mano norus ir poreikius ;) ) rezultatais tiuninguojant greicio dezes
valdymo bloka. Tai yra programines dalies tiuningavimas, pagal kuria veikia(bando veikti :D ) mechanine dalis.
Gelezis:
1. Masinos svoris 2700kg (ESV)
2. Pastovus 4x4.
3. Greiciu deze 6L80 su valdymo bloku T43.
4. Variklio apsukos nuo 700(laisvos uzkeltos mano atveju) iki 6300(mano atveju perjungineja 1->2, 2->3, esant
   pilnai pravertai sklendei - WOT. Kiti 3->4- 6100, 4->5, 5->6 - 5200)
5. Variklis 409 arkliai (arba 403, priklauso kaip skaiciuoti), 565Nm. Kiek prisidejo, nezinau.
   Dezes tiuningas pagal fakta ir ne kitaip.
6. Tiltu perdavimas 4.10

Kodel vardinu visa tai? Nes tai itakoja tiuningavimo procesa. Kitu atveju pvz. Corvette, su 6L80, galas varomas, kitas perdavimas,
visai kitaip tiuninguojama deze. Visa tai svarbu!!!
Taip pat svarbus individualus dezes tiuningas nes kekviena deze turiu savo nusidevejima, savo laisvuma, kaip ir paskirstymo deze
ir tiltai.
Negalima tiuninguoti, tiesiog irasant kitur sukonfiguruota programine dali i visas masinas. Taip rezultatas bus, bet ne toks
koks gali buti. Del to visada po "bendrinio" tiuningo, butina individualiai koreguoti parametrus.
Be to skoniai skirtingi. Visi mes skirtingai norime, jauciame. Vienam gerai perjungineja, kitam per kietai ir panasiai ;)

Koks buvo atliktas darbas, kokie parametrai keisti (rasiau, bet dabar su patikslinimais):
1. Atitinkamas perkonfiguravimas pagal 4.10 perdavima ir ratu diametra.
   Iprastai tai automatinis procesas, bet po jo pritaikiau sau.
   Kazkiek anksciau, kazkiek veliau perjungineti begius priklausomai nuo sklendes padeties.
   Zaliai pazymeti parametrai, kurie keisti standartiniu atzvilgiu.

  image.thumb.png.ea4f2b9535b83c78f4c7a48f20e920b4.png

image.thumb.png.851046e6a8054d23803d127cbb5f751d.png

2. Pradinis slegis. Galima ji kelti kiek nori, tai yra irasyti programoje, bet daugiau
   negu deze gali, jis nepadides ;)

   image.thumb.png.c3d618203db6f9649d46e28ccc9762ac.png
3. Maksimalus slegis priklausomai nuo apsuku.
4. Kekvieno begio perjungimo slegis, priklausomai nuo tepalo temperaturos ir variklio generuojamo sukimo momento.
   Sioje vietoje yra niuansas. Tiuninguojant varikli, keiciami parametrai, liaudiskai sakant, kad
   stengtusi isduoti daugiau galios(arkliai, niutonai) o tai nereiskia, kad tiek isduos kiek prasoma. Bet pagal
   algoritmus skaiciuojama daugiau ir informacija siunciama i dezes valdymo bloka. Pvz. variklis siuo metu
   generuoja 600Nm(pagal formules) o realiai 560Nm. Informacija siunciama dezes valdymo blokui, kad perjunginetu
   pagal atitinkamus parametrus. Deze atitinkamai elgesi, nezinodama realiu parametru.
   Del to daznai buna negrazus perjunginejimai. Del ko pasikartosiu - Tiuningas turi buti tik individualus.
   Ir vel niuansas, deze mokosi, prisitaiko. Bet apie tai veliau.

image.thumb.png.3c2be5a82a794b047738eec403285e56.png
5. Begiu perjunginejimo pradinis ir kintamasis laikas (kurie sumuojasi) priklausomai nuo variklio sukimo momento ir apsuku, konkreciu
   momentu.

image.thumb.png.b6910dc0c6fee648436ef3eaa7a118c5.png
6. TCC parametrai.

image.thumb.png.09e6f55aaa8f9e3f05652cd0e3112fe0.png

image.thumb.png.5e015a64d54c5f5aafee6ce0540d26ff.png

7. Sukimo momento valdymo parametrai. Irgi susideda is pradinio ir kintamuju, pagal sukimo momenta, apsukas, temperatura.
   Minejau prie kokiu apsuku kaip konfiguravau.

image.thumb.png.dcb68ae073a78b630935ed073d13dad6.png

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Keiciant slegio parametrus, BUTINA is naujo apmokyti deze. Tai yra reikia istrinti visa jos prisitaikyma ir is naujo mokyti.
Procesas gana ilgas ir gali pasirodyti baisus.
Jungiant viena is poziciju R arba D, po atminties valymo, atrodo deze subirejus ;)
1. Ijungus varikli apmokama ijungti graziai pradines pozicijas
    Laikant stabdi junginejama tarp R ir D 20(patariai maziausiai) kartu. Taip, kad N pozicijoje nesustoti.
2. Junginejama tarp R ir N
3. Junginejama tarp D ir N
4. Veliau tiesiog vaziuoji. Perjunginejimai baisus. Jungiant tarp begiu buna tarpas, apsukos pasoka ir panasiai.
    Visa tai normalu nes deze mokosi, prisitaiko prie parametru.
Procesas gana ilgas. Literaturoje sakoma, kad kekvienas atvejis turi prasisukti po 5 kartus.
Pagal kilometrus man buna apie 100km. Bet ne autostrada vaziuoti o kuo daugiau perjunginejimu.

Yra daug niuansu kuriu nepaminejau nes... Pamirsau :D
Procesas ilgas ir bent jau man idomus.
Vel pasikartosiu, kad reikalingas individualus tiuningavimas. Ziurejau to pacio modelio skirtingu metu valdymo bloko konfiguracijas.
Jos visos daugiau, maziau skirtingos. Del to neimanoma pritaikyti vieno tiuningo parametrus, visoms masinoms (turiu omenyje to pacio modelio Cadillac Escalade).

Primenu, kad siuo atveju deze 6l80 su T43 valdymo bloku(Bendrai sakant GEN IV). Naujiesni modeliai su 6L80 turi kita valdymo bloka, kitus parametrus.

Pabandysiu ikelti video kasdienio vazinejimo su parametrais is HP tuners VCM Scanner, kad butu informacija apie apsukas, begius, greiti. Taip galima matyti kokios apsukos,
koks begis ir greitis su 4.10 poromis.

P.S. Apie downshift, kickdown, Manual Mode informacija pateiksiu veliau ;)

 

Redagavo miroslavasr
  • Like 2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...
  • po 2 savaičių...

Stai koks tas rimtesnis atnaujinimas:
image.thumb.png.ab230aa6020ad6a58ebed5d98a9b0836.png

image.thumb.png.cb8a3fb82de9ba6ccc22eb16c8d974a7.png

2007-2014 Cadillac Escalade turi vieno begio BW4485 paskirstymo deze.
2003-2010 Hummer H2 turi BW4484 deze su Full Time, Part Time, 4Lo ir N
                  Mazas niuansas. 2003-2007(6.0L) BW4484 su 27 ieimo slicais, 2008-2010(6.2L) su 32 slicais, kurios man ir reikejo ;)
Stai ji jau ideta ir sukasi TIK Full Time rezime ;)
Kitas etapas(kuris uztruks), ideti elektronika, kuri perjungines rezimus.
Tam nuo H2(2008-2010) reikalingas laidas sitai dezei, kompiuteris, kuris kontroliuoja perjunginejimus ir tas grazus ratukas salone :D
 

Idejau ja ne pats gulint ant sniego o Sergejaus servise. Su pertraukomis (anekdotais ir linksmomis istorijomis), Tomas pakeite per 1,5h  ;)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 4 valandas, miroslavasr parašė:

Stai koks tas rimtesnis atnaujinimas:
image.thumb.png.ab230aa6020ad6a58ebed5d98a9b0836.png

image.thumb.png.cb8a3fb82de9ba6ccc22eb16c8d974a7.png

2007-2014 Cadillac Escalade turi vieno begio BW4485 paskirstymo deze.
2003-2010 Hummer H2 turi BW4484 deze su Full Time, Part Time, 4Lo ir N
                  Mazas niuansas. 2003-2007(6.0L) BW4484 su 27 ieimo slicais, 2008-2010(6.2L) su 32 slicais, kurios man ir reikejo ;)
Stai ji jau ideta ir sukasi TIK Full Time rezime ;)
Kitas etapas(kuris uztruks), ideti elektronika, kuri perjungines rezimus.
Tam nuo H2(2008-2010) reikalingas laidas sitai dezei, kompiuteris, kuris kontroliuoja perjunginejimus ir tas grazus ratukas salone :D
 

Idejau ja ne pats gulint ant sniego o Sergejaus servise. Su pertraukomis (anekdotais ir linksmomis istorijomis), Tomas pakeite per 1,5h  ;)

nu va čia jau geras upgreidas :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.