Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV


Rekomenduojami pranešimai

  • po 2 savaičių...
2021-12-21 16:15, miroslavasr parašė:

Prisimenant poras, reikejo keisti konfiguracija. HP programatoriaus (VCM Editor) pagalba

image.thumb.png.879223460b5bf2125950dc8e02a48f57.png

Pakeiciau konfiguracija. Nurodant esama 3.73 perdavimo skaiciu vietoje 3.42 ir ratu diametra vietoje standartinio 30,... 32,6.

Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 21 valandą, GiedriusZ parašė:

Klausimas pasvarstymui, ar įmanoma su tuo HPtuners skaneriu padaryti, kad tarkim mašinos kompas nereguotų į tam tikrus daviklius. Esmė ta, kad pas save kai išmečiau ventiliatoriaus termomova/elektrohidro sankaba, ir pastačiau elektrinius ventiliatorius, dar teko pastatyti liaudies meistrų padaryta termomovos emuliatorių/apgaviką. tai čekas vis išmeta klaidas, kad mano neesama termomova per greitai sukasi. Tai gal eitų padaryti, kad kompas išvis nefiksuotų tos termomovos ir viskas. Nes jos veikimo principas toks, kad kompas seka kokiu greičiu sukasi laisva termomova, ir priklausomai jei variklis kaista per daug ir neužtenka laisvo sukimosi greičio jis sukabina tą movą.

Labas,

Is eiles.
Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/
Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos.
 

Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.:
image.thumb.png.54593f0adf5fce0d72763c2445afe2d0.png

Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi.  Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode".

Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka:
image.thumb.png.5fa08ab4979bca81f556d7d2e2043d54.png
Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais

image.thumb.png.80ec991e47a58a32ec2adb4ede0431bd.png

Tavo atveju meniu bus kitas ;)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti.

 

prieš 3 valandas, miroslavasr parašė:

Labas,

Is eiles.
Pirmiausiai pasitikrini ar HPTuners tinka tavo masinai: https://www.hptuners.eu/vehicles/
Randi savo modeli, matai kiek kreditu reikia konkreciai masinai. Vienas kreditas ~40$ Tai papildomai kaina prie irangos.
 

Kad nerodytu klaidu - Vienareiksmiskai gali jas isjungti. Visas imanomas klaidas gali tiesiog isjungti. Kaip pvz.:
image.thumb.png.54593f0adf5fce0d72763c2445afe2d0.png

Klaidos priklauso nuo masinos. Arba zinai kokias isjungti arba sulauki klaidu, pasitikrini kokios ir isjungi.  Nuemi pauksciuka is "SES Enable" ir Pasirenki "Error Mode".

Kalbant apie ventiliatorius, tam net yra skyrelis. Mano atveju galima valdyti stai ka:
image.thumb.png.5fa08ab4979bca81f556d7d2e2043d54.png
Galiu valdyti ventiliatoriu apsukas priklausomai nuo temperaturos, nustatant galinguma procentais

image.thumb.png.80ec991e47a58a32ec2adb4ede0431bd.png

Tavo atveju meniu bus kitas ;)

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 24 minutes, GiedriusZ parašė:

na supratau, mano mašina sarašuose kaip ir yra. Reikės jaučiu pasidovanoti sau ta HP tiunerį. Nes kažkada su vienu tikrai geru mašinų elektriku kalbėjau. Bet jis pagrinde dirba su europinėm mašinom. ir naudojasi tom įprastinėm diagnostikom kur pas mus servisuose naudojasi. tai kai klausiau ar įmanoma, kad atjungti tam tikras klaidas sakė atseit su tom diagnostikom neįmanoma, ir tai sudėtingas darbas tipo. Gal tiesiog nenorėjo užsiimti.

 

 

Diagnostika ir konfiguravimas, skirtingi daiktai. Cia turesi diagnostini iranki ir konfiguravimui skirta. Du viename ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie kataizatorius ir ju salinima.
Suradau paveiksliuka. Taip atrodo:
 

image.thumb.png.2a33913a57c34c4e3f011bf0659ce58e.png

Sumoje 3vnt ir visu ju viduriu neliko. Po dvi lempdas kekvienai pusei. Sioje masinoje AFR nustatomas tik pagal pirmas liambdas. Antrosios tik katalizatoriu darbui tikrinti.
 

Mintis buvo pasalinti katalizatorius ir su HPTuners atjungti tikrinima.
Po pasalinimo, atjungiau papildomo kuro padavima katalizatoriu temperaturoms reguliuoti:
image.png.e0b342ab163c6dc7884ea39911670baf.png

ir diegimo kampo koregavima kol susils iki reikiamos temperaturos:
image.thumb.png.6ae23cd111a246b47c618623d76d9d28.png

Klaidu fiksavimo galvojau neatjungineti. Tiesiog prasivaziuoti po miesta ir pasiziureti kokias klaidas isduos. Pasirodo jokiu klaidu nerodo. Hmmm ;)
Prijungiau skaneri, sudejau keturiu lembdu reiksmiu fiksavima ir vel i trasa. Ka gi maciau? O stai ka:
image.thumb.png.61cb03fbb0f7ad196bbad3aa3c20e93c.png

Kekvienu laiko momentu pirminiu ir antriniu liambdu reiksmes(milivoltais fiksavau) skirtingos. Tai yra B1S1 skirtinga nuo B1S2 ir B2S1 skirtinga nuo B2S2.
Ar per ta trumpa atstuma atsala ismetimas, kad skirtingos reiksmes ir fiksuoja tarsi katalizatoriai yra(nes skirtinga reiksme) ar kokia kita priezastis, nezinau. Dar galvoju ties tuo :)
 

Pamenu buvusiam WJ'te buvo ismestas katalizatorius ir ten lembdu reiksmes buvo nuolat vienodos. Bet kadangi buvo "FEDERAL" versija (vienas katalizatorius)klaidu nemeta nes antrine tik del katalizatoriaus veikimo/stovio patikrinimo. Kitose versijose be isjungimo ar apgavimo nesigaudavo zmonems realizuoti katalizatoriu ismetima.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pamirsau pamineti apie gale esanti lokeri :) Pradzioje maniau, kad nebera, veliau pamirsau ikelti info cia. Prisiminiau ir va.
Pasirodo gale yra lokeris Eaton Mlocker arba kitaip G80, kuris papildo blokiruociu imitavima ABS apagalba.
Stai toks:

Informacijos apie 2007-2014 Escalade ir blokiruote gale, mazai. Ne visuose buvo dedami.
Veikia jis kaip lokeris. Isijungia kai ratu apsukos pradeda skirtis ~100 apsuku ir veiki iki ~30km/h greicio. Galima ji tobulinti, kad rakintu visada, nepriklausomai nuo greicio ;)
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
  • po 4 savaičių...

Keliaujam toliau. Sugalvojau, pirkau ir isidejau.

Buvo:
image.thumb.png.950b1e0aa2c5a272973a3d66c77c9236.png

 

Montavimo metu gi del Jusu :D
image.thumb.png.a284ad58ae9bdbce61ab34df3e900f02.png

Galutinis vaizdas:
image.thumb.png.4d06325f7d321fbe0f6ca885267087c0.png

Truputi juoko :D:D:D
image.png.290965a42c47b79274c4681f3a217a23.png

 

Is karto tiems, kas juokiaisi is tokio tipo filtru. Zinokit, kad neverta juoktis ;) Apie viska is eiles.
Kodel? Sena tema... Buvusiam WJ'e atvazinejau  apie 40 000km su tokiu filtru ir pardaviau su idealia kompresija. Del to galima gincytis iki negalejimo ir velgi - neverta nes nebus galo.
Daug yra medziagos apie ivairius filtrus apie nauda ir zala varikliui ir panasiai. Reikia nepamirsti, kad  tik is gamyklos isriedejusia masina uzkuri, jau variklio resursas sumazejo ;)
Kekvienas pasirenka sau ;)

Kalbant apie galia. Niuansas!  Tiesiog idejus, nesijauciau. Gal net sumazeja ( arba negauni to ko tikejaisi ir atrodo, kad dar blogiau).
Oro patenka daugiau o kaip su kuru? ;) 
Po MAF perkalibravimo, pasijuto. Ne siaip pasijuto o pagal DRAGY skaiciukus! Ne stebuklai bet buvo idomus rezultatas ir testavimas.

Kai pabaigsiu tiuninga, kuri sugalvojau, graziai nufilmuosiu DRAGY pagalba, kad nebutu tusti zodziai. Tiesiog tai nera tikslas ir prioritetas mano darbuose.
Video tikrai bus. Kad butu DRAGY isibegejimo skaiciai, spidometras ir kelias viename ekrane. Nes o gal nuo kalno :D:D:D
Be to reikia atitinkamo oro o ne esant 90-100% dregmei ;)

Redagavo miroslavasr
  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Taigi ;) Pavazinejus su 4.10, pirmas jausmas geras. Dar nestartuoju kaip beprotis, tegul "pripranta" poros;) Gamintojas rekomenduoja ~500km.

Konfiguracija is softo puses pasirinkau kitokia. Tai yra greiciu deze "informavau", kad poros 4.10, automatiskai viskas persiskaiciavo BET greiciu perjungimus priklausomai nuo akseleratoriaus
paspaudimo, sukonfiguravau kaip 3.42. Kaip pvz.

image.thumb.png.a0e04b7fd3c1e669c3500b486ace2319.png

Kitaip sakant, greiciu perjungimas atliekamas prie aukstesniu apsuku. Bet nera taip baisiai kaip skamba. "svelniai" vaziuojant, nesijaucia skirtumo.
Pasivazinejus ilgiau, kazka parasysiu.

P.S. Kadangi masina 80% naudojama mieste, bent jau pradzioje atrodo, kad 4.10 kaip tik super, kalbant apie kuro sanaudas (juokinga kalbeti kai 6.2 bet visgi :D)

 

 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 valandas, Velniass parašė:

prasideda tadu priusa jamk😄

Nevisai taip norejau pasakyti, gal vel neteisingai issireiskiau ;)

Vien kompresorius nera gerai. Vazinesi bet kiek atlaiko variklis? Nedaug. Tai yra siuo atveju alkuninis ir 1000 arkliu atlaiko, gilzos irgi ir neskils. Stumokliai maziau, jeigu neklystu apie 600 arkliu ok.
Svaistikliai jau silpni. Uztektu svaistikliu ~+120 arkliu. tai 409+~120 = ~530
Tada skaiciuoji kaina - kompresorius 5k-7k ir dar bandai isgauti arkliu nedaugiau negu atlaiko kad ir tie patys svaistikliai.
Yra variantas LSA kompresoriu statyti, jis silpnesnis bet kaina irgi ohoho
Be to komplekte ivairiai. Kartais su purkstukais, kartais be ir tada + purkstukai.
Tada softo tiuningas nes ir MAP jau 1BAR netinka ir reikia 2-3BAR, cia vel niuansai. Na OK su HP Tuner tas puikiai padaroma ir tai atkrenta.

Sumoje galvoji ar tikrai verta. Jeigu kompresorius tada ir visa kita stiprinti. Kaina kaip antro tokio Kadilako.
O norint tu paciu ~530 arkliu, uztenka siuo atveju sudeti "pykta" paskirstymo velena. Testai parodo, kad isspaudzia ven su velenu ~550-570 arkliu.

Kompresoriu imesti paprasta, bet, kad viskas butu teisingai ir nereiketu veliau keisti variklio, atsiranda niuansai ;)
Be to gal pigiau is karto imti is JAV jau paruosta, galima Vokietyjoje surasti toki....

Kekvienas pasirenka pagal save ;)  Mano tikslas is stokinio, minimaliai modifikuojant, kazka isspausti ir pasidalinti informacija ;) Be to savo malonumui tai darau ir pats tobuleju sioje sferoje ;)
 

 




 

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2022-07-01 22:40, Velniass parašė:

turiu kompresoriu deveta vandeniu ausinama uz 1k atiduociau apie 100 ag plius turesi ir turiu nauja rotrex firmos su tepalo radijatorium interkuleriu tepalo bakeliu tik pacia plokste reik pasigamint

Aciu bet neturiu tikslo statyti kompresoriaus ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 savaičių...


Po kiek laiko griztu su variklio ir dezes valdymo bloku tiuningu ;)

Tikiuosi bus naudinga susidomejusiems.
Priminsiu kokie pakeitimai buvo atlikti varyklio valdimo bloke(Variklis "L92", valdymo blokas "GEN 4 E38" 😞
Primenu, kdad fiziskai:
Pakeistas oro isiurbimo traktas nuo filtro(su filtru) iki sklendes.
Pasalinti katalizatoriai.
Koreguoti valdymo bloko parametrai naudojant HP Tuners irankius:
1. Sukalibruotas is naujo MAF nes patenka daugiau oro.
    (Atitinkamai pagal tai formuoja kuro oro misini).
2. Koreguoti MAP koeficentai. Kitaip sakant "VE koeficientai" keiciant "Virtual Torque" parametrus
3. Pakeisti riebinimo rezimo (Power Enrich) isijungimmo parametrai (minimalios apsukos, minimalus greitis, minimalus MAP parodymai, minimali
   akseleratoriaus paspaudimo reiksme).
   Taip pat riebinimo "porcijos" dydis pridedant ir mazinant.
4. Atjungtas katalizatoriaus  saugojimo rezimas, kai papildomai purskiamas benzinas.
5. Atjungtos antruju lembdu klaidos. Priminsiu, kad jos siuo atveju tik katalizatoriaus veikimui stebeti.
6. Koreguotos diegimo kampo lenteliu reiksmes visame diapazone. Koreguotos pagal 98 benzina.
7. Atjungtas diegimo kampo koregavimas pagal katalizatorius. Nes keiciamas kol sila.
8. Koreguotas "torque management" diegimo kamas. Tai yra pakeista minimali diegimo kampo reiksme kai veikia
   "torque managament". Pvz. greiciu perjungimo metu kai deze praso mazinti sukimo monenta, kol perjungines greiti.
9. Koreguotos VVE lenteles reiksmes. Kitaip sakant reiksmes pagal kurias veikia LTFT, STFT
10. Taip pat atjungti tokie ribojimai, kaip maksimalus sukimo momentas kekvienam begiui, visai greiciu dezei, reduktoriams...
     Nes ir taip variklis nesugeneruos daugiau momento negu jis gali :D
Gal kazka ir praleidau...

Idomiau ir sudetingiau koreguoti parametrus greiciu dezei.
Po kekvieno koregavimo, reikia pasalinti issaugotus parametrus(parametrai kuriuos isimina
deze pati besimokant ar priklausomai nuo nusidevejimo), atlikti greita mokymosi procedura. Taip pat deze turi kuri laika adaptuotis(adaptavima galima isjungti bet ne siuo atveju).
Kitaip sakant, tarsi idedama nauja deze is konvejerio ;)
Varyklio valdymo blokas irgi mokosi. Irgi issisaugomi LTFT parametrai ir kaskart koreguojant, reikia valyti atminti, turi pasimokyti kuri laika
vazinejant. Taip pad diegimo kampas, detonacijos.... Bet tai atliekama greiciau ;)
Kokia buvo mano ideja koreguojant parametrus dezei(primenu tai 6l80 deze)? Norejau greitesnio perjungimo, islaikant perjungimo svelnuma.
Hmmm skamba lengvai ir paprastai bet praktikoje nera lengva ypac kai prie to norejau WOT (gazas dugnas arba siuo atveju nuo 5000RPM iki 6000RPM)
rezime perjungineti be sukomo momento mazinimo o visame likusiame diapazone, graziai ir greitai.  ( kaip visada - Greitai, pigiai, kokybiskai... :D:D :D)
Keisti parametrai:
1. Pradinis maksimalus slegis
2. Slegis priklausomai nuo RPM ir begiu.
3. Greiciu perjungimo slegiai kekvienam begiui (Jungiant i prieki - "Upsift" ).
4. Begiu perjungimo pradinis laikas. Kekvienam begiui.
   Irgi tik jungiant i prieki.
5. Slegio kontroles solenoidu -"TCC" parametrai: Apply ir Release
6. Torque managament parametrai perjungiant begsius.
   Kai apsukos iki 5000 priklausomai nuo sukimo momento, atitinkamai parenkamas sukimosi momento procentas, kuris valdomas.
   Kitaip sakant pvz. prie 4000 apsuku, esant 550Nm sukimo momenta mazinti 80%. Tai yra, 20% praleisti iki dezes nemazinant.
   Kai apsukos diapozone tarp 5000 ir 6000, sukimo momento nemazinti visai. Praleisti 100%.

Ko pasekoje po ilgu testavimu, Stebejimu nauduojant HP Tuners VCM Scaner, vazinejimo visokiais rezimais, buvo pasiektas man tinkamas variantas.
Dabar vaziuojant "lengvai", iki 5000 apsuku,
deze perjungia svelniai ir greiciau negu standartas. Tiksliau toks perjungimas kai tarp sportinio ir pensininko imant 65% i sportine puse.
Kai paspaudziu ir apsukos virs 5000, perjungimas nemazinant momento ir perjungiant 1->2 ir 2->3, prabuksuoja ratai.
Kodel taip sugalvojau? Masina vazineja pagrinde mieste lengvai. Bet kai paspaudziu, vadinasi  reikia galios is variklio ir greito perjungimo is dezes puses.
O greiciausias perjungimas neprarandant momento - nemazinant momento visai :D
Ar tai gerai? Siuo atveju man asmeniskai tinka. Visai idomiai veikia. Kiek laiko veiks? 6l80 gana istverminga deze. Konkreciai pasakyti kiek laiko kokius
momentus suvalgo, negalima. Nera tokios informacijos. Pagal tiuninguotojus, kurie tiuninguoja 6l80 pikapams ir Corvette, atjungiant Torque management visai,
masinos pravaziuoja 70 000 miliu ir problemu nemato. Niuansas - ne vien atjungia TM bet ir su laikais ir slegiu zaidzia.

Toliau video, kuriame stengsiuos perduoti visa info jame, vazinejant skirtingias rezimais. Kad butu ir garsas kokybiskas is kurio galima bus suprasti dezes darba(perjungima) ;)

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.