Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR CADILLAC ESCALADE ESV


Rekomenduojami pranešimai

Tesiant cip tiuningo dali ;)
Visi suprantam, kad nera taip - "cia pridesiu, ten atimsiu ir bus gerai".

Pradiniam tiuningui pasikreipiau i "шеви плюс" - https://cheviplus.ru/, kurie uzsiima GM stokiniu masinu cip tiuningu jau gana ilga laika.
Pabendravom, apsitarem. Nusiunciau savo stokini failiuka(tik perdavimo skaiciu ir ratu diametra buvau pakeites del spidometro) nuskaityta
su HPTuners VCM Editor. Jie kaip tik dirba su HPTuners irankiais. Gavau atgal su pakeistais parametrais(su protu, stokiniam Kadilakui). 
Siandien testavau. Pasivazinejau su stokiniais parametrais. Sustojau, isirasiau tiuningini varianta, prasilekiau dar pora ratu ir likau patenkintas.
Greiciau isibegeja. Bet galesiu pateikti fakta tik kai galutinai sukalibruosiu spidometra.
Labiau reaguoja i akseleratoriaus paspaudima.
Greitesnis "KickDown".
Svelniau perjungia begius.

TAIP suprantama, kad geriausias tiuningas yra pagal masina, vietoje ir bla bla bla. Bet cia stokinis variantas, kuris jau buvo daug kartu irasytas ir testuotas pagal
atitinkamus parametrus ;)

Dabar noresiu testi pradeta reikala tiuninant greiciu dezes parametrus, kuriu yra begale... Vat cia ir bus pagal mane, vietoje, testuojant, tikrinant parametrus.
Tai uzims laiko ir rezultatais pasidalinsiu.

P.S. Kokie parametrai buvo keisti tiek variklio, tiek dezes konfige, puikiai matau nes irankis leidzia matyti skirtumus tarp dvieju konfigu ;)
 

Redagavo miroslavasr
  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gerai atrodo :).   O tai kokiu kampu ir kai stovi dabar priekiniai pusašiai? kad pakėlus paskui granatos kentėti labai gali? O šiaip tai dabar man atrodo priekio ir galo aukščio santykis bent man atrodo pats tas.

 

Prieš 33 minutes, miroslavasr parašė:

Taip su pakeltu galu(proto rybose :D ) atrodo
image.thumb.png.18caac3553f8f76b43e7dc75e9654f33.png

 

 

 

Del priekio dar galvosiu. Nekenkiant granatoms, galima uzmesti 1cm.

 

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kadangi nueijau kitu keliu, sita cipa parduodu:
image.thumb.png.a3626ef603069094f7903f8e787ce174.png

info apie ji galima paziureti oficialiuose puslapiuose arba pvz. cia: https://www.ebay.com/itm/141966335071

Masinos, kurioms tinka:

Duramax Power Levels:
2001-2004 GM 6.6L Duramax LB7 - Up To 88.9 HP  141.4 Ft-Lbs.
2004.5-2005 GM 6.6L Duramax LLY - Up To 119.9 HP  206.4 Ft-Lbs.
2006-2007 GM 6.6L Duramax LBZ - Up To 119.9 HP  206.4 Ft-Lbs.
2007.5-2010 GM 6.6L Duramax LMM - Up To 82 HP  117.3 Ft-Lbs.
2011-2015 GM 6.6L Duramax LML - Up To 81 HP  170 Ft-Lbs.
2016 GM 6.6L Duramax LML - Up To 115 HP  220 Ft-Lbs.

Gas Applications:
2008-2013 Cadillac Escalade 6.2L (+12.8 HP  +11.5 Ft.-Lbs.)
  2001-2007 Cadillac Escalade 5.3L (+18.1 HP  +26.1 Ft.-Lbs.)
  2001-2006 Cadillac Escalade 6.0L (+12.9 HP  +15.9 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 Cadillac Escalade 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  2004-2005 Cadillac CTS-V 5.7L (+14 HP  +13.2 Ft.-Lbs.)
  1999-2008 Chevy Silverado SS 6.0L (+23.7 HP  22.4 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 Chevy Silverado 1500 XFE 5.3L (+14.9 HP  +15.4 Ft.-Lbs.)
  2010-2013 GM Silverado/Sierra 1500 6.2L (+13.8 HP  +16.1 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 GM Silverado/Sierra 1500 6.0L (+25.1 HP  +28.7 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 GM Silverado/Sierra 1500 5.3L (+14.9 HP  +15.4 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 GM Silverado/Sierra 1500 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 GM Silverado/Sierra 1500 4.8L (+11.2 HP  +11.3 Ft.-Lbs.)
  2008 GM Silverado/Sierra 1500 4.8L (+18.1 HP  +19.2 Ft.-Lbs.)
  2007 GM Silverado/Sierra 1500 4.8L (+13.1 HP  +16.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2006 GM Silverado/Sierra 1500 4.8L (+15.8 HP  +22 Ft.-Lbs.)
  2006 GM Silverado/Sierra 1500 4.3L (+19 HP  +24 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 Chevy Silverado 1500 6.0L (+23.7 HP  +22.4 Ft-Lbs.)
  1999-2004 Chevy Silverado 1500 5.3L (+18 HP  +17 Ft-Lbs.)
  2011-2015 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LML (+81 HP  +170 Ft.-Lbs.)
  2007.5-2010 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LMM (+82 HP  +117 Ft.-Lbs.)
  2006-2007 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LBZ (+119.9 HP  +206.4 Ft.-Lbs.)
  2004.5-2005 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LLY (+119.9 HP  +206.4 Ft.-Lbs.)
  2002-2004 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LB7 (+119.9 HP  +206.4 Ft.-Lbs.)
  2001 GM 2500HD/3500HD 6.6L Duramax LB7 (+88.9HP  +141.4 Ft.-Lbs.)
  2009-2010 GM 2500HD/3500HD 6.0L (+42.2 HP  +47.9 Ft.-Lbs.)
  2007.5-2008 GM 2500HD/3500HD 6.0L (+48 HP  +54.6 Ft.-Lbs.)
  2005-2007 GM 2500HD/3500HD 6.0L (+23.7 HP  +22.4 Ft.-Lbs.)
  1999-200 GM 2500HD/3500HD 7.4L (+25 HP  +33 Ft.-Lbs.)
  2001-2007 GM 2500HD/3500HD 8.1L (+32.6 HP  +37.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 GM 2500HD/3500HD 6.0L (+23.7 HP  +22.4 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 Chevy Blazer 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 Chevy Blazer 5.0L (+18 HP  +28 Ft.-Lbs.)
  2001-2007 Chevy Avalanche 8.1L (+32.6 HP  +37.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 Chevy Avalanche 7.4L (+25 HP  +33 Ft.-Lbs.)
  2007-2008 Chevy Avalanche 6.0L (+25.1 HP  +28.7 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 Chevy Avalanche 5.3L (+25.1 HP  +22.7 Ft.-Lbs.)
  1999-2008 Chevy Avalanche 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2008-2009 Chevy Colorado 5.3L (+31.2 HP  +33.5 Ft.-Lbs.)
  2001-2007 Chevy Suburban 8.1L (+32.6 HP  +37.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 GM Suburban 7.4L (+25 HP  +33 Ft.-Lbs.)
  2009-2010 Chevy Suburban 6.0L (+42.2 HP  +47.9 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 Chevy Suburban 6.0L (+25.1 HP  +28.7 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 Chevy Suburban 6.0 (+23.7 HP  +22.4 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 GM Suburban 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 GM Suburban 5.3L (+25.1 HP  +22.7 Ft.-Lbs.)
  1999-2008 GM Suburban 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 Chevy Tahoe 5.3L (+14.9 HP  +15.4 Ft.-Lbs.)
  1999-2008 Chevy Tahoe 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2009-2010 Chevy Tahoe 4.8L (+11.2 HP  +11.3 Ft.-Lbs.)
  2008 Chevy Tahoe 4.8L (+18.1HP  +19.2 Ft-Lbs.)
  2007 Chevy Tahoe 4.8L (+13.1 HP  +16.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2006 Chevy Tahoe 4.8L (+15.8 HP  +22 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 Chevy Tahoe 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  2005-2006 Chevy SSR 6.0L (+35 HP  +35.7 Ft.-Lbs.)
  2003-2004 Chevy Trailblazer 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2006-2008 Chevy Trailblazer SS 6.0L (+29.5 HP  +54.8 Ft.-Lbs.)
  2003-2004 Chevy SSR 5.3L (+18.7 HP  +32.8 Ft.-Lbs.)
  1999-2002 Chevy Camaro Z28 5.7L LS-1 (+15.1 HP  +13.36 Ft.-Lbs.)
  2010-2012 Chevy Camaro SS 6.2L Automatic (+21 HP  +21 Ft.-Lbs.)
  2010-2012 Chevy Camaro SS 6.2L Manual (+19.9 HP  +18.3 Ft.-Lbs.)
  2006-2008 Chevy Corvette ZO6 7.0L (+23.1 HP  +21 Ft.-Lbs.)
  2001-2004 Chevy Corvette ZO6 5.7L (+11.2 HP  +11.9 Ft.-Lbs.)
  2006-2005 Chevy Corvette 6.0L (+11.7 HP  +11.0 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 Chevy Corvette 5.7L (+15.1 HP  +13.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 GMC C/K Series 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 GMC C/K Series 5.0L (+18 HP  +28 Ft.-Lbs.)
  2008-2009 GMC Canyon 5.3L (+31.2 HP  +33.5 Ft.-Lbs.)
  2003-2004 GMC Envoy 5.3L (+18.0 HP  +17.0 Ft.-Lbs.)
  2007-2013 GMC Denali 6.2L (+19.9 HP  +17.1 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 GMC Yukon XL Denali 6.0L (+25.1 HP  +28.7 Ft.-Lbs.)
  2009-2010 GMC Yukon XL 6.0L (+42.2 HP  +47.9 Ft.-Lbs.)
  2009-2013 GMC Yukon XL 5.3L (+14.9 HP  +15.4 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 GMC Yukon XL 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2005-2008 GMC Yukon XL 4.8L (+13 HP  +16 Ft.-Lbs.)
  2001-2007 GMC Yukon XL 8.1L (+32.6 HP  +37.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 GMC Yukon XL 6.0L (+23.7 HP  +22.4 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 GMC Yukon XL 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 GMC Yukon XL 4.8L (+13.1 HP  +16.6 Ft-Lbs.)
  1999-2000 GMC Yukon XL 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  2005-2007 GMC Yukon 6.0L (+25.1 HP  +28.7 Ft.-Lbs.)
  2007-2009 GMC Yukon 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  2009 GMC Yukon 4.8L (+11.2 HP  +11.3 Ft.-Lbs.)
  2008 GMC Yukon 4.8L (+18.1 HP  +19.2 Ft.-Lbs.)
  2007 GMC Yukon 4.8L (+13.1 HP  +16.6 Ft.-Lbs.)
  1999-2006 GMC Yukon 4.8L (+15.8 HP  +22 Ft.-Lbs.)
  1999-2004 GMC Yukon 5.3L (+18 HP  +17 Ft.-Lbs.)
  1999-2000 GMC Yukon 5.7L (+21 HP  +34 Ft.-Lbs.)
  2008-2009 Hummer H3/H3T Alpha 5.3L (+31.2 HP  +33.5 Ft.-Lbs.)
  2008 Hummer H2 6.2L (+19.9 HP  +17.1 Ft.-Lbs.)
  2005-2007 Hummer H2 6.0L (+34.2 HP  +31.4 Ft.-Lbs.)
  2008-2009 Pontiac G8 GT 6.0L (+15.2 HP  +15.4 Ft.-Lbs.)
  2007-2009 Pontiac Solstice GXP 2.0L Automatic (+24.3 HP  +22.8 Ft.-Lbs.)
  2007-2009 Pontiac Solstice GXP 2.0L Manual (+28.4 HP  +43.2 Ft.-Lbs.)
  2006-2008 Pontiac Grand Prix GXP 5.3L (+14.9 HP  +13.8 Ft.-Lbs.)
  2005-2006 Pontiac GTO 6.0L (+20.4 HP  +26.8 Ft.-Lbs.)
  2004 Pontiac GTO 5.7L (+23.4 HP  +25 Ft.-Lbs.)
  1999-2002 Pontiac Firebird / Trans Am 5.7L (+15.1 HP  +13.6 Ft.-Lbs.)

 

Jeigu sudomino, yra salyga. Parduodu perduodant i rankas, tai yra patikrinus vietoje masinoje nes daznai, savininkas nezino ar jo masinos
kompo softas tiunintas, ar nors kiek koreguoti parametrai. Tada sitas tiuneris netinka. Jis dirba tik su stokiniais :) Kitaip raso, kad ne stokinis softas ir "ate" ;) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2021-12-31 17:36, GiedriusZ parašė:

Gerai atrodo :).   O tai kokiu kampu ir kai stovi dabar priekiniai pusašiai? kad pakėlus paskui granatos kentėti labai gali? O šiaip tai dabar man atrodo priekio ir galo aukščio santykis bent man atrodo pats tas.

 

 

:)

Del granatu kampo kalbant placiau, bet koks kampas, kuris ne 0 laipsiu (arba 180 - apsuktas, priklauso kas kaip ziuri :D) kenkia granatoms.
Kai 0 kampas, granatos "vidus" nejuda - ideali situacija. Kai tik atsiranda kampas, "vidus" pradeda dirbti. Kuo didesnis kampas, tuo labiau dirba ir tuo labiau drodziasi ir sildosi.
Pakeli masina, granatos dirba nuolat kampu prie to, kad nelygumai ir posukiai.

Mano atveju pusasiu galai tokie:
 

pirma.gif

At takai kampu ar lygiai, nezinau. Neteko dar matyti. Rzeppa ar jo modifikuota versija.

antra.gif

Tripod tipo.

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 33 minutes, miroslavasr parašė:

Siuo metu kai masina stovi tiesiai (gal tik mano kreiva akis taip mato), pusasiai sakyciau biski i apacia. Va cia vel kaip ziureti (0 ar 180 :D). Tai yra gaunasi, reduktorius biski zemiau. Kai pakeliu domkratais
1cm (pagal sparna), atrodo butu ideali situacija ;)

tai jei reduktorius dabar žemiau tai jo tada realiai galima kelti, pas mane jau reduktorius aukščiau. dar norėtusi kokį cm pakelti, tai vat ir įdomu kiek sveikas didinti tą kampą, suprantu, kad granatos tada daugiau dirba. O dar pas trailblezerį tas silpnas mazgas kuris įjungia išjungia priekinį tiltą. pakol kas kiek pakelta viskas veikia, kitiems mačiau yra lūžęs ne kartą jis

image_1418770171619.jpg

image_1418771656916.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 14 valandų, GiedriusZ parašė:

tai jei reduktorius dabar žemiau tai jo tada realiai galima kelti, pas mane jau reduktorius aukščiau. dar norėtusi kokį cm pakelti, tai vat ir įdomu kiek sveikas didinti tą kampą, suprantu, kad granatos tada daugiau dirba. O dar pas trailblezerį tas silpnas mazgas kuris įjungia išjungia priekinį tiltą. pakol kas kiek pakelta viskas veikia, kitiems mačiau yra lūžęs ne kartą jis

image_1418770171619.jpg

image_1418771656916.jpg

Viena kai kampu besisukancia granata gauna nuo pat pradzios jegos ir visai kita, kai kampu besisukancia granata kazkuriuo momentu gauna niutonu ;)(ant aukstu apsuku prijungia)  Kazkaip net esu mates lentele su granatu tipais ir priklausomybe nuo kampo ir apsuku, kai atlaiko. Bet anksciau neaktualu buvo ir neisaugojau :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O del granatu kampo tai viskas priklauso. Pvz. Jeigu iprastai granata veikia 200 000km(is lempos) o pakelus masina gaunasi kazkoks ten kampas ir veiks 100 000km... Tai ir vertini granatu kaina, nuvaziuota atstuma. Nes per tuos 100 000km del kitu priezasciu gal du kartus granata keisi nes tai suplesai apsauga ir nematai kol trasketi pradeda, tai sulenki netycia atsiremus  ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
2021-12-21 22:38, GiedriusZ parašė:

o greitis važiuojant km/h  ką rodo spidometras  tarkim sutampa su GPS rodomu greičiu? nes įdomu kas meluoja realiai. nes mano trailblazeris kol buvo su standartiniais ratai paprastai rodydavo mažiau negu GPS. o dabar su 32 ratais tai praktiškai 1 prie 1. Ką rodo GPS ta rodo ir ant spidometro. Beja kiek tas programatorius kainavo? jis kaip suprantu ir įprastines klaidas nuskaito ir rimčiau su juo galima paprogramuoti kompą.

spidometrai meluoja visu masinu kazkiek i mazaja puse. sneketa ne karta.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2021-12-05 17:08, miroslavasr parašė:

Judu po truputi toliau.
Nieko grandiozinio bet va pagaliau priejo rankos padirbeti su duju iranga.
Iranga PRINS. Purkstukai HANA.
Del "afigenos" duju kokybes Lietuvoje standartiskai prikabinau papildomus dujines fazes filtrus. Taip pat pakeiciau skystos faze filtra.
image.thumb.png.457cac73b1b4d288f2fcbf655d82a6a7.png

o kokio gamintojo čia filtrai, kaip suprantu tarp purkštukų ir reduktoriaus jie stovi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 4 valandas, GiedriusZ parašė:

o kokio gamintojo čia filtrai, kaip suprantu tarp purkštukų ir reduktoriaus jie stovi.

Kai masina atkeliavo, panagrinejau duju iranga. Stovi PRINS iranga. Valdymo blokas PRINS, filtras(kuris nuotraukos apacioje kaip trisakis su MAP davikliu) KEIHIN, purkstukai su rampomis irgi KEIHIN.
Kadangi Lietuvoje dujos s... ne Vokiskos ;)  Isidejau situos papildomus filtrus kaip ir kekvienoje savo masinoje. Pirmieji plastmasiniai su talpa visokiam..... LPG TECH:

image.png.1afd2213e63c446de44d2e13c5296a08.png

O sekantis aliumininiame korpuse KME toks:

 

image.png.599e0df9045f54280436eec4a1006d23.png

Su dujomis dar gerai nezaidziau. Uzsakysiu kabeli, bandysiu prisijungti, panagrineti ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Atejo laikas sutvarkyti galine "Air Ride" pakaba. Minejau kad keiciau amortizatorius nes oro pagalves suplesytos buvo ;)

Smulkiau apie GMT900 pakaba. Susideda is valdymo bloko (kompiuteris), priekyje magnetiniai amortizatoriai - "Magna Ride", galiniai amortizatoriai
"Air Ride", siurbliukas su slegio davikliu, keturi pakabos lygio davikliai, rele ir 4 saugykliai.
Yra galimybe visa tai atjungti, sudeti paprastus amortikus, isprogramuoti arba sudeti apgavykus(jeigu kas uzsinori, is karto komplektai internete  ;) ).

Tesiant... Amortizatoriai nauji ir neveikia. Reikia nagryneti. Patikrinau saugyklius:
image.thumb.png.27e6d1f028309881c331d674eeea5899.png
40A buvo blogas. Pakeiciau ir... Neveikia siurbliukas.
Patikrinau rele bet pries tai paplojau GM su asaromis:
image.png.b37451a6bd0e6de65d9e6d7f00b4db55.png

Cia va kaba rele. Va tiesiog cia gamykliskai. Melynai pazymejau saugykliu bloka... Pagailejo 20cm laidu, kad rele buvo tvarkingai bloke.
Taip pat visose GMT900 masinose... :D Skaitosi Luxury... :D

Rele veikia, spragsi paduodant itampa. Isemiau rele patikrinau nes ogal... padaviau tiesiai i siurbliuka ir nieko... Taip 12+ iki reles ateina.

Reikia patikrinti kaip ten pakabos kompas laikosi. Gal nesujungta, gal oksidavosi ir cia paplojau antra karta GM'ui nes kompas pakabos guli va cia:
(nuotrauka is interneto nes savo nesigavo nufotkinti, ten duju balionas ir viskas juoda, nesimato):
image.thumb.png.10bbe29eacce629ead2518a1fdb8a7f5.png
Va tiesiog taip guli kompas ir dar prie to skersai. Prisuktas prie remo :D Tikrai Luxury...
Nieko blogo neradau. Patikrinau visus pakabos daviklius:image.png.f015177cb8f60c7c7c5d9b3acc83c228.png
Veikia. Vaziuojant reiksmes keiciasi.

Nuemiau senaji siurbliuko visa moduli , pries tai eilini karta paplojant GM'ui nes stovi jis prie galinio kairiojo rato va taip. Is apacios
dar apsaugotas guma o nuo rato puses pasilenkus tarp arkos ir rato matosi (del to ir tobulinau posparnius, kad uzdengti):

image.thumb.png.075bad42d6944ba55b0060e4cd70e36b.png

Tikrinu ir tikrai... Neveikia. Paduodi itampa suspragsi ir neveikia.
Uzsakiau nauja.
Sudejau nauja siurbliuko moduli, prailginau davikliu traukes:
image.thumb.png.89d32476cfb7dee31fea0450d1a00dd7.png

ir viskas veikia, bet atjungiau nes reikia sumazinti sita prailginima viena skyle zemiau nes pumpuoja ir dar gala man kelia :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pabaigiau kalibruoti spidometra ;)
Dabar ~-2km/h paklaida. Pakeitus poras ir ratus, buvo ~15-20km/h.

Manau teisingas kalibravimas susideda is dvieju daliu. Greiciu dezes konfiguravimas nurodant poras ir rato diametra ir spidometro.
HPtuners padaro ta automatiskai.
Konfiguruojame pagal fakta, nurodant esamus, tikrus skaicius:
image.thumb.png.b6428b1e5a1ddfa65fe947c574eca7e4.png

Vaizde matosi, kad tai jau padaryta. Tai yra laukuose "New" irasomos naujos reiksmes, issaugoma ir jos tampa esamomis.
Siame zingsnyje atliekami pakeitimai greicio dezeje ir spidometro. Automatiskai keiciami begiu perjungimo parametrai(zaliai pasizymi). Kaip ir ada perjungineti.
Kaip pvz., visko nekopijuosiu ;)
image.png.c21f891a683ec52cdafbb8facdb0800b.png

Antrame zingsnyje kalibruojamas tik spidometras. O ten jau ratu diametras nesutampa su realiu ;)
image.png.636c1d1827122f4f040673d5e2c55d62.png

kaip matosi, teko nurodyti net 30,6" ratu diametra, kad teisingai susikalibruotu. Atitinkamai skaiciuja ir keicia reikalingus parametrus.
Priminsiu, kad stokiniame softe  ratu diametras neatitinka tikru skaiciu ;)
 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gavosi sukalibruoti spidometra. Paklaida tikrinant skirtinga iranga 0-1km/h.

Pasidomejau. Escalade spidometrai gamykliskai su standartiniais ratais rodo +~2mp/h = ~3.2km/h

Siuo metu be sportinio isiurbimo, su katalizatoriais gaunasi 6.7-6.8 iki 100hm/h (primenu, kad ESV versija):

 

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tesiant, sugalvojau tiuninguoti 98 benzui ;)

Bet gal reikia pradeti nuo kitko. Daznai girdim - "ipiliau 98 ir masina atsigavo". Arba - "jeigu 95 skirtas, 98 geriau nepadaro o gal ir blogiau".
Abu issireiskimai teisingi, tiesiog atvejai skirtingi ;)
Kad nesiklaidinti, reikia suprasti, kad skirtingos salys, skirtingai oktana skaiciuoja. Kadangi tema Cadillac, paimkime JAV ir EU.

Girdejome RON, MON, AKI
RON — Research Octane Number   Naudojama Europoje, Rusijoje, Australijoje.
MON — Motor Octane Number  Naudojama Amerikoje
AKI — Anti-Knock Index (arba PON arba RdON) Labiausiai naudojama JAV, Kanada.
Kaip auksciau mineti  metodai gyvena praktikoje gal neraysiu. Daug info internete.
Idomiau pasiziureti sita lentele:

image.thumb.png.8837faf0f921f814353d077e91ccd041.png

Dabar aiskeja kodel JAV masinai, kuriai skirtas 93(JAV 93), Europoje pilame standartiskai 95 ir kai ipilam 98, sakome - wow kaip vaziuoja. NES JAI IR SKIRTAS 98!!!!!. O vazinejant 95 gauni detonaciju
ir viskas. Tai yra nera taip blogai, viskas apgalvota bet  apie tai veliau.

Taip pat dazni issireiskimai HIGH OCTANE, LOW OCTANE. Ir galvojame kuris ten tas HIGH OCTANE, pasiziurime - aj va gi 93! Ir ramiai su 95 vazinejam ;)

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kodel nera blogai varikliui 95 kai reikia 98?
Reikia suprasti, kad masinos valdymo blokas nera kazkieno garaze sugalvotas daiktas. Ji kuria institutai. Dalis funkciju realizuota schemu pagalba, dalis programos.
Tiuninguojant naudojant vienus ar kitus irankius, dali funkciju tiesiog nepasiekiama. Net programiniu budu realizuotu funkciju, nepasiekiama. Priezasciu yra ivairiu ;)

Imant kaip pvz. Cadillac Escalade. Turi savyje pasiekiamas lentas skirtas HIGH ir LOW octane benzinuiimage.thumb.png.b98e2882f6ec2c3e7c00034e9a3f18cf.png

HIGH octane yra tokia
image.thumb.png.c2fd8d4cd8e9505b37cbb9d37a55ef01.png

Pagal apsukas ir ora cilinduose isstatomas diegimo kampas. Taip dalis lentos nenaudojama.  Pamename, kad kuo didesnis kampas, tuo ankstesnis diegimas.
Aukstesnio oktano benzinui, reikalingas ankstesnis diegimas. Anksciau uzsidega, sudega ir atsidarius ismetimo voztuvui, jau nera ugnies ir taip toliau...

Kaip tiuninguoju 98? Procesas ilgas!!!. Siuo atveju paprastai. Paemus HIGH OCTANE lenta, uzmeciau +5 kampa visoms reiksmems, sulyginu su LOW OCTANE lenta (abi vienodos) ir vazineju.
L92 variklis turi detonacijos daviklius, pagal tai fiksuojamos detonacijos ir vazinejant matau, kurias reiksmes reikia keisti
image.thumb.png.da54a27e0de334b5125aa00d00ee0a76.png

Vazineju, "renku detonacijas". Pagal auksciau pateikta vaizda matosi prie kokiu apsuku, ir oro cilinduose, kokios detonacijos. Kiek koreguojamas kampas, kad ju nebutu.
Atimu sitas reiksmes is pagrindiniu lentu ir vel vazineju....
Kol guanu nulius:

image.png.a9497420bbeee6c0650362866c7021f7.png

Ar verta visa tai daryti kai valdymo blokas su davikliais visa tai aptinka ir atitinkamas kortas naudoja? Man verta, visada norisi geriau(su protu). Norisi atitobulinti iki maksimumo 98 benzui.
Ar yra skirtumas? Taip. Nes naudojamos kortos tik 98 benzui, nebus skirtas laikas keiciant, kas pagreitina procesa. Jauciu geresne reakcija i akseleratoriu. Variklio darbas? Minkstesnis.
Negaliu pasakyti galutinai kol nepabaigiau. Sakot - gi jis pas tave dujintas :D   Tikrai taip. Po benzo, ateis laikas ir dujoms ;)

Beje taip pat yra toks daiktas kaip kuro ir oro santykis(misinis, kuris paduodamas i cilindrus), kuris optimalus 14,7:1 (atitinkamai oras ir kuras). Bet ar tai optimalus galiai?
Zinome, kad ne ;) Gamtai? Taip gamtai geriau(kazkiek, gal....)
Be turbinu ir kokmpresorius teoriskai nuo ~11,5:1 iki 13:5. Bet yra niuansu skirtingiems varikliams.

Tesinys bus....

Redagavo miroslavasr
  • Like 2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.