Pereiti prie turinio

UAZ - istorine transporto priemone


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

gal kas dare ekspertize del pripazinimo uaz istorine transporto priemone? Niuansai?

Kiek domejausi retromobile klubas atsakingas uz tai.

1. Gal kas turi paskolinti orginalius uaz ratus, t.y. padangas su ratlankiais. Pliusas aplink Kauna.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi yra viskas išdėstyta, tik reikia netingėt pasiieškot http://www.retromobile.lt/vertinimo-slygos/

Aišku, klausimas, kam tamstai to reikia? Kad kas 5 metus TA būtų galima eit? Bet automobilio kasdieninėms reikmėms naudot taigi negali...

Čia dar pasiskaitymui https://www.klasika.us/2015/05/27/istor-transp-priem/

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip info radau ir zinau, mane labiau domina realus vertinimo procesas, nes telefonu paklausus kriterijus suzinojau kad automobilis turi buti +- orginalus, ok tarkim pas mane UAZ su kariniais tiltais tai cia org.ar ne, nes su modifikacija UAZ 469 manau visi su civiliniais tiltais buvo. O gal tie ekspertai ne neatskiria kas yra kas, o gal tai nera esminis dalykas nes tiltai ne kokio patrulio o uaz ir to gana? Tad tokius dalykus butu smagu suzinoti pries sumokant 150eur.

Latvijoj berods isvis stoja toks procesas, ir ten ne tik sena auto turi but bet ir kazkuo ypatinga, tarkim buvusi prezidento auto....

Del naudojimo kasdienems reikmems, taip cia idomus dalykas, neivertinau sito. Idomu gal kas forume turi tokiu auto ir gali pakomentuoti, ar tikrai tik i meetus vaziuoja, kaip draudimai, policija?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-10-01 08:41, DariusD parašė:

Taip info radau ir zinau, mane labiau domina realus vertinimo procesas, nes telefonu paklausus kriterijus suzinojau kad automobilis turi buti +- orginalus, ok tarkim pas mane UAZ su kariniais tiltais tai cia org.ar ne, nes su modifikacija UAZ 469 manau visi su civiliniais tiltais buvo. O gal tie ekspertai ne neatskiria kas yra kas, o gal tai nera esminis dalykas nes tiltai ne kokio patrulio o uaz ir to gana? Tad tokius dalykus butu smagu suzinoti pries sumokant 150eur.

Latvijoj berods isvis stoja toks procesas, ir ten ne tik sena auto turi but bet ir kazkuo ypatinga, tarkim buvusi prezidento auto....

Del naudojimo kasdienems reikmems, taip cia idomus dalykas, neivertinau sito. Idomu gal kas forume turi tokiu auto ir gali pakomentuoti, ar tikrai tik i meetus vaziuoja, kaip draudimai, policija?

  Nu gal ne tokie jau anie kvailiai, kad Patrulio tiltų UAZike nepastebėtų :) Taigi yra mašinos modifikacijos, УАЗ-469Б su "kolchoziniais" tiltais, УАЗ-469- su kariniais. Aišku, ekspertų dabar prisiveisę kaip grybų po lietaus, tai ar vertinama objektyviai ir kompetentingai, čia kitas klausimas. Taigi iš esmės matau tik du tokios registracijos privalumus- didesnis TA intervalas (na ir pati apžiūra daugiau formali, išorinė) ir nereikia mokėti registracijos mokesčio. O jei su laiku tokių "istorinių" transporto priemonių keliuose atsiras daug, vertinimo ir pripažinimo kriterijai turėtų griežtėti, ir tada jau bus kreipiamas dėmesys į kitus dalykus, pvz., mažą ridą, restauruota ar ne ir pan. Dėl kasdienės eksploatacijos, pažįstu bent keletą entuziastų, jie savo transporto priemonėmis važinėja šiltuoju metų laiku, na bet tikrai ne vien į parodas ar senovinės technikos paradus :) Ir vėlgi čia gali būt tik laiko klausimas, kada koks nors įstatymo sargas sugalvos patikrint, kaip tokios transporto priemonės savininkas laikosi įstatyme nurodytų reikalavimų...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.