žiogas Atrašyta Gruodžio 1, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2020 14 hours ago, RICISM said: Esi gal daręs? Mačiau ir iš grandinės, ir iš virvės, ir iš diržo. Tai net nežinau, kas geriausiai tiktų. Grandinė manau nekoks variantas, nes smūgių nelaiko. Sau dariau iš saugos diržo, gali panaudoti ir kėlimo juostas (slingus). Tvirtinimas yra viena plokštelė su tvirtinimo skyle ir 4 skylėm suveržimui, kita plokštelė tik su 4 skylėm suveržimui. Diržą praveri, padarai kilpą, į ją įstatai apvalu strypelį, įtempi diržą, ir suverži plokšteles. Labai paprasta, gražu ir ilgis reguliuojasi. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 1, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 1, 2020 (redaguota) Ačiū, visiems už info, reiks darytis reiškia. Būtent tokio pvz ir norėjau, nes sukau galvą kaip tą diržą teisingai pritvirtinti. Redagavo Gruodžio 1, 2020 RICISM Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 16, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 16, 2020 Gavau dalis iš amerikos, galinis flančas razdatkei ir pitman arm 4,5'' liftui. Taip pat nupirktas poliamidas, įtempėjui. Artimiausi darbai - pagamint įtempėją, susirinkt razdatkę, pakeisti pitman arm ir pagaminti panaro traukės kronšteiną, kad ją nuleisti žemyn, iki vairo traukės lygio. Darbų eigą pafotkinsiu ir įmesiu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 21, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2020 Po truputį judu į priekį. Pakeista pitman arm. Užsiknisau sugadinau gerą sjomnyką ir poto vistiek teko nupjaut. Pirmas pastebėjimas dėl pitman arm. Kai gavau iš amerikos, ant dėžutės rašė Jeep XJ, tai pakeitęs supratau kame skirtumas, jos padėtį gali keisti tik 90 laipsnių kampu, matyt šlicai ant originalios ir aftermarket prasikeitė šiek tiek, nes uždėjus naują, vairo suvedimo traukę susukau iki pat galo ir vairas vistiek nestovi tiesiai, vos kreivas liko. Bandžiau ir kitaip ją uždėt, bet kaip minėjau, pasukt galima tik 90 laipsnių, bet kuriuo atveju gaunasi per daug. Toliau, padariau panaro traukės kronšteiną, panašiai tokio aukščio, kiek pitman arm nuleidžia vairo traukę. Pagaminau įtempėją razdatkės grandinei. Nebuvau susidūręs su poliamidu, tai tikrai nustebino, žinau kad jis labai atsparus trinčiai, nu bet, kad tiek atsparus Kažkas mačiau buvo pamąstęs, kad poliamido drožlės užkiš tepalo pompą esančią razdatkėje, bet iš to kiek teko su juo padirbėt, tai manau, kad tų drožlių ten beveik nebus, nes per jį slys lygi tepaluota grandinė. Nei bulgarkė, nei elektrinis siaurapjūklis, jo nepjauna, keli variantai kurie pavyko, tai rankinis metalo pjūklas, bet labai tektų pavargti su juo, arba grąžtas/freza ant kuo mažesnių apsukų. Jei kam įdomu, poliamidas 30mm storio, 150x100 pakankamai. Su razdatke dar pratęsiu. Pas tekintoją padaryti galinio kardano galai, vamzdį pirkau lytagroj: Nu ir pabaigai, pasimatavau naujus batus 35x12,5 R16 Maxxis Creepy Crawler, labai subiesino, kad ant padangų nėra M+S, nors parduotuvė rašė, kad universalios 😠 Šiuo metu kažkoks padangų deficitas, nėra ką rinktis, o restauruotų nenorėjau, nes kaina jų kaip naujų. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Panaro trauke reikia dar leisti. Skirtingi kampai Priekini sparna paliksi kaip yra? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Gal taip atrodo dėl panaro, nuleidau tiek, kiek nusileido vairo traukė, tai turėtų būti taip pat, kaip standartiškai. Nu nebent nepataikiau, pažiūrėsiu tiesiai priešais kaip atrodo Ką turi galvoj dėl priekinio sparno? Kad ten viskas gerai atrodo dėl sparnų, jei turėjei galvoj buferį, tai pas mane yra jėgos buferis su gerve, tik dabar nuimtas, nes reikėjo lanžeronus viriniti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Idealus atvejis kai kampai vairo traukes ir Panaro vienodi. Tada negausi papildomo vairo sukiojimo nuo tilto judejimo vaziuojant per duobes Sparno butent sita vieta: Jeigu is sio sono ziurint. Susuk vaira i desine ir uzvaziuok galinu kaires puses ratu ant pakilimo kokio. Kad priekinis sitas ratas(desines puses) priartetu link sparno. Nekabina tada jo? Is foto matosi, kad tokioje situacijoje kabinti turetu Ar tiesiog foto neperduoda kaip realiai yra? Jo del bamperio aisku, kad bus kitas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 22, 2020 Dėl sparno reiks pabandyti, negaliu pasakyt dabar, nes ratus buvau tik uždėjęs pažiūrėt kaip atrodo, dar kol neviskas baigta, org. ratai uždėti O sparnas jau pjautas lygiai su kėbulo vidum, gal foto kitaip atrodo, nu bet aišku, jeigu sieks, tai nebėda nurėžt biškį, po testų dar parašysiu komentarų Kiek teko pavažinėt su long arm ir iron rock offroad spyruokl;ėmis, tai pastebėjimai tokie būtų: su longarmu daug smagiau važiuoja per duobes, geriau valdosi, nes beveik viskas ant "kieto", poliuretanas vienam gale, o kitam kietas šarnyras. Valdomumas stipriai pagerėjo kai įdėjau pitman arm ir panaro kronšteiną. Spyruoklės labai kietos, bet man tai patinka, su senesnėm 2,5'' lifto spyruoklėm, posūkiuose buvo baisu, nes atrodė apsiversi, net ir su 33 ratais ir -25et ratlankiais, dabar su org ratais, be rastafkių, posūkiuose jaučiuosi daug stabiliau. Taip pat, kai visa važiuoklė ant "kieto", tai labai padaugėjo garsų iš kelio, o galiniam tilte esanti spartan blokiruotė, kai prašokinėja ir klaksi, tai atrodo kad ji būtų priekiniam tilte o vietoj sukiojantis kartais taip kala, kad atrodo išlūš kasnors Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 23, 2020 (redaguota) Kuo horizontaliau minetos traukes ir kuo labiau kampai sutampa, tuo geresnis valdomumas Be to su Long Arm smugiai nuo tilto eina isilgai lanzeronams, nera kalimo statmenai kai trumpos svirtys ir aukstai iskelta. Gale su Spartan ipiltas 75x140 su priedu tepalas? Redagavo Gruodžio 23, 2020 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Sorry buvo klaida, istaisiau pries tai laiske del kampu. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 23, 2020 (redaguota) Bus matyt į ateitį, jei prastai vairuosis, tai pakoreguosiu dar Spartanui paprastas tepalas eina, bent taip rašo pas amerikonus, ten jokių plokštelių nėra, ir važiuojant greičiau, jis dirba normaliai, posūkyje klaksi negarsiai ir viskas, tik vietoj sukiojantis sunkiai atsikabina, nes apkrova į galą didesnė būna Praeitam poste labiau turėjau galvoj, kad su org. važiuokle spartano garsas buvo daug mažesnis, o su long armu dėl kietų salenblokų labai persiduoda per visą kėbulą Redagavo Gruodžio 23, 2020 RICISM Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 23, 2020 (redaguota) Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo. Tai labiau "atblokiruote" negu blokiruote. Iprastas stovis - sukabintas. Veikimo principas toks, kad kai yra didesne jega nuo ratu, jis atsikabina, kai yra didesne galia nuo kardano(pavaros), jis surakintas. Jeigu spausi "gazas dugnas" ant posukio, jis ir ant asfalto neatsikabins ir posukis bus nekoks. Jeigu nori, kad ilgiau tarnautu, pilk 75w140 ir priedo. Labai patariu Tai nera amzinas dauktas ir tarnaujau daug maziau negu standartinis hydra-loc Redagavo Gruodžio 23, 2020 miroslavasr Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Gruodžio 23, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 23, 2020 prieš 1 valandą, miroslavasr parašė: Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo. Tai labiau "atblokiruote" negu blokiruote. Iprastas stovis - sukabintas. Veikimo principas toks, kad kai yra didesne jega nuo ratu, jis atsikabina, kai yra didesne galia nuo kardano(pavaros), jis surakintas. Jeigu spausi "gazas dugnas" ant posukio, jis ir ant asfalto neatsikabins ir posukis bus nekoks. Jeigu nori, kad ilgiau tarnautu, pilk 75w140 ir priedo. Labai patariu Tai nera amzinas dauktas ir tarnaujau daug maziau negu standartinis hydra-loc žiūrinėjau aš irgi tas blokiruotes , bet dėl tokio veikimo principo man ji kažkodėl nelabai patiko. Ar ji visada prognazuojamai suveiks. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 24, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2020 16 hours ago, miroslavasr said: Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo. Pilnai pritariu dėl visko ką parašei 14 hours ago, GiedriusZ said: žiūrinėjau aš irgi tas blokiruotes , bet dėl tokio veikimo principo man ji kažkodėl nelabai patiko. Ar ji visada prognazuojamai suveiks. Jei mašina kasdieninė tai nepatarčiau dėtis, jei į bekelę, tada veikia puikiai. Šiaip važiuojant plentu viskas ok, miške ir žvyrkeliuose nepajutau skirtumo vairavime lyginant su vari-lok (nekalbu apie offroad'ą, tenais skirtumas akivaizdus ir labai teigiamas). Bet pradedant važiuot, ar sukinėjantis vietoj, dažniausiai jinai lieka surakinta, dėl ko posūkyje visa mašina joja. Šiaip manau tokia labai pasiteisintų priekyje, bet TIK tokiu atveju, kada gali atjungti priekį. Kol priekis atjungtas manau nesijaustų, kad ji ten yra, o pajungus priekį pradėtų veikti. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GiedriusZ Atrašyta Gruodžio 24, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2020 Prieš 8 minutes, RICISM parašė: Pilnai pritariu dėl visko ką parašei Jei mašina kasdieninė tai nepatarčiau dėtis, jei į bekelę, tada veikia puikiai. Šiaip važiuojant plentu viskas ok, miške ir žvyrkeliuose nepajutau skirtumo vairavime lyginant su vari-lok (nekalbu apie offroad'ą, tenais skirtumas akivaizdus ir labai teigiamas). Bet pradedant važiuot, ar sukinėjantis vietoj, dažniausiai jinai lieka surakinta, dėl ko posūkyje visa mašina joja. Šiaip manau tokia labai pasiteisintų priekyje, bet TIK tokiu atveju, kada gali atjungti priekį. Kol priekis atjungtas manau nesijaustų, kad ji ten yra, o pajungus priekį pradėtų veikti. tai man ir buvo mintis dėtis į priekį, šiaip vasara visada važinėju tiks su varomu galu. O žiema jungiu 4 auto, tai ir idomu kaip ji veiks posukyje kai sukabins priekį prabuksavus ir slystant galui Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 24, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2020 5 minutes ago, GiedriusZ said: tai man ir buvo mintis dėtis į priekį, šiaip vasara visada važinėju tiks su varomu galu. O žiema jungiu 4 auto, tai ir idomu kaip ji veiks posukyje kai sukabins priekį prabuksavus ir slystant galui Neesu išbandęs, bet sprendžiant iš to kaip veikia galinė, jei bus įjungti 4 ratai, žiemą posūkyje jinai bus neprognozuojama, tikrai didelė tikimybė nepasukti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 25, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 25, 2020 Jeigu deti i prieki, ji dar greiciau atitarnaus savo resursa ir nuolat strakalios sukiojant vaira O bekeleje tikrai pasiteisins. Tik klausimas kaip bekeleje Dana30 pusasiai istvers blokavima kai suksi vaira ir viena ar kita puse ir tuo metu bus surakinta ir ypac jeigu tai ne purvas o kietesnis gruntas. Net DANA60 pusasiai neatlaiko. Del to su akseleratoriumi reikia atsargiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Gruodžio 25, 2020 Dalintis Atrašyta Gruodžio 25, 2020 Kad neisradineti kazko naujo, video labai gerai parodo kaip priekyje. Jis kaip tik mini apie tai, kad jeigu piltu kita tepala, strakaliojimas butu svelnesnis. P.S. Posukius daro 2WD ijungus: Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Gruodžio 27, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 27, 2020 (redaguota) Viskas aišku, aš tai net neplanuoju į priekį dėt, nes kaip ir minėjai, nelaikys pusašiai, aš viliuosi, kad 35 ratus atlaikys pakankamai, kad nereiktų keist kas išvažiavimą. Traškėjimas vietoj sukinėjantis, pas mane toks pat kaip video Surinkau razdatkę ir padariau galinį kardaną. Su razdatke buvo reikalų, jos velene reikėjo padaryti sriegį, kad prisukti flančą kardanui, savo veleną sugadinau, kadangi jis grūdintas, tai paprasti grąžtai jo neima, sumasčiau pakaitint su TIG'u, tik tą vietą kur gręšiu, ir persistengiau, atsileido šlicai. Tai nusipirkau kitą veleną, o ten sriegis jau buvo, nežinau ar gamykliškai ar kažkas jau buvo jį daręs, bet išvengiau daug vargo. Tiesa sriegis buvo colinis, 3/16 jei neklystu, varžtas atkeliavo kartu su flančiuku. Razdatkėj padarytas įtempėjas, foto yra įkelta seniau, bet dar teko jį gerokai pašlifuoti, kad įkiščiau viską ir nauja grandinė Kardano vamzdis D57x4, abu galai sukalti į vidų ir užvirinti. Redagavo Gruodžio 27, 2020 RICISM Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Sausio 3, 2021 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 3, 2021 Darbai juda. Pakeista razdatkė, įdėtas galinis kardanas su dviguba kryžme, padaryti galiniai atboinikai, galinis tiltas papildomai pastumtas atgal 1,5cm. Foto bus vėliau. Galiniam kardanui prisireikė naujo obuoliuko, nes tekintojas paėmė staklėse už obuoliuko adatinio guolio guoliavietės ir paliko įspaudus, aš rinkdamas nepastebėjau, ko pasekoje, iškart buvo didelė vibracija ir subyrėjo adatinis guolis. Tai ieškosiu kur kuo greičiau gaut tą obuoliuką. Ant guoliavietės esančius iškilimus apdildžiavau, nemanau, kad bus gerai, bet bus matyt, neturiu noro ieškot naujo kardano... Kelios foto iš senesnio darbelio, lanžeronų virinimo. Kadangi pradėjo plėšt lanžeronų apačią, tai padariau papildomą kronšteiną iš viršaus, taip pat iš apačios papildoma 8mm aliumo plokštelė. Į lanžerono apačią įvirinta metalinė plokštelė. Dabar manau laikys 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
miroslavasr Atrašyta Sausio 4, 2021 Dalintis Atrašyta Sausio 4, 2021 Jeigu gerai iziuriu, varztai 8.8 stiprumo bet turetu laikyti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Sausio 7, 2021 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2021 (redaguota) Laikys, 4 varžtai laikė, tai 6 tikrai laikys Pakeičiau kardano dvigubos kryžmės obuoliuką, obuoliuką gavau Autonibeloj, turėjo vietoj (nereklamuoju, tiesiog rašau info, gal kam reikės): Bededant atgal kardaną, kaip visada, galvoju "greitai čia", nulūžo varžtas. Pats tas, lauke ant žemės, sninga, šlapia Pragręžiau kiaurai, laikinai įsukau paprastą M6 8,8 klasės, nes kitokio neturėjau. Vibracija iš kardano dingo. Į ateitį mąstau įdėti tokius tvirtinimus: Ir dar galinio atboiniko foto: 35'' ratų eiga patikrinta ant keltuvo, su išimtom spyruoklėm, atrodo viskas gerai, niekur neliečia, rato aukščiausias taškas gražiai įlenda į arką. Redagavo Sausio 7, 2021 RICISM Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
darriuss01 Atrašyta Sausio 7, 2021 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2021 2020-12-25 11:23, miroslavasr parašė: Jeigu deti i prieki, ji dar greiciau atitarnaus savo resursa ir nuolat strakalios sukiojant vaira O bekeleje tikrai pasiteisins. Tik klausimas kaip bekeleje Dana30 pusasiai istvers blokavima kai suksi vaira ir viena ar kita puse ir tuo metu bus surakinta ir ypac jeigu tai ne purvas o kietesnis gruntas. Net DANA60 pusasiai neatlaiko. Del to su akseleratoriumi reikia atsargiai pusasiai laiko gerai... kryzmes sprogsta. o kai jos sprogsta, islanksto ir pusasiu ausis..... kryzmes ne beda, nusipirksi, avot pusasiu tikrai nepripirksi,... todel as issprendziau sita beda taip,- sudejau granatas. pora rimtu pakatuskiu atlaiko ir sprogsta...bet pusasiai lieka sveiki.. pakeiti granata ir vel i trasa 🙂 ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas... 1 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RICISM Atrašyta Sausio 7, 2021 Autorius Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2021 Buvo šposas man, važiuojant iš kiemo į kalniuką, atbuliniu, daviau gazo, galas prasikasė, pajungė staigiai priekį ir granata taip išsiardė, kad pusašio šlicus iškart suėdė Vidinė granatos dalis įskilo ir šlicai praslydo ir nusisuko... 57 minutes ago, darriuss01 said: ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas... Apie tai nesusimąsčiau, gal ir verta pamąstyt tada, tik reikia pirma razdatkės, kuri atjungtų priekį. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
aarwiss Atrašyta Sausio 7, 2021 Dalintis Atrašyta Sausio 7, 2021 prieš 3 valandas, darriuss01 parašė: pusasiai laiko gerai... kryzmes sprogsta. o kai jos sprogsta, islanksto ir pusasiu ausis..... kryzmes ne beda, nusipirksi, avot pusasiu tikrai nepripirksi,... todel as issprendziau sita beda taip,- sudejau granatas. pora rimtu pakatuskiu atlaiko ir sprogsta...bet pusasiai lieka sveiki.. pakeiti granata ir vel i trasa 🙂 ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas... Cia ant savo xj? Kokius pusasisu+granatas sudėjes,nuo ko?🤔 Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar