Pereiti prie turinio

Ryčkos JGC WJ


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

  • po 3 savaičių...

Prisiruošiau ir susidėjau long arm'ą. Užtrukau geras dvi dienas, nes dar ir priekinį tiltą tuo pačiu keičiau.

Kelios foto:

20201122_104853.thumb.jpg.6e31fd8bc8c16f944e140fb62a174b5f.jpg20201122_104845.thumb.jpg.19c822130ac6b4f65b8a5be10f9c2f49.jpg20201122_104836.thumb.jpg.ebf66bf3013dc3f73fc83a7947679c98.jpg20201122_104831.thumb.jpg.5304501a089c0658abf617b10c71733d.jpg

 

Dar ne viską pabaigiau, liko duslintuvą perdaryt, nes kliūna į traukę, galinius atboinikus prailgint, panaro traukę nuleisti, plaukia iš Amerikos pitman arm 4'' liftui (6,5'' neradau) ir dar abu kardanus reikia perdaryti.

Galiniam kardanui, taip pat, plaukia iš amerikos Hack'n tap kit'as. T.y. flančas ant razdatkės galo, kuris prisisuka, išgręžus skylę velenėlyje ir padarius sriegį. Taip panaikinamas standartinis flančas, kuris šliaužioja. Kardanas gale bus su dviguba kryžme ir vaikščios ant šlicų.

Priekyje, taip pat uždėtas flančas ant tilto, kad būtų galima dėti kardaną su kryžme.

Razdatkę kolkas palieku tą pačią, gavau naują grandinę, darysiu įtempėją, žiūrėsim kiek laikys.

Gale amortikai kolkas bus nuleisti žemyn taip:

126923915_2050880455218649_5598204901501327185_n.thumb.jpg.faa652340f93e9b155c1635983c5032f.jpg

Galinį stabilizatorių nuleidau taip:

126907364_533056170910893_5480033900945407610_n.thumb.jpg.003044c059223277f2f3ddd856d6df52.jpg

Gale stabilizatoriaus ilgis gavosi, toks, kad pilnai išsitempus, spyruoklė būna vos vos paspausta, todėl liks vietoj. Priekyje, tiltas žemiausioj padėty kabo ant amortikų, reikės daryt parišimus. Ant stabilizatoriaus priekyje pakabint neina, nes besilenkdamas stabilnikas remiasi ir galėtų išlaužti ventiliatoriaus difuzorių.

Panaro traukei planuoju gamintis tokį kronšteiną:

Equalizer_800x337.jpg.3ea0479256a7bb0b45a37ea082af6b90.jpg

Galbūt kas nors tokį turi ir leistų pasimatuoti? Atsiskaityčiau.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Vertas demesio projektas :liux: Smagu, kad vis dar yra zmoniu,kurie meistruoja, dalinasi info ir viskas i kaifa sau ;)

Rasai, kad keitei priekini tilta kartu. Matau, kad stiprintas o kur info apie tilta? Patingejai? :D

Amortikius planuoji ilgesnius deti?

Panaro traukei ne siaip reikia tokio kronsteino o atitinkamai kartu su vairo trauke kampai turi sutapti nes gausis negerai veliau :)
Del to pamatavimas nelabai pades. Reikia pagal lifta esama, pagal tavo uzsakyta soske( "pitman arm"). Ir stengtis kad panaro ir vairo trauke butu kuo horizontaliau :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tiltas stiprintas labai paprastai, privirinau metalo gabalą ant viršaus :D ir C gusset dariau šonuose. Pirmas blynas su tiltu, tai vietom neprotingai padariau, tai per daug ir nefotkinau :D pafotkinsiu įmesiu kada vėliau.

Amortikai ateityje, dabar planas užsibaigti smulkmę ir uždėti 35'' ratus, kuriuos dar reikia nusipirkti :D 

 

Ačiū už info, šito nežinojau, o kas negerai, jei nesutampa tvirtinimo aukščiai panaro ir vairo traukės?

Tuomet kai gausiu pitman arm, tada bus aišku kiek leisti panaro traukę, tai pagal tai reiks kronšteiną daryti, o pasimatavus, turėčiau bent pradinius matmenis (labai neturiu laiko burti naujai visą kronšteiną :D ), o poto panaro tvirtinimo skylę galima pastatyt ten kur reikia :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tada is eiles :)
Reikia pradeti nuo to, kodel gamykliskai pakaba yra tokia kokia yra.
Priezasciu yra ne viena bet tai nereiskia, kad tai yra geriausias variantas. Tai yra optimaliausias variantas,
kad atitinkamos masinos pakaba atitiktu atitinkamus standartus, kalbant apie valdyma iskaitant, kad yra ir kita iranga, kuri irgi
yra sumontuota ir viena kitai neturi trukdyti ir aisku marketingas, kuris kaip tik ir konkuruoja su saugumu.


Darant pakeitimus ir stengiantis islaikyti viska kuo arciau gamykliniu variantu, islaikysi gana nebloga varianta o bendrai galima net pagerinti.

Kalbant apie Panaro trauke, idealiausias variantas yra toks:

image.png.b62f39e3c4fef4d7de9df5cd2283b20c.png
Kuo horizontaliau trauke, to maziau tiltas juda horizontaliai kai vaziuoji per duobes. Isivaizduok kaip tiltas juda aukstin, zemyn ir kaip jis vaiksto horizontaliai.
Traukes ilgis irgi ne siaip sau sugalvotas ir jo tvirtinimo taskai. Bus trupmesne trauke, mazesne apnlitude geriausiems parametrams....
Pats supranti, kad toks variantas visureigiams netinka ;)

Po to kai surandi optimaliausia varianta Panaro traukei, bandai surasti ir vaito traukei, kurios kampas turi sutapti su Panaro trauke(bendrai sitos dvi traukes apgalvojamos
visada kartu).
Kodel traukiu kampai turi sutapti? Isivaizduok kaip tiltas vaiksto kai vaziuoji per duobe. Panaro trauke ji laiko vienaip o vairo traukei nera kur detis del skirtingu kampu
ir tai kompenuojama vairo koloneles deka. Tada gauni papildomai ratu posukius nuo tilto judejimo o ne nuo ratu sukiojimo.

Yra ivairiu komplektu skirtu visam tam reikalui. Kai su Panaro trauke aisku, gali pakelti nuo tilto, pazeminti nuo remo, su vairo trauke sudetingiau...
Soskes gi visiems gyvenimo atvejams nera.  Sakei, kad uzsakei soske su ilgesniu islenkimu. O tam, kad dar pakelti horizontaliau vairo trauke, gali nuo tilto puses ja apsukti. Tai yra
deti is virsaus. Pvz. taip:

image.png.ac4210afde53ce47ebdfbb611014dbef.png

Tam reikia daryti taip:

 

Variantu yra ivairiu priklausomai nuo poreikio ir galimybiu. Kadangi gerai varai kuriant projekta, rankos is teisingos vietos auga ;) Tikrai sugalvosi kaip viska padryti, pasigaminti paciam

Siap niuansu yra su viskuo kai keiti parametrus. tos pacios tilto traukes, ju ilgiai, kampai duoda ne tik aplitude bet ir komforta, valdyma masinos, net spyruokles aukstesnes kitaip dirba su
didele aplitude nes kuo ilgesne spyruokle, tuo labiau ji lankstosi i sonus ir kitaip dirba, amortikai irgi atitinkamai gauna jegos kitaip ir trumpiau/ilgiau gyvena. Tilto kastoriu nereguliuosi ir
neskaitant, kad valdymas bus kitoks, kartu ir kardanu kryzmes atitinkamai reaguos....

P.S. Jeigu surasiu video apie traukes, imesiu cia. Visokiu variantu yra bet kiekvienas savo atvejui tinka :)




 

  • Thanks 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 minutes, miroslavasr parašė:

Tada is eiles :)
Reikia pradeti nuo to, kodel gamykliskai pakaba yra tokia kokia yra.
Priezasciu yra ne viena bet tai nereiskia, kad tai yra geriausias variantas. Tai yra optimaliausias variantas,
kad atitinkamos masinos pakaba atitiktu atitinkamus standartus, kalbant apie valdyma iskaitant, kad yra ir kita iranga, kuri irgi
yra sumontuota ir viena kitai neturi trukdyti ir aisku marketingas, kuris kaip tik ir konkuruoja su saugumu.


Darant pakeitimus ir stengiantis islaikyti viska kuo arciau gamykliniu variantu, islaikysi gana nebloga varianta o bendrai galima net pagerinti.

Kalbant apie Panaro trauke, idealiausias variantas yra toks:

image.png.b62f39e3c4fef4d7de9df5cd2283b20c.png
Kuo horizontaliau trauke, to maziau tiltas juda horizontaliai kai vaziuoji per duobes. Isivaizduok kaip tiltas juda aukstin, zemyn ir kaip jis vaiksto horizontaliai.
Traukes ilgis irgi ne siaip sau sugalvotas ir jo tvirtinimo taskai. Bus trupmesne trauke, mazesne apnlitude geriausiems parametrams....
Pats supranti, kad toks variantas visureigiams netinka ;)

Po to kai surandi optimaliausia varianta Panaro traukei, bandai surasti ir vaito traukei, kurios kampas turi sutapti su Panaro trauke(bendrai sitos dvi traukes apgalvojamos
visada kartu).
Kodel traukiu kampai turi sutapti? Isivaizduok kaip tiltas vaiksto kai vaziuoji per duobe. Panaro trauke ji laiko vienaip o vairo traukei nera kur detis del skirtingu kampu
ir tai kompenuojama vairo koloneles deka. Tada gauni papildomai ratu posukius nuo tilto judejimo o ne nuo ratu sukiojimo.

Yra ivairiu komplektu skirtu visam tam reikalui. Kai su Panaro trauke aisku, gali pakelti nuo tilto, pazeminti nuo remo, su vairo trauke sudetingiau...
Soskes gi visiems gyvenimo atvejams nera.  Sakei, kad uzsakei soske su ilgesniu islenkimu. O tam, kad dar pakelti horizontaliau vairo trauke, gali nuo tilto puses ja apsukti. Tai yra
deti is virsaus. Pvz. taip:

image.png.ac4210afde53ce47ebdfbb611014dbef.png

Tam reikia daryti taip:

 

Variantu yra ivairiu priklausomai nuo poreikio ir galimybiu. Kadangi gerai varai kuriant projekta, rankos is teisingos vietos auga ;) Tikrai sugalvosi kaip viska padryti, pasigaminti paciam

Siap niuansu yra su viskuo kai keiti parametrus. tos pacios tilto traukes, ju ilgiai, kampai duoda ne tik aplitude bet ir komforta, valdyma masinos, net spyruokles aukstesnes kitaip dirba su
didele aplitude nes kuo ilgesne spyruokle, tuo labiau ji lankstosi i sonus ir kitaip dirba, amortikai irgi atitinkamai gauna jegos kitaip ir trumpiau/ilgiau gyvena. Tilto kastoriu nereguliuosi ir
neskaitant, kad valdymas bus kitoks, kartu ir kardanu kryzmes atitinkamai reaguos....

P.S. Jeigu surasiu video apie traukes, imesiu cia. Visokiu variantu yra bet kiekvienas savo atvejui tinka :)




 

O tai man iškilo toks klausimas, o tas trikampis ne tam ir daromas , kad atsisakyti panaro traukės?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 valandas, miroslavasr parašė:

Kalbi apie galines pakabos varianta, apie "A" svirti? Ar koki trikampi? Nes rasiau konkreciai apie prieki :)

na jo nesupratau vadinasi iki galo :), kai praktiškai su priekiniu nedalomu tiltu nesusidūręs tai iškarto apie galą pagalvojau :)

 

Redagavo GiedriusZ
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 valandas, GiedriusZ parašė:

na jo nesupratau vadinasi iki galo :), kai praktiškai su priekiniu nedalomu tiltu nesusidūręs tai iškarto apie galą pagalvojau :)

 

Taip gale pvz. WJ'as turi "A" tipo svirti. Teigti, kad ji sugalvota VIETOJE Panaro traukes negaliu ir taip nera. Kiekvienam atvejui kitaip.
"A" tipo svirtis laiko tilta vietoje(nejuda hirizontaliai), didesne rato amplitude, nes varijante kai paraleliai sonuose sukabintos svirtis pradeda atsiremti viena i kita. Bet
va "A" svirties sarniro sujungimas ribojimu inesa...
Atsiranda gale daugiau vietos(kai nera Panaro traukes) pvz. kuro bakui, gal duslintuvo vamzdi patogiau vesti. Bet va kai sonose dvi sukabintos svirtys ir Panaro trauke, lengviau
is sono abi pakeisti. Taip pat daugiau vietos iki panaro traukes, kuria galima kazkokiam agregatui isnaudoti, be to daug priklauso ir nuo sonuose sukabintu svirciu  ilgio, teisingo
tarp ju kampo. "A" svirti velgi galima modifikuoti atsisakant sarnirinio sujungimo, pakeisti ir kitus jos sujungimus i korpusa...
Teigti kuris geresnis... Begaline filosofija :) Priklauso ko reikia.

Yra ir kitu variantu Pvz."Watt link", ar "4 Link" kai atskyros 4 svirtys, kuriu virsutines atkartoja "A" svirties sujungimus...

Svarbu islaikyti reikalingus kampus ir atstumus, siekiant sau optimaliausio varianto :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už išsamų atsakymą.

 "Kodel traukiu kampai turi sutapti? Isivaizduok kaip tiltas vaiksto kai vaziuoji per duobe. Panaro trauke ji laiko vienaip o vairo traukei nera kur detis del skirtingu kampu
ir tai kompenuojama vairo koloneles deka. Tada gauni papildomai ratu posukius nuo tilto judejimo o ne nuo ratu sukiojimo."

Šitą perskaitęs supratau kame reikalas, su tais kampais :)

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar šioks toks update'as. Pagamintas ir įdėtas priekinis kardanas, prie razdatkės dviguba kryžmė:

128407095_822493538600373_3036478147979087225_n.thumb.jpg.0c63c88b4e97d3c2cbafc48d21c75b41.jpg

Kelios tilto foto, prie reduktoriaus privirinau metalo išpjautinę iš 16mm storio metalo:

128570586_838219343643747_6009461901631419936_n.thumb.jpg.db22b1fe78ad361dc9ee9316471e36f0.jpg

Kraštuose bandžiau gaminti C gusset'us:

128156376_428909274938015_3384045464277936424_n.thumb.jpg.68ad84f89c7f4653b15d29d775219b20.jpg

Galinių amortikų nuleidimo kronšteiną buvau įkėlęs vairuotojo pusės, o čia keleivio - kitoks, nes skiriasi bako apsaugos varžtų vietos:

128173307_854001792093830_5052998034949111524_n.thumb.jpg.07fd1e6f4ad7648db98928a8f99e4d3a.jpg

 

128525693_4748544245218277_5842064771305985702_n.thumb.jpg.ea1bb7d615e17ea8f5a8156d1e4f5026.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Smagu skaityti vat tokius aprasymus,proektus👍🏼cool😁 

Idėjau ir aš ana dien tilto kaiščius, tik kad su kryžmem xj, teko skaityt kad lankstosi pusašiai ir išmala viską. pjaustai metala?🤔 Reik brėžinių xj priekiniui, susivirint galiu pats, o gal turi kažka?

IMG_20201104_172924_6.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 20 minučių, RICISM parašė:

Kad kažkiek lankstosi pusašiai, tai tikrai. Aha pjaustau, turiu XJ priekinio buferio brėžinius, nors nebuvau dar pjovęs, tai negarantuočiau dėl tikslumo :)

Galima gal pamatyti bamperio tipą?  Kiek atseitų euriukų išpjaustymas-metalas....?galima i až😁

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ar gali kas nors patarti, dėl tilto parišimo, žemiausiam taške? Kad nenukristų per žemai ir neiškristų spyruoklė, ar nenuplėštų amortizatorių. Ar verta daryt tokį dalyką? O gal čia labai retas atvejis, kad išplėštų amortiką?

Nežinau, tai klausiu  :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.