Pereiti prie turinio

Ryčkos JGC WJ


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

14 hours ago, RICISM said:

Esi gal daręs? Mačiau ir iš grandinės, ir iš virvės, ir iš diržo. Tai net nežinau, kas geriausiai tiktų. Grandinė manau nekoks variantas, nes smūgių nelaiko.

Sau dariau iš saugos diržo, gali panaudoti ir kėlimo juostas (slingus). Tvirtinimas yra viena plokštelė su tvirtinimo skyle ir 4 skylėm suveržimui, kita plokštelė tik su 4 skylėm suveržimui. Diržą praveri, padarai kilpą, į ją įstatai apvalu strypelį, įtempi diržą, ir suverži plokšteles. Labai paprasta, gražu ir ilgis reguliuojasi.

IMG_8624.JPG

IMG_8626.JPG

kilpa.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Gavau dalis iš amerikos, galinis flančas razdatkei ir pitman arm 4,5'' liftui. Taip pat nupirktas poliamidas, įtempėjui. Artimiausi darbai - pagamint įtempėją, susirinkt razdatkę, pakeisti pitman arm ir pagaminti panaro traukės kronšteiną, kad ją nuleisti žemyn, iki vairo traukės lygio. Darbų eigą pafotkinsiu ir įmesiu.

 

20201215_183543.thumb.jpg.9255c174ef3e8fbcbebb0d38dc1a2380.jpg20201215_183534.thumb.jpg.fafd5f5148c7a154080734c9c1a8d50e.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Po truputį judu į priekį. Pakeista pitman arm. Užsiknisau :D sugadinau gerą sjomnyką ir poto vistiek teko nupjaut.

20201220_133855.thumb.jpg.df330dd2bbba2bd86d110ca2721e6b2d.jpg20201220_133844.thumb.jpg.8f5edb943e42564ce992371a6d1e9d70.jpg

Pirmas pastebėjimas dėl pitman arm. Kai gavau iš amerikos, ant dėžutės rašė Jeep XJ, tai pakeitęs supratau kame skirtumas, jos padėtį gali keisti tik 90 laipsnių kampu, matyt šlicai ant originalios ir aftermarket prasikeitė šiek tiek, nes uždėjus naują, vairo suvedimo traukę susukau iki pat galo ir vairas vistiek nestovi tiesiai, vos kreivas liko. Bandžiau ir kitaip ją uždėt, bet kaip minėjau, pasukt galima tik 90 laipsnių, bet kuriuo atveju gaunasi per daug.

Toliau, padariau panaro traukės kronšteiną, panašiai tokio aukščio, kiek pitman arm nuleidžia vairo traukę.

20201220_141733.thumb.jpg.07fd6051de7b43102518bfb8c4d1f3a3.jpg20201220_141716.thumb.jpg.afdd04958d4635eb629a3a986076fee1.jpg20201220_134135.thumb.jpg.cc422c94094992718503938e2149e1b0.jpg

 

Pagaminau įtempėją razdatkės grandinei. Nebuvau susidūręs su poliamidu, tai tikrai nustebino, žinau kad jis labai atsparus trinčiai, nu bet, kad tiek atsparus :D Kažkas mačiau buvo pamąstęs, kad poliamido drožlės užkiš tepalo pompą esančią razdatkėje, bet iš to kiek teko su juo padirbėt, tai manau, kad tų drožlių ten beveik nebus, nes per jį slys lygi tepaluota grandinė.

Nei bulgarkė, nei elektrinis siaurapjūklis, jo nepjauna, keli variantai kurie pavyko, tai rankinis metalo pjūklas, bet labai tektų pavargti su juo, arba grąžtas/freza ant kuo mažesnių apsukų. Jei kam įdomu, poliamidas 30mm storio, 150x100 pakankamai. Su razdatke dar pratęsiu.

20201219_170651.thumb.jpg.8bff4db051d591de3ca6dc86410868ae.jpg

 

Pas tekintoją padaryti galinio kardano galai, vamzdį pirkau lytagroj:

20201218_155226.thumb.jpg.b3d96d0f071f5066ee3e566d83aa2df6.jpg

 

Nu ir pabaigai, pasimatavau naujus batus 35x12,5 R16 Maxxis Creepy Crawler, labai subiesino, kad ant padangų nėra M+S, nors parduotuvė rašė, kad universalios 😠

Šiuo metu kažkoks padangų deficitas, nėra ką rinktis, o restauruotų nenorėjau, nes kaina jų kaip naujų.

20201218_153544.thumb.jpg.8ebb22fa01801d89fa0e43ac872cf18b.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Gal taip atrodo dėl panaro, nuleidau tiek, kiek nusileido vairo traukė, tai turėtų būti taip pat, kaip standartiškai. :) Nu nebent nepataikiau, pažiūrėsiu tiesiai priešais kaip atrodo :D

Ką turi galvoj dėl priekinio sparno? Kad ten viskas gerai atrodo dėl sparnų, jei turėjei galvoj buferį, tai pas mane yra jėgos buferis su gerve, tik dabar nuimtas, nes reikėjo lanžeronus viriniti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Idealus atvejis kai kampai vairo traukes ir Panaro vienodi. Tada negausi papildomo vairo sukiojimo nuo tilto judejimo vaziuojant per duobes :)

 

Sparno butent sita vieta:

 

image.thumb.png.8505d8bdc92bb5fe713161826ec91936.png

Jeigu is sio sono ziurint. Susuk vaira i desine ir uzvaziuok galinu kaires puses ratu ant pakilimo kokio. Kad priekinis sitas ratas(desines puses) priartetu link sparno.
Nekabina tada jo? Is foto matosi, kad tokioje situacijoje kabinti turetu :)  Ar tiesiog foto neperduoda kaip realiai yra? Jo del bamperio aisku, kad bus kitas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl sparno reiks pabandyti, negaliu pasakyt dabar, nes ratus buvau tik uždėjęs pažiūrėt kaip atrodo, dar kol neviskas baigta, org. ratai uždėti :)

O sparnas jau pjautas lygiai su kėbulo vidum, gal foto kitaip atrodo, nu bet aišku, jeigu sieks, tai nebėda nurėžt biškį, po testų dar parašysiu komentarų :)

Kiek teko pavažinėt su long arm ir iron rock offroad spyruokl;ėmis, tai pastebėjimai tokie būtų: su longarmu daug smagiau važiuoja per duobes, geriau valdosi, nes beveik viskas ant "kieto", poliuretanas vienam gale, o kitam kietas šarnyras. Valdomumas stipriai pagerėjo kai įdėjau pitman arm ir panaro kronšteiną. Spyruoklės labai kietos, bet man tai patinka, su senesnėm 2,5'' lifto spyruoklėm, posūkiuose buvo baisu, nes atrodė apsiversi, net ir su 33 ratais ir -25et ratlankiais, dabar su org ratais, be rastafkių, posūkiuose jaučiuosi daug stabiliau.

Taip pat, kai visa važiuoklė ant "kieto", tai labai padaugėjo garsų iš kelio, o galiniam tilte esanti spartan blokiruotė, kai prašokinėja ir klaksi, tai atrodo kad ji būtų priekiniam tilte :D o vietoj sukiojantis kartais taip kala, kad atrodo išlūš kasnors :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kuo horizontaliau minetos traukes ir kuo labiau kampai sutampa, tuo geresnis valdomumas :)  Be to su Long Arm smugiai nuo tilto eina isilgai lanzeronams, nera kalimo statmenai kai trumpos svirtys ir aukstai iskelta.

Gale su Spartan ipiltas 75x140 su priedu tepalas? :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Bus matyt į ateitį, jei prastai vairuosis, tai pakoreguosiu dar :)

Spartanui paprastas tepalas eina, bent taip rašo pas amerikonus, ten jokių plokštelių nėra, ir važiuojant greičiau, jis dirba normaliai, posūkyje klaksi negarsiai ir viskas, tik vietoj sukiojantis sunkiai atsikabina, nes apkrova į galą didesnė būna :) Praeitam poste labiau turėjau galvoj, kad su org. važiuokle spartano garsas buvo daug mažesnis, o su long armu dėl kietų salenblokų labai persiduoda per visą kėbulą :)

 

Redagavo RICISM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo. Tai labiau "atblokiruote" negu blokiruote.
Iprastas stovis - sukabintas. Veikimo principas toks, kad kai yra didesne jega nuo ratu, jis atsikabina, kai yra didesne galia nuo kardano(pavaros),
jis surakintas. Jeigu spausi "gazas dugnas" ant posukio, jis ir ant asfalto neatsikabins ir posukis bus nekoks.


Jeigu nori, kad ilgiau tarnautu, pilk 75w140 ir priedo. Labai patariu :) Tai nera amzinas dauktas ir tarnaujau daug maziau negu standartinis hydra-loc :)

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 1 valandą, miroslavasr parašė:

Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo. Tai labiau "atblokiruote" negu blokiruote.
Iprastas stovis - sukabintas. Veikimo principas toks, kad kai yra didesne jega nuo ratu, jis atsikabina, kai yra didesne galia nuo kardano(pavaros),
jis surakintas. Jeigu spausi "gazas dugnas" ant posukio, jis ir ant asfalto neatsikabins ir posukis bus nekoks.


Jeigu nori, kad ilgiau tarnautu, pilk 75w140 ir priedo. Labai patariu :) Tai nera amzinas dauktas ir tarnaujau daug maziau negu standartinis hydra-loc :)

žiūrinėjau aš irgi tas blokiruotes , bet dėl tokio veikimo principo man ji kažkodėl nelabai patiko.  Ar ji visada prognazuojamai suveiks.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

16 hours ago, miroslavasr said:

Spartan, Aussie ir panasus lokeriai vienodo principo.

 

Pilnai pritariu dėl visko ką parašei ;)

 

14 hours ago, GiedriusZ said:

žiūrinėjau aš irgi tas blokiruotes , bet dėl tokio veikimo principo man ji kažkodėl nelabai patiko.  Ar ji visada prognazuojamai suveiks.

Jei mašina kasdieninė tai nepatarčiau dėtis, jei į bekelę, tada veikia puikiai. Šiaip važiuojant plentu viskas ok, miške ir žvyrkeliuose nepajutau skirtumo vairavime lyginant su vari-lok (nekalbu apie offroad'ą, tenais skirtumas akivaizdus ir labai teigiamas). Bet pradedant važiuot, ar sukinėjantis vietoj, dažniausiai jinai lieka surakinta, dėl ko posūkyje visa mašina joja. Šiaip manau tokia labai pasiteisintų priekyje, bet TIK tokiu atveju, kada gali atjungti priekį. Kol priekis atjungtas manau nesijaustų, kad ji ten yra, o pajungus priekį pradėtų veikti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 8 minutes, RICISM parašė:

Pilnai pritariu dėl visko ką parašei ;)

 

Jei mašina kasdieninė tai nepatarčiau dėtis, jei į bekelę, tada veikia puikiai. Šiaip važiuojant plentu viskas ok, miške ir žvyrkeliuose nepajutau skirtumo vairavime lyginant su vari-lok (nekalbu apie offroad'ą, tenais skirtumas akivaizdus ir labai teigiamas). Bet pradedant važiuot, ar sukinėjantis vietoj, dažniausiai jinai lieka surakinta, dėl ko posūkyje visa mašina joja. Šiaip manau tokia labai pasiteisintų priekyje, bet TIK tokiu atveju, kada gali atjungti priekį. Kol priekis atjungtas manau nesijaustų, kad ji ten yra, o pajungus priekį pradėtų veikti.

tai man ir buvo mintis dėtis į priekį, šiaip vasara visada važinėju tiks su varomu galu. O žiema jungiu 4 auto, tai ir idomu kaip ji veiks posukyje kai sukabins priekį prabuksavus ir slystant galui :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

5 minutes ago, GiedriusZ said:

tai man ir buvo mintis dėtis į priekį, šiaip vasara visada važinėju tiks su varomu galu. O žiema jungiu 4 auto, tai ir idomu kaip ji veiks posukyje kai sukabins priekį prabuksavus ir slystant galui :)

Neesu išbandęs, bet sprendžiant iš to kaip veikia galinė, jei bus įjungti 4 ratai, žiemą posūkyje jinai bus neprognozuojama, tikrai didelė tikimybė nepasukti :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu deti i prieki, ji dar greiciau atitarnaus savo resursa ir nuolat strakalios sukiojant vaira :) O bekeleje tikrai pasiteisins. Tik klausimas kaip bekeleje Dana30 pusasiai istvers blokavima kai suksi vaira ir viena ar kita puse ir tuo metu bus surakinta ir ypac jeigu tai ne purvas o kietesnis gruntas. Net DANA60 pusasiai neatlaiko. Del to su akseleratoriumi reikia atsargiai :)

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas aišku, aš tai net neplanuoju į priekį dėt, nes kaip ir minėjai, nelaikys pusašiai, aš viliuosi, kad 35 ratus atlaikys pakankamai, kad nereiktų keist kas išvažiavimą.

Traškėjimas vietoj sukinėjantis, pas mane toks pat kaip video :)

Surinkau razdatkę ir padariau galinį kardaną. Su razdatke buvo reikalų, jos velene reikėjo padaryti sriegį, kad prisukti flančą kardanui, savo veleną sugadinau, kadangi jis grūdintas, tai paprasti grąžtai jo neima, sumasčiau pakaitint su TIG'u, tik tą vietą kur gręšiu, ir persistengiau, atsileido šlicai. Tai nusipirkau kitą veleną, o ten sriegis jau buvo, nežinau ar gamykliškai ar kažkas jau buvo jį daręs, bet išvengiau daug vargo. Tiesa sriegis buvo colinis, 3/16 jei neklystu, varžtas atkeliavo kartu su flančiuku. Razdatkėj padarytas įtempėjas, foto yra įkelta seniau, bet dar teko jį gerokai pašlifuoti, kad įkiščiau viską ir nauja grandinė

20201226_140908.thumb.jpg.7062627d663e5136ad0c323a348701ed.jpg

 

Kardano vamzdis D57x4, abu galai sukalti į vidų ir užvirinti.

20201226_142713.thumb.jpg.172ac25d02977dde03ba8cdcbbcf63b6.jpg

Redagavo RICISM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Darbai juda. Pakeista razdatkė, įdėtas galinis kardanas su dviguba kryžme, padaryti galiniai atboinikai, galinis tiltas papildomai pastumtas atgal 1,5cm. Foto bus vėliau.

Galiniam kardanui prisireikė naujo obuoliuko, nes tekintojas paėmė staklėse už obuoliuko adatinio guolio guoliavietės ir paliko įspaudus, aš rinkdamas nepastebėjau, ko pasekoje, iškart buvo didelė vibracija ir subyrėjo adatinis guolis. Tai ieškosiu kur kuo greičiau gaut tą obuoliuką. Ant guoliavietės esančius iškilimus apdildžiavau, nemanau, kad bus gerai, bet bus matyt, neturiu noro ieškot naujo kardano...

 

Kelios foto iš senesnio darbelio, lanžeronų virinimo. Kadangi pradėjo plėšt lanžeronų apačią, tai padariau papildomą kronšteiną iš viršaus, taip pat iš apačios papildoma 8mm aliumo plokštelė. Į lanžerono apačią įvirinta metalinė plokštelė. Dabar manau laikys :)

135756317_223663609286105_659743848398246799_n.thumb.jpg.1a4e30b16b386ab32e5406830745001b.jpg135667086_323840125460891_149962394840682675_n.thumb.jpg.5b48d82cf1f0f10c13e013c9ddf9ac2a.jpg135641634_414193113137193_5429516919995662683_n.thumb.jpg.98cea2d1aea497c7dcb3a95b5a57f57c.jpg

 

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Laikys, 4 varžtai laikė, tai 6 tikrai laikys :)

Pakeičiau kardano dvigubos kryžmės obuoliuką, obuoliuką gavau Autonibeloj, turėjo vietoj (nereklamuoju, tiesiog rašau info, gal kam reikės):

20210106_184253.thumb.jpg.64225b6b3bcd0e55e5dafad366059d2a.jpg20210106_183548.thumb.jpg.b5ee5e9aba7a2ab09b2fd34f621203f9.jpg

 

Bededant atgal kardaną, kaip visada, galvoju "greitai čia", nulūžo varžtas. Pats tas, lauke ant žemės, sninga, šlapia :D 

Pragręžiau kiaurai, laikinai įsukau paprastą M6 8,8 klasės, nes kitokio neturėjau. Vibracija iš kardano dingo.

20210106_195032.thumb.jpg.5c49499a28fedafccf2fa826b9eff9d3.jpg

Į ateitį mąstau įdėti tokius tvirtinimus:

2033040060_Ekranonuotrauka2021-01-07074812.jpg.53e16e1b4f5e336f3e2fcbb6cf44e99b.jpg

 

Ir dar galinio atboiniko foto:

20210106_195049.thumb.jpg.bfd4042384601a8a4027f4df11ca8a87.jpg

35'' ratų eiga patikrinta ant keltuvo, su išimtom spyruoklėm, atrodo viskas gerai, niekur neliečia, rato aukščiausias taškas gražiai įlenda į arką.

Redagavo RICISM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-12-25 11:23, miroslavasr parašė:

Jeigu deti i prieki, ji dar greiciau atitarnaus savo resursa ir nuolat strakalios sukiojant vaira :) O bekeleje tikrai pasiteisins. Tik klausimas kaip bekeleje Dana30 pusasiai istvers blokavima kai suksi vaira ir viena ar kita puse ir tuo metu bus surakinta ir ypac jeigu tai ne purvas o kietesnis gruntas. Net DANA60 pusasiai neatlaiko. Del to su akseleratoriumi reikia atsargiai :)

 

pusasiai laiko gerai... kryzmes sprogsta. o kai jos sprogsta, islanksto ir pusasiu ausis..... kryzmes ne beda, nusipirksi, avot pusasiu tikrai nepripirksi,... todel as issprendziau sita beda taip,- sudejau granatas. pora rimtu pakatuskiu atlaiko ir sprogsta...bet pusasiai lieka sveiki.. pakeiti granata ir vel i trasa 🙂

ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas...

  • Like 1
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvo šposas man, važiuojant iš kiemo į kalniuką, atbuliniu, daviau gazo, galas prasikasė, pajungė staigiai priekį ir granata taip išsiardė, kad pusašio šlicus iškart suėdė :D Vidinė granatos dalis įskilo ir šlicai praslydo ir nusisuko...

 

57 minutes ago, darriuss01 said:

ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas...

Apie tai nesusimąsčiau, gal ir verta pamąstyt tada, tik reikia pirma razdatkės, kuri atjungtų priekį.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 3 valandas, darriuss01 parašė:

pusasiai laiko gerai... kryzmes sprogsta. o kai jos sprogsta, islanksto ir pusasiu ausis..... kryzmes ne beda, nusipirksi, avot pusasiu tikrai nepripirksi,... todel as issprendziau sita beda taip,- sudejau granatas. pora rimtu pakatuskiu atlaiko ir sprogsta...bet pusasiai lieka sveiki.. pakeiti granata ir vel i trasa 🙂

ps. privalumas priekio blokiruotes tame, kad jei nusisuko kryzme ar granata, tu vistiek dar turi tris ratus, o ne du galinius, arba tik viena jei galas ne blokuotas...

Cia ant savo xj? Kokius pusasisu+granatas sudėjes,nuo ko?🤔

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.