Pereiti prie turinio

Ryčkos JGC WJ


RICISM

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki visi, susikuriu savo temą, kad turėčiau kur paklaust, kai reikia informacijos ir savo visureigio tobulinimo procesą turėsiu kur sukelti, gal kam bus naudinga.

Pats offroad'u domiuosi seniai, pirmas visureigis (jei taip galima pavadinti) buvo niva.

Dabartinis džipas yra JGC WJ 2001 metų, 4,7ltr 164kw variklis.

Nupirkau iš Austrijos, dujų nebuvo, buvo sudėtas lift-kit'as 5cm (spyruoklės, amortikai, vairo demferis) ir standartinio dydžio all-terrain padangos. Foto neturiu, kol buvo visai standartas.

 

Sekančiu etapu uždėjau 265/70 R17 all-terrain padangas. Priekyje ratai susukus vairą lietė tilto traukes, o gale per nelygumus trankėsi į amortizatorius. Dadėjau 39mm rastafkes, tai bekelėj išdraskė visas arkas. Išpjausčiau arkas po 5cm, priekyje ir gale, gale teko pervirinti didelę arkos dalį po durimis, kur būna gamykliškai kažkokių putų pripūsta ir viskas šlampa ir rūdija. Tuomet ratai nebekliuvo niekur. Pasigaminau priekinį jėgos buferį, uždėjau lebiotkę. Foto:

106740932_1420500154817741_5255520962879810899_n.thumb.jpg.4f2a215a00329e6f0f82a98d009a5dd1.jpg

 

Sekantis etapas buvo tech apžiūra. Kadangi su bamperiu net ir kitaip praeit apžiūros nėjo, tai pasidariau TR1 kategorijos sport pasą ir praėjau tech be problemų.

Sudėjau dujas, dar +6cm lifto (poliuretanines įvores), prie viso to reikėjo pakeisti dar daug visko, nes visumoj jau gavosi 11cm lifto. Pasistengsiu surašyti ką dar keičiau, foto viskam neturėsiu. Foto su 11cm liftu:

20200313_121116.thumb.jpg.1792db8bfd51b08f18f2099a238a95a4.jpg

Taigi, prie poliuretaninių įvorių dar reikėjo:

reguliuojamos panaro traukės (padarė tekintojas iš originalios);

bumerango intarpo (pasigaminau pats);

pakelti galinius amortizatorius nuo tilto, nes trūko eigos, priekiniams netrūko. (pasidariau pats, skubėdamas, užtai baisiai atrodo);

nuleisti stabdžių vamzduką ir rankinio trosą nuo bumerango žemyn;

priekyje įsidėjau kardaną su dviguba kryžme (nors pavažinėjau su standartiniu, po kelių pakatuškių neatrodė, kad granata labai kentėtų.);

prailginau stabilizatorių traukes 5cm;

priekyje ir gale nuleidau tiltų atboinikus 6cm.

20200312_170636.thumb.jpg.7041133bccc561fa3f0b382a647ef277.jpg20200313_184350.thumb.jpg.95636d2faceae7e43ad006e600fd0620.jpg20200312_181936.thumb.jpg.66579bb6f44ab06cd1fecc45aef6aa0a.jpg20200312_175149.thumb.jpg.7d15d5cbbc342df431f22b7fa46274aa.jpg

106719763_581240032594243_2905613019221874518_n.thumb.jpg.7600578ed576c3562c4495c079671d1b.jpg

 

Bus papildyta...

Papildymas:

papildomas 6cm liftas buvo darytas, kad įkiščiau 33colių ratus. Pasirodo to neužteko. Dar reikėjo daug daugiau pripjauti sparną, maždaug tiek:

106503811_195217011881309_3395381456987352239_n.jpg.5e9852def6de3570862407404a9aca5f.jpg

ir vidinėj pusėj link kėbulo su kuvalda gerai pavalcuoti į vidų, nes susukus labai lietėsi padanga. Ratai uždėti be rastafkių.

Ratlankius pirkau lenkuose R16 -25ET, padangos SILVERSTONE MT117 SPORT.

Gale problemų neiškilo, nes tuo pačiu pasidariau galinį jėgos buferį, originalus būtų kliuvęs į padangą.

Poto dar sudėjau guminius praplatinimus (7cm bet jų neužtenka, vistiek visur taško, platinsiu dar labiau) ir šnorkelį. Kelios foto:

20200627_162540.thumb.jpg.ec9956aaf527075a0b19b2bd5437dd63.jpg20200328_163933.thumb.jpg.74ff5f0e987203f6c2595b268e9c5406.jpg

 

Artimiausi planai:

1. įdėti spartan automatinio tipo blokiruotę į galinį tiltą, jos eina tik į open tipo diferencialus, todėl nusipirkau kitą tiltą, blokiruotė jau parkeliavo, jei kam įdomu JAV ji kainuoja apie 300-320e +75e siuntimas +100e muitas, keliavo šiek tiek daugiau nei mėnesį.

2. Padaryti priekinio tilto sustiprinimą, taip pat bandysiu pasigaminti įvores su salnikais priekinio tilto kraštuose, kad nebėgtų vanduo ir purvas į tilto vidų.

75443041_715650432568757_3178301579187646050_n.thumb.jpg.25bd49e9bf0d01da8a461d55197340c3.jpg

 

Kolkas turbūt tiek.

 

Klausimas forumiečiams, norėčiau priekyje granatas pasikeisti į kryžmes, gal kas nors jau yra taip daręs ir gali pasidalinti informacija? 

Taip pat turiu mintį gal į priekį dėti Dana44 tiltą, gal kas galėtų pakomentuoti? Ar lengva jį gauti? Ar yra su tinkamu perdavimu, o gal tiesiog galima poras pasikeisti, jei jos tinka? 

Redagavo RICISM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Viskas pakankamai paprasta. Reikia, kad automobilis atitiktų norimos kategorijos reikalavimus. TR1 pavadinkim silpniausia, mažiausiai modifikacijų leidžianti kategorija, BET jai nereikia lankų. Todėl leidžiama automobilyje palikti 5 sėdimas vietas, jei būtų lankai, jų liktų tik 2. Kai automobilis gauna sportinį pasą kelio atgal nebėra, visam laikui liks sportinė mašina.

Prikabinu TR1 reglamentą. Sportinį pasą išduoda tik LASF. Reikia su jais susisiekti, aš bendravau su Egidijum Janavičium, labai normalus žmogus, patarė, paaiškino kaip kas. 

Pasiruoši visureigį, pasikvieti LASF ekspertą įvertinti automobilį, sumoki jam už kurą ir apžiūrą. Apžiūra 20e ar 30e, nepamenu tiksliai. Pats pasas 69e. ir viskas.

 

Dar info ką pats išsiaiškinau, tai, kad metaliniai bamperiai, dideli ratai (ne pagal visureigio standartą), rastafkės, pakabos liftai pagal reglamentą neparašyta, bet tinka TR1 kategorijai.

 

Dar biškį info parašysiu į PM, ko nenoriu čia viešai rašyt.

2019-TR1-technical-final-.pdf

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 6 valandas, RICISM parašė:

Viskas pakankamai paprasta. Reikia, kad automobilis atitiktų norimos kategorijos reikalavimus. TR1 pavadinkim silpniausia, mažiausiai modifikacijų leidžianti kategorija, BET jai nereikia lankų. Todėl leidžiama automobilyje palikti 5 sėdimas vietas, jei būtų lankai, jų liktų tik 2. Kai automobilis gauna sportinį pasą kelio atgal nebėra, visam laikui liks sportinė mašina.

Prikabinu TR1 reglamentą. Sportinį pasą išduoda tik LASF. Reikia su jais susisiekti, aš bendravau su Egidijum Janavičium, labai normalus žmogus, patarė, paaiškino kaip kas. 

Pasiruoši visureigį, pasikvieti LASF ekspertą įvertinti automobilį, sumoki jam už kurą ir apžiūrą. Apžiūra 20e ar 30e, nepamenu tiksliai. Pats pasas 69e. ir viskas.

 

Dar info ką pats išsiaiškinau, tai, kad metaliniai bamperiai, dideli ratai (ne pagal visureigio standartą), rastafkės, pakabos liftai pagal reglamentą neparašyta, bet tinka TR1 kategorijai.

 

Dar biškį info parašysiu į PM, ko nenoriu čia viešai rašyt.

2019-TR1-technical-final-.pdf 233 kB · 3 parsisiuntimai

 

tai dar toks klausimas, ar mašinos techninis pasas išlieka tas pats? ar jame atsiranda koks įrašas? Nes jeigu pasas tas pats tai tu gali gatvėje niekam nerodyti to sport paso o tik einant TA. Man Idomus vienas dalykas ar turint sport pasa gali važinėti kasdiena ar jau gali prie taves kabintis policija, kad mašina ale skirta sportui ir ko čia kasdiena važinėji.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prieš 11 minučių, GiedriusZ parašė:

tai dar toks klausimas, ar mašinos techninis pasas išlieka tas pats? ar jame atsiranda koks įrašas? Nes jeigu pasas tas pats tai tu gali gatvėje niekam nerodyti to sport paso o tik einant TA. Man Idomus vienas dalykas ar turint sport pasa gali važinėti kasdiena ar jau gali prie taves kabintis policija, kad mašina ale skirta sportui ir ko čia kasdiena važinėji.

 

Techninis pasas keičiasi, atsiranda įrašas prie J.1-kėbulo kodas, ten įrašo SZ. nžn ką tai reiškia, bet nemanau, kad užkliūtų jei atidžiai nežiūrėtų.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiandien įsidėjau spartan blokiruotę ir kitą tiltą. Tuo pačiu pakeičiau stabdžių vamzdukus ir žarneles. Pirmu išvažiavimu nelabai patenkintas. Išsukinėjant iš kiemo suėdė asfaltą (asfaltas senas ir sutrūkinėjęs, tai suardė visiškai), blokiruotė kažkodėl neprašoko, poto pagooglinęs radau, kad jos prašoka kai apkrovos negauna, tipo posūkyje reikia riedėti, tada prašokinės, o kai ant įtampos, tai laiko surakintą, arba prašoka su tokiu garsu, kad atrodo kažkas lūžta. Bus matyt kaip toliau...

20200703_183413.thumb.jpg.a31fa1089de274f6fdce02dfb9773600.jpg1987626641_20200704_143423-Copy.thumb.jpg.d37e83b192f0bdec91b635e005938a46.jpg20200704_174241.thumb.jpg.165e2e735c7e3b29aeaf906201686510.jpg

 

Gal kas žino, nuo kurio visureigio galima pritaikyt amortikus į galą?  būtų gerai ilgesni negu WJ.

Redagavo RICISM
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Pasidariau kitokius priekinių amortizatorių kronšteinus. Originalios įvorės labai greitai išsimalė ir priveržus prie tilto iškart pasikreipdavo, dėlto perdariau prisukimą, pasukau 90 laipsnių kampu, tuo pačiu, pakėliau amortizatorių aukštyn 4cm.

20200707_202754.thumb.jpg.099deb31f7377bb2789304884d9cbf0d.jpg

Naujas gumas į amortizatorius radau pas save nuo kažkokių senų nivos amortikų. 20200707_195008.thumb.jpg.1c4c98f4fa2d0762a13a5b162ac72ba3.jpg

20200707_200801.thumb.jpg.45aa8018502caaadb68df8266da1ee6a.jpg

 

 

 

Dabar noriu panaikinti didelį šašą ant dugno, t.y. razdatkės tvirtinimo kronšteiną. Planas yra pasidaryti iš 5mm plokštės ir sutvirtinti stačiomis briaunomis. Turėčiau išlošti apie 4cm ir nebūtų tokio išsikišusio metalo gabalo, nes dabar, tai ant medžio, tai ant akmens pasikabina. Pasidariau pirmą šabloną, pakoreguosiu skyles ir bus galima pjautis iš 5mm.

20200707_203442.thumb.jpg.c4b0b6139c5bf6c8096bfa36892af356.jpg

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Padarytas razdatkės kronšteinas ir nauja ausis dėžei priveržti. Viską sudėjus razdatkė tapo žemiausia vieta, todėl toliau gaminsiu jai apsaugą.

Kaip laikys kronšteinas - bus matyt, manau nesitrankant į akmenis viskas turėtų būti gerai :)

108229218_2846531112299933_4952181708107531049_n.thumb.jpg.d66465898985d9a3a5f574870117bf56.jpg107860059_2621240994765547_824899182351577429_n.thumb.jpg.694a8e2b2fe742fea8761d4b55bbce64.jpg107908486_855878684947284_2039685004901857179_n.thumb.jpg.ebbd3e7c20848970af500f02ee938e85.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...
2020-07-04 22:20, RICISM parašė:

Šiandien įsidėjau spartan blokiruotę ir kitą tiltą. Tuo pačiu pakeičiau stabdžių vamzdukus ir žarneles. Pirmu išvažiavimu nelabai patenkintas. Išsukinėjant iš kiemo suėdė asfaltą (asfaltas senas ir sutrūkinėjęs, tai suardė visiškai), blokiruotė kažkodėl neprašoko, poto pagooglinęs radau, kad jos prašoka kai apkrovos negauna, tipo posūkyje reikia riedėti, tada prašokinės, o kai ant įtampos, tai laiko surakintą, arba prašoka su tokiu garsu, kad atrodo kažkas lūžta. Bus matyt kaip toliau...

20200703_183413.thumb.jpg.a31fa1089de274f6fdce02dfb9773600.jpg1987626641_20200704_143423-Copy.thumb.jpg.d37e83b192f0bdec91b635e005938a46.jpg20200704_174241.thumb.jpg.165e2e735c7e3b29aeaf906201686510.jpg

 

Gal kas žino, nuo kurio visureigio galima pritaikyt amortikus į galą?  būtų gerai ilgesni negu WJ.

As turiu . Ant kokiu 10cm ilgesnius. Pirkau Jeep buvo per ilgi ideti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Šioks toks update'as, pasidariau razdatkės apsaugą, naujas razdatkės kronšteinas kolkas laiko gerai, nesikraipo, nelinksta.

20200804_133151.thumb.jpg.1bcafea7cee8fd10889e0da7e332ee27.jpg

 

Pavažinėjus daugiau, Spartan automatine blokiruote likau patenkintas, purve labai pasijautė, ant asfalto klaksi, bet negarsiai. Tiesa, kartais neatsirakina, tai važiuojant kieme ant pievutės, išdrasko gruntą. Į priekį tokios nedėčiau, nebent būtų galimybė įjungti RWD, tuomet būtų galima dėti ir į priekį, nes negaunant apkrovos, ji nelaiko surakinto diferencialo.

 

Greitu metu dėsiuos long arm pakabą, toliau 6,5'' liftas, 35 ratai ir visa kita, ko reikia prie tokio lifto.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 3 savaičių...

Smagus projektas, įdomu pažiūrėti ;)

Norėjau paklaust - kaip priekinį bamperį gaminaisi? Ar turi figūrų brėžinius? Iš kokio storio skardos gaminaisi? Pats pjaustei ar užsakinėjai? Ir kiek daugmaž jo kaina atsistojo? Beje, įdomu kiek jis maždaug sveria? (jo, klausimų daug, bet labai įdomu :)). Aš galvoju, kažin iš aliuminio (kokių 3-4mm storio) gal būtų galima pasidaryt...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū, bent kažkam įdomu 😃 nes pastaruoju metu, forumas atrodo miręs  🙁

 

Bamperį gaminausi pats, brėžinius pirkau pas amerikonus, kadangi esu atsakingas už lazerio gamybos procesą, tai išsipjauti detalių nėra sudėtinga 🙂

Kainą parašysiu į PM, kad nesigautų reklama, nes kartais padarau vienam kitam, kas paprašo 🙂

Svoris apie 40-45kg, vidurys iš 8mm storio, šonai iš 3mm. Vidurio storis perteklinis, bet skaičiavau, kad padarius tarkim iš 5mm, nekažką tas svoris sumažėtų, apie 5kg, nes atsiranda standumo briaunų papildomų, o darant iš 8mm jų nereikia, nes ir taip laiko.

 

Iš aliumo, bent jau tokio plono, tai labai abejoju, kad laikytų... 6-8mm aliumas gal, bet tokį gerai suvirint jau yra ką veikt.

 

Neužilgo update'insiu savo projekto eigą, šiuo metu gaminuosi įvairias detales 6,5'' liftui (amortikų nuleidimai/pakėlimai, stabilniko traukių nuleidimas/prailginimas, atboinikai).

 

Long arm važiuoklės gamyba į pabaigą, spyruoklės plaukia iš amerikos, ten gavau pigiausiai (200e pigiau negu čia Europoj), bet laukti teks iki lapkričio 🙁

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na kodėl, aš tai galvoju kad iš ~4mm aliuminio visai geras variantas dėl svorio - vidurį (tvirtinimą, buksyro ausis, ir gervės laikiklį) galima daryt iš plieno, o visą korpusą iš aliuminio - juk labai didelio kietumo nereikia visokiom šakom ir pan.

Tiesa, dar pamiršai nufotkint iš galo - nesimato kaip atrodo galinis bamperis :)

Dėl dalių iš USA, tai aš pritariu - jau kelis kartus siunčiausi, tai net ir su importo mokesčiais gaunasi gerokai pigiau, o ir pasiūla ten geresnė. Na tik sunkių daiktų nelabai apsimoka siųstis...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jei turi galvoj šonus iš aliumo, tai taip, tada manau laikytų, pagalvojau, kad ir gervės padą nori iš aliumo daryt :)

 

Pafotkinsiu kada ir iš galo, bet galinis bamperis nekoks, labai prasti brėžiniai buvo, visur tarpai liko dideli, reikia davest iki galo, bet kai buferis jau yra, tai nerandu tam laiko :D 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Pagaliau parplaukė spyruoklės iš Amerikos, taip pat nupirkau kardaną su kryžme prie tilto, spyruoklės 6,5'' liftui:

20201102_115329.thumb.jpg.f258a5795f060dec52f5697321c843dc.jpg

 

Long arm'as pagamintas, taip pat jau pas mane, ačiū forumiečiui Žiogui:

Nuotrauka4029.thumb.jpg.dccc27781421258b29dd997721e3ecf4.jpg

Taip pat nusipirkau Dana30 tilto įvores, apsaugai nuo vandens ir purvo, šiaip jos skirtos pusašiams su kryžmėm, tai bandysiu kažką suburti, kad tiktų man, nes pusašiai su granatom suplonėja galuose, būtent kur šios įvorės stovi:

20201102_123540.thumb.jpg.3d347a2f1de29143759c51d60175a678.jpg

 

Viso šio gėrio montavimas planuojamas lapkričio mėnesį, jei bus laiko, nes dabar, kaip specialiai, atsirado kitų problemų su jeep'u.

Po paskutinio išvažiavimo jėgos bamperio laikikliai pradėjo plėšti lanžeroną, tai teks kažkaip viską sutvirtinti ir pradėjo prašokinėt razdatkės grandinė (jei kas esat pasidarę įtempėją, būčiau dėkingas jei atsilieptumėt ir pakonsultuotumėt).

Taip pat pradėjo nudeginėt purkštukų saugiklis, čia jau neturiu minčių, nes elektroj žalias, pradžiai varysiu pas dujininkus, kad praeitų per pravodkę, nes tai prasidėjo, po dujų įdėjimo.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Labas, granatos guma bus labiau suspausta, bet jei įvorės padės dėl purvo ir vandens patekimo į tiltą, laikysiu, kad pritaikyt pavyko. Na o kaip granatų gumos laikys, bus matyt, bet tikrai geriau ir lengviau pasikeisti granatos gumą, negu tiltą ar reduktorių, kai sugenda dėl vandens ar purvo.

Tekintojas tik šiandien padarė, va foto:

20201104_124742.thumb.jpg.d808f98922bcc63cff2345057b92f470.jpg20201104_124719.thumb.jpg.d74af16f253c798d0151b4f2a713b83e.jpg

Įvorė nevirinta, įkaitinta, užmauta ir vėstant pasidarė įvarža.

Vakare įkišiu į tiltą ir uždėsiu granatą, bus matyt kokia situacija, jei būsiu kažką prasileidęs, tai bent nuostolis bus mažas :) 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aš kažkada irgi norėjau tokias apsaugas dėt, bet paskaičiau, kad jos kažkiek vis tiek praleidžia, ir tuomet ten viduj viskas "marinuojasi", o kai nėra apsaugos, tiesiog išbėga ir išdžiūna, tai taip ir palikau... Nors iš tavo foto atrodo kad tikrai neturėtų čia niekur praleist, ypač jei reguliariai sutepinėsi per tepimo tašką...

Man jau kartą teko keist priekinio tilto ašių riebokšlius - jie keičiasi iš reduktoriaus korpuso vidaus, reikiai išimt visus dantračius, žodžiu užknisantis darbas - jei tokia apsauga padės atitolint riebokšlių keitimą, tai tikrai verta.

Beje - kiek tos apsaugos kainavo, jei ne paslaptis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taip būtent (dėl riebokšlių), o man jau antras tiltas dainuoja labai užknisančiai. Kai sukinėji ratus, tai pusašis šiek tiek juda į šonus, tai nebent tuo metu, gali atsirast tarpelis ir pribėgt vidun, bet bus matyt.

 

Apsaugų yra įvairiom kainom, aš pirkau už 20e ar 30e+siuntimas ir muitas, tai kiek gavos viso nžn, nes su spyruoklėm kartu pirkau ir per shipzee tarpininkus.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.