Jump to content
SnIt

MPIII kaista variklis

Recommended Posts

Sveiki,

Vaziuoju autostrada 110 ir viskas yra tvarkoje, kai sustoju ir dirba dzipas ant laisvu p 20 sekundziu pradeda kilti temperatura.

Ziurejau ventiliatoriu tai isjungus varikli ji iskarto sustoja, bandziau stabdyti su susuktu laikrasciu tai viska suplese.

Antifreezo pripilu pilna radiatoriu bet paskui jo issipletimo bakelyje didelja.

 

siap keistas dalykas kad radiatoriaus virsus karstas, bet jeigu padedu ranka ant aliumines dalies ten viskas salta. Taip turetu buti ?

Slangos abidvi karstos gal padavimo i radiatoriu kiek maziau, bet ji juk gali ir nuo variklio kaisti.

 

Manau kad termostatas gal kas turi kitu minciu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kazkaip pasigedau pagalbos, nezinau ar per sunkus ar per lengvas klausimas

- patikrinau termostata, idejau i 80 laipsniu vandeni tai kokie 4-5 mm prasidares ant 95 jau pilnai atsidares.

- antifreezas niekur akivaizdizai nebega, taciau i radijatoriu visada reikia papildyti. pripilu iki virsaus, padirba 5 min vel 150 gramu reik.

- issipletimo bakalyje antifreezo daugeja bet neburbuliuoja, svarus. tepalo nedaugeja

- slangos kai variklis uzkaista kietos, bet kazkiek suspausti eina.

-su buteliu bandau sustabdyti ventliatoriu tai buteli apdauzo bet sustoja. uzgesinus varikli ventiliatorius dar laisvai sukasi savo eiga (taip turi buti?)

- Vakar uzsivediaumasina pavaziavau kilometra rodykle virs normos, gesinau varikli o kai ijungiu degima tai ji kilnojasi. vaziavau 2-3 km su gal 4-6 sustojimais. paskui rodykle buvo netoli max, radiatorius siltas, pabandzia atsargiai atidaryti radiatoriu (zinau kad neglaima) tai antifreezas negaravo . ( pavaziavus 2-3 km faktas kad neglai iki 100 laipsniu pakaisti) galvojau namo reikes peskom eiti, bet padirbo variklis ant tusciu gal 2 min temperatura susinormalizavo ir parmyniau namo su vejeliu, buvo visai norma. 

Kas gali buti??? nebezinau ka daryti? 

Kazkaip pasigedau pagalbos, nezinau ar per sunkus ar per lengvas klausimas

- patikrinau termostata, idejau i 80 laipsniu vandeni tai kokie 4-5 mm prasidares ant 95 jau pilnai atsidares.

- antifreezas niekur akivaizdizai nebega, taciau i radijatoriu visada reikia papildyti. pripilu iki virsaus, padirba 5 min vel 150 gramu reik.

- issipletimo bakalyje antifreezo daugeja bet neburbuliuoja, svarus. tepalo nedaugeja

- slangos kai variklis uzkaista kietos, bet kazkiek suspausti eina.

-su buteliu bandau sustabdyti ventliatoriu tai buteli apdauzo bet sustoja. uzgesinus varikli ventiliatorius dar laisvai sukasi savo eiga (taip turi buti?)

- Vakar uzsivediaumasina pavaziavau kilometra rodykle virs normos, gesinau varikli o kai ijungiu degima tai ji kilnojasi. vaziavau 2-3 km su gal 4-6 sustojimais. paskui rodykle buvo netoli max, radiatorius siltas, pabandzia atsargiai atidaryti radiatoriu (zinau kad neglaima) tai antifreezas negaravo . ( pavaziavus 2-3 km faktas kad neglai iki 100 laipsniu pakaisti) galvojau namo reikes peskom eiti, bet padirbo variklis ant tusciu gal 2 min temperatura susinormalizavo ir parmyniau namo su vejeliu, buvo visai norma. 

Kas gali buti??? nebezinau ka daryti? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tai jeigu rodo,kad variklis uzkaites,o atidarius kamsti ,ausinimo skystis nelipa lauk ,ziureciau pati temperaturos davikli.Ir dar...Jaguare su V12 varikliu turejau ziauru oro kamsti ausinimo sistemoje.Vaziuojant nekaisdavo,bet sustojus stumdavo tosola i issipletimo baka,o po to ir ant zemes.Kadangi ten issipletimo bakelis metalinis ,tai is pradziu galvojau,kad prarudijo ir leidzia.Na,vienu zodziu,kol normaliai nenusiorino turejau galvos skausma.

P.S parasiau ir dar karta perskaiciau tavo posta.Rasai,kad sokineja rodykle.Jei temperaturos rodykle sokineja tai itarciau,kad temperaturos daviklis tik protarpiais turi kontakta su ausinimo skysciu .Tai tik patvirtina oro buvima sistemoje.

Edited by Springfield

Share this post


Link to post
Share on other sites

Buvo panašiai - neveikė antifrizo pompa, skysčio nevarinėjo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jei termomova tvarkinga tai nelabai ją sustabdysi ypač kai variklis užkaitęs iki aukštos temperatūros , o ir laisvai neturėtų suktis .

 

Beje , būt gerai pamatuot temperatūrą su išoriniu termometru - visai galimas dalykas kad ir daviklis pagedęs .

Edited by Dėdė Klevas

Share this post


Link to post
Share on other sites

svieki,

peciukas ora pucia.

Padarem C02 testa - isvada aiski, galva arba tarpine.

Kadnagi reikia kad masina 2 metus atlaikytu statybas ieskau sprendimu.

 

Kas glai paskayti kaip uztrumpinti AC ventiliatoiru kad ijs suktusi vienodai? pajungiau tiesiogiai nuo akumo (galvojau mygtuka statyti, tai jis labai silpnai sukasi, kodel? laidas per plonas ar kas?

 

Kiap teisingai uztrumpinti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2020-07-11 08:19, SnIt parašė:

svieki,

peciukas ora pucia.

Padarem C02 testa - isvada aiski, galva arba tarpine.

Kadnagi reikia kad masina 2 metus atlaikytu statybas ieskau sprendimu.

 

Kas glai paskayti kaip uztrumpinti AC ventiliatoiru kad ijs suktusi vienodai? pajungiau tiesiogiai nuo akumo (galvojau mygtuka statyti, tai jis labai silpnai sukasi, kodel? laidas per plonas ar kas?

 

Kiap teisingai uztrumpinti?

 

Abu laidus pabandyk prijungti tiesiai prie akumo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tai pajungiau ventiliatoriu nuo akumo, bet jis vos sukasi, kai per fiske tai sukasi greitai.

 

kame reikalas? laidai per ploni? ar gali buti kad laidas per ilgaS?

tai pajungiau ventiliatoriu nuo akumo, bet jis vos sukasi, kai per fiske tai sukasi greitai.

 

kame reikalas? laidai per ploni? ar gali buti kad laidas per ilgaS?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ir papildomas klausimas.

supyliau Hi gear skycio i radiatoriu kur stabto tekejima net del variklio galvos bedos ir veikia kaip suvirinus (taip raso).

Ir pasikabinu priekaba, pakraunau 900kg minu per kamscius ir nekaista. buna kartais pora milimitru virs normos, o kartais net krenta temperatura.

Kokios priezastys kad daviklis rodo kad temperatura mazeja nors variklis karstas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Su temperaturos davikliu MP III beda, juo pasitiket negalima, as buvau isidejes papildoma davikli, jei trukus galva nepucia salono peciukas. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

koki davikli dejai? gal foto turi ar dar kazka?

supyliau hermetika kelis tukstancius atlaike

dabar buna peciukas tai pucia karsta ora tai salta pucia ivairiai :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.