SnIt Sukurta Birželio 7, 2020 Dalintis Sukurta Birželio 7, 2020 Sveiki, Vaziuoju autostrada 110 ir viskas yra tvarkoje, kai sustoju ir dirba dzipas ant laisvu p 20 sekundziu pradeda kilti temperatura. Ziurejau ventiliatoriu tai isjungus varikli ji iskarto sustoja, bandziau stabdyti su susuktu laikrasciu tai viska suplese. Antifreezo pripilu pilna radiatoriu bet paskui jo issipletimo bakelyje didelja. siap keistas dalykas kad radiatoriaus virsus karstas, bet jeigu padedu ranka ant aliumines dalies ten viskas salta. Taip turetu buti ? Slangos abidvi karstos gal padavimo i radiatoriu kiek maziau, bet ji juk gali ir nuo variklio kaisti. Manau kad termostatas gal kas turi kitu minciu? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SnIt Atrašyta Birželio 23, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Birželio 23, 2020 Kazkaip pasigedau pagalbos, nezinau ar per sunkus ar per lengvas klausimas - patikrinau termostata, idejau i 80 laipsniu vandeni tai kokie 4-5 mm prasidares ant 95 jau pilnai atsidares. - antifreezas niekur akivaizdizai nebega, taciau i radijatoriu visada reikia papildyti. pripilu iki virsaus, padirba 5 min vel 150 gramu reik. - issipletimo bakalyje antifreezo daugeja bet neburbuliuoja, svarus. tepalo nedaugeja - slangos kai variklis uzkaista kietos, bet kazkiek suspausti eina. -su buteliu bandau sustabdyti ventliatoriu tai buteli apdauzo bet sustoja. uzgesinus varikli ventiliatorius dar laisvai sukasi savo eiga (taip turi buti?) - Vakar uzsivediaumasina pavaziavau kilometra rodykle virs normos, gesinau varikli o kai ijungiu degima tai ji kilnojasi. vaziavau 2-3 km su gal 4-6 sustojimais. paskui rodykle buvo netoli max, radiatorius siltas, pabandzia atsargiai atidaryti radiatoriu (zinau kad neglaima) tai antifreezas negaravo . ( pavaziavus 2-3 km faktas kad neglai iki 100 laipsniu pakaisti) galvojau namo reikes peskom eiti, bet padirbo variklis ant tusciu gal 2 min temperatura susinormalizavo ir parmyniau namo su vejeliu, buvo visai norma. Kas gali buti??? nebezinau ka daryti? Kazkaip pasigedau pagalbos, nezinau ar per sunkus ar per lengvas klausimas - patikrinau termostata, idejau i 80 laipsniu vandeni tai kokie 4-5 mm prasidares ant 95 jau pilnai atsidares. - antifreezas niekur akivaizdizai nebega, taciau i radijatoriu visada reikia papildyti. pripilu iki virsaus, padirba 5 min vel 150 gramu reik. - issipletimo bakalyje antifreezo daugeja bet neburbuliuoja, svarus. tepalo nedaugeja - slangos kai variklis uzkaista kietos, bet kazkiek suspausti eina. -su buteliu bandau sustabdyti ventliatoriu tai buteli apdauzo bet sustoja. uzgesinus varikli ventiliatorius dar laisvai sukasi savo eiga (taip turi buti?) - Vakar uzsivediaumasina pavaziavau kilometra rodykle virs normos, gesinau varikli o kai ijungiu degima tai ji kilnojasi. vaziavau 2-3 km su gal 4-6 sustojimais. paskui rodykle buvo netoli max, radiatorius siltas, pabandzia atsargiai atidaryti radiatoriu (zinau kad neglaima) tai antifreezas negaravo . ( pavaziavus 2-3 km faktas kad neglai iki 100 laipsniu pakaisti) galvojau namo reikes peskom eiti, bet padirbo variklis ant tusciu gal 2 min temperatura susinormalizavo ir parmyniau namo su vejeliu, buvo visai norma. Kas gali buti??? nebezinau ka daryti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Springfield Atrašyta Birželio 26, 2020 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2020 (redaguota) Tai jeigu rodo,kad variklis uzkaites,o atidarius kamsti ,ausinimo skystis nelipa lauk ,ziureciau pati temperaturos davikli.Ir dar...Jaguare su V12 varikliu turejau ziauru oro kamsti ausinimo sistemoje.Vaziuojant nekaisdavo,bet sustojus stumdavo tosola i issipletimo baka,o po to ir ant zemes.Kadangi ten issipletimo bakelis metalinis ,tai is pradziu galvojau,kad prarudijo ir leidzia.Na,vienu zodziu,kol normaliai nenusiorino turejau galvos skausma. P.S parasiau ir dar karta perskaiciau tavo posta.Rasai,kad sokineja rodykle.Jei temperaturos rodykle sokineja tai itarciau,kad temperaturos daviklis tik protarpiais turi kontakta su ausinimo skysciu .Tai tik patvirtina oro buvima sistemoje. Redagavo Birželio 26, 2020 Springfield Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Birželio 26, 2020 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2020 ar per pečių pučia karštą orą? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Birželio 26, 2020 Dalintis Atrašyta Birželio 26, 2020 Buvo panašiai - neveikė antifrizo pompa, skysčio nevarinėjo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dėdė Klevas Atrašyta Birželio 27, 2020 Dalintis Atrašyta Birželio 27, 2020 (redaguota) Jei termomova tvarkinga tai nelabai ją sustabdysi ypač kai variklis užkaitęs iki aukštos temperatūros , o ir laisvai neturėtų suktis . Beje , būt gerai pamatuot temperatūrą su išoriniu termometru - visai galimas dalykas kad ir daviklis pagedęs . Redagavo Birželio 27, 2020 Dėdė Klevas Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SnIt Atrašyta Liepos 11, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Liepos 11, 2020 svieki, peciukas ora pucia. Padarem C02 testa - isvada aiski, galva arba tarpine. Kadnagi reikia kad masina 2 metus atlaikytu statybas ieskau sprendimu. Kas glai paskayti kaip uztrumpinti AC ventiliatoiru kad ijs suktusi vienodai? pajungiau tiesiogiai nuo akumo (galvojau mygtuka statyti, tai jis labai silpnai sukasi, kodel? laidas per plonas ar kas? Kiap teisingai uztrumpinti? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
RimasK Atrašyta Liepos 14, 2020 Dalintis Atrašyta Liepos 14, 2020 2020-07-11 08:19, SnIt parašė: svieki, peciukas ora pucia. Padarem C02 testa - isvada aiski, galva arba tarpine. Kadnagi reikia kad masina 2 metus atlaikytu statybas ieskau sprendimu. Kas glai paskayti kaip uztrumpinti AC ventiliatoiru kad ijs suktusi vienodai? pajungiau tiesiogiai nuo akumo (galvojau mygtuka statyti, tai jis labai silpnai sukasi, kodel? laidas per plonas ar kas? Kiap teisingai uztrumpinti? Abu laidus pabandyk prijungti tiesiai prie akumo. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SnIt Atrašyta Rugsėjo 14, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 14, 2020 tai pajungiau ventiliatoriu nuo akumo, bet jis vos sukasi, kai per fiske tai sukasi greitai. kame reikalas? laidai per ploni? ar gali buti kad laidas per ilgaS? tai pajungiau ventiliatoriu nuo akumo, bet jis vos sukasi, kai per fiske tai sukasi greitai. kame reikalas? laidai per ploni? ar gali buti kad laidas per ilgaS? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SnIt Atrašyta Rugsėjo 16, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Rugsėjo 16, 2020 Ir papildomas klausimas. supyliau Hi gear skycio i radiatoriu kur stabto tekejima net del variklio galvos bedos ir veikia kaip suvirinus (taip raso). Ir pasikabinu priekaba, pakraunau 900kg minu per kamscius ir nekaista. buna kartais pora milimitru virs normos, o kartais net krenta temperatura. Kokios priezastys kad daviklis rodo kad temperatura mazeja nors variklis karstas? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Lapkričio 4, 2020 Dalintis Atrašyta Lapkričio 4, 2020 Su temperaturos davikliu MP III beda, juo pasitiket negalima, as buvau isidejes papildoma davikli, jei trukus galva nepucia salono peciukas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
SnIt Atrašyta Gruodžio 8, 2020 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 8, 2020 koki davikli dejai? gal foto turi ar dar kazka? supyliau hermetika kelis tukstancius atlaike dabar buna peciukas tai pucia karsta ora tai salta pucia ivairiai Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
ALIUKAS1981 Atrašyta Sausio 15, 2021 Dalintis Atrašyta Sausio 15, 2021 Paprasta gauge su davikliu nupirkau ebay ir matydavau stabilia temperatura Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar