Pereiti prie turinio

MIROSLAVASR FORD EXPLORER 2002


Rekomenduojami pranešimai

Taigi. Masina jau 5 metai. Bekeleje nebuvo tik taip miskas ir panasiai. Problemu nebuvo.  Per ta laika pakeiciau priekinius sarnirus, priekinius ratu guolius ir
buvo vairo koloneles remontas nes pradejo leisti tepala.
 

Atejo laikas keisti variklio grandines nes ~350 000 km ir garsas, kuris priverte i grandiniu keitima paziureti rimciau :)

Grandiniu komplektas su krumpleraciais, itempejais 80Eur + siuntimas.

Darbu eiga siek tiek veliau.
 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dar apie varikli.... Galima padekoti vokieciams uz nuostabu variklio dizaina kai 3 grandines priekije ir 1 gale....
Remontas tik padejus varikli ant stalo (del grandines gale) :( Arba yra galimybe ja pakeisti nuemus galvute...
Kadangi garsas priekyje, nuspresta isrinkti priekine dali ir paziureti kas gi ten tokio.

Darbo detaliu nuotrauku nera bet del bendro vaizdo manau uzteks:)
 

Isrinkimas:
paveikslas.thumb.png.5319cc9588d03e4349951fb70822c8c9.png

paveikslas.thumb.png.82ff470e63ff7ed865c16c7be1ba6ce9.png

paveikslas.thumb.png.57427dcdf0e3d867de45264b47c2ca88.png

paveikslas.thumb.png.82262ac604f7e5f9cf49225a7e11f0c6.png

paveikslas.thumb.png.cbfb80da528d74b3a5f915f962b35ec8.png

paveikslas.thumb.png.0d36895f441a44aade935161b8407c06.png

paveikslas.thumb.png.9c4368bd31192f74fc412eb7d399b512.png

 

 

 

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Problema pasirodo buvo su centrine grandine ir jos itempejais. Itempejai sudrozti, vienas visiskai ir istempta grandine.
Kitos dvi grandines buvo idealios busenos.
Bet kadangi jau viskas isrinkta, pakeiciau dvi grandines(centrine ir i paskirstymo velena) su itempejais(hidrauliniai itempejai irgi pakeisti).
paveikslas.thumb.png.4c79125b01db23771e181c8ca9c6cc3b.png

P.S. Jeigu keisti maza grandine, kuri nuotruakoje is kaires, reikia nuimti dar dugnyne.

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Surenkant buvo kai kas pakeista. Kadangi kondiskes nenaudoju, nuemiau ir dirza nuo jos. Idejau trumpesni kaip matosi foto. Galiausiai ir pati kondiskes
kompresoriu nuemiau.
paveikslas.thumb.png.9eae6168703106b0af5e8868a755bc00.png

Idejau konusini filtra bet ne isoreje o sukisant i originalia dezute.
paveikslas.thumb.png.3f237b6838e5e36571f17ad97aa06a80.png

Nupjautas EGR vamzdis, kuris eina i kolektoriu. Labiau del to, kad jis neleidzia nuimti kolektoriaus o nuimti visa buvo neimanoma nes varztai priaugo ir neatsisuko
nei sildant nei saldant o nulauzti nesinorejo.
paveikslas.png.fd54f76916d75c338a6038087a04682f.png

Redagavo miroslavasr
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...
2020-06-07 00:00, miroslavasr parašė:

Kazkaip man nelabai. Savo buvusiam Jeep'e nenaudojau ir atjungiau visai ir sitame dabar nenaudoju kai dabar vazineju. Jo visa sistema pilnai veikianti, hermetiska :)

sirblys gan panašus į mano, jeigu tiktų tai gal ir domintų mane, o radiatorius kokio dydžio?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-06-23 19:25, GiedriusZ parašė:

na supratau, mano vakar kaip tik užklinijo siurblio škivas, ardysiu žiurėsiu ar remontuojamas. galvoju gal visas siurblys tiktų :), pas mane kažkodėl sistemoi perdidelis slėgis, tai galvojau gal užsikišęs radiatorius ir necirkuliuoja gerai freonas.

 

O nebus taip, kad slegis perdielis del sito:

image.png.e57f031e213df7b4413c0dd1f29485c5.png

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2020-06-25 11:14, GiedriusZ parašė:

na kondicionieriuse nesu specas tai sunku pasakyti, o gal žinai kaip nustatyti ar jame problema?

Vienas slangas eina i ji nuo kompresoriaus, kitas nuo jo i radiatoriu. Ijunk kondiske(pvz ryte kai atsalus masina) ir rankomis patikrink ar slangai i ji ir is jo vienodai sila. Jeigu taip, tai problema kitur. Jeigu ne tai problema jame ir dazniausiai uzsikisa :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

prieš 5 valandas, miroslavasr parašė:

Vienas slangas eina i ji nuo kompresoriaus, kitas nuo jo i radiatoriu. Ijunk kondiske(pvz ryte kai atsalus masina) ir rankomis patikrink ar slangai i ji ir is jo vienodai sila. Jeigu taip, tai problema kitur. Jeigu ne tai problema jame ir dazniausiai uzsikisa :)

nu supratau reikės pasitikrinti.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Pasibaige neseniai keistas duju reduktorius... Spaidimas sokineja nuo 1.9 iki 0.9, ant aukstu apsuku visai nepakanka... :(

Buvo toks:

paveikslas.png.821b4aa4d9923aa5030dc11e0de77b48.png

 

Pagalvojau, kad reikia visgi galingesnio ir nusipirkau toki:

 

paveikslas.png.36160523c17faecb21737939849ba8dd.png

365P tikrai turi uztekti :)

Naujas/Senas

paveikslas.thumb.png.1b59186f03763b4ce9a11459f52d5800.png

Jau korpuse du isejimai i dvi purkstuku rampas. Buvo su voztuvu. Temperaturos daviklis nuo senojo, visi sujungimai ir montavimas tiko, net perdarineti nereikejo.

paveikslas.thumb.png.a4d95009290dd0da3d9267432ce0112e.png

Bendras vaizdas dabar:

paveikslas.thumb.png.36a47e0f32e9a59e44803359b6bdc4c6.png

 

Reguliavimas tik pradinis - Autokalibravimas, min. spaudimo pasirinkimas, perjungimo temp palikau 45C ir dar ijungiau uzvedima ant duju jeigu virs 45C.
Patikrinau, vaziuoja smagiai, spaudimas nuolat 1.58-1.59 nesvarbu kaip spaudziu akseleratoriu.

:)
Savaites begyje bandysiu detalu reguliavima atlikti: Detali korta, koregavimas pagal reduktoriaus temperatura, duju spaudima.

 

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Praejo savate su nauju duju reduktoriumi. Per ta laika pakeiciau duju purkstuku isijungimo laika. Tai yra tarpas tarp ju isijungimo.
Pailginau nuo 1 sekundes iki 3 sekundziu. Priezastis - dreba variklis persijungimo metu. Neuztenka 1 sekundes konkreciai mano atveju :)

paveikslas.thumb.png.0f65fa8cb82be7dcbb143b21d84e5960.png

Korta po autokalibravimo atrodo taip (pamazinau tik ipurskimo laika ant laisvuju po autokalibravimo):

paveikslas.thumb.png.356dfb7f9871802d1d486f0e3f69b462.png

Plius neijungta korekcija pagal duju temperatura ir duju reduktoriaus temperatura:

paveikslas.thumb.png.9c41642ec69798e6d252ec26b54171c5.png

 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 5 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.