Pereiti prie turinio

patarkit del td5 discaverio


tomaslituania

Rekomenduojami pranešimai

sveiki dabar vazineju su 300 discoveriu ir galvoju gal pasikeist y naujesny ir iskilo klausimas kaip tie td5 varikliai laiko koks to varklio motoresursas . ar nebijo perkrovu ar turi kokiu nors minusu? tai pogi ar pusasiu problema jau kaip nors sprende tame modelyje ar paliko viska ta paty? pakomentuokit prasau apie sy modely daugiau y kreipti demesy ji perkant :D:?:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Discovery II su TD5 varikliu firmoje turim 2004 metu gamybos,pirktas naujas is Sostenos, iki 160 tkm nebuvo jokiu didesniu rupesciu. Nuo minetos ridos pradejo leisti mechanine pavaru deze alyva, nuemus deze pakeista ir sudilusi sankaba, apie 180 tkm nustatytas ir pasalintas variklio alyvos pratekejimas per kuro purkstuku valdymo laidu pyne (dazna TD5 variklio beda), pakabos remontai nebuvo rimti, per ta laika pakeisti tik priekiniai amortizatoriai, galinio tilto metalo-gumos ivores, stabilizatoriu ivores. Apie 200 tkm sustreikavo ABS sistema-Sostena gedima identifikavo is trecio karto-2 pirmi kartai buvo klaidingi-sudiles galinis rato guolis turejo laisvuma, del kurio ABS daviklis nuskaitydavo netikslia informacija apie rao greiti, islaidos sio remonto buvo apie 2 tukst. Lt, ratu guoliai sio modelio labai brangus, stebuliniai, keiciasi kartu su ABS daviklio, kuri isimti nesugadinus sunkiai imanoma. 240 tkm sugedus 2 kuro purkstukams padidejo alyvos lygis variklyje ir pradejo kalti variklis-pakeistas naudotu, pirktu is Alytaus, kaina berods agregato su purkstukais berods buvo apie 4 tukst. Lt, kai kurie varikliu pardavejai prase net iki 7 tukst. Lt uz varikli; rasti varikli pavyko tik per 2 savaites; (kuras visada buvo pilamas is Statoil).

Dabar LRD II turi apie 250 tkm, toliau rieda, bet esminis pastebejimas yra tai, kad visos isvardintos rimtesnes ir rimtos bedos prasidejo, kai automobilis buvo nuimtas nuo civilines tarnybos-NT projektu vadovo kelioniu po Lietuva derinant statybu klausimus (offroadas dazniausiai statybu aikstelese) ir paleistas i miskus (perduotas medziotojams-ant stogo irengta apzvalgos aikstele su spec.sedyne ir tt), padangos masinoje AT BFG, jokiu problemu su transmisija nebuvo. Siaip nepatinka, kad nera centr.diff blokavimo kaip LRD I, na ir patikimumas manau tikrai ne tas, kaip pirmasios Diskotekos-su siais daiktais patirties yra, pats vairuoju, bendradarbiai turi dar 3 tokius, na ir vienas perduotas tiems patiems medziokliams i miskus, bet neziurint dvigubai didesnio amziaus (rida apie 300 tkm, jis zymiai retesnis svecias pas mus-pamirsau parasyti-pagrindine veikla-automobiliu servisas, ir visi sie LRD remontuojami tu paciu zmoniu, tame paciame servise, remontus atlieka 4x4 megejai).

Tamstos atveju labai pagalvociau pries keisdamas patikrinta 300 tdi i TD5:)

Sekmes, Tommas

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

labai dekui uz isamu atsakyma tikrai labai padejai galutinai apsispresti :D :wink: gal geriau liksiu kaip tu sakai prie patikrinto varijanto :D as daugiau vazineju miskais zvejybose medzioklese megstu seip pavaziuot ten kur kelio nera, ir megstu pasikrapstyti prie discoverio, 300 modelyje kaip ir 200 labai paprastai viskas tvarkoma. ne visa laika naujesnis daiktas buna gersnis :roll:

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.