Pereiti prie turinio

Galingesnis generatorius Suzuki Samurai


Hoooo

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

gal dar yra atsimenančių, kokio "donoro"  (gamintojas, modelis, metai)  generatorių lengviausiai pritaikyti Samurai (variklis G13A - benzinas, karbiuratorius). Šiuo metu gamyklinio generatoriaus vos pakanka pasišviesti - kur jau ten elektrinės gervė...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aktuali tema ir man apie ta reikala.

Ne vienus metus jau vazineju su shtokiniu. Salono vintiletorius visada yjungtas. + dar idetas elektrinis radijatoriaus vintiletorius.

Gerve tenka naudoti kiekviena vazevima. Kolkas viskas ok, bet zinau kad ateis laikas jau burti kaska galingesnio.

Laukiam geru patarimu kas jau susidure su sia problemele.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Radzikone.pl yra visa informacija - generatorius Valeo 021903026L nuo Passat B6. 

Ta lenkų įmonė - tikra Aladino ola Grand Vitaros I savininkams. Panaršiau truputį ir pabėgau, kad baltas pavydas neperaugtų į juodą...

Redagavo Hoooo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai padoresnių gervių varikliai virš 4kw tai 100A generas labai jau kukliai atrodo .

Taigi rasau megejiskam pasivazinejimui. Gerve naudojan. O ne varzybom kur puse trasos ant gerves tik judi.

Orginaliai stovi kiek pamenu kaskur 50A. Tai 100A tikrai uztektu manau.

 

Zinoma daugiau nepamaisytu. Bet td ir rimto akumo reiktu antro y kabina, ir pats generas neturetu buti lb pigus.

 

Beto nepamirskim juk ce Zuikis. Jis zymiai lengviau ir greiciau issigerviuoja is belekur

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Su mažais burtais tinka nuo mazdos 323f

 

Dėkui, Mindee,

atrodo, kad tai mažiausiai perdarymų reikalaujantis variantas (apatinis tvirtinimas labai panašus, skriemulio pozicija tvirtinimo taškų atžvilgiu, skriemulys V tipo diržui, pats generatoriaus dydis - turėtų laisvai tilpti į esamą vietą),  tiesa - tik 80 A.  

Smulkiau - pridedamose nuorodose (nuotraukos, kai kurie specifikacijos duomenys, kitų gamintojų analogų kodai, automobilių markės)

Samurai generatorius - http://www.irola.lt/generatorius/generatorius-ja188.html

Mazda generatorius (JA1409 arba A2TA1099) - http://www.irola.lt/generatorius/generatorius-ja1513.html?keyword=generatorius+mazda+323f

Donorų sąrašas:

MAZDA     MPV 2.5 TD     [WLT]     05.1996-09.1999

MAZDA      323 F [VI]      2.00.00      2000-10 2002-10      2.0 DiTD      RF4F

MAZDA      323F VI      2.0      2001-03 2003-10      2.0 DiTD Touring      RF2A

MAZDA      626      2.0      1999-04 2002-04      2.0 DiTD      RF3F

MAZDA      626 Station wagon      2.0      1997-10 1999-09      2.0 DiTD GLX      RF2A

MAZDA      626 [iI]      2.00.00      1997-07 2002-04      2.0 DiTD      RF2A

MAZDA      626 [iI]      2.00.00      1999-04 2002-04      2.0 DiTD      RF3F

MAZDA      626 [iI] SW      2.00.00      1997-10 2002-10      2.0 DiTD      RF2A

MAZDA      Premacy      2.0      2001-08 2005-06      2.0 DiTD      RF4F

MAZDA      Premacy      2.00.00      1999-03 2001-07      2.0 DiTD      RF3F

MAZDA      Premacy      2.00.00      2000-11 2001-07      2.0 DiTD      RF2A

FORD     RANGER (TU_)     199906    0

MAZDA     323 F VI (BJ)     199809    200405

MAZDA     323 S VI (BJ)     199805    200405

MAZDA     626 V (GF)     199705    200210

MAZDA     626 V Hatchback (GF)     199705    200210

MAZDA     B-SERIE (UF)     198501    199906

MAZDA     MPV I (LV)     199503    199909

MAZDA     PREMACY (CP)     199907    0

 

Vienintelė problema - surasti donorą, tai ne B6 Passat'as, bet vis tiek tai  įmanoma misija.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Taigi rasau megejiskam pasivazinejimui. Gerve naudojan. O ne varzybom kur puse trasos ant gerves tik judi.

Orginaliai stovi kiek pamenu kaskur 50A. Tai 100A tikrai uztektu manau.

Šiaip tai kai trūksta elektros dažniausiai dega gervių varikliai nežiūrint į tai ar tai varžybos , ar tai pagrybaut išvažiavom ir užkritom .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

atrodo, kad tai mažiausiai perdarymų reikalaujantis variantas (apatinis tvirtinimas labai panašus, skriemulio pozicija tvirtinimo taškų atžvilgiu, skriemulys V tipo diržui, pats generatoriaus dydis - turėtų laisvai tilpti į esamą vietą),  tiesa - tik 80 A.  

 

+30A geriau negu nieko - bent pasišviest jau turėsi su kuom  :)

Pabandyk pasižiūrėt čia

https://www.eoltas.lt/lt_LT/search/generatorius/2 - mažu ką labiau tinkamo ir mažiau egzotiško rasi.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

+30A geriau negu nieko - bent pasišviest jau turėsi su kuom

 

Ačiū už paskatinimą  :D

Šiaip tai aš jau apsisprendžiau rinktis VW 180 A, nes:

- alternatyvų vietoj gamyklinio lengvai pastatyti kažkokį analogą praktiškai nėra - apatinio tvirtinimo matmenys gan reti, sutinkami tik auto 1996-2004 metų, viršutinį laikiklį reikia visai atvejai daryti, o ir skriemulį V formos diržui ne visi turi. Be to, galingumas iki 80 A  (bent jau man pavyko tik tokius rasti). Jei dar ir apatinį tvirtinimą pačiam "burti" - taip, tada pasirinkti yra iš ko, bet ir vargo daug, ir rezultatas bus kolūkinis. O tai blogai ne tik estetine, bet ir TA prasme, jau nekalbant, kad didelė tikimybė suskersuoti diržą; 

- su Radzikone laikikliu paprastas ir greitas tvirtinimas, viskas išlygiuota kaip turi būti (tikiuosi), generatorius bus aukštai, o tai didelis privalumas, nors nardyti ir neplanuoju, bet kartais visiems tenka paslysti ir į balą įkristi. O balos gylio neįkritęs nesužinosi - čia autoriaus neturintis fizikos dėsnis;

- pajungimo schema, kaip suprantu, nėra komplikuota - DFM kontaktas tiesiog niekur nejungiamas (bent jau tokia info iš Ru forumų);

- šių generatorių "populiacija" labai plati, tad pasirinkti yra iš ko, o ir remontuoti turbūt (dar pasitikslinsim) nebus sudėtinga;

- Samurajuj su tokiu generatoriumi pastačius dvi optimas, galėsiu jį registruoti kaip hibridą ir po miestą važinėti tik ant starterio  :rolleyes: ;

 

Vienintelis dar neišspręstas klausimas - reikia keisti (mano supratimu) skriemulius ant pagrindinio veleno ir vandens siurblio, nes tokio galingumo generatoriaus V formos diržas nepasuks (o tiksliau - suks su švilpesiu be jokių kabučių ir perkeltinių prasmių). Tad beliko išsiaiškinti, ar galima paprastuoju būdu uždėti skriemulius  nuo Grand Vitaros  G16 variklio.

 

Būsiu dėkingas už daugiau žinančių arba jumoro jausmą turinčių pastabas ir palinkėjimus.

Redagavo Hoooo
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Šiaip tai kad ne tik su švilpesiu bet ir su dūmais suksis  :)

Kas dėl diržo tai 180A generui anas turėtų būt bent 5PK arba du kyliniai bent 11mm pločio ir pageidautina laisvos eigos mova ant genero.

Genero kronšteinas ; galima pagamint (ne šventieji puodus lipdo ) , galima ir pirkt jau pagaminta - viskas remiasi į pinigus , galimybes ir sugebėjimus.

Škyvas ; reik žinot koks veleno storis 1,3 variklio tada galėsiu pasakyt ar toks pat 1,6 ba garaže tokio variklio apačia mėtosi .

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O gerve daznai naudoji?

Gervės dabar iš vis neturiu ir galėčiau be jos ir toliau apsieiti, nes man atrodo kad "kiečiau" važiuoti su galva, o ne - įšokau/neišvažiauvau/išsigervinau/įšokau... Praeitą vasarą per RFC prieš mus važiavo TLC70 - "ėmė" tašką su gerve įklimpęs iki slenksčių... Mes po jų  truputį kitą trajektoriją paėmė, truputį šalia gulėjusių šakų pasiklojom - užtrukom panašiai, ratų neišsipurvinom... Bet čia jei neskubi ir jei yra nors šiek tiek pasirinkimo laisvės ...

O priežastis kodėl staiga gervės prireikė labai paprasta - noriu šiais metais į Karpatus pavažiuot (jei tik bus Kordonas 2020 - kažkodėl tyla), o ten be gervės stovėsi kaip elgeta su ištiesta ranka ir, kas svarbiausia, kitiems trukdysi...

Taip kad ne visai ant "pointo". Kita vertus laiko ir pinigų prasme tai nelabai skirtumas, kokio galingumo generatorių dėti - bent jau dabar taip atrodo. Jei paaiškės, kad skirtumas yra - tada ir sprendimą persvarstysim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

reik žinot koks veleno storis 1,3 variklio tada galėsiu pasakyt ar toks pat 1,6

Ačiū iš anksto, bandysiu išsiaiškinti. Tik Grand Vitaroj diržas 4PK, tad klausimas, ar toks pasirinkimas iš vis tada  turi prasmės...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Hoooo

 

Suprasta. Rimta tema

Galvoju gal pas mus atejo mada is samo darytis "daily car" ir isimesti generatoriu puse motoro dydzio su graziais laikikliais ir chromuotais skyvais

 

Del gerves buvimo ar ne, tai ce vos kaip ir skonio reikalas kur kaip ir iki kiek kas megsta ilysti. Kas misko keliukais. Kas turistauja. Kas lengvai pasipurvina. Kas iki paneles nardina ir tt.

Man asmeniskai patinka konkreti bekele, gilus durpynai ir vanduo. Man gerve butina. Buna vietu kur be jos reiktu keisti marsruta ir tt. Ar prasyti kitu kad tampytu. Nu ce vel kita tema.

Seip samas visur zaidze savo svoriu. Taigi dazna pakatuske kai islipi visur savo chodu, ir tenka pora valandu rukyti kol sunkieji issigerviuoja.

 

Ateis ir man laikas keisti. As neskubant ieskociau paprasciausio ir maziausiai burtu reikalaujancio varijanto. Yra ten vietos daburimam. Gal tik man db atrodo laisviau nes radijatorius kitas ir slanga apatine palei oro filtro apace eina.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.