Pereiti prie turinio

Dėl padangų SUV'ui 4x4


Giedrioks

Rekomenduojami pranešimai

Gal kas patars kaip atskirti kairę kojinę nuo dešinės? Nes po šios temos man neramu kad apsijuoksiu jas neteisingai dėvėdamas. Matau yra ekspertų skiriančių puses, nekantriai lauksiu jų kompetetingų (geriausiai su nuotraukomis) paaiškinimų. Iš anksto dėkoju.

 

P.s. pasistengiau rašyti taisiklyngai, lietuviškai, idant kalba nenukryptų nuo temos esmės.

Galiu pasidalinti atskyrimo metodika, o ji išties labai paprasta. Reikia dėvėti vienodas skirtingų spalvų kojines ir niekad nesupainiosi. Juk nesudėtinga prisiminti, kad dešinė visada ruda, o kairė pilka. Net drabužinėje gali gražiai suskirstyti į dvi krūveles - rudos tai dešiniosios, o pilkos tai kairiosios. Aš taip ir su padangom darau - ant dešinės pusės su užrašu BF Gudrič, o ant kairės su užrašu Matador. Melga patarė, jei ką. Ir nereiks sukt galvos dėl raštų ir t.t.

Redagavo november
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 98
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Cia taip skelei, kad net pats galiausiai nebesupranti del ko gincijiesi.

 

Kad butu paprasciau tau, abi tavo padangas padariau vienos puses. Pagal tave turetu gautis skirtingi rastai, o tampa identiski.

 

post-40-0-54652700-1573309562.jpg

aš jau išsiaiškinau, kad kiniečiai kopijuoja premium padangų protektorius ir kepa bilekaip :unsure:  ir tik dalis premium klasės asimetrinių padangų būna Left ir Right, bet būna :)  tik man keista, kaip šitas kinietis saugiai gali važiuoti, nes vidinė protektoriaus dalis sukasi priešingai...

p.s. manau, kad temos autoriaus nesuklaidinau, nes padangas jis jau buvo nusipirkęs, o tik suneraminau galbūt pareiškęs savo (šiuo atveju klaidingą) nuomonę :P  bet įdomiausia tai, kad temoje dalyvavo 3-4 forumiečiai, o finale išlindo ir visi likę LIETUVIAI :D

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

aš jau išsiaiškinau, kad kiniečiai kopijuoja premium padangų protektorius ir kepa bilekaip :unsure:  ir tik dalis premium klasės asimetrinių padangų būna Left ir Right, bet būna :)  tik man keista, kaip šitas kinietis saugiai gali važiuoti, nes vidinė protektoriaus dalis sukasi priešingai...

p.s. manau, kad temos autoriaus nesuklaidinau, nes padangas jis jau buvo nusipirkęs, o tik suneraminau galbūt pareiškęs savo (šiuo atveju klaidingą) nuomonę :P  bet įdomiausia tai, kad temoje dalyvavo 3-4 forumiečiai, o finale išlindo ir visi likę LIETUVIAI :D

Suklaidinai , ir net labai suklaidinai nes žmogus jau ruošėsi važiuot akis pardavėjams draskyt - taip visada būna kai puolama abejojančiam energingai aiškint neturint žalio supratimo apie reikalo esmę.

 

Tai , ką iš pat pradžių pristatinėjai kaip aksiomą , buvo asimetrinių padangų gamybos apyaušrį . Po to , kai sandėliuose likdavo kalnai vienos ar kitos pusės padangų vedantieji gamintojai kaip kad "uniroyal" "continentall" "michelinn" ir jiems lygūs sukūrė padangų piešinį kuriam nesvarbi sukimosi kryptis ir dar su tokiu pliusu kad vienos pusės padangos gesina kitos pusės padangų sukeltą triukšmą . Šiai dienai plačiam vartojime tokių padangų (asimetrinių kryptinių) jau nelikę , o jei kas papigiai sugebėjo naujas tokias padangas nusipirkt tai tegu susimąsto kokio anos senumo. 

Kas dėl kiniečių tai savaime aišku kad kiniečiai tame labai greit susiorentavo ir perėmė tai kas ekonomiškai naudinga o ne belekaip pradėjo kept ba kitaip jiems labai greitai užsidarytų varteliai į vakarų rinkas. 

 

Šiai dienai asimetrinės kryptinės padangos gaminamos sportui ir tokiom kasdieninėm mašinom kaip "lamborgini" , "bugatti" , "rolls roys" ir kitom į išvardintas panašiom . Kainuoja juos tiek kad pardavęs savo dabartinį prabangų SUV'ą su V8 varikliu vargiai komplektą įpirktum.

 

Ar suprantamai paaiškinau ?  

Redagavo Klevas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Galiu pasidalinti atskyrimo metodika, o ji išties labai paprasta. Reikia dėvėti vienodas skirtingų spalvų kojines ir niekad nesupainiosi. Juk nesudėtinga prisiminti, kad dešinė visada ruda, o kairė pilka. Net drabužinėje gali gražiai suskirstyti į dvi krūveles - rudos tai dešiniosios, o pilkos tai kairiosios. Aš taip ir su padangom darau - ant dešinės pusės su užrašu BF Gudrič, o ant kairės su užrašu Matador. Melga patarė, jei ką. Ir nereiks sukt galvos dėl raštų ir t.t.

Ačiū, jaučiasi iškart kad profesionalas :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Suklaidinai , ir net labai suklaidinai nes žmogus jau ruošėsi važiuot akis pardavėjams draskyt - taip visada būna kai puolama abejojančiam energingai aiškint neturint žalio supratimo apie reikalo esmę.

 

Tai , ką iš pat pradžių pristatinėjai kaip aksiomą , buvo asimetrinių padangų gamybos apyaušrį . Po to , kai sandėliuose likdavo kalnai vienos ar kitos pusės padangų vedantieji gamintojai kaip kad "uniroyal" "continentall" "michelinn" ir jiems lygūs sukūrė padangų piešinį kuriam nesvarbi sukimosi kryptis ir dar su tokiu pliusu kad vienos pusės padangos gesina kitos pusės padangų sukeltą triukšmą . Šiai dienai plačiam vartojime tokių padangų (asimetrinių kryptinių) jau nelikę , o jei kas papigiai sugebėjo naujas tokias padangas nusipirkt tai tegu susimąsto kokio anos senumo. 

Kas dėl kiniečių tai savaime aišku kad kiniečiai tame labai greit susiorentavo ir perėmė tai kas ekonomiškai naudinga o ne belekaip pradėjo kept ba kitaip jiems labai greitai užsidarytų varteliai į vakarų rinkas. 

 

Šiai dienai asimetrinės kryptinės padangos gaminamos sportui ir tokiom kasdieninėm mašinom kaip "lamborgini" , "bugatti" , "rolls roys" ir kitom į išvardintas panašiom . Kainuoja juos tiek kad pardavęs savo dabartinį prabangų SUV'ą su V8 varikliu vargiai komplektą įpirktum.

 

Ar suprantamai paaiškinau ?  

tau reikėtų delfyje straipsnius rašyt :D  :D  :D

Redagavo turbozuki
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va, būtent šitas padangas ir būtent taip jos sumontuotos - kur išorė ten išorė, kur vidus ten vidus... Čia ale priekinės ašies vaizdas iš priekio... Beja, autoaubėj niekas nesijuokė į iš manęs... Tie, kurie žino apie suv'ų jautrią transmisiją irgi stipriai susimąstė

post-849-0-20900200-1573663431_thumb.jpeg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkaip dėl tokio skirtumo nemanau, kad ta rasdatkė kažką tokio pajaus. nes jeigu ji jau tokia jautri kaip sakai tai tada ir suvedimas jeigu kažkiek blogas  jau turėtų jaustis. Ir jei neklystu ratu sudilimas 4x4 automobiliams ar tai ne 1mm gali skirtis. Ir šiai jeigu teisingai suprantu tai kasdieniniam važinejimui  taigi ta razdatkė  nelabai ką ten jaučia tokius ratų pasipriešinimus kaip tu sakai, nes kitaip taigi posukiuose išorinis ir vidinis ratas nuvažiuoja skirtinga atstumą tam ir yra gi tiltuose diferencialai, satelitų dėžutės. nebent važinėji su pastoviai veikiančiomis blokiruotėmis :D, bet jau tada viskam bus padidintos apkrovos ir laužymas. Čia šiaip garsiai pamasčiau , tikiuosi labai nenusišnekėjau :D :D :D. vat jeigu užsidėsi skirtingus ratus priekyje ir gale tada jau verks razdatkė :D.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kažkaip dėl tokio skirtumo nemanau, kad ta rasdatkė kažką tokio pajaus. nes jeigu ji jau tokia jautri kaip sakai tai tada ir suvedimas jeigu kažkiek blogas jau turėtų jaustis. Ir jei neklystu ratu sudilimas 4x4 automobiliams ar tai ne 1mm gali skirtis. Ir šiai jeigu teisingai suprantu tai kasdieniniam važinejimui taigi ta razdatkė nelabai ką ten jaučia tokius ratų pasipriešinimus kaip tu sakai, nes kitaip taigi posukiuose išorinis ir vidinis ratas nuvažiuoja skirtinga atstumą tam ir yra gi tiltuose diferencialai, satelitų dėžutės. nebent važinėji su pastoviai veikiančiomis blokiruotėmis :D, bet jau tada viskam bus padidintos apkrovos ir laužymas. Čia šiaip garsiai pamasčiau , tikiuosi labai nenusišnekėjau :D :D :D. vat jeigu užsidėsi skirtingus ratus priekyje ir gale tada jau verks razdatkė :D.

Na aš turėjau pavyzdį konkrečiai su volvo xc70... Domėjausi kodėl pas dauguma jų neveikia 4x4 sistema... Tai sostenoj paaiškino, kad dažniausia klaida, kada būna skirtingo rašto padangos ant ašių, o antroje vietoje, kad nevienodai sudilusios padangos ant ašių

Redagavo Giedrioks
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš turėjau pavyzdį konkrečiai su volvo xc70... Domėjausi kodėl pas dauguma jų neveikia 4x4 sistema... Tai sostenoj paaiškino, kad dažniausia klaida, kada būna skirtingo rašto padangos ant ašių, o antroje vietoje, kad nevienodai sudilusios padangos ant ašių

Šitam modely silpna vieta yra kampinės pavaros šlicai, anksčiau ar vėliau sudyla.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na aš turėjau pavyzdį konkrečiai su volvo xc70... Domėjausi kodėl pas dauguma jų neveikia 4x4 sistema... Tai sostenoj paaiškino, kad dažniausia klaida, kada būna skirtingo rašto padangos ant ašių, o antroje vietoje, kad nevienodai sudilusios padangos ant ašių

tai taip išeina , kad dauguma volvo važinėja su skirtingo rašto padangomis? ir dar nevienodai sudilusiomis. Jautrūs tie volvo :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man ir atrodo ,kad pas juos tik zandai ispusti ,kad svarbus atrodytu, o porina ta pati ka ir kiti kazkur girdejo....

 

Problema kita - lengviausias toks atsakymas. Kam gi lyst ir ieskot problemu - jei po to turbut vistiek taisysis ne pa juos. O jei ir pasakysi iskarto - negalsi valandu ipiesti uz paieskas :)
Haldex'as ziurekit kaip norit yra FWD :) O ligos - kaip ir dazniausiai - sensoriukai visoki (musu xc90 atveju), kaimynu atveju pompos :) Ir visi atvejai susije su 3 kartos haldex. 
Redagavo forsunke
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.