arvydas77 Sukurta Lapkričio 5, 2019 Dalintis Sukurta Lapkričio 5, 2019 klausimasar galima atjungti D4D 120kw EGRą.tik užaklinus jį,ar būtina kažkoks" perprogravimas"? ačiūp.s. paskaitos apie nusikaltimus ekologijai,bei pliusus ir minusus girdėtos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
kactuz Atrašyta Lapkričio 6, 2019 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2019 Taip daryti negalima! Gi išnyks baltos meškos Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Tadas2 Atrašyta Lapkričio 6, 2019 Dalintis Atrašyta Lapkričio 6, 2019 Jei EGR valdomas vakumu,tada uztenka mechaniskai uzglusint,kitu atveju reikia ir programiskai. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gruodžio 20, 2019 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2019 atjungiau EGRą paprastai uždengiau angą jokių klaidų nemeta,na o bet tačiau mašina šyla žymiai prasčiau,ko gero gražinsiu kas priklauso P.S dėl meškų tai gal cactuz domėjosi kaip ten jos:) Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Suomis Atrašyta Gruodžio 20, 2019 Dalintis Atrašyta Gruodžio 20, 2019 Ka ten meškos..jus iš gretos vaikyste atemet (ar kaip ten)... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
gieska Atrašyta Gruodžio 21, 2019 Dalintis Atrašyta Gruodžio 21, 2019 Truputį domėjausi 120-o tuo pačiu klausimu ir supratau,kad misija beveik neįmanoma. Kadangi su egr susietas turbo slėgio numetimas. Greičiausiai geriau karts nuo karto valyti įsiurbimo kolektorių. Ar teko išardyti ir suprasti kiek ten 'asfalto' išvirta? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
arvydas77 Atrašyta Gruodžio 24, 2019 Autorius Dalintis Atrašyta Gruodžio 24, 2019 Truputį domėjausi 120-o tuo pačiu klausimu ir supratau,kad misija beveik neįmanoma. Kadangi su egr susietas turbo slėgio numetimas. Greičiausiai geriau karts nuo karto valyti įsiurbimo kolektorių. Ar teko išardyti ir suprasti kiek ten 'asfalto' išvirta? taip ardžiau ir radau nemažai brudo,prie to pačio išvaliau ir kolektoriu bei angas galvoje,darbas ne iš maloniūjų sunkokai prieit reikia paleist vamzdelius (kuro)nuimt tepalo filtrą,žodžiu varžtų sukiojimo daug,beje kaip virš 300 000 km bėgusiai mašinai palyginus nėra to brudo tiek daug kaip kad teko iš opelinių kopinėt čia truputis foto apie taihttps://photos.google.com/album/AF1QipObHne_DgWtenO-HhHgqLX_iRFKTtdNLvjtIVQY Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar