Pereiti prie turinio
bumeris

WJ 2.7 crd leidzia tepala pro “chvastavika”

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki. Pradejo leist tepala pro galinio tilto chvastaviko riebokšli. Rieboksli pakeiciau nauju, bet yra griovelis ant flanso.. Gal zinot, ar flansa restauruot galima ar ymanoma? Ar ieskot naujo flanso..?

post-5297-0-03254000-1570614253_thumb.jpeg

post-5297-0-24300200-1570614276_thumb.jpeg

post-5297-0-82239300-1570614304_thumb.jpeg

Redagavo Giedrius-GR

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

galima nutekinti ir ploną įvorę karštai užpresuoti, dar būna apvirina taškais ir nutekina, šlifuoja.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kiek keiciau paprastai nauja idedu ir nebeleidzia.galima kazkiek pripoliruot ir bandyt i kita vieta pastatyt kaip jau buvo auksciau pasakyta.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

man Kaune padare kur velenus restauruoja,raudondvario pl. surfkolita 

nu tipo priaugino  ar kazkas panasaus...irgi griovelis buvo. padare gerai bet ir nulupo man rodos 40eur..gal ir nauja galejau nupirkti , bet reikejo greitai

Redagavo cliff

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ne Rolandai, neina

Kodėl neitų nušlifuoji salniko galą aba nutekini ir stovi tai kitoj vietoj nei griovelis

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Problema pasalinta, Kaune, Ašigalyje restauravo. Kaip ir Meris minejo, nutekino flansa ir uzpresavo ivore. 20€ darbas

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ant wj su tokiais darbais tai nesu tikras ar apsimoka prasideti. Jei per chvastavyka leidzia, tai garantuotai ir guoliai bus pasinesioje, o del laisvumo salnikas ir nueina. Kad viska tvarkyti, labai brangiai gaunasi. Geriau susirasti geros bukles naudota tilta ir pasikeisti, gausis kelis kartus pigiau ir paprasciau. Maniskiam perrinko visa tilta, guolius naujus sudejo tai viskas turbut netoli tukstancio euru atsistojo (priedo donoro tilto neskaiciavau, nes turejau savo), bet ir tai bbis gavosi, vienos puses pusasio guoli du kartus menesio begy keite, paskui pardaviau WG, kiek girdejau naujas savininkas irgi bedu su juo turejo.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Ne guolių laisvume ten problema. Chvastavyko darbinis paviršius minkštas, o ir mašinos, kaip taisyklė, nenaujos.

 Pusbrolio XJ tekintojas darė tokį patį fintą, nutekino ir užpresavo įvorę. Tai sakė, kad originalo metalas šiaip sau. 

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

tai ar jis turi būti labai kietas gumai? As beveik garantuoju, kad jis leisti pradejo del to, kad chvastavykas laisvokas ir juda. Pas mane taip bent ant abieju tiltu buvo prie mazdaug 200-250 t. km ridos.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Aisku turi buti kietas. Sudyla salnikas, ji pakeiti ir toliau vaziuoji.

Tau ten blogai pakeite tuos guolius jei taip greit sugedo.

Pas mane 300k ir niekas nekliba, ant kito 400 beveik ir galiniu ratu guoliai juda i sonus 1.5mm. Kokios tikros ridos net neaisku

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...