Pereiti prie turinio

Dangaus kalnai 2019


VMatas

Rekomenduojami pranešimai

D3 važiavom trise, maistą ir kurą dalinom į tris dalis. Žmogui išėjo po 500 eurų :) Į tai neįskaičiuota: Varžto gaminimas Karakole, vairo stiprintuvo remontas Biškeke, suvenyrai ir lauktuvės - tiesiog "gryna" šios konkrečios kelionės kaina. Aišku jei dar niekada taip nekeliauta pirminės išlaidos viskam ką reikia turėti su savim bus nemažos. Kirgizijai iš esmės tiks bet koks SUV'as ar netgi geras mikroautobusas(išskyrus Inilčeko slėnį), kažkokio ypatingo pravažumo ten nereikia. Na dar tarkim iki Karakolo slėnio galo nuvažiuoti nepavyks, gal dar kažkur teks sustoti, bet Tian Šanio grožį pavyks pamatyti neabejotinai. 

Man asmeniškai didžiausią įspūdį paliko Inilčeko slėnis ir kelias iki jo, karšti šaltiniai prie Kaindy upės, Barskoon slėnis ir plokščiakalnis, Suek perėja bei kelias nuo Naryno iki Moldo-Ašuu perėjos.

 

Ką dar noriu pamatyti ir tikiuosi pamatyti/pravažiuoti - tai Arabel plokščiakalnis, kelias palei Uzengegušo upę ir Kinijos sieną, Kel-Suu ežeras ir Tereko slėnis. Bet tai ko gero tik 2022 metais... Šie metai tai Kazachstanas, 2021 kol kas nesakysiu :)

 

Jei dar bus klausimų - klauskit :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 80
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Įspūdinga kelionė, puikus pasakojimas ir kvapą gniaužiančios nuotraukos... Tiesiog vėl pasijauti vaiku - IR AŠ NOOOOORIUUUUU...

Tuo pačiu ir porą klausimų:

1) D3 keitėt galinį kairį kelmą - o tai ką, bagažinėje dar vieną išrinktą D3 vežatės, kad net tokio dydžio agregatas rado vietą Jūsų atsargose ?  Įdomu, kokias kriterijais vadovaujatės atsirinkdami, kokias atsargines detales pasiimti - tik asmeninė patirtis ar tikslingai ieškot ir randant informacijos apie techniškai silpnas vietas, t.y. ką patartumėt neturintiems patirties ir dar nežinantiems savo auto techninių  galimybių ir silpnybių ?

2) Tokių kelionių aprašymų ir maršrutų knygynuose parduodamuose kelionių vadovuose nėra. Suprantu, kad šiais laikais viską gali rasti internete, bet gal galit nurodyti, kokių forumų resursais naudojatės (ar turit kitus variantus) ir svarbiausia - kaip įvertinant, kad pasirinktas maršrutas pagal norimas aplankyti vietas dar ir pravažiuojamas su turimu automobiliu. Aš turiu ilgesnių kelionių (6-10 tūkst km) patirties, bet mes praktiškai "nenulipdavom" nuo asfalto, tad ir tokių klausimų nekildavo. O jei maršrutas planuojamas gruntiniais keliukais,  tai man šis planavimo aspektas kelia daugiausia rūpesčių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kelmai kadangi skirtingi į keliones važinėjas abu, va ir prireikė. Kodėl vežiuojuos galinius kelmus - jei bus šakės guoliui lauko sąlygom be preso praktiškai neįmanoma nieko padaryti. Priekinę stebulę imu tik vieną - jos vienodos. Praktiškai imu tai be ko negalima pajudėt iš vietos jei kas bus ne taip: kuro siurblys bake, kelmai, priekinė stebulė, generatorius, starteris(automatui labai aktualu :) ), senas kompresorius, bet veikiantis na ir šiaip visokios smulkmenos bei SDD. Aišku visko nepasiimsi, bet kažkiek problemų galima eliminuoti priklausomai nuo auto. Kaip pradėti - pasirinkti norimą vietą ir važiuoti, toliau viskas vyks savaime. Svarbiausia(bent jau mano manymu) nevažiuoti vienam, nes paskui gali tekti toli eiti traktoriaus kai esi vienas :)

 

Kas dėl trasų tai daug skaitau rusiškų puslapių, nors tiesą sakant labai dažnai aprašymuose sunkumai būna perdėti. Atspėti iš anksto kaip bus konkrečioje vietoje jei nėra aprašymo praktiškai neįmanoma, sprendimus tenka priimti vietoje. Detalias trasas  darausi palydovinių nuotraukų ir Genštabo pagrindu, paprastai tam naudoju SAS Planet http://www.sasgis.org/sasplaneta/, na ir prieinamus Garmin žemėlapius, tame tarpe OSM. Jei Genštabe ar OSM yra keliukas ar takelis reiškia jis kažkaip pravažiuojamas :) Asmeniškai manęs miestai pernelyg netraukia, valanda-dvi ir važiuojam ten kur laisvė nuo žmonių. 

 

Iš lengvų galimų kelionių pirmai pradžiai(nesakau kad ten neina surasti labai padorių sunkumų :D ) siūlyčiau Kareliją, Kolos pusiasalį, Kazachstaną, Gruziją, tą patį Kirgizstaną... Va mes vėl į Kazachstaną trauksim - mano manymu tai maloni, lengva ir labai graži vaizdais kelionė :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Ačiū už tokį išsamų atsakymą į visiškai išplaukusius, "egzistencinio" pobūdžio - to be or not to be - klausimus... Turėjau įtarimą, kad tokiose kelionėse reikia planuoti ne tik lankytinas vietas, bet ir kiekvieną kelio kilometrą, kiekvieną į bagažinę dedamą daiktą... Geras impulsas tolesniems pamąstymams. 

O Jums tik galiu palinkėti gerų kelionių  ir visada gerai besibaigiančių nuotykių.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.