turbozuki Sukurta Rugpjūčio 26, 2019 Dalintis Sukurta Rugpjūčio 26, 2019 Sveiki, gal kas iš forumiečių bandėt susitvarkyt 4.2td 24V variklį (išmest EGR, vakuminius vamzdelius su visais vožtuvėliais, pakelt turbinos slėgį ir t.t.). Užsienio forumuose yra padrikos info, bet jokio konkretaus plano net Kanadoj radau tokį upgreidintą motorą su cooleriu ir be to nenormalaus vakuminio vamzdyno...Kas turit konkrečių minčių ar meistrų? Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Rugpjūčio 26, 2019 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 26, 2019 (redaguota) o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...na gal tik egr .... Redagavo Rugpjūčio 26, 2019 GvidasR Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 o kam mazinti variklio resursa ? mazai traukos - reik nuo perdavimu pradeti ...na gal tik egr ....šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
GvidasR Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 šito variklio resursas - iki 800.000 km, net be proto maigant 400.000 važiuos man traukos užtenka, aš nori jį supaprastint iki minimumo, kad nereikėtų po šlangiukus ir davikliukus nuotykių sau ieškot...be perdarymu vaziuos , o padidinus turbo slegi ir tt gali tiek ir neatvaziuoti. o siaip, man atrodo , kuo maziau perdarymu tuo patikimesnis auto ... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vytis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 tai ka ten prastint uzlusina egr ir ismetei visus vakumus motoro kompus irtruputi laiduatsukai kura ir po turbinos valdymu pakisai pora verzliuCHI CHI CHI Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
turbozuki Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 Autorius Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 27, 2019 tas pats motoras Japonijos ir JAV rinkai ėjo be jokio EGR (čia Euro2 reikalavimas), be katalizatoriaus ir be pusės tų vakuminių vamzdelių-vožtuvėlių ir kito šūdo ir važiuoja jis tikrai geriau, nes varikliui nereikia savo atidirbusiom dujom kvėpuoti Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Dragon Atrašyta Rugpjūčio 29, 2019 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 29, 2019 Edvardas išmetė EGR (TLC100) bet pagerėjimo sako nepajuto... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
valdas-76 Atrašyta Rugpjūčio 29, 2019 Dalintis Atrašyta Rugpjūčio 29, 2019 Dėl traukos ir neturėtų pasijaust, na bet bent įsiurbimo kolektorius bus švarus, bo jei variklis nenaujas ir turbina po truputį bruka tepalą, tai kartu su suodžiais iš EGR nebloga šniaga gaunasi. Beje, HD-FT variklis buvo naudojamas ir laivuose, tik ten jis vadinosi Yanmar. Standartas turėjo 300-315 AG, taigi rezervo jame yra pakankamai... Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
vidulis Atrašyta Rugsėjo 1, 2019 Dalintis Atrašyta Rugsėjo 1, 2019 Esu padares. Masina nepalyginamai geriau vaziuoja nei buvo standartas. Nuoroda į pranešimą Dalintis kituose puslapiuose More sharing options...
Rekomenduojami pranešimai
Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti
Komentuoti gali tik registruoti nariai
Susikurkite paskyrą
Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.
UžsiregistruotiPrisijungti
Turite paskyrą? Prisijunkite.
Prisijunkite dabar