Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Lipdau keturatį


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 66

#1
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas

Sveiki kolegos,

Manau kad labai gal nebus ne į temą, vis tik ratų bazė 4x4.

 

Ilgai planavau ir pagaliau pradėjau lipdyti sau keturatį, noriu save išmėginti šioje srityje, kaip gausis parodys laikas. Nepretenduoju į techninių sprendimų inovacijas. Max mazgai ir dalys bus naudojamos is Lada Niva, dėl elementarių sumetimų, turiu jų užkaupęs nemažai ir galiausiai, jei ir spjausiu į šia diletantišką užmačią tai dalys visos sugrįš į automobilį kuriam jos ir priklauso :)

 

Tai gi, pirmos mintys:

 

Ilgis ~ 2000 mm

Plotis ~ 1300 mm

Aukštis (vairo rankenos)  ~ 1400 mm

Klirensas ~ 400 mm

Ratai Saharos 235x70x R15

Variklis VW golf 1,3 įpurškimas

Važiuoklė max Lada Niva

Reduktoriai Lada Niva 6 žigulio

Rėmas, šakės 1 colio vamzdis, sienelė 3,2 mm

 

Tai gi, gaminuosi stalą, viską išlyginau su lazerio pagalba, lankstau vamzdį.

Priedas  IMG_20190519_204157.jpg   105,82KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190520_172815.jpg   131,51KB   0 Parsiųsta kartų

 

Gaminu iš 6 mm metalo lakšto šakių laikiklius

Priedas  IMG_20190520_090922.jpg   109,59KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190519_204204.jpg   112,41KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190519_204213.jpg   100,55KB   0 Parsiųsta kartų

 

Gaminu tiltus iš Lada Niva

Priedas  IMG_20190524_184424.jpg   165,23KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190524_191731.jpg   251,25KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190524_191736.jpg   220,38KB   0 Parsiųsta kartų

 

Ištekinu flanšus ir privirinu prie reduktoriaus korpuso, priekinės Nivos vidinės granatos idealiai tinka į satelitų dėžutės šlicus.

Priedas  IMG_20190606_172736.jpg   168,42KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190616_163329.jpg   137,67KB   0 Parsiųsta kartų

Priedas  IMG_20190616_163253.jpg   132,13KB   0 Parsiųsta kartų

 



#2
gyda

gyda

  • Žinučių: 178
  • Reg. 2006-04-02, 16:39
  • Kaunas
Matosi minčių sukaupta. Sprendimai ne diletantiski. Sėkmės projekte

#3
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas
Nusiperku Suzuki samurai ratus, gaminuosi naują stalą.
Priedas  IMG_20190622_204213.jpg   137,25KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190622_204219.jpg   149,43KB   0 Parsiųsta kartų

Gaminuosi apatines šakes iš colinio vamzdžio o šarnyrų laikiklius iš 6 mm metalo lakšto
Priedas  IMG_20190626_051948.jpg   84,04KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190624_134812.jpg   117,56KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190625_180632.jpg   116,95KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190625_180627.jpg   105,99KB   0 Parsiųsta kartų


Gaminuosi viršutines šakes, Pasigaminu konduktorių priekinei važiuoklei kad surasti geriausią rato poziciją kad jam pakilus ar nusileidus jis neišvirstu vidun ar išorėn, taip pat padarau apie 7 laipsnius pasvyrimo kampą nuo 90 laipnių klirensui.

Priedas  IMG_20190629_082001.jpg   129,8KB   0 Parsiųsta kartų

Pagaves max geriausią atstumą gaminu priekinius lonžeronus ir tvirtinu viršutines šakes
Priedas  IMG_20190629_172154.jpg   102,29KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190629_172203.jpg   115,69KB   0 Parsiųsta kartų

Priekinė važiuoklė taškais sukabinta
Priedas  IMG_20190630_165736.jpg   135,57KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190630_165748.jpg   120,39KB   0 Parsiųsta kartų


Ratas nuo žemiausio iki aukščiausio taško vaikšto 23 cm
Priedas  IMG_20190630_170516.jpg   125,13KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190630_170524.jpg   130,42KB   0 Parsiųsta kartų

Tokiu pačiu principu gaminama ir galinė važiuoklė
Priedas  IMG_20190702_173633.jpg   139,38KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190702_173643.jpg   110,07KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  IMG_20190702_173628.jpg   121,01KB   0 Parsiųsta kartų

Pridėtas failas(-ai)


Šį pranešimą redagavo Mikas123: 2019-07-05, 20:36


#4
Rolandas

Rolandas

  • Žinučių: 1.102
  • Reg. 2010-01-19, 23:12
  • 4x4 Alytus Off road club

:liux:  :liux:  :liux:



#5
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Nu tu matai kas gaunasi kai žmogus apsilanko teisingam garaže - pasirodo tik stumtelt reikiama kryptim reikėjo  :D

 

Šaunuolis Sauliau :liux: , ir toliau toje dvasioje bet tai paskutinis pagyrimas ba toliau pats žinai ko gali sulaukt iš manęs  :D



#6
dbucinskas99

dbucinskas99

  • Žinučių: 199
  • Reg. 2012-11-03, 22:18
  • Vilnius

:liux:  :liux:  :liux:



#7
Slow Motion

Slow Motion

  • Žinučių: 611
  • Reg. 2015-10-28, 21:27
  • Palanga
Jooo pagirt tikrai galima.Reiktu NIVAi tokiu principu galine vaziuokle padaryt.

#8
Dovydas

Dovydas

  • Žinučių: 1.097
  • Reg. 2006-08-15, 21:31
  • Taurage, 4x4Tauragė

Mano manymu metalai naudojami kiek per stori, bus didelis svoris, galima butu tikrai plonesnius naudot.



#9
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas
Lipu po truputi aukštyn.

Priedas  54940096-F8E9-42ED-8A63-79620E1B7C1F.jpeg   136,12KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  D1E50CA9-C912-4ED0-B43A-5C0F4EA088F1.jpeg   130,35KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  750C58C0-B30D-41AB-B347-A011CCDEB215.jpeg   134,96KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  C41352BA-33B3-4B8F-8980-24111A83CEF5.jpeg   119,4KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  337FC098-AEF3-4683-BF97-962F0E5FE7F1.jpeg   116,31KB   0 Parsiųsta kartų

#10
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas

Nu tu matai kas gaunasi kai žmogus apsilanko teisingam garaže - pasirodo tik stumtelt reikiama kryptim reikėjo  :D
 
Šaunuolis Sauliau :liux: , ir toliau toje dvasioje bet tai paskutinis pagyrimas ba toliau pats žinai ko gali sulaukt iš manęs  :D


Taip gerbiamas kolega, pabuvus tavosiose kurybinėse dirbtuvėse potencialo nors bobcatu semk :)

#11
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Sauliau , pakol visko kapitališkai nesuvirinai pabandyk atsisėst ant rėmo ir pasitikrink ar viskas gerai su ergonomika .



#12
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas
Bandau apgyvendinti variklį:

Priedas  B49E6DE4-4302-4EEB-BAFE-D3D4FFCC5483.jpeg   141,7KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  4B4B53E1-F4BA-4EAB-9A82-8F976FC073E6.jpeg   149,75KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  B6209912-D25E-4847-A3A9-61A21372213A.jpeg   168,87KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  5BC7E937-56DF-4B05-B6BD-448E76FF9C68.jpeg   175,77KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  3FDF30FF-B5C3-4675-92BD-8C1CBBD3D6D6.jpeg   155,22KB   0 Parsiųsta kartų

#13
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Daug maž aišku kaip čia kas bus - matau jau atėjo laikas pradėt tau protą kriušt  ;) .

Tai kad darom kaip ir tarėmės ; griebi eskizus ir atleki pas mane - bandysi tavo penkto atramos taško padėjimo vietą pakeist . 



#14
Denis2

Denis2

  • Žinučių: 566
  • Reg. 2008-10-23, 20:44
  • Vilnius.Pelkių vilkai
Viskas labai gražei👍
Tik vienas minusas,is žiaurei lietas bus,reduktarei nuo nivos perdavimai ~1:5, dežes redukturiu dirbs kaip paletintojas tai jai neklistu gali but 1:4.2. Max greidis 50-60km/h
Turetu gražei atrodit.

Šį pranešimą redagavo Denis2: 2019-07-12, 20:10


#15
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Info pamąstymams  ;)

Automatinės dėžės reduktoriaus perdavimai 3,12 arba 3,41 

Mechaninės prasideda nuo 3,67 ir kuo toliau tuo didesnis lėtinimas.



#16
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas
Gaminuosi amortizatoriams spyruoklių lėkstes, pagrindas 4 mm metalo lakštas, borteliai 2 mm metalo juostos:

Priedas  7573B83A-E2FA-48A7-A3D1-B14A8B5C94F8.jpeg   122,76KB   0 Parsiųsta kartų

Išsitekinu perėjimus salenblokams, suvirinu ir supresuoju:

Priedas  EC326D55-ED19-44EC-BC6C-670FEA613C9A.jpeg   54,65KB   0 Parsiųsta kartų

Surenku viską į vieną krūvą:

Priedas  1835809A-49FF-4AC4-818D-75CBF4EF90F2.jpeg   236,58KB   0 Parsiųsta kartų

Taikau į jam skirtą vietą:

Priedas  990DD04F-A01D-4504-B2C7-11DA4D45ED46.jpeg   129,43KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  B5C24397-EF0F-4E7F-9733-0D727D910A45.jpeg   128,65KB   0 Parsiųsta kartų
Priedas  4FA10485-EF62-40BF-9230-29BBC62E52B0.jpeg   133,95KB   0 Parsiųsta kartų

#17
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Amortikai ir spyruoklės nuo kokios technikos ?



#18
Mikas123

Mikas123

  • Žinučių: 445
  • Reg. 2013-04-08, 19:00
  • Kaunas
Sveikas kolega,
Amortizatoriai visi keturi Nivos priekiniai dvieigiai, o spyruoklės 8 žigulio galinės. Jos minkštesnės, nes keturatis pagal mano skaičiavimus apie 500- 550 kg. svers, tad nivos spyruolės atkrito.

Šį pranešimą redagavo Mikas123: 2019-07-17, 20:59


#19
Klevas

Klevas

  • Žinučių: 5.006
  • Reg. 2010-05-23, 19:45
  • palei Kauna

Įtariu kad gali būt labai kieta važiuoklė ba donorų svoriai žymiai didesni , manau kad bent spyruokles reiktų nuo lengvesnės technikos taikyt. 



#20
Dovydas

Dovydas

  • Žinučių: 1.097
  • Reg. 2006-08-15, 21:31
  • Taurage, 4x4Tauragė

Sveikas kolega,
Amortizatoriai visi keturi Nivos priekiniai dvieigiai, o spyruoklės 8 žigulio galinės. Jos minkštesnės, nes keturatis pagal mano skaičiavimus apie 500- 550 kg. svers, tad nivos spyruolės atkrito.

Manau bent 200 kg bus sunkesnis nei kad planuota. Reiktu plonint metalus. Tie kas gamina džipus netgi tiltu ausim naudoja tik 2-3mm metalus, viskas islengvinta. Kaip pavyzdys Yamaha Grizzly sveria apie 300, bet ten ir variklis daug mazesnis, remo vamzdukai plonesni įdomumo dėliai pasversiu ir kiek vienas ratas sveria mano






Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)