Pereiti prie turinio

Pagalbos apziurint auto


jokas

Rekomenduojami pranešimai

https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-2003-dyzelinas-8323531.html

Sveiki, domina šitas Toyota. Kur būtų galima Vilniuje nuvežti apžiūrai, įvertinimui?

O gal jau kažkas esate jį apžiūrėję?

 

 

Ačiū

pabandyk pasiskambyti,gal ras laiko,nors siaip jis labai uzsiemes.http://www.24auto.lt/ rekomenduoju

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Matai registraciją ir supranti Tavęs laukiančius džiaugsmus ir liūdesius.

Pagrindinis liūdesys tikriausiai - korozija. Bet kaip lietuviškai Toyotai atrodo dar vidutiniškai, bet reikia žiūrėti dugną ir ypač rėmą.

Taip ilgai Lietuvoje gyvenant su Toyota ją reikia kruopščiai antikoroziškai prižiūrėti ir žiemą plauti (kaip rėminį sunkvežimį) prieš kiekvieną temperatūros pasikeitimą.

Pagrindinis džiaugsmas - maža rida. Pagal salono būklę - panašu, tik, kad pardavėjas kvailai slepia vairuotojo sėdynę. 

Kas tokios ieško gi žino, kad Toyota turėjo pigią odą ir tai nerodiklis.

Ridą gali atsekti pagal TA ir bent pirmuosius aptarnavimus.

Telefono numerio kodas ir ta pati rida leidžia galvoti, kad gal čia pirmas savininkas.

Manau vertas detalaus žiūrėjimo kandidatas su pagrindine korozijos grėsme.  

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apžiūrėjau. Deja, atsisakiau tolesnės apžiūros dėl korozijos. Slenksčiai beveik kiauri, dugnas atrodo, kad rudai būtų nupurkštas. Manau, būtų ilga, brangi kova be pabaigos. Sėdynės, ypač priekinės padėvėtos, nepaisant nedidelės ridos.

 

Sekantis kandidatas -     https://autoplius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-2001-dyzelinas-7575105.html

 

Iš Danijos, Lt per keturis metus pravažiavęs apie 4000 km Šiaip įdomiai, nes pirkęs jis ją 2013m, o apžiūra praeita po maždaug 5 mėnesių, jau 2014m. Šeimininkas  baltarusis, pastoviai dirba Vokietijoje ir čia nebūna.  Pasakojo, kad tikėjosi kažkaip registruoti pas save šaly, bet nepavyko. Pagal autodna, Regitrą ir danų puslapius, rida atitinka.

Padarytas antikorozinis (nžn, ar profesionaliai, t.y. kokiam antokoroziniam centre, ar savarankiškai).

Pasakojo, kad abu priekiniai sparnai buvo suspausti, tarsi kamštyje neįsitilpo tarp kitų dviejų, todėl Lenkijoj pirkti originalūs ir perdažyti. Durų kampučiai sveiki, Dugnas atrodo gerai.

 

Vizualiai matomi trūkumai:

Nėra galinių sėdynių, išėmė ir kažkur pradangino, tačiau salonas kaip naujas, išskyrus nežymų odos pratrynimą, apie 1,5cm, ant priekinės panelės, virš Media.

CD changer kažkodėl iškeltas į bagažinę, kur laisvai voliojasi, o daiktadėžė kažkodėl susukta medvaržčiais. Iki galo neužsidaro daiktadėžės dangtis, ir ją atidarius nėra dugno (matosi metalai kažkokie, nžn kaip turi būti iš tiesų).

Juostos ant durelių kiek atsilupę, šiek tiek kadaruoja.

Atidarius vairuotojo dureles, matomi korozijos pakilimai, tačiau dar neįsisenėję.

 

Kokia būtų jūsų nuomonė? Tarkim, jei kaina 10500-11000 eur, ar vertas dėmesio variantas, jei apžiūros metu neišlįstų kas rimtesnio?

 

Beje, ar tas 50th Anniversary Edition, kurių pagaminta 1000vnt, jam kažkokios vertės priduoda išskyrus komplektaciją?

 

 

Ačiū

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Salonas sakyčiau persiūtas.

Panele aptraukta oda, originaliai taip nebūna, pataisykit jeigu klystu.

Porankyje ankstesnis savininkas gal kokį seifą sumontavęs buvo, o kai išsiėmė - bet kaip susuko. Vairas pagal ridą labiau aptrintas turėjo būti, tai irgi persiūtas.

Bet tame nieko blogo nematau kad priziurejo masina ir persiuvinejo. Aukscio lempute nedega, turbūt perdaryta is hidros i paprasta ir atjungta lemputė.

Salonas aniversary identiškas lexus LX470 salonui, kai prie jo pripranti - standartinis pilkas jau atrodo labai niūriai.

Kokia jo tikra rida - reikia žiūrėt įdėmiau, nes dabartinis salonas to neparodo. O kad nupirko nauja dyzelini automobilį už kosmine kainą ir per 18 metų nuvažiavo tik po keliolika tūkstančių - nenorėčiau tikėti, bet stebūklų pasitaiko. Kai sau ieškojau tokios skelbimuose Europoje buvo bėgę ne mažiau 350 ir tai buvo jau senai. Bet pas mus Lietuvoj tie dyzeliukai staiga tampa 180-250, paaiškinti negaliu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Dėl persiuvimo nepagalvojau.

Daniški duomenys.

 

https://app.digitalservicebog.dk/search?vin=JTEHC05J904004550&country=DK#inspection

 

Lt registras.

 

https://itais.vta.lt/itais/services/search;jsessionid=65E34E900AFA3730374CDBFFB4AE69AD?execution=e1s6

 

Autodna ataskaita sutampa su Danijos...

Redagavo jokas
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Zinai jeigu nori normalios auto, tai LT net neieskok. Vieni lavonai cia. 90% dauzyti ir 90% rida atsukta. Nori normalios pirk is mobile.de , susirask accident-free (nedauzytas) ir full service history (pilna serviso istorija) ir is Hanso, o ne Habibo. Jeigu dar TUV'as galiojantis bus, tai ir pats parvaziuoti galesi. Sumokesi daugiau negu LT, bet uz 10k. perkant, skirtumas nedidelis. Tada ir pamatysi, koks skirtumas tarp DE 200k.km ir LT. Siaip tiesiog kainas pagal metus pasilygink ir suprasi (tiksliau nesuprasi) is kur auksarankiai lievuviai tuos grabus traukia, kadangi Vokietijoje uz tokias kainas ju nera. O dar parvezti ir uzdirbti reikia... Perka lietuviai is biednumo tuos prikeltus lavonus 500k.km prabegusius (tipo 180k.km ant spydiko) ir po to keikiasi, po servisus trinasi ir verkia, kad jau antra tiek kiek kainavo ikiso. O viskas tik del to, kad kaip sako ka biednas, ka durnas moka du kartus. Stebuklu gi nebuna, jei pas Hansa normali masina nuo 10k.€ prasideda, o LT nuo 6k.€, tai kaip cia taip...

Truputi issiliejau ant LT perekupu, bet tai tikrai tiesa. Taigi pasiieskok mobile.de ir manau neprasausi. Sekmes.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

https://m.autoplius.lt/skelbimai/toyota-land-cruiser-4-2-l-visureigis-2003-dyzelinas-8323531.html?slist=841169621&category_id=2&make_id%5B44%5D=239&engine_capacity_from=3600&first=1

 

Lt praeitą TA. Klausimas. Jis 2002.11. Viduje konsolė kaip nuo 2003 facelift. Bėgių perjungejas dar kaip nuo 2002. Ar gali but jis 5 bėgių, ar bus 4? Googlinau, tai vienur vienaip rašo, kitur kad nuo 2002. 09 jau 5 bėgių.

Masina kilnoja šį, bet nuo high padėties grįžta į neutral.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.