Pereiti prie turinio
SUBARU

Niva silpnos vietos.

Rekomenduojami pranešimai

Yra planu naudot nivos agregatus projektukui. Ir iskilo klausimas, Kaip laiko nyvos galinis reduktorius (4,44 perdavimu, tai gal ir ne nivos), bei priekiniu pusasiu vidines granatos su stangom?  Yra sansu kad laikys 31 ratus su bent jau 150kw motoru? Nebus taip kad kaskart uzmynus gaza kazkas lus... Taip pat galvoju apie tokia blokiruote. http://blokirovka.ru/product/pnevmaticheskaja-blokirovka-differenciala-autoflame-dlja-vaz-2121-niva-4-satellita/

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Abejoju, kad laikys, nors, jei projekto svoris nedidelis, tai galbūt.

Tas reduktorius bus ne Nivos, o VAZ 2102, retenybė dabar.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Nivas net rusų laikais (kai bet kokia mašina buvo lobis) kolxoznikai keikdavo už važiuoklės nepatvarumą. Ypač silpna vieta būdavo kardanų kryžmės. Aišku, dabar tas vietas galima perdaryti, bet ar verta? :)

Redagavo Jeep-V8

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Tai "kolxoznikai" ir važinėdavo atitinkamai, jei galvoj kolxozas, tai ir tanką įmanoma sulaužyt :D Kiek esu bandęs Nivų ir lyginęs su saviške- dauguma lavonai išplyšusiais lonžeronais, išrautom priekinio reduktoriaus špilkom ir t.t. Ir dar dalykas- gamyklinių detalių kokybė (čia kalbu apie mašinas, gamintas gūdžiais Brežnevo laikais) buvo nepalyginamai geresnė nei tų, kurias pirkdavau kokiam nors Aleksoto turguj...Detalės (buvo) pigios, bet jų kokybė tai kaip čia pasakius...

Redagavo valdas-76

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

 Tai "kolxoznikai" ir važinėdavo atitinkamai, jei galvoj kolxozas, tai ir tanką įmanoma sulaužyt :D Kiek esu bandęs Nivų ir lyginęs su saviške- dauguma lavonai išplyšusiais lonžeronais, išrautom priekinio reduktoriaus špilkom ir t.t. Ir dar dalykas- gamyklinių detalių kokybė (čia kalbu apie mašinas, gamintas gūdžiais Brežnevo laikais) buvo nepalyginamai geresnė nei tų, kurias pirkdavau kokiam nors Aleksoto turguj...Detalės (buvo) pigios, bet jų kokybė tai kaip čia pasakius...

 

Jeigu Nivos būtų tokios blogos, tai Švedijoje jos nevažinėtu.,o jos ten važiuoja,mačiau ne vieną.

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ir islanduose buvo jos populiarios, jau kazkada rasiau. senis vairuoja tlc, bet pasakojo kad jaunystej ar tai 3 nivas suvazinejo. o priezastis elementari- pigu.nera pinigu normaliai masinai, o niva paimi nuliova, 5metus pavaziuoji ir numeti i metala, ir vel perki nauja. bet paskui sako prabagotejau, galejau sau leisti tlc :)

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Jeigu Nivos būtų tokios blogos, tai Švedijoje jos nevažinėtu.,o jos ten važiuoja,mačiau ne vieną.

O tu manai, aš nemačiau? :D

Ir kur aš sakiau, kad Niva bloga, bet kad dažniausiai neprižiūrėta- tai faktas...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O tu manai, aš nemačiau? :D

Ir kur aš sakiau, kad Niva bloga, bet kad dažniausiai neprižiūrėta- tai faktas...

Jeigu nivai nėra pinigų,tai nėra ir remontui,važiuoja kol užsikuria,o po to bliauna kokia bloga...

Dalintis šiuo pranešimu


Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite prie pokalbio

Jūs galite rašyti dabar, o registruotis vėliau. Jeigu turite paskyrą, prisijunkite dabar, kad rašytumėte iš savo paskyros.

Svečias
Parašykite atsakymą...

×   Įdėta kaip raiškusis tekstas.   Įdėti kaip grynąjį tekstą

  Only 75 emoji are allowed.

×   Nuorodos turinys įdėtas automatiškai.   Rodyti kaip įprastą nuorodą

×   Jūsų anksčiau įrašytas turinys buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Sukurti naują...