Pereiti prie turinio

Kuom skiriasi 4mation, syncro ir quattro


raganauskis

Rekomenduojami pranešimai

neįdėmiai skaitai :D  nemačiau, kad būtų VW būtų varomas keturiais, o variklis stovėtų skersai... bent jau sukonstruoti tokį auto inžinieriams būtų tikrai sudėtinga, nes paskirstymo dėžė tai eina už greičių dėžės :D

Va https://www.b-parts.com/fr/store/products/121621/boite-de-vitesse-manuelle-vw-golf-v-1k1-20-tdi-4motion-jlu2003-2009  tautovežio 4motion mechaninė dėžė, iš šono išeina priekiniai pusašiai, per vidurį į galą kardanui pajungimas, variklis skersai stovi :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 51
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Turiu 4motion sharaną 2002m 5metus, tai ten galas pasijungia, haldex'as, elektra valdymas, priekiniui ratui prasisukus (per ABS signalą) pajungiamas galas, jei viskas veikia tai trunka mili sekundę, pas 4motion'ą visalaiką "centras" 100% surakintas, sukasi galinis kardanas visalaiką ir įsijungus galui jau prarandamas stabilumas jei reikia manevruoti, neturiu audi quatro, bet draugas 2007 audi quatro ant stendo 3 ratus pririšo ir sukosi tik vienas ratas, ką reiškia kad pas audi "centras" laisvas, manevringesnė, bet nestipriai pasikabinus kur priekiniai ratai pasikabins jau galo nesuks :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

ps. audi 200 senute, kas ten per modelis buvo? senai senai draugelis ariman insoko nuo kelio... knopke tik paspaude ir tarsi ant buksyro kazkas istrauke, kaip islipo ant kelio :)

turėjau Audi 100qatro 1990m benzas turbo 121kw,žveriukas,taip ten yra galinė 100proc.blokiruotė,jungiama rankiniu būdu,centrinis difas taip pat yra blokuojamas,kaip jis ten blokuojasi neisigilinau,bet pajutau ir gana skaužziai slidžiame kelyje sumėtė išlygint be šansų ko pasekoje meiliai apsikabinau uosį

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Va https://www.b-parts.com/fr/store/products/121621/boite-de-vitesse-manuelle-vw-golf-v-1k1-20-tdi-4motion-jlu2003-2009  tautovežio 4motion mechaninė dėžė, iš šono išeina priekiniai pusašiai, per vidurį į galą kardanui pajungimas, variklis skersai stovi :)

dabar matau, sudėtingas agregatas ir įdomus sprendimas :salut:  tas flanšas į galinį reduktorių sukasi pastoviai?  Geras variantas kokiam bagiui konstruot ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Neteisus kaip ir minejo B5 ir Audi transmisija ta pati(dežes su tarp ašiniu difu ,i reduktorei) skiresi tik pavadinimas.

 

Na neklaidinkite žmonių.

B5 - 4Motion

AUDI - quatro

ir šios sistemos skiriasi. Pasigilink į jų veikimo principą jei netiki.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Na neklaidinkite žmonių.

B5 - 4Motion

AUDI - quatro

ir šios sistemos skiriasi. Pasigilink į jų veikimo principą jei netiki.

perinkinejou dežęs ir pasato ir audines,Indentiškos!!! galinei reduktorei pagal foto tikrai tokue patis! tai gal tada paaiškink kuom jie skiresi??? gali skirtis elektronika(stabilumo kontrole) bet vidurei-mehanika ta pati.

kaip suprantu tu pats nežinai,tik kad girdejei kaška...

ivesk googlei foto B5 4motion ir audi a4,6,8 Quatro ir tau parodis du tipus dežiu,5-6begiu.

Redagavo Denis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kad neprimeluočiau, nes nebeviską atsimenu:

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Quattro_(four-wheel-drive_system)

 

http://www.audiklubas.com/forumas/    (paėjus į apačią yra skiltis apie quattro lietuviškai)

 

https://www.awdwiki.com/en/volkswagen/

 

Turėtų užtekti išsklaidyti abejonėms :D Tas puslapis https://www.awdwiki.com/en/home/turi labai daug info apie 4x4, awd ir kitas keturių varomų ratų sistemas.

Redagavo vmmltu
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Quattro IVNext

Used from 1994 on Audi A6/S6 C4 (facelifted Audi 100), then on newer generation on Audi A4/S4, A6/S6 C5, A8/S8 with both manual and automatic transmissions (1998 to 2007). Also on VW Passat B5 and Phaeton 4motion.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

nevisi naujesni Audi Quatro ira quatro

 

1999 uju metu VW modeliams buvo pakeista visu ratu varymo sistema. Vietoje Vizkomovos buvo naudojama kompiuteriu valdoma mova istobulinta svedu kompanijos Haldex. Vienas is sios sistemos privalumu yra tas, kad nereikejo naudoti papildomu mehanizmu, atjungianciu AWD sistema stabdymo metu. Taip pat tapo imanomas tikslesnis sukimo momento paskirstymas su didesniu diapazonu tarp priekines ir galines asiu. Ketvirto Golfuko su AWD broliuose (gavusio nauja varda Golf 4Motion) Audi TT ir Audi A3 quattro yra naudojama ta pati Haldex mova... Taigi tokiu budu pavadinimas quattro, kuris ilga laika turejo tiktai tam tikra ir specifine reiksme tapo paprasciausiu pavadinimu siais laikais naudojamu tik marketinginiais tikslais, kas ateiti tikrai atves prie dar vienos terminalogijos painalynes.

 

kalbama apie modelius kur variklis stovi skersai.

Redagavo Denis2
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomiai tu čia, nustatinėji sistemos veikimą pagal variklio padėtį priekyje ir kaip išoriškai atrodo dėžės :)

Kartais verta pasidomėti gamintojų informacija apie konkretų automobilį ir jo konkrečių sistemų veikimą. Pilnas internetas :)

 

Be pykčio :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Įdomiai tu čia, nustatinėji sistemos veikimą pagal variklio padėtį priekyje ir kaip išoriškai atrodo dėžės :)

Kartais verta pasidomėti gamintojų informacija apie konkretų automobilį ir jo konkrečių sistemų veikimą. Pilnas internetas :)

 

Be pykčio :)

Aš tikrai nepikstu,iš patirtes žinou kad Audi ir Vw turi apie 8 tipus greičiu dežiu,ir 4 iš ju 4varomi(naujo nieko nekure tik pridieda adbora ir viskas)

venintele kas gali skirtis tik elektronika. bet vidui grina mehanika

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 2 savaičių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.