Pereiti prie turinio

ratai tlc 80 ka rinktis ?


Rekomenduojami pranešimai

neapsisprendziu 33 ar (  iskart )35 ratus det , auto kolkas skirtas kasdienai ir tolimesniai kelionei  , manau pakaktu ir 33, bet dauguma uzsideje 33 galiausiai iki 35 pereina , o ir kaina padangu mazai skiriasi 

tai su kokios ismieros ratais jus vazinejat? , gal +- pasakysit ... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Visus isbandziau. Pradejau nuo 31, tada norejau deti 35, bet dar jaunas buvau ir paklausiau senbuviu, kad su 35 nelaikys granatos, guoliai ir t.t.

Usidejau 33, pavazinejau, tada gavau siunta is USA su +4 coliu spyruoklem ir nusprendziau uzsideti 35.

Vaizdas pagerejo ir pravazumas. Dinamikoje pasijaute, bet vel viskas sutapo, kad sulauziau poras. Sumontavau 4.35 nuo 105 TLC.

Dinamika pagerejo ir greiti gera laike prie minimaliu apsuku, bet vel sulauziau ir tada sumontavau Nitro 4,56.

Didziausia ispudi paliko 4.35 poros, tada vazinejau su automatine gr deze.

 

Dabar stovi 35 ratai su mech deze ir poros 3.73. Mieste ir plente labai gerai, bet kalnuose truksta kazko.

Na ne taip kaip su automatu. Vaziuoju pastoviai 3 pazemintu ir buna netiketu pakilimu kai variklio galios nepakanka ir reik pereiti i antra begi, tada jau pasijaucia truputis baimes ar pagriebs ta antra begi

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 1 mėnesio...

Nesikarsciuok su poru keitimu. Vaziuoju su standartinem, tiek dinamika, tiek sanaudos tenkina. Apie 12l telpu kelioneje, bendras svoris virs 3.5t ir 35 ratai. Pirma paletinta tik gervindamas naudoju ir nesuprantu letesnio perdavimo poreikio. Gal jus samurajaus nevairavot, va ten toks poreikis yra, nes startui galios nepakanka ir sankaba dega :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.