Pereiti prie turinio

kaip veikia x-trail razdatke


Rekomenduojami pranešimai

2WD varo priekis, AUTO pasijungia galas pagal poreiki, LOCK galas prijungtas pastoviai.

 

Yra daug nuomoniu, kad AUTO galima pastatyt ir vazinet kasdien, o sistema pati prisijungs gala kai prasisuks priekis. Kaip bebutu, ant AUTO galas gauna kazkokia dali sukimo is variklio (nepamenu %, galima pasiguglinti), o tai neatsiliepia teigiamai galios perdavimo movai, kuri stovi pries tilta. Kitaip tariant, ta mova veikia kaip tarpasinis difas (praslysta sankabes diskai).

 

Ne vienas jau keite mova del vazinejimo kasdien su ijungtu AUTO.

 

Tiek trumpai. Sekmes :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

kaimynas vazineja, nors tiek kiek jis vaziuoja tai......, o kitas sake kad didziausia ju beda sankaba, tipo silpna, baloj daug nepabuksuosi

 

kiek suprantu, tai  vazineju pastoviai su 2wd, jei reikia tai jungiu auto, o esant `bedai` perjungiu i lock? bet jungiu neilgam, ar taip? na, kaip ir su patruliu 4x4

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Turiu jau kokie 4 metai T30 "džiaugsmą" :) per metus apie 15-20t prasuku. Šiaip mašina patogi, ganėtinai talpi pagal savo gabaritus, miegoti gale dviems ant čiužinio vietos pakanka.

 

Kaip ir visos karietos turi savo gimtų ligų: benzo katalizatorius ir žiedai apie 200t km, galinės arkos ir slenksčiai panašiai traukia, bagažinės dangtis gali parūdyt, ratų guoliai irgi ne amžini. Iš privalumų: patogus (subjektyviai), ekonomiškas pagal parametrus (mieste ~11, trasoj ~8 - 2.0 benzas), pigios detalės, pakankamai pravažus, aukštas, durų konstrukcija uždengia slenksčius, tai nesipurvina kelnės lipant, ganėtai manevringas mieste raitytis.

 

Aie dyzelius žinau tiek, kad common reil'o purkštuvai ganėtinai trumpaamžiai, o kainuoja brangiai.

 

Sankaba dvimasė, tai nepigi. Dėl patvarumo gal ir teisybę sako kamynas. Pasikabinus 1t ant kablio nesugebėjau iš pievos ištraukt, teko nuimt pusę. Po miškus šiaip pasivažinėt OK, bet pasikrovus ar kur rimčiau lįst pabijočiau - trūksta sukimo momento varikliams (vienodai tiek benzui, tiek dyzeliui). Buksuoti gali kiek nori, jeigu sankabos pedalas pilnai atleistas. Kai tenka kur nors "в натиаг" ant pusės sankabos paropoti, tai iškart svyla. Kadangi prieš 50t km keičiau, tai manau dar kokiems 5 metams turėtų užtekt pačėdyjant.

 

4x4 sistema maloniai veikia, jeigu "sankabėlė" nepasibaigus.  Užsimiršęs kelis kartus ant asfalto apsisukinėjau įjungtu LOCK, tai lygiai kaip ant Patrol'io, prašokinėja ratai. Su gerom padangom sėdimąją vežioti blogais keliais tikrai liuks mašina, tik nesitikėkite, kad lips kaip normalus 4x4.

 

Jeigu klaustų, jei galėčiau rinktis, ar būčiau pirkęs x-trail - tikrai taip. Mano poreikiams pakanka, remontuoti tenka ne ką daugiau kaip ir prieš tai turėtas mašinas. Jeigu kokių klausimų kils, mielai pasidalinsiu patirtim.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Apie jų automatus nieko negaliu pasakyt, neturėjau ir pažįstu kas turi. 2.5 motoras tas pats 2.0, tik stūmokklių eiga ilgesnė ir įsiurbimo kolektorius mandresnis,su sklendėm. Teko girdėt, kad tos sklendės stringa, gydosi kaip BMW. Šiaip motoras kantrus, tik žiedų konstrukcija reikalauja labai sekti tepalų keitimo intervalus ir nepilti to, kas nepriklauso. Perkant būtina įsitikinti, kad nebuvo važinėta su užstrigusiu bent vienu iš termostatų, nes tada tepaliniai žiedai greit užsikoksuoja ir valgo tepalą nesveikais kiekiais. Perrinkti motorą neištraukus iš mašinos šiaip sau toks malonumas - aš lupau.

 

Skardos jų neblogos, tai jei nedaužtas, rūdyt neturėtų. Maniškis kažkada buvo gavęs lengvai į galą, tai arkos sužydėjo, teko gydyt. Priekiniai sparnai plastikiniai.

 

Elektra patikima, jokių diskotekų nebūna. Vienintelis minusas - salono pečiuko ventiliatorius. Varikliukai deficitas ir brangūs, jeigu reiks pagalbos gydant, pagelbėsiu, išsiaiškinau kas ir kaip. Visa kita elektra be problemų. Variklis matosi su kitaisku ELM.

 

Pakaba paprasta, ganėtinai pigios detalės. Rankinis gal kiek kaprizingas, bet sumetus naujas kalades su furnitūra, technikinę praeina :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 7 mėnesių...

Sveiki. Bendradarbis dairosi panašaus x trailo dyzelio nuo 2008 m. neplėšyti, bet į sodybą pamiškėje ir šiaip prie ūkio bei gamtoje su šeima pavažiuot. Ką žinot apie 2.0  110 Kw ir 127 Kw dyzelinius variklius bei ligas ir pan. Gal išgirdus jūsų nuomonę bus jam lengviau rinktis.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.