Pereiti prie turinio

WJ priekinio tilto problema


Edwas

Rekomenduojami pranešimai

WJ posukyje i kaire pasigirsta garsas is tilto priekinio ir jauciasi kaip pradeda blokuotis,viskas atsitiko po pasivazinejimo su minimaliom apkrovom.tepalas pakeistas senasis buvo labai juodas ir tirstas.kas galejo atsitikti kur ieskoti problemos.Is anksto aciu.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Logiškai reduktorius negali traškėt( nebent jau sukepę diskeliai), nes jame stovi gerotorinis siurblys, kuris nuo ratų sukimosi skirtumo sukabina diskelius.

Netai kad traska net nzn kaip nusakyti kaip trinities metalas I metala bet trumpai ir jauciasi kad sublokuoti bando.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O imanoma ji pakelti (visus keturiu ratus), ijungti Drive ir eiti paklausyti kur tikrai traska. Ar reduktorius ar granatos.

Jeigu reduktorius tai nori nenori reikia bent dangti nuimti ir paziureti kaip pagrindine pora laikosi, kaip GUOLIAI(kiek matosi), satelitai viduje ;)

Ar jis stovi "kietai" ar baladuojasi...

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

WJ posukyje i kaire pasigirsta garsas is tilto priekinio ir jauciasi kaip pradeda blokuotis,viskas atsitiko po pasivazinejimo su minimaliom apkrovom.tepalas pakeistas senasis buvo labai juodas ir tirstas.kas galejo atsitikti kur ieskoti problemos.Is anksto aciu.

Ar praplovei tiltą nuo seno tepalo? Ar neūžia tiltas? 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Grazu taip kaip ir turi buti tiltas man ne naujiena bet va varolock as pirma kart susiduriau

Jeigu viskas grazu kaip sakai ir tiltas nera naujiena tai abejoju ar kas patars. Kol neisrinksi tilto ir padesi ant stalo diferenciala su pusasiais.

Pirmiausiai reikia suprasti kur traska.

Jeigu granatos netraska, pagrindine pora sveika (nenuslyfuota), satelitai geri tai lieka guolia. Arba pacio diferencialo korpuso arba chvastaviko.

 

Kol nepakelsi, sunku sakyti. Is salono atrodo vienaip o is tikro garsas kitur.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei traska vaziuojant tiesiai, tai nei reduktorius, nei granatos, nei varilokas. Nusiimk kardana ir paziurek ar granata nekliuna sukinejant ivairiomis padetimis. Nors visai neseniai buvo taip, kad granata kliudavo tik pravaziavus, kai ji uzkaisdavo. Prasiknisau gerai as tada, pakeiciau, reduktoriaus sailenblokus, pusasi (cia WK), kardano granata pasirode itartina tik tada, kai kardana nusiemiau dar neatsalusi, tik pravaziaves.

Redagavo Rytisss
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

jei traska vaziuojant tiesiai, tai nei reduktorius, nei granatos, nei varilokas. Nusiimk kardana ir paziurek ar granata nekliuna sukinejant ivairiomis padetimis. Nors visai neseniai buvo taip, kad granata kliudavo tik pravaziavus, kai ji uzkaisdavo. Prasiknisau gerai as tada, pakeiciau, reduktoriaus sailenblokus, pusasi (cia WK), kardano granata pasirode itartina tik tada, kai kardana nusiemiau dar neatsalusi, tik pravaziaves.

Bet vistiek paprasciausiai yra pakelti masina ir ziureti is kur eina garsas ;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.