Pereiti prie turinio

Jeep xj 4.0 variklio keitimas


Jmindaugas

Rekomenduojami pranešimai

Originalai buna 90A ir 120A pas mane atrestoruotas katik 120A.

Kalbant apie termo movos panaikinimą čia gal kita tema bet man ji labai idomi,teks pasidomėti labiau, mažiau apkrautas variklis tai ir galios daugiau ir kuros sanaudos mažesnės

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • Atsakymus 71
  • Sukurta
  • Paskutinis atsakymas

Aktyviausi šioje temoje

Aktyviausi šioje temoje

Nuotraukos

Originalai buna 90A ir 120A pas mane atrestoruotas katik 120A.

Kalbant apie termo movos panaikinimą čia gal kita tema bet man ji labai idomi,teks pasidomėti labiau, mažiau apkrautas variklis tai ir galios daugiau ir kuros sanaudos mažesnės

manau be didesnių bėdų tiks originalus el. vent., du vienas šalia kito gausis. Dėl genero vadinasi pas mane kažkokia nesamonė buvo... 90A tikrai nebuvo... 

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Kalbant apie termo mova. Savajam 4.7L  nuemiau (cia rasiau neperseniausiai ir foto net dejau) ir jau gal savaite vazineju. Asfaltas, Vilniaus kamsciai piko metu ir nedaug miske, laukuose. Uztenka elektrinio visiskai. Tiesa termostatas 82C.

 

Del kuro sanaudu tai po dvieju duju baku galiu pasakyti, kad maziau ima. Beveik +15km padarau. Marsrutai nuolat vienuodi :-)

 

Kaip bus vasara prie karsciu, vasara ir parasysiu :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na maniškis jeep bent jau vasarą be termo movos nepavažiavo, kaito ir el vent. neužteko, šiaip važiuojant viskas ok būdavo, bet jei per piką reikėdavo stovėt tai jau nekažką...

 

P.S. Pagal planą turėčiau savaitgalį parsityst motarą 93m. Laukiam savaitgalio! :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

na maniškis jeep bent jau vasarą be termo movos nepavažiavo, kaito ir el vent. neužteko, šiaip važiuojant viskas ok būdavo, bet jei per piką reikėdavo stovėt tai jau nekažką...

 

P.S. Pagal planą turėčiau savaitgalį parsityst motarą 93m. Laukiam savaitgalio! :)

Planas geras. Visa ir desi?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Buvau isemes termomova xj ir idejas dar viena ventiliatoriu tai kazkaip nepatiko ,vasara miske pastoviai turi laikyti ijungta o dar norisi pasigervint kartais tai kazkaip nezinau na nebent generas galingas.

Nesupratau...kokio galingumo tas ventiliatorius? O ka ji pastoviai junginėji ziurėdamas i temperaturos rodmenis?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As buvau persikeles generatoriu i virsu labai paprastai, reikia is anglisko varianto paimti generatoriaus kronsteina ( ten jis stovi virsuje, kartu jis ir itempejas), ismeciau termomova, ir is to pacio anglisko varianto paimiau el. ventiliatoriu (angliskame jis stovi priesingoje puseje), abu tinka ideti kuo puikiausiai, vienas buvo pajungtas kaip priklauso, o antra pasidariau ant papildomo jungiklio ir jo prireikdavo tik ofroude. Jei kam reikes tokio komplekto, galiu paziureti, gal dar like pas mane.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Cia generatoriu vietoi kondiskes siurblio? Ka vietoi esamo genero? Gal tada geriau du sujungti? Jei vistiek apacioje reikia istatyti kazkokį skriemuliuką?

Ka turi galvoje "buvo pajungtas kaip prikaluso" ?

Kiek žinau esantis el ventiliatorius isijugia tam tikroje temperaturoje kai užkaista variklis (nepamenu ties kokia riba). Tai istačius du el.vent. viena pajungti pastoviai veikiantį o kitą palikti kaip ir originaliai yra. Tik pasidaryti jungiklius,galimybe išjungti prieš iveikiant šlapią atkarpą

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ismeciau kondiskes siurbli ir vietoj jo generatoriu idejau, apacioje nieko nebedejau, ant anglisko generatoriaus kronsteino yra 2 rolikai, tai as viena panaudojau, tada trumpesni dirzas uzsidejo, itempeja, prie vairo stiprintuvo panaikinau. O ventiliatorius vienas buvo originaliai pajungtas, kitas ant jungiklio.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

As ismeciau kondiskes siurbli ir vietoj jo generatoriu idejau, apacioje nieko nebedejau, ant anglisko generatoriaus kronsteino yra 2 rolikai, tai as viena panaudojau, tada trumpesni dirzas uzsidejo, itempeja, prie vairo stiprintuvo panaikinau. O ventiliatorius vienas buvo originaliai pajungtas, kitas ant jungiklio.

Gal ir nuotrauka yra? :mellow:;)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar

×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.