Pereiti prie turinio

opel frontera B ABS jutiklių keitimas


Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, neseniai išsprendžiau problemą su ABS jutikliais.

Nupirktas automobilis opel frontera, kuriame neveikė ABS. Švietė ABS lemputė, diagnostikos neturėjau su kuo padaryti, tad apžiūrėjus tik vizualiai pamačiau, kad nėra priekinio daviklio, o kito kabelis nudraskytas.

Naujas daviklis kainuoja brangiai, apie 80eur. Dėvėtas igi pabasiai, nes parduoda su stebule. išimti nesulaužius seno daviklio nepavyksta.

Išeitis yra perkant Mazda premacy 15 eur/ vnt  jutikius ir prijungiant taip, kaip padarė užsienio forumiečiai.

http://frontera.de/viewtopic.php?t=20391

 

pirkau šituos jutiklius https://eshop.autoera.lt/lt/product/300410/

 

atsiunčia per 2d.d. pakoreguojate kiauryme su dilde kaip padarė užsieniečiai, sujungiate laidus ir viskas veikia.

jei neina kaip atsekti laidus ką prie ko pajungti, tai pridėjau pav. kuriame parodytos daviklių laidų spalvos. Vienas daviklis jungiasi prie žalio ir mėlyno laido, kitas prie balto ir raudono.

Jutiklius prijungus lemputė švietė, bet pavažiavus 20-30m. nebešvietė.

 

Kad išimti pakeisti jutiklius, stabdžių disko nuimti nebūtina.

 

sėkmės, gal kam pagelbės visa tai.

post-13547-0-10137000-1545220867_thumb.jpg

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Biski info apie ABS, gal kam prireiks:

* Ne visose Fronterose B (MK2) buvo statomas ABS

* ABS sistema pas Opel Frontera B amerikieciu gamybos (buvo leistos alogiski modeliai masinu Isuzu Rodeo ir Honda Passport)

* Testuojasi paprastai - OBDII jungtyje reikia uztrumpinti 4 ir 12 takelius, uzdegimo raktas i degimo pozicija, ABS lempute pradeda mirkseti kodus (PVZ: 12,12,12 ....klaidu kodai..... 12,12,12).

* Klaidu istrynimas: uztrumpinam OBDII jungty (4 ir 12 kontaktai), raktas pasukamas i degimo padeti, is kart pradejus mirkseti ABS lemputei 12 koda reikia stabdzio pedala per 3s paspausti 6 kartus (nesidrovekit, pamaigykit pedala tiesiog taip greitai kaip iseina, nereikia spausti agresyviai, tiesiog paliesti).

* Daznas gedimas ABS compiuterio, sprendziasi paprastai - isimam kompa ir tiesiog atkaitinam (perlituojam) pagrindinius maitinimo ir reles kontaktus.

* Turi tris ABS daviklius: priekis kaire ir desine, galinis tiltas per viduri ant reduktoriaus.

* ABS sveikas daviklis testavimas: priekiniu davikliu varza 2000-2200 Omu, galinis ~1500Omo, pasukus rata turetu buti ~0.6V

* ABS davikliai originalai kainuoja nemazus pinigus (160-180EUR), taciau yra analogai is AliExpress po 60-80Eur, jei nejauciate diskonforto uzsiimant mahinacijomis yra ir pigesniu variantu: BOSH ABS daviklis nuo rusiskos 'gazeles' (dydis visiskai atitinka originala, nieko perdaryti nereikia).

* Perkant ABS davikli reikia atkreipti demesi ar pas jus yra borto kompiuteris, jei taip - ABS originalas turi buti 4 kontaktu (2 abs davikliui, 2 stabdziu kaladeliu davikliai), kai kas persidaro i 2 kontaktu ir nesuka galvos del stabdziu davikliu (nes pagal Isuzu Rodeo varianta statosi kaladeles su blekelia kuri cype kai kaladeles eina i pabaiga).

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 6 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.