Pereiti prie turinio

Visiškai gatavo hidraulinės pakabos amortizatoriaus remontas. Pasidaryk pats


Eccc

Rekomenduojami pranešimai

Kaip rašiau anksčiau, važiuojant per Aralo jūros dugną, o gal tiksliau, buvusį pajūrį, truputį aplaužiau mašiną (išlaužta traukė ir amortizatorius per pusę)

1.jpg

2.jpg

Servise Atyrau viską ką reikia suvirino vietoje reikiamo amorizatoriaus įstatė ką buvo galima greitai gauti, t. y. paprastą amortizatorių. Iki namų parvažiavau pažeminta pakaba, tik jau nebešokinėdamas kaip iki remonto. Amortizatoriaus lūženas susirinkau ir parsivežiau tiriamajam darbui/ Maniau išardysiu ir išsiaiškinsiu kaip šie amortizatoriai dirba. Namuose pirmiausia amortizatorių išvaliau

3.jpg

Lūžimo priežastis ne vien smūgis bet ir tai, kad apatinė dalis buvo visiškai surūdijusi, o surūdijo todėl, kad jis labai gerai dirbo, visiškai nerasojo, o kai nebuvo jokio nuotėkio, tai ir nebuvo jokios natūralios antikorozijos :) Pats amortizatorius yra išardomas pakankamai paprastai, ir konstrukcija jo paprasta. Mano nuomone yra net paprastesnė už įprasto amortizatoriaus konstrukciją, nes šiame nėra slėgio. Galima perpjauti reikiamoje vietoje ir išardyti, o sudėjus užvirinti be problemų. Pamaniau, jeigu jis visai netekėjo, reiškia riebokšliai geri, gal pabandyti jį sudėti? Vis tiek nieko neprarandu – nuspręsta.

Pirmiausia nupjoviau nereikalingą dalį, t. y. prie kurios nieko neįmanoma privirinti dėl surūdijimo, ir kiek paieškojęs randu reikiamo skersmens dalį vamzdžio nuo terasos stogo stovo. 0,5mmstoresnis, bet tai tik geriau

4.jpg

Kad lygiai privirinti apatinę dalį, reikia tiksliai sucentruoti vidinį ir išorinį cilindrus. Tą aš padariau tarp jų įkišdamas reikiamo storio elektros kabeliuko gabalą

5.jpg

 

6.jpg

Privirinus apačią beliko lygiai sudėti, sukabinti trim taškais, patikrinti kaip vaikšto aukštyn – žemyn ir suvirinti iki galo. Kadangi dujos pusautomatyje pasibaigusios, o balionas dar tarybinis kurių jau nebekeičia, nusprendžiau nebegaišti su balionais o virinti elektrodais. Nušveitus siūlės atrodė toli gražu ne idealiai, ir, kad nejuokinti skaitytojų, aptepiau jas PU hermetiku

7.jpg

 

8.jpg

 

 

Išdažiau gražia juoda spalva, tokia gražia, kad net užmiršau nufotografuoti. Padarius darbą reikėtų patikrinti, bet kaip gi čia paprasčiau, kad be reikalo nestatyti į vietą? Jei leis, nesinori dar kartą nuiminėti. Išeitis buvo rasta greitai – užmoviau ir užveržiau guminį šlangelį, kompresoriumi pripūčiau, ir užlenkimo būdu užsandarinau.

9.jpg

Dar purkštelėjau dažais tas vietas, kurias dar neišdžiūvusias rankomis nubraukiau žaidžiant su šlangeliu ir palikau parai.

Gavosi taip, kad ne parai o trims paroms. Slėgis niekur nedingo, neilgai truko jį į vietą pastatyti. Jau tris mėnesius važinėju, viskas puiku. Keičiau ratus, buvau palindęs po mašina, jokių pastabų, dirba puikiai.

10.jpg

Pabaigai – šiuos amortizatorius restauruoti yra pakankamai paprasta. Tereikia su bulgarke lygiai perpjauti reikiamoje vietoje, tik atsargiai, kad neperpjauti vidinio cilindro. Išardyti, pakeisti riebokšlius ir O-ringus, kurie yra standartiniai ir atvirkščia tvarka sudėti bei suvirinti. Slėgio jokio viduje nėra, dėl to baimintis nereikia. Svarbu, kad nebūtų amortizatorius davarytas, t. y. kad nebūtų pagadintas stiebas pasitrynimu metalas į metalą.

O man vertėtų pasiieškoti atsargai porą amortizatorių,vieną priekinį ir vieną galinį, ir tolimesnėje kelionėje juos turėti su savimi atsargoje. Gal kas turit? gali būti leidžiantys, susitvarkysiu :)

Visiems sėkmės!

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Tulas vakaru europietis nesugeba net rato pats pasikeisti.Vienetams tokia sudetinga operacija  ikandama.Nuleidus rata,stovi dvimetrinis asilas lauke per lietu (jiems prisakyta,kad masinoj sedet nesaugu :D ) dvi valandas,ir laukia tech pagalbos.Taip ir knieti privaziavus debilus kokiais sudais apipilt.

tai jo pazystamas dirba UK ir darbo reikalais važinėja su koletyvu po visą UK ir ne tik. Tai kai nuleido ratą ir reikėjo keisti ,  visi siūlė kviesti  tech pagalbą. Tai jis paėmė ir pakeitė tą ratą. Visi filmavo ir klausinėjo ar tai tikrai saugu :D. Paskui jis darbe buvo didvyris didžiausias :D

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad Eccc šį performansą atliko ne dėl visiško biednumo ir galėtų kaip ir tūlas europietis pasistatyti naujus amus. Ko gero, šį veiksmą atliko kaip tūlas džiperis - vedamas smalsumo ir išeities iš padėties paieškos. Toks atradimas tirai gali praversti tolimose kelionėse, toli nuo europos :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Manau, kad Eccc šį performansą atliko ne dėl visiško biednumo ir galėtų kaip ir tūlas europietis pasistatyti naujus amus. Ko gero, šį veiksmą atliko kaip tūlas džiperis - vedamas smalsumo ir išeities iš padėties paieškos. Toks atradimas tirai gali praversti tolimose kelionėse, toli nuo europos :)

Tiesą sakant kelionėje net minties jį taisyti nebuvo, kiekvienas sveikai mastantis pasakytų - šakės jam, pamiršk. Mintis sutaisyti kilo tik tuomet, kai išardžiau, kad išsiaiškinti jo veikimo principą ir pamačiau, kad jame niekas svarbaus nepažeista, skirtingai nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. O kelionėse bet kokia patirtis praverčia. Performansas labai tinka šitam dalykui apibūdinti :)

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

  • po 4 mėnesių...

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.