Pereiti prie turinio

4.7 V8 montavimas į 2.7 CRD kėbulą


Domaso

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki,

 

Maniškio 2.7 CRD variklis baigia nusibaigt, tačiau pats auto geros būklės, labai retos/geros komplektacijos, tai nesinori į laužyną atiduot... Galvoju pasidaryčiau kaip "turistinį" antrą auto, jei pavyktų pasikeist variklį/dėžę. Bet norėčiau įsidėt 4.7 V8 motorą - ar tai įmanoma užduotis? Pats "juodas darbas" išimt/įdėt manęs labai nebaugina, bet noriu sužinot ar nėra kažkokių didelių kliūčių? Tarkim gal su kompais gali būt kokios bėdos ar pan.?

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

O apie tai kad vietoj 2,7 įkišt 3-litrį merso nekilo minčių ;)

 

Šiaip įdomus variantas, bet ar viskas 1-prie-1 tiks? Aš kiek domėjausi, tas 2.7 CRD yra mersinis, bet jis tik į šiuos WJ ir buvo dedamas, Mersinis 2.7 CDI nėra identiškas. Tai spėju 3.0L bus dar daugiau reikalų  :huh:

O su technikine tai vis tiek ta pati bėda, ar įdėtas 4.7 benzas ar 3.0 dyzelis - vis tiek jis tam auto nebuvo numatytas. Nebent tik turi omenyje, kad 3.0 labai panašus ir tiesiog TA tikrintojas neatskirs kad tai kitas motoras...

Redagavo Domaso
Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

2,7 variklis tikrai yra mersinis,tik kaip Klevas jau minejo skiriasi aprengimas. Geras 2.7 variklis su maza rida kainuoja iki 500eu. Dedi kita varikli ir toliau vaziuoji. O del kitu varikliu dejimo tai tikrai beprasmis reikalas. 3.0 variklis kainuoja iki 1500eu, 4,7 turbut apie 1000eu. plius darbai,elektronika,kuro padavimas ir t.t.

 P.S. Jei reiks dabar turiu viena 2.7crd varikli su 92000ml. rida.

Nuoroda į pranešimą
Dalintis kituose puslapiuose

Susikurkite paskyrą arba prisijunkite, jei norite komentuoti

Komentuoti gali tik registruoti nariai

Susikurkite paskyrą

Prisijunkite prie mūsų bendruomenės.

Užsiregistruoti

Prisijungti

Turite paskyrą? Prisijunkite.

Prisijunkite dabar
×
×
  • Pasirinkite naujai kuriamo turinio tipą...

Svarbi informacija

By using this site, you agree to our Terms of Use.