Peršokti prie turinio

Nuotrauka

Stogo bagažinę dariau pats (TLC 100)


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 5

#1
Eccc

Eccc

  • Žinučių: 276
  • Reg. 2015-06-03, 20:25
  • Landroverklubas.lt

Labai didelės skubos sąlygomis prieš kelionę kibau į stogo bagažinės kūrybos - gamybos darbą, nors man darbas su gelžgaliais greičiau ne darbas o džiaugsmas. Iš pradžių nuėmiau nuo stogo gamyklinius ragus, ir kol mašina remonte, važinėjau su kita technika ( ratų mažiau, greičio daugiau)
1.jpg

2.jpg
Pirmiausia padariau tvirtinimus ir juos prisukau į vietas, taip įtaisydamas "ragiukius". Kadangi TLC100 stogas yra lenktas, o aš norėjau, kad bagažinė ne tik gražiai atrodytų, bet ir būtų kuo arčiau stogo, tvirtinimus padariau vienodo aukščio, o išilginius profilius nutariau išlenkti pagal stogą. Kaip sulenkti? Paprastai - tarp laiptų
3.jpg
Toliau pamatavęs pločius tarp priekinių ir galinių tvirtinimų pripjausčiau skersinių vamzdžių ir sukabinau taškais
4.jpg
Pamatavęs ant stogo, jau taškais prikabinu prie tvirtinimų, stogą apsaugodamas gabalu MPP plokštės, o šoną savo pirmaja odine striuke
5.jpg

7.jpg
Nuo stogo viską nuimu jau su tvirtinimais r suvirinu standžiai bei privirinu paaukštinimą. Kaip ir buvusios Discovery3 bagažinę stengiuosi priderinti prie bendrų mašinos linijų, tenka paaukštinimus daryti įstrižus kaip priekinio stiklo nuolydis, o iš šonų pagal šonų kampą
8.jpg

9.jpg

Tik šįkart jaulabai nenorėjau zapaskių diržais rišti, nutariau tvirtinimus privirinti, bet, kadangi pačios zapaskės buvo dar nesumontuotos, matavau vietą su plentinėmis padangomis palikdamas tarpus MT gumoms/ Kaip vėliau paaiškėjo, blogai matavau. Prieš sekančią kelionę reikės perdaryti
10.jpg
Labai reikėjo iš vakaro išdažyti, kažkaip atrodė, kad turiu nemažai juodų dažų, bet kaip paaiškėjo jų buvo tikrai nepakankamai tam reikalui. Kiek pasirausęs radau dar likučių, sumaišiau, tikėdamasis, kad juodi dažai viską permuš, bet jie permušė ne visai, bet gavosi kaip gavosi. Iš kitos pusės - ne banaliai juoda, vis koks išskirtinumas




 



#2
Eccc

Eccc

  • Žinučių: 276
  • Reg. 2015-06-03, 20:25
  • Landroverklubas.lt

11.jpg
Kitą dieną pagrindui prikniedijau vandeniui atsparią fanerą pagrindui, o kadangi nebuvau pasiruošęs aliuminio lakšto priekiui, tai ir jį fanerinį padariau, bagažinė tapo dar išskirtinesnė
12.jpg

Duomenys:

Svoris ~25 kg.
Kroviniai - 2 zapaskės, įrankiai, atsarginės dalys, antifrizas, tepalai, kastuvas, bakas su vandeniu 78 litrai, domkratas, markizė, kuras 40 litrų, iš viso ~220 kg.
Prie bandymo prisidėjo trys žmogbeždžionės (turistai iš Prancūzijos) sėkmingai išvežti iš Čaryno kanjono iki kelio

43.jpg


Šį pranešimą redagavo Eccc: 2018-11-30, 08:13


#3
GiedriusZ

GiedriusZ

  • Žinučių: 213
  • Reg. 2008-03-15, 10:24
  • Kaunas

Na gražiai gavosi. O kokių matmenų profilius naudojai? ir kronšteinukus iš kokio storio metalo virinaisi?

Ir dar klausimas, kaip važiuojant su tokia pakrauta stogo bagažinė. Ar labai padidėja triukšmas salone?


Šį pranešimą redagavo GiedriusZ: 2018-10-18, 11:20


#4
Eccc

Eccc

  • Žinučių: 276
  • Reg. 2015-06-03, 20:25
  • Landroverklubas.lt

Apačioje pagal perimetrą 20x40x2, apatiniai vamzdžiai 20x30x2, Viršutinis pagal perimetrą 20x20x2, o priekyje išlenktas 1/2" vandentiekio vamzdis. Kronšteiniukai iš 2mm skardos, bet dėl skersinio standumo privirinau iš 4mm storio juostos įstrižaines. Triukšmo lygis jei ir kiek didesnis, bet nepastebimai, o važiuojant kiek labiau siūbuoja, bet ankstesnis Discovery3 net nepakrautas siūbavo labiau, todėl man baisu nebuvo :)



#5
GiedriusZ

GiedriusZ

  • Žinučių: 213
  • Reg. 2008-03-15, 10:24
  • Kaunas

Apačioje pagal perimetrą 20x40x2, apatiniai vamzdžiai 20x30x2, Viršutinis pagal perimetrą 20x20x2, o priekyje išlenktas 1/2" vandentiekio vamzdis. Kronšteiniukai iš 2mm skardos, bet dėl skersinio standumo privirinau iš 4mm storio juostos įstrižaines. Triukšmo lygis jei ir kiek didesnis, bet nepastebimai, o važiuojant kiek labiau siūbuoja, bet ankstesnis Discovery3 net nepakrautas siūbavo labiau, todėl man baisu nebuvo :)

supratau dėkui. Na prie siūbavimo aš kaip ir įpratęs jau :D



#6
mode

mode

  • Žinučių: 531
  • Reg. 2009-12-03, 20:42
  • Nemenčinė

Apačioje pagal perimetrą 20x40x2, apatiniai vamzdžiai 20x30x2, Viršutinis pagal perimetrą 20x20x2, o priekyje išlenktas 1/2" vandentiekio vamzdis. Kronšteiniukai iš 2mm skardos, bet dėl skersinio standumo privirinau iš 4mm storio juostos įstrižaines. Triukšmo lygis jei ir kiek didesnis, bet nepastebimai, o važiuojant kiek labiau siūbuoja, bet ankstesnis Discovery3 net nepakrautas siūbavo labiau, todėl man baisu nebuvo :)

Gerai palygit, kas vienam "siūbuoja", kitas net nejaučia... :D






Vartotojų skaito šią temą: 0

0 nariai(-ių), 0 svečiai(-ių) ir 0 slapti(-ų) nariai(-ių)